abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62298615
reageer ik hier ook eens, heb ik gelijk de laatste post...

vorige deel Kinderpraatjes deel 15

laatste post:
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef bixister het volgende:
anna heeft kennelijk ook wat woordgrapjeshumor ge-erfd: ze heeft een tekening gemaakt van een man zonder neus. "misschien heeft die meneer een verstopte neus, mama!"
ow, wat leuk
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef snoopy het volgende:
En hij zong ook 'in de maneschijn': ...een duizendpoot die schoenentoeter is...

Ik heb een zwak voor "in de maneschijn"
pi_62298642
Juf, waar is de bliksem?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62298878
Bix, wat superschattig van Anna, das echt een leuke om even hier te delen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62299433
Oh en nog één van vandaag! Morris moet plassen en zegt: 'kom Lis, we gaan plassen'.
Ze lopen samen de wc in en net voordat de deur dichtgaat zie ik het licht uitgaan.
Morris: 'Lis, waar ben je nou?'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:03:42 #5
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62299692
Anna, bijdehandje!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62302171
Whahaha Anna! Hoe verzint ze het!

Een ouwetje van een zoontje van een vroegere vriend van mij

Papa: Niet zo vervelend doen, je moet groente eten, anders krijg je echt straf!!
Mark: Oké, sla dan maar!

Echt gebeurd, en deze vriend heeft zelfs al die uitspraken gebundeld, samen met uitspraken van zijn leerlingen (hij was dus onderwijzer) en uitgegeven.

Ja sorry dames, maar ik moet een tvp hebben hier, dit is mijn lievelingstopic
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:30:12 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62312986
Christan in het vliegtuig. Hij bekijkt de kaart met veiligheidsinstructies, afdeling zuurstofmaskers. Bij de plaatjes staat een klokje, kennelijk moet je die maskers snel opzetten:

"Die mensen hebben 5 seconden de tijd, 10 seconden, 15 seconden en dan worden ze verkouden."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62346212
Ik ook weer een.

In de auto zitten we tafels te oefenen met de oudste, waarbij ze de tafel van 4 hardop deed. Toen ze klaar was riep de jongste (van 6) enthousiast: Wouw, in een keer goed, man.... Waarop ze gelijk heel bedenkelijk keek en aanvulde:.... tenminste dat denk ik dan, hè...

[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62346455
Djulian krijgt s'avonds vaak een snoepje, maar dan moet hij wel goed gegeten hebben, zaterdagavond had hij niet goed gegeten en dus geen snoepje, waarop meneer antwoord:
Morgen krijg ik wel een snoepje, want dan eet ik wel goed want dan eten we patat.
pi_62346815
We waren gisteren onderweg naar huis en de zon stond nog al laag waardoor Morgaine last had van de zon in haar ogen en het was ook niet echt koud te noemen in de auto.
"Mam, mijn shirt smelt van de zon".
pi_62351798
Dylan onder de douche:

'Al het water struikelt over mijn hoofd!'

Ik: 'kom Dylan, dan zeep ik je even in.'
D: 'nee dat kan niet, want ik ben nog niet helemaal ingespoeld!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62354739
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ja sorry dames, maar ik moet een tvp hebben hier, dit is mijn lievelingstopic

Dat doe ik ook altijd Echt te grappig topic!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:48:42 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62369814
Isa is al een tijdje geinteresseerd in straatnamen en huisnummers, ze wil van alles en iedereen weten waar ze wonen Van ons, de buren, Opie, opa en oma weet ze het zelf al... Opa en oma wonen op 1T

Nu zit ze naast me, trekt een ondeugend gezicht en
zegt: 'Op welk nummer wonen oma en opa?'
ik: 'dat weet je zelf toch al...'
Isa: 'Ja, op 1... Koffie'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62369866
Isa Zelf grapjes verzinnen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62370938
Ronja was net naast me in slaap gevallen toen ze ineens haar speen er uit spuugde.
Half in slaap zei ze:
"hier mama. Ik hoef geen speen. Ik heb even een snotje in mijn mond. Ik heb ZO'N honger...." en ze snurkt weer verder
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:16:49 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62371946
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef owlet het volgende:
Ronja was net naast me in slaap gevallen toen ze ineens haar speen er uit spuugde.
Half in slaap zei ze:
"hier mama. Ik hoef geen speen. Ik heb even een snotje in mijn mond. Ik heb ZO'N honger...." en ze snurkt weer verder
Dat zijn de betere mededelingen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62376382
piet had laatst samen met z'n papa wat oude filmpjes gekeken, van toen hij een baby was, en toen anna er net was. kennelijk had ik op een van die filmpjes een bikini aan (hetgeen alweer een flinke tijd geleden is... ) . "mama, hihi we hebben naar een filmpje gekeken waarop jij een borstenpakje aan had, hihi"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:59:42 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62376474
Borstenpakje! Heeft Piet al een fanclub?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62376581
Ik moet ook een tvp !

En een paar gouwe ouwe dan:
Toen ik zwanger was van de jongste vroeg Sanne (toen bijna 7)
"mama, als het een jongetje is, heeftie dan ook meteen een piemeltje?"

Mila (nu 2) als ze bij me wil liggen:
"ik ga mamma oppe tiete liggen!"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:04:38 #20
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62376606
Ooooh heerlijk allemaal

Fleur keek samen met Maud naar het zandkasteel. En koning Koos valt binnen en moet dus niezen en de het hele deuntje dansen. Maud kijkt naar Fleur en vraagt: Bah?
Fleur knikt bedenkelijk: Ja, Bah, hij moet gewoon zijn huis schoon houden dan ligt er ook geen zand en stof.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:07:09 #21
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62376662
Ik ga effe c/p-en uit een ander topic want ik geloof dat Brent hier ook thuis hoort:
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Had ik al verteld dat ie Brent alle littekens en moedervlekjes als tepel benoemt? Dat levert hilarische maar ook genante situaties op. Vooral in het openbaar... En ik krijg dat er nooit meer uit, geloof ik!
Het is frappant dat juist zulke woorden (incl. plassen en poepen) erg in dat kleine koppie blijven hangen. Ik doe er niet raar of anders over, ook niet als hij het er over heeft.
Laatst in de supermarkt, voorin de winkelwagen, zat ie lekker mijn rits omhoog en omlaag te trekken en opeens schreeuwt ie keihard door de drukke winkel 'Mama! Tepel!!!' al wijzend naar een moedervlekje iets boven mijn borsten... En hij kon er niet over ophouden ook. Om het nog erger te maken: Ik zei dus 'Nee nee, dat is geen tepel dat is een vlekje.' Maar volhardend als ie is ging hij natuurlijk nog even door. Ik doe de rits omhoog zodat er een einde aan kwam maar meneer werpt zich achterover in zijn zitje en de drama... 'Tepel!!!!!!!!!!!! Boehoehoeeeee! Tepel!!!!!!' enz................
Eenmaal buiten en inmiddels opgehouden pak ik de fietstassen op de fiets met 1 hand en de andere op het zadel want Brent zat al achterop. Hij pakt mijn hand vast en ziet er een vlekje op en zegt 'Mama, dat is een tepel, dat is een tepel'....

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 14-10-2008 14:22:34 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62377030
hihih brent, die moeder van jou heeft er nogal wat zo te lezen! fijn dat de rest van de buurt dat nu ook weet.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:36:34 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_62380494
Brent

EN het borstenpakje van Piet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62654204
Emma dronk vanavond, op bed, bij mij (aan de borst dus). Ze nam even pauze om een lampje aan de andere kant van het bed. Ik vroeg haar of ze ook nog aan de andere kant wilde drinken.
E: jja hoor
"nou kom maar dan"
E: dan moet ik even omlopen (om het bed heen)
"Je mag ook wel over mij heen klimmen"
E: Nee dat kan niet want je hebt een veel te dikke buik!

En bedankt hè

Ik moest erg om haar lachen en zei dat ze een lief meisje is.
E: Jaha ik ben grappig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62654398
kennen jullie 'kikker is verliefd' van max velthuis? daarin heeft kikker last van div symptomen van verliefdheid (bijv. hartkloppingen) maar weet in eerste instantie niet waar die vandaan komen. dat boekje is hier momenteel nogal populair (net als alle andere kikkerboeken overigens) en G wilde laten weten dat ie verliefd op me is ( ) door aan Piet te vragen 'ojee, mijn hart doet *boemboem.. boemboem..*! wat ben ik nou?"
Piet heel droog "een kikker?"
pi_62654514
Nouja volgende keer hoeft G alleen maar te zeggen 'Kwak'
pi_62654582
hehheh nou 't is dan wel een eend maar iets romantischer dan alleen een kwakje kan er meestal nog wel vanaf hoor.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:20:47 #28
94046 PM-girl
pi_62654720
Een kikker!
*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:23:33 #29
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62654808
Ah, deze zocht ik.

Een borstenpakje, wat lief!

Juul kreeg net een lesje bloemetjes en bijtjes op peuterniveau. Mijn zus heeft net een baby namelijk en op het kinderdagverblijf had Julius heel beslist verteld dat de baby eerst een gat had gesneden in mijn zus haar buik, er toen in was geklommen en er binnenkort via datzelfde gat, dat de papa dan maar even open moest snijden, weer uit zou komen.

Tijd voor een lesje dus...

Vandaag heb ik verteld dat meisjes geen piemel hebben, maar een vagina. En dat die er is zodat de baby's uit de buiken van hun moeder kunnen kruipen.

"Maar zit er dan wel een gaatje om te plassen Mam?" vroeg hij heel slim...

"Ja, dat zit er. De baby's komen door een ander gaatje."

"Maar dan moeten ze door de poep! hij schrok zichtbaar van deze gedachte Mama, dan zijn ze helemaal zwart geschminckt als ze naar buiten komen!" hij had vervolgens een kwartier lang de slappe lach van dit beeld op zn netvlies, en ik met hem.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 24-10-2008 22:31:43 ]
pi_62654947
Julius! zwarte kindjes
Ik kreeg van de week dezelfde vraag van Emma gelukkig was de verklaring dat ik drie gaatjes heb afdoende.
pi_62654989
hehheh julius

anna is er momenteel van overtuigd dat jongens uit een jongensbuik komen en meisjes uit een meisjesbuik. ik blijf elke keer zeggen dat iedereen uit een meisjesbuik komt maar ze vindt 't maar niks. ach, inmiddels is ze ook overstag wat betreft jip & janneke (dat jip toch een jongen is en niet andersom) dus ook hierin zal ze op den duur wel een keer 'toegeven'.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:33:14 #32
94046 PM-girl
pi_62655059
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
hehheh julius

anna is er momenteel van overtuigd dat jongens uit een jongensbuik komen en meisjes uit een meisjesbuik. ik blijf elke keer zeggen dat iedereen uit een meisjesbuik komt maar ze vindt 't maar niks. ach, inmiddels is ze ook overstag wat betreft jip & janneke (dat jip toch een jongen is en niet andersom) dus ook hierin zal ze op den duur wel een keer 'toegeven'.
even offtopic, maar is ze nog zo met baby's en mama's bezig? Ze maakte een tijd terug toch van alles een mama en baby, of vergis ik me?
*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:33:50 #33
190853 RockabeIIa
pi_62655075
Jelief!!! Kwakkie voor Bix!

Julius Vieze kindjes...

En Brent maakt als hij een scheetje laat een gebaar alsof ie op een motor gas geeft (en loopt er soms zelfs rood bij aan )
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:35:14 #34
105888 renzell
pi_62655116
Schattig vind ik het altijd, hoe dat 'toegeven' in bepaalde zaken altijd zo lekker terloops gaat. Op een onbewaakt moment beslissen ze om eieren voor hun geld te kiezen en (na tienduizend keer het tegendeel beweerd te hebben) dan eindelijk maar 'aan te nemen' dat iets zo is, om vervolgens de nieuwe waarheid heel voorzichtig te toetsen bij anderen, alvorens deze heel zelfverzekerd op te nemen in hun dagelijks vocabulair.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:36:16 #35
105888 renzell
pi_62655151
Gas geven op een motor als je een scheet laat, dat vind ik écht heel grappig!
pi_62655201
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:33 schreef PM-girl het volgende:

[..]

even offtopic, maar is ze nog zo met baby's en mama's bezig? Ze maakte een tijd terug toch van alles een mama en baby, of vergis ik me?
iets minder, maar 't blijft wel een van de favoriete thema's hoor!

hihi brent!

en inderdaad renzell, echt als je 't helemaal niet meer verwacht en dan doen alsof ze nooit anders beweerd hebben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:38:08 #37
94046 PM-girl
pi_62655211
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef renzell het volgende:
Gas geven op een motor als je een scheet laat, dat vind ik écht heel grappig!

Ah, bix, het is dus nog steeds in!

Renzell, ik verheug me daar al op, het duurt nog even bij ons denk ik, voordat dat soort vragen komen.
*
pi_62656433
whaha geweldig die praatjes!

Ik zei van de week tegen Amber: je bent een deugniet. Nee mama zei ze, ik ben een deugwel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62656575
pas geleden was middelste het binnenzitten even zat en wilde dus naar buiten. Hij zou alleen maar een rondje op zijn nieuwe fiets gaan fietsen en dus geen oude kleren aan hoeven te doen.
Toen hij een kwartier later hélemaal onder de bagger weer thuiskwam vroeg ik hem hoe dat zo gekomen was, hij zou toch niet in de modder gaan spelen?
Zijn antwoord was 'ik snap het ook niet mama, ik ben wel bij de modderplas geweest maar ik deed maar 1 klein stampje '
Saartje
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26:38 #40
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62656604
Jongste.

"Als een vliegje bij een spin in het web zit, dan eet die spin dat vliegje toch ohop?"
"Ja"
"En wat gebeurt er dan met dat vliegje?"

Dus ik begin maar weer eens aan de verhandeling over leven en dood zoals ik die zie .

"Nee joh Mam (hard gelach), dan wordt ie spinnenpoep!"
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:27:31 #41
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62656620

Maar 1 klein stampje huh ?
pi_62656637
Jongste Je denkt ook veel te moeilijk Leah
Saartje
pi_62656695
Oh pas had die 5 jarige droeloe ook nog een mooie..
Ik was bezig de badkamer uit te mesten en kwam een oud lenzendoosje tegen met 2 kleurlenzen daar in.
Meneer bekeek dat eens goed en vond het prachtig. Later die middag vertelde hij grote broer dat ik een bakje met oude ogen weg had gegooid
Saartje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:26:32 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62657838
pi_62658194
Leuk topic is dit ook!
Weet ff geen voorbeeld meer van Kim. Maar ze heeft vaak grappige uitspraken en moet er zelf dan ook hard om lachen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:34:12 #46
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62660216
Juul . Wat heeft dat jong toch een heerlijke fantasie.
En wat bieden jullie hem toch een heerlijk leventje Renzell . Weet niet waar zo'n grootse opmerking nou ineens vandaan komt , ochtendsentiment
pi_62673642
Mijn neefje van bijna 5 sprak zijn moeder een keer aan met haar voornaam.
Waarop zij zegt dat ze dat niet wil, omdat zij zijn mamma is en dat is zo bijzonder, dat mogen maar een paar kindjes zeggen: hij en zijn zusjes.
Waarop hij even nadenkt en dan zegt: 'dan moet je mij in het vervolg maar Zoon noemen, daar is er ook maar eentje van'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:00:23 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62678590
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh pas had die 5 jarige droeloe ook nog een mooie..
Ik was bezig de badkamer uit te mesten en kwam een oud lenzendoosje tegen met 2 kleurlenzen daar in.
Meneer bekeek dat eens goed en vond het prachtig. Later die middag vertelde hij grote broer dat ik een bakje met oude ogen weg had gegooid
Mooi is dat he. Dat je denkt dat ze gefascineerd naar iets simpels zitten te kijken en dat je er uren later pas achter komt dat ze dachten dat het iets heel anders was.

Jolie heeft vakantie en tettert aan één stuk door. Zelfs als ze om 2 uur 's nachts en eventjes wakker is geworden.

'Mam, weet je wat ik niet begrijp? Waarom mogen jullie altijd later naar bed?'Jullie, grote mensen?'
'Euh nou omdat wij meestal minder slaap nodig hebben en soms moeten we ook nog andere dingen doen.'
'Leuke of stomme?'
'Soms leuk en soms stomme dingen maar nu gaan we slapen.'
De volgende morgen.
'Mam, het is raar dat jullie nog dingen doen als ik al lig te slapen.'
'Raar?'
'Ja. Jij bent al groot en hebt al veel dingen gedaan. Ik ben klein en moet nog allemaal dingen doen. Wanneer moet ik dat dan allemaal doen????'

En vanmorgen met een bedrukt gezicht 'Mam, begrijp me niet verkeerd maar wanneer is het ook alweer de dag dat ik weer naar juffie toe mag?' : ')
pi_62678629
Jolie blijft toch zo heerlijk

Morris toen we net thuis kwamen van vakantie: 'ik hoor de prekels niet'. 'Dat klopt Morris, in de stad zijn geen krekels'.
pi_62678885
Kim vanmiddag ineens " ik weet niet waar dat ligt mama. " Ik vroeg aan Djeez waar hij iets had neergelegd. Vind ik wel knap, een hele zin en ook nog heel duidelijk.
pi_62678925
vind ik ook!

anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
pi_62678946
oh ik lees nu pas jolies slimme vragen. geweldig!
en morris... afkicken maar weer, van de prekelgeluiden...
pi_62678988
Anna, eigenlijk denk ik wel dat dat geluk is
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 00:50:45 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62679358
Lucie is van haar favoriete 'Mijn eerste dierenboek' in een reuzenstap overgegaan op 'De wondere wereld der dieren' . Daar staan veel bijzondere dieren in, zoals de roze minco, de postlijster en de pannenkoekoe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62683149
de pannenkoekoe

Jolie met je mooie vragen
Saartje
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:18:47 #56
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62684865
Jolie

En wat een volzin van Kim

Finn is momenteel nogal in de ban van krokodillen.
Omdat ie gek aan het doen was vanochtend zei ik tegen 'm "Pief, paf, poef, Finn is een..."
En wat zegt Finn: "Krokodil!!!"
pi_62686651
Kim zegt nu de hele tijd ineens kotodil (krokodil) bijt in je bil! En ligt dan helemaal in een deuk. Heeft ze vast op psz geleerd.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:27:23 #58
94046 PM-girl
pi_62689846
Kan goed ingrid, wij hebben zo ongeveer als slogan: het kleine krokodilletje bijt <insert naam.> in zijn billetje!

De prekels van Morris vind ik erg leuk, hebben jullie misschien iets té veel kerken bezocht?
*
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:30:41 #59
105888 renzell
pi_62689952
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef bixister het volgende:
vind ik ook!

anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
  Redactie Frontpage zondag 26 oktober 2008 @ 18:08:54 #60
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_62694919
Nog een briljante quote van Kim gisteren. Ingrid en ik keken een film, maar net voor het einde werd Kim wakker. Ging ze nog even meekijken, gezellig. Ineens klapte er in de film een busje met een flinke vaart op een boom. Zei Kim ineens:"Stuk!". Erg grappig...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:48:20 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62696186
ik vind het anders niet zo grappig dat een kindje van 3 zulke films ziet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:54:58 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62696382
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:48 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het anders niet zo grappig dat een kindje van 3 zulke films ziet
Bespaar je de moeite.
pi_62701017
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:08 schreef Djeez het volgende:
Nog een briljante quote van Kim gisteren. Ingrid en ik keken een film, maar net voor het einde werd Kim wakker. Ging ze nog even meekijken, gezellig. Ineens klapte er in de film een busje met een flinke vaart op een boom. Zei Kim ineens:"Stuk!". Erg grappig...
Moet je het wel goed vertellen. Komt raar over nu.
Kim was bij mijn ouders geweest. En was onderweg in de auto in slaap gevallen. Ze hebben de sleutel van ons huis en kwamen binnenvallen. Met een half wakkere Kim. Die zag dat dus. En toen kwam dat er wel droog uit.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:07:35 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62711177
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Moet je het wel goed vertellen. Komt raar over nu.
Kim was bij mijn ouders geweest. En was onderweg in de auto in slaap gevallen. Ze hebben de sleutel van ons huis en kwamen binnenvallen. Met een half wakkere Kim. Die zag dat dus. En toen kwam dat er wel droog uit.
Ah da's inderdaad een heel ander verhaal Ingrid!
pi_62711439
Mila zit midden in het potjegebeuren, jeweetwel die fase dat ze supertrots zijn op een plasje wat op de pot gaat..
Nu had ze mijn moeder(beppe) even aan de telefoon en mijn moeder zegt dat ze op gaat hangen omdat ze naar de wc moet..
Mila: "Ja! Beppe gaat poepe, beppe gote meid!"
pi_62738060
oooh ik kan niet wachten tot de mijne zo brabbelt
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:48:11 #67
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62741506
Was van de week in een boekje aan het sudoku spelen.

Waarop Zoë naast me gaat staan en zegt: Mam, wordt je nou niet gestoord van al die cijfers
pi_62775816
haha zoë! (piet en anna willen altijd meedoen: 'volgens mij moet hier een 3, mama!' ).
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:06:53 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62776758
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zegt nu de hele tijd ineens kotodil (krokodil) bijt in je bil! En ligt dan helemaal in een deuk. Heeft ze vast op psz geleerd.
dat is een liedje!
"Krokodil ligt in het water, krokodil die ligt heel stil. Krokodil die komt steeds nader, krokodil bijt in je bil"
Hier ook altijd succes
Lekker douchen!
pi_62779750
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef sjak het volgende:

[..]

dat is een liedje!
"Krokodil ligt in het water, krokodil die ligt heel stil. Krokodil die komt steeds nader, krokodil bijt in je bil"
Hier ook altijd succes
He bedankt! Die kende ik dus nog niet.
pi_62782045
Zo kwam mijn dochter vorige week met een liedje:

Olifantje in de stad
Eet toch niet zo veel patat
Want dan krijg je dikke billen
En dat moet je niet willen
Olifantje in de stad
Eet toch niet zoveel patat.

Ik ken alleen de variant "Olifantje in het bos" dus ik vroeg haar wie dit verzonnen had. Ze bleef stug volhouden dat ze dat zelf gedaan had. Ik geloofde het niet dus ik bleef doorvragen en meerdere mensen suggereren die het wellicht verzonnen hadden. Ze was er niet van af te brengen, ze had het zélf verzonnen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62782117
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef bixister het volgende:
wat lief!!

Ik vind het best een knap verzonnen liedje, Igraine!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62785110
Ik kan hier nu ook wat over mijn nichtje, Lieke, posten
Mijn zus heeft twee honden. Lieke vind die honden ook erg leuk. Nou aait ze de honden ook, en aaien dat is "aaa, aaa, aaa"(zoiets). Eén van die honden heeft wat langere haren, dus af en toe gaat dat aaien over in het trekken aan de haren van de hond. En dat mag natuurlijk niet. Dus mijn zwager zei tegen Lieke dat dat niet mag. Zegt ze, terwijl ze zichzelf aait: "aaa, aaa, aaa".

De echte uitspraken komen later Maar vond deze ook wel leuk
pi_62795294
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef MarMar het volgende:
Mila zit midden in het potjegebeuren, jeweetwel die fase dat ze supertrots zijn op een plasje wat op de pot gaat..
Nu had ze mijn moeder(beppe) even aan de telefoon en mijn moeder zegt dat ze op gaat hangen omdat ze naar de wc moet..
Mila: "Ja! Beppe gaat poepe, beppe gote meid!"
Leuk he, hoe je jezelf terug hoort Als ik hier roep dat ik nodig moet plassen, krijg ik als antwoord: 'Ga maar snel dan, en volhouden he mama?'

Dylan weet ook precies waarom je nog wel toetje kan eten als je vol zit en dus je warme eten niet meer op kan. Toetje glijdt in je buik namelijk, net als drinken, onder het eten door. Tsja, daar valt dan gewoon niet zoveel meer tegenin te brengen

Quinten praat niet, zegt maar een paar woordjes. Maar hij is er al wel creatief mee Papa en pipi zijn twee van zijn meest favoriete woorden, dus laatst op het aankleedkussen ging het van 'pipi, papa, pipi, papa, etc.' Op een gegeven moment was het even stil en toen volgde met een lach: 'Pipa!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:17:43 #75
190853 RockabeIIa
pi_62796466
Creatief die Quinten hoor
en volhouden he, Beef!

Brent zwaaide gister heel enthousiast naar een rokende schoorsteenpijp boven op een bedrijfsgebouw met de woorden 'Doei doei trein!'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')