quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je wel die software erop gegooid ?
ja het werktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb shoutcast plugin , en shoutcast server software
Trutquote:
nee ik heb kut internet 20 mbit adsl 2 van alice , ik haal hier 800 kb's , bij ons is er glas vezel neer gelegd alleen ik was net 1 dag te laat met aanmelden en moet wachtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
48kbs , als je snel internet hebt, kan het wel wat hoger
fail...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik heb kut internet 20 mbit adsl 2 van alice , ik haal hier 800 kb's , bij ons is er glas vezel neer gelegd alleen ik was net 1 dag te laat met aanmeldn en moet wachten
dan heb je wel iets van 80kb upload. daar draait het nl om.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik heb kut internet 20 mbit adsl 2 van alice , ik haal hier 800 kb's , bij ons is er glas vezel neer gelegd alleen ik was net 1 dag te laat met aanmelden en moet wachten, en daarom heb ik alice kan ik het elke maand opzeggen
ik wil graag horen K3 - Ya Ya Yippeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:41 schreef Runx het volgende:
dank u , mensen met verzoekje szeg het maarniet te veel , en ik garandeer niet dat ik ze heb
ik heb 100 kb uploadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je wel iets van 80kb upload. daar draait het nl om.
moet je eens checken hoeveel je nou upload.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil graag horen K3 - Ya Ya Yippee
quote:
ik heb wel anderen van ze ? toveren ,heya mama , drie biggetjes ?, ola yquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil graag horen K3 - Ya Ya Yippee
ik heb alleen upc nl gezien met hun 120mbit down 10mbit upquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb 100 kb upload
, maar ik wil van unet internet alleen ze hebben ruzie met kpn blabla ... het zijn knp lijnen ... ik wil namelijk 30 mbit down ,10 up
hahahahahquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb wel anderen van ze ? toveren ,heya mama , drie biggetjes ?, ola y
Ff denken..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahah![]()
nee laat maar
doe maar: opeth - the twilight is my robe
hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ff denken..
Rickastley - Never gunna give you up..
Dan rick roll je ons allemaal hahahahahahaha![]()
Zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ff denken..
Rickastley - Never gunna give you up..
Dan rick roll je ons allemaal hahahahahahaha![]()
Je moet van die gta jingles downloaden hahah!quote:
daar ben ik het helemaal mee eens.. ben echt een beetje de draad kwijt vandaagquote:
Minder hard werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens.. ben echt een beetje de draad kwijt vandaag
Ik heb weekend nodig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie hebben duidelijk bier nodig. dan wordt het wat makkelijker om te volgen
Welkom hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Hallo, ben nieuw in deze topicreeks (dus bij deze meteen TVP)
Ik werk sinds kort als parkeerwacht in een aantal parkeergarages en heb dus... nou ja, behoorlijk wat tijd om handen (is trouwens een stuk leuker dan je zou denken :p).
Is hier nog wat te doen?
Welkomquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik werk sinds kort als parkeerwacht in een aantal parkeergarages en heb dus... nou ja, behoorlijk wat tijd om handen (is trouwens een stuk leuker dan je zou denken :p).
Is hier nog wat te doen?
Ik ben net afgehaaktquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Is hier nog wat te doen?
Thnx... een van de weinige nadelen van deze job is dat ik ook op zaterdag (en soms zondag) moet "werken".... Dus nog geen weekend for the wickedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welkom
Enjoy ur stay meeste mensen zijn al weekend aan vieren en ik begin dat over 5minuten te doen
hahahaaquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Is hier nog wat te doen?
Yeah.. maar krijg je daarvoor niet 150%?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Thnx... een van de weinige nadelen van deze job is dat ik ook op zaterdag (en soms zondag) moet "werken".... Dus nog geen weekend for the wicked
Hehe, heb zelf Arrow op staan... Ze zijn nu bij de laatste 10 nrs van de Rock 500...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!
je kan nummers op shoutcast aanvragen. Radio GRTOPJW is online
tevens geeft hij prijzen weg! toch ?
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!
je kan nummers op shoutcast aanvragen. Radio GRTOPJW is online
tevens geeft hij prijzen weg! toch ?
Schapen wohooooo!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mij
das ook relaxedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe, heb zelf Arrow op staan... Ze zijn nu bij de laatste 10 nrs van de Rock 500...
140% geloof ik... en 175% als ik op een zondag (koopzondag, 1 x in de 2 maanden) werk. Maar om eerlijk te zijn vind ik het geld niet eens zo belangrijk, zou liever een paar cent minder verdienen en wat meer thuis zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah.. maar krijg je daarvoor niet 150%?
Of is dat normale werkdagen voor jou?!
nou je was ziek toch ? dat beloofd watquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mij
Hehe das waar maarja wel relaxed tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
140% geloof ik... en 175% als ik op een zondag (koopzondag, 1 x in de 2 maanden) werk. Maar om eerlijk te zijn vind ik het geld niet eens zo belangrijk, zou liever een paar cent minder verdienen en wat meer thuis zitten.
ziek zijn is saaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je was ziek toch ? dat beloofd wat
jaquote:
fak , alles kan tegen mij gebruikt worden als ik beroemd wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaik neem alles op , voor later gebruik
idd. ik wil ook een aandeelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Runx het volgende:
[..]
fak , alles kan tegen mij gebruikt worden als ik beroemd wordt
* Runx geeft een aandeel aan Wlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. ik wil ook een aandeel
lol fak , ik moet dus kiezen of ik met stem wil doen , dus tussen door mijn stem , of allen winamp wat willen julliequote:
je hoeft helemaal geen pw te gebruiken hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lol fak , ik moet dus kiezen of ik met stem wil doen , dus tussen door mijn stem , of allen winamp wat willen jullie
RECLAME
met deze link moet je zoeken op geen reet te doen op je werk
http://yp.shoutcast.com/directory/index.phtml
password = grtdojw
Doei gekke aapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe das waar maarja wel relaxed toch
Mensen ik ben afsluiten
Fijn weekend en bedankt voor jullie inzet deze week
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
laturquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
aja , prettig weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
dank u mede eigenaar met 1 aandeelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft helemaal geen pw te gebruiken hoor
das alleen voor de djs
dit is de link trouwens http://93.125.138.21:8000
waar kan ik dat zien , idd je kan niet zien Now playingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je moet trouwens ff checkenSHOUTcast Song History werkt nl niet
Cya!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
Nog 1 meeting en dan naar huis.
mensen fijn weekend alvast!![]()
![]()
En tot de volgende keer maar weer![]()
als je trouwens http://www.dyndns.com/ ofzo gebruikt, kan je er http://grtdopjw.dyndns.com ervan makenquote:
laturquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
![]()
voor de plannen , als je die hebt ?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
omg dit vind ik niet leuk..............
gratis ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je trouwens http://www.dyndns.com/ ofzo gebruikt, kan je er http://grtdopjw.dyndns.com ervan maken
* WhiteLightning was vroeger ook dj
Prettig weekend sgele, laat ze een poepie ruiken, en bedankt voor je inzetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
![]()
nee das niet moeilijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef Runx het volgende:
[..]
gratis ?is het moeilijk in te stellen ?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor de plannen , als je die hebt ?
wees gerust.. je bent al bijna vrijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
omg dit vind ik niet leuk..............
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh wacht die collega die nu naast je komt zitten
daar gaat het al mis bij het lezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das niet moeilijk.
als je maar GOED LEEST!
zolang het maar positief isquote:
als shoutcast is gelukt, lukt dit ook!quote:
2 uur en 37 minuten... oh en ik mag morgen terugkomen voor nog eens 7 uurquote:
die updat client configurator, is een programma, dat hij jouw ip linkt aan dat adress wat je in gaat geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:23 schreef Runx het volgende:
uhmm welke tool moet ik hebben dan ?
# Update Client Configurator
# DNS Query Tool
# Open Port Tool
# WHOIS Tool
# SecReg Tool
?
lol over het hoofd gezien ,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Is hier nog wat te doen?
heb je doordeweeks wel een dag extra ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
2 uur en 37 minuten... oh en ik mag morgen terugkomen voor nog eens 7 uur
dank u , ik heb een hele breede smaak , maar ik heb nu de top 2000 van 2007 erop , dus veel oude meukquote:
Bonjourquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Runx het volgende:
[..]
lol over het hoofd gezien ,hallo meneer de parkeer wachter
Ik heb ook medelijden met mezelf. Ben moe, duf en dat soort dingen. Ik wil naar huis......quote:
kijk dat scheelt weer..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met mezelf. Ben moe, duf en dat soort dingen. Ik wil naar huis......
Net wel staan roken zonder dat ik mezelf op Break had gezet, kan nu dus nog wel 2 pauzes nemen
Prettig weekend! veel plezierquote:
Prettig weekend hehquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef Crazy-p het volgende:
wb Gila!
en alvast een fijn weekend mensen!
nog 1 minuut
ik heb wel dhcp aan, maar welke tool is dat dat ze het hosten ? dat je met dat voorbeeld link gaf dat mensne daar heen kunnen gaan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die updat client configurator, is een programma, dat hij jouw ip linkt aan dat adress wat je in gaat geven.
als je dit niet installeert, moet je naar de website gaan en je ip invullen.
dus als je ip elke keer verandert zou ik die update client configurator gebruiken
Dat is de bedoeling, ik heb deze job eigenlijk aangenomen voor 30 uur in de week... Helaas ben ik met zo'n 25 jaar verschil de jongste collega en de rest wil... nou ja, nog wel eens met ouderdomskwalen thuis blijven... waardoor ik weer meer uren moet draaien wat tot gevolg heeft gehad dat ik de afgelopen 2 maanden nog geen 2 dagen aaneengesloten vrij heb gehadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je doordeweeks wel een dag extra ?
nee je maakt daar eerst een account aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb wel dhcp aan, maar welke tool is dat dat ze het hosten ? dat je met dat voorbeeld link gaf dat mensne daar heen kunnen gaan ?
heb je al verzoeknrs ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben er weer
Haha luistert naar runx radio
ah das dan kut man!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, ik heb deze job eigenlijk aangenomen voor 30 uur in de week... Helaas ben ik met zo'n 25 jaar verschil de jongste collega en de rest wil... nou ja, nog wel eens met ouderdomskwalen thuis blijven... waardoor ik weer meer uren moet draaien wat tot gevolg heeft gehad dat ik de afgelopen 2 maanden nog geen 2 dagen aaneengesloten vrij heb gehad
heb account en ben ingelogt volgens mij moet ik naar Add New Hostname ? of nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je maakt daar eerst een account aan.
dus op de website!
je hoort daar je ip volgens mij in te vullen, anders ligt er geen linkje naar wat je wilt wat je adress wordt.
die tool doet dat daarna automatisch voor je , mocht je ip dynamisch zijn
Mjah, normaal had ik al voor de eer bedankt (lees: ontslag genomen) maar deze baan is zooooo relaxed (heb naast deze I-net PC ook nog radio, tv en ik hoef eigenlijk niet (echt hard) te werken) dus ik wacht rustig af tot het tij keert en de zon achter de wolken uit komt enzoquote:
ik denk van wel. ik kan je ook niet echt verder helpen. het is jaren geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Runx het volgende:
[..]
heb account en ben ingelogt volgens mij moet ik naar Add New Hostname ? of niet
ja op zich wel relaxed, en als je collegas ook wat vaker komen, is alles okquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Mjah, normaal had ik al voor de eer bedankt (lees: ontslag genomen) maar deze baan is zooooo relaxed (heb naast deze I-net PC ook nog radio, tv en ik hoef eigenlijk niet (echt hard) te werken) dus ik wacht rustig af tot het tij keert en de zon achter de wolken uit komt enzo
True that.. maar het is weer typisch... vind je eindelijk een "leuke" job, weten ze het kleine beetje plezier wat je in je werk hebt nog zo te verzieken :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op zich wel relaxed, en als je collegas ook wat vaker komen, is alles ok
ja dat kom je overal tegen hoor! verschrikkelijk irritant is dat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
True that.. maar het is weer typisch... vind je eindelijk een "leuke" job, weten ze het kleine beetje plezier wat je in je werk hebt nog zo te verzieken :p
Yup... dacht in eerste instantie dat het telkens aan mij lag (dat ik dus "verveeld" raakte ofzo) maar het begint aardig op een samenzwering te lijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat kom je overal tegen hoor! verschrikkelijk irritant is dat ja
hahahahhaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef debbie_19 het volgende:
Goedenavond allenik kan weer normaal op FOK!...want ik ben thuis
Wat een gelul ineens weer zegop een gegeven moment zaten er 4 man bij mij op kantoor beetje te ouwehoeren en te swetsen...ik wilde zeggen :"ROT OP IK HAAL WEER DE TOP 10 NIET ZO"
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat een weer hier zeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou van de ene file in de andere...dus ipv 4 uur op de zaak is het 6 uur thuis!
zondag zal ik wel weer ff komen buurten.
logi veel plezier!
debbie
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
absoluut
ik moest hier om lachen "ROT OP IK HAAL WEER DE TOP 10 NIET ZO"
moesten ze ook soms tot 5 uur werken ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]werd er gek van..ik zei om 4 uur DOEI tot DONDERDAAAAG
wat een rust
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moesten ze ook soms tot 5 uur werken ?![]()
maar dat is idd vet irritant
Hi me lieve aapiequote:
Hun gezichten waren alleen al een kodak momentje denk ik hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahahaha ze waren allemaal vet later begonnen dan mij
dus eigen schuld
Nu nog wel vanaaf naar de biosquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hi me lieve aapiezit je ook weer alleen
net als ik? gelukkig heeft me vriend maandag en dinsdag ook vrij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hun gezichten waren alleen al een kodak momentje denk ik haha![]()
quote:
Yeaah,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zellie
wij gaan thank god morgen weer stappen
Me vriend is hoop ik niet zo laat als gister
ja ik heb zondag nog een verjaardagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeaah,
Ik kan niet stappen dit weekend.. ziek, 2 verjaardgen enzo je kent het wel
lang weekend ben ik ook wel aan toequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ze waren wel stom verbaasd. Ik had dit lange weekend al heel lang geleden aangevraagd
maar nooit tegen hun gezegd
Hehe true thatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb zondag nog een verjaardagaltijd jammer
En dat ziek zijn en niet uit kunnen gaan daardoor...tja dat had ik vorige week ook
O maar die ellende heb ik ook morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lang weekend ben ik ook wel aan toe
morgen weer vroeg eruit, boodschappen , cleanen, dingen regelen, verjaardagen.
Heb jij een petekind?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe true that!
Morgen verjaardag van me peterkind en zondag van me oom en moet ik de catering verzorgen.
Dus is druk weekie
.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O maar die ellende heb ik ook morgen![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb jij een petekind?maar je bent zelf toch net 12 ofzo?
godfatherquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe true that!
Morgen verjaardag van me peterkind en zondag van me oom en moet ik de catering verzorgen.
Dus is druk weekie
Ziet er weer erg cool uit man!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat een weer hier zeg![]()
[ afbeelding ]
Je hebt gemist dat uuuh....ja geen fuck eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD nog steeds met dezelfde kut pc bezig....
Ja droxz is een vrij nieuwe pc, ga maar fixen...
P3 900 mhz!
Lik me aars, oude tering bak!
En, heb ik nog wat gemist?
Duidelijk, het ging al nergens meer over toen ik pleite gingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat uuuh....ja geen fuck eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |