Vooruit, ik lees dan nog even meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:
Nah, vooruit dan, het laatste dreumestopic dat ik open.
Van een vlieg uit een boekje kan ik me niks herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Stiemie, hier 1 met slecht zicht. Het aapje brings back memories. Had jij dan ook een vlieg uit een boekje? (Een hologram?)
Brent!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes, hopelijk valt het allemaal mee vandaag
Die babbelaarsNasi yummm! En dat gepapa,
Hoe herkenbaar!
Hier vanochtend ook een grappige: ik kleed me aan en opeens begint Brent te zwaaien naar me en roept 'Doei doei bosjes, doei doei!'
Linde kan dus erfelijk blast zijn omdat mijn zwager autistisch is. Dus vandaar ook dat ik me er denk ik meer zorgen over maak. Rocka in Amerika is er inderdaad veel meer over te doen dan hier. Maar ja dan kunnen ze bij het cb weer niet precies vertellen of de vaccinaties die hier gebruikt worden dezelfde zijn als daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef Deepfreeze het volgende:
De BMR komt hier ook nog eens met 9 jaar..
Op rode hond werd hier ook getest bij de zwangerschap.
Dat van autisme schijnt voor te komen bij kindjes die al erfelijk belast zijn.. Net zoals bij allergien. Die krijg je ook niet zomaar. Alleen als je er gevoelig voor bent, dan heb je een kans dat het verschijnt.
Nou heb ik zo geen bron, maar ik dacht eens gelezen te hebben dat autisme soms herkend wordt rond de tijd van de prikjes (niet echt diagnose, maar meer dat er iets niet klopte). Maar dat geld dan voor geprikte kindjes evenveel als niet geprikte kindjes..
Dus ik maak me er niet zoveel zorgen over..
Hier nauwelijks herbelevingen meer hoor. Ben alleen maar drukdrukdruk met poetsen, boodschappen doen, en zodadelijk ga ik hapjes maken en koken voor morgen. Ach, je ventje wordt maar één keer twee he?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het met jouw herbelevingen Moonah?
Gheghe, tzt mag jij ook héél hard lachen hoor!quote:(En lach me niet uit ja!Dergelijks overkomt jou ook nog wel!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |