abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61960617
De Doorslapers en Nachtbrakers:

10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer

Het vorige deel: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 33

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 01-10-2008 20:41:48 ]
pi_61960637
Nog even mijn vorige post herhalen:

Wat een lieve reacties van jullie!
Ik weet ook wel dat ik me niet zoveel zorgen zou moeten maken, maar het is zo moeilijk.
Damian zit al 2 dagen niet helemaal lekker in zijn vel. Hij moppert en huilt veel. Wil het liefst alleen maar in mijn armen slapen en hij wordt 's nachts gillend wakker. Af en toe wat koortsig en pijn bij het eten. Ik denk dat er weer een kies doorkomt. Dan hebben we ze bijna allemaal gehad. Hij heeft er deze keer wel erg veel last van, erg zielig.

Een huppelende Thies, schattig!
Brent al 3 nachten doorgeslapen, goed hoor. Hier gaan de auto's ook overal overheen, vooral over de kat.
Pepijn ziet er lekker vrolijk uit. Wat wordt hij 'groot'.
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:45:39 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61961856
Der mogen 2 kindjes van het lijstje appiesappie
Ik kom morgen weer reageren, ben doodop. Brent is uit logeren bij de andere opa en oma (anders is het oneerlijk )en ik moet nachtdienst werken en vanochtend al weer vroeg op dus... kapuddewitsch, doei!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61965081
Hoe is het ,Rocka ? Uit kunnen slapen vanochtend ?
  zondag 28 september 2008 @ 09:30:04 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61965187
En vond Brent het logeren leuk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61971086
Even een vraagje:

Wij wonen op een hoek, naast ons huis loopt een paadje, waar kinderen erg graag spelen. Nu maken die kinderen uit de buurt vaak wel erg veel lawaai in het paadje, en wel zo dat Meike er smiddags van wakker wordt. Het is dan toch niet raar om er wat van te zeggen tegen die kinderen?
Ik stuur ze niet weg, maar vraag of het ook iets zachter kan.

Beetje lastig, het is een openbaar paadje, en ik snap ook heel goed dat kinderen er graag spelen, het wordt ook al het "geheime" paadje genoemd.

Verder gaat het goed hier! Meike is weer helemaal zichzelf!!!!!
Lekker kletsen en spelen, en flink aan het donderjagen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61978518
He alweer een nieuw topic

Hmm lastig Karin. Nou ja je kan het natuurlijk altijd vragen. Wij hebben hier altijd veel schreeuwende en blehrende spelende kinderen waarvan de ouders in het restaurant zitten te eten. Op 1 of andere manier hoeven die kinderen niet te eten maar mogen die zonder toezicht alles op het pleintje tussen het restaurant en ons huis slopen en dat kan natuurlijk alleen als je er heel veel herrie bij maakt. En als er dan iets gesloopt is zoals een boom, hek, fiets of deur/toiletten van het restaurant dan is dat natuurlijk altijd door een ander kind gedaan. Want die van mij zou zoiets natuurlijk noooooooit doen Ach het hoord bij in een grote stad wonen denk ik dan maar (het lawaai dan he?) Soms hebben natte en koude herfstavonden ook zo hun voordeel

Vond Brent het logeren leuk Rocka? En jij het uitslapen?

Over logeren gesproken. Linde gaat regelmatig een nachtje (heeel soms 2) bij haar opa's en oma's slapen. Nu genieten ze daar allemaal van en toch voel ik me een soort verschrikkelijke moeder als het vaker dan eens per maand voorkomt Misschien ook wel door reacties van kennissen/collega's etc van: lekker je kind gedropt enzo. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maarja...Maar is dit nou zovaak? Of gaan er meer kindjes vaker logeren?
pi_61978573
Tsja, lastig Karin. Dat zijn dan kleine kinderen die nog niet naar school gaan, neem ik aan ? Of is het tussen 12-13 uur ? (overblijftijd..??)

Denk wel dat je het tegen die kinderen kan zeggen, gewoon uitleggen wat er gebeurt als zij daar lawaai maken. Wie weet helpt het en houden ze er rekening mee. Maar ja...of het lukt...Zij hebben natuurlijk geen benul van tijd, dus hoe kan je nou aangeven dat Meike ligt te slapen.....beertje voor het raam of zoiets ??
pi_61978675
Stiemie, wat heerlijk dat het kan !
ik kan me wel voorstellen dat reakties vanuit de omgeving je misschien raar gevoel geven,
maar eigenlijk zou je gek zijn als je dat laat gebeuren!
Ik bedenk hier dan: heb ik echt last van ilse als ze gewoon thuis is?
nee. Dus; haar laten logeren is echt niet vooral voor mijn eigen lol...vooral ook voor haar lol en het feit dat opa's oma's het leuk vinden.
En dus voel ik me niet zo schuldig
pi_61978679
@ Stiemie. Niet gaan twijfelen wanneer andere mensen opmerkingen maken. Als het ok voelt voor jullie, dan is het toch meer dan goed. Laat ze lekker kletsen. En als je de irritante opmerkingen zat bent, dan maar niets zeggen. Dan weten ze het ook niet. Pfff waar bemoeien mensen zich toch altijd mee ?
pi_61978707
o zo !
pi_61979373
Karin, je kan het altijd proberen hoor. Niet geschoten is altijd mis. Ik zou het ook vervelend vinden als mijn kind er wakker van zou worden.

Stiemie, gewoon lekker mee doorgaan hoor. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken! (en dan bedoel ik jou niet natuurlijk.) Zolang jij je er prettig bij voelt zou ik het vooral blijven doen.
En ik zou die opmerkingen ook gewoon negeren. Alsof je Linde zomaar even daar af zou gooien, dat doe je toch alleen maar als zij het ook leuk vindt.
pi_61980148
Dankjullie wel! Stom he dat je daar zo onzeker over kunt zijn... Het is namelijk niet altijd noodzakelijk dat ze gaat logeren, maar als we bv een laat feestje/verjaardag hebben of als opa's/oma's er gewoon eens zin in hebben en wij willen dan eens lekker naar de bios ofzo. En mijn moeder biedt het ook wel eens aan als Linde een tijdje heel slecht slaapt. Dan kunnen wij lekker een nachtje bijslapen en vaak doet die andere omgeving Linde dan ook erg veel goeds want daar slaapt ze ineens weer door En natuurlijk hebben we geen last ervan als Linde lekker bij ons thuis is! Maar eerlijk is eerlijk, het is soms ook wel eens erg lekker als je even tijd voor jezelf/elkaar hebt Al mis ik haar wel altijd als ze aan het logeren is
pi_61980481
Stiemie, zolang jij het goed vind, en Linde het daar naar haar zin heeft, zou ik het gewoon blijven doen. Laat die mensen maar praten, als je Linde niet meer uit logeren doet, dan vinden ze wel iets anders om kritiek op te hebben..
(Wij doen Chris niet uit logeren zonder ons, maar dat is vooral omdat de opa's en oma's 200 km verderop wonen, dus dan gaan we met zijn 3-en een weekendje uit logeren)

Wij hebben hier een kiddo met een voetenfetish.. Hij omhelst regelmatig om onze enkels en zet happen in onze voeten. En dan lachen als zijn hoofd klem komt te zitten tussen 2 enkels
En verder gaat het hier lekker. Nu de kiesjes door zijn, is het slapen weer een stuk beter. En hij lijkt ook mentaal een stapje gemaakt te hebben..
pi_61981875
Stiemie, klinkt hartstikke gezond hoor wat je schrijft !!!

Deepfreeze, alsof je ilse beschrijft !
sinds 3dgn terug haar 4e kiesje door is, is ze weer helemaal happy zichzelf !
pi_61981980
Jeetje hebben jullie dreumessen al kiezen? Linde heeft nog steeds maar 4 tandjes (2 midden voor en 2 midden onder)
pi_61982097
hier ook pas 6 tandjes hoor. Al maanden!!

Meneer kwijlt nu als een waterval, maar nog steeds niets te zien.
pi_61982137
Tsja, Chris loopt nog niet, zegt nog geen woordjes. Maar dus wel 8 snijtanden en 2 kiezen. Elk kind zijn eigen schema
pi_61982141
't komt
't komt
allemaal vanzelf

en wat heerlijk als ze er eenmaal zijn !
hier nog 4hoektanden, 1ondertand en de laatste 4kiezen te gaan hoor
pi_61982196
hihi ja dat maakt het ook juist zo leuk dat ze allemaal verschillend zijn

Ons spookje heeft vandaag genoten van een dagje efteling. Met als hoogte punt de muziek makende paddenstoelen en de eendjes
  zondag 28 september 2008 @ 21:54:12 #21
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61982218
Marit en deepfreeze, lekker dat jullie weer gezellige dreumesssen hebben!!

Stiemie, ik zou er voor tekenen als opa en oma een keer zouden aanbieden dat de kids zouden kunnen komen logeren, omdat zij dat gezellig vinden. Maar dat zal hier niet gebeuren. En mijn vader zou het wel willen, maar die kan die 2 van mij in zijn eentje ook niet aan. Dus ik zou zeggen geniet ervan. En laat iedereen die denkt het beter te weten maar lekker gaar koken in hun eigen sop. Jullie doen het goed zo... opa en oma blij en jullie ook... mooier kan het niet.
  zondag 28 september 2008 @ 22:15:03 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61982872
Stiemie, wat voorgaanden zeggen, dus

Eli heeft de afgelopen twee nachtjes bij vrienden geslapen omdat wij een huwelijk hadden en vrijdagavond al weg van huis waren. Het is allemaal prima gegaan, al had ik uiteraard wel een klein beetje de zenuwen. zij zijn ingesteld op een pasgeborene, (20wk zwanger) dus ik schrik s ochtends wakker "hebben ze het bedje wel naar beneden gedaan? straks ligt eli languit op de vloer! " gelukkig had PR gezien dat het bedje idd laag stond toen hij eli dropte
en dan al die mensen die iedere vijf minuten vragen of ik eli niet mis! grrr. ik ben hier op een feest, doe mn best om er niet aan te denken, ga weg maar het is goedbedoeld en zo... diepe zucht
toen we eli ophaalden, was hij eerst wel eventjes wat afstandelijk, maar ja, dat hoort, volgens de psychologen, als je veilig gehecht bent, dus ik vat het maar op als een goed teken

P_iglet, leuk dat pepijn heeft genoten in de efteling!

DF, chris met een voetenfetisj. het klinkt erg schattig heeft hij ook iets met zijn eigen voeten, of niet? net als een kleine baby zijn eigen voeten in zijn mond steken en zo?

wrs komen hier nu eidenljik tand 5 en 6 door. we hebben strooppoep, maar geen kwijl. hij is gewoon raar in dat opzicht, denk ik dan maar.
en idd, wat marit zegt, ooit zullen alle tanden door zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61983008
oja, zijn eigen tenen kan hij ook aan knabbelen, lekker als afleiding tijdens het luier verschonen.
Hij heeft eigenlijk nooit echt als baby aan zijn eigen voeten gezeten, misschien een soort late ontdekking
  zondag 28 september 2008 @ 22:27:03 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61983282
Dat klinkt als een goed logeerpartijtje Deepfreeze. Goed gedaan jullie!
Hier ook tand 5 en 6. Ze frummelt de hele tijd aan haar oor. Maar hoe meer tand er te zien is, hoe minder last van haar oortjes, lijkt.
En Lena word nu echt ondeugend. En heldhaftig. Vandaag schoof ze een krukje voor de bank, klom daarop en zo hups op de bank. Er stond een wasmand in de kamer met een slaapzak erin; 2 tellen en madam zat in haar schip! Ik moet ogen in mijn achterhoofd hebben met dat kind! Maar erg vermakelijk. Behalve dan die tand door d´r lip (Keihard door de bocht kruipen) en buil op haar hoofd (krantenbak leeghalen), geen traan gelaten, maar sneu!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61988584
Gisteravond ook een ontroostbaar Floortje. Kwijlen als waterval, inderdaad. En poepen ?? Echt niet bij te houden. Ik zit te denken aan een composthoop in de tuin.

Valtechnisch staat het 2-1 voor Floor. Vorige week van de bank gevallen, want stja....KP haalde net Pien van een tafeltje...

Als ik begin te tellen dan zie ik Floor op haar vingers mee rommelen...zo lief. Zegt ze "tjee"of zoiets. En als ze gaan slapen dan doen ze allebei hun vinger voor hun mond (of voor elkaars mond) en zeggen ze : "sssst", dat zullen ze ongetwijfeld op de creche gezien hebben.

Verder zijn het heerlijke meiden. En gaat hier alles helemaal prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')