Hi me lieve aapiequote:
Hun gezichten waren alleen al een kodak momentje denk ik hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahahaha ze waren allemaal vet later begonnen dan mij
dus eigen schuld
Nu nog wel vanaaf naar de biosquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hi me lieve aapiezit je ook weer alleen
net als ik? gelukkig heeft me vriend maandag en dinsdag ook vrij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hun gezichten waren alleen al een kodak momentje denk ik haha![]()
quote:
Yeaah,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zellie
wij gaan thank god morgen weer stappen
Me vriend is hoop ik niet zo laat als gister
ja ik heb zondag nog een verjaardagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeaah,
Ik kan niet stappen dit weekend.. ziek, 2 verjaardgen enzo je kent het wel
lang weekend ben ik ook wel aan toequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ze waren wel stom verbaasd. Ik had dit lange weekend al heel lang geleden aangevraagd
maar nooit tegen hun gezegd
Hehe true thatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb zondag nog een verjaardagaltijd jammer
En dat ziek zijn en niet uit kunnen gaan daardoor...tja dat had ik vorige week ook
O maar die ellende heb ik ook morgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lang weekend ben ik ook wel aan toe
morgen weer vroeg eruit, boodschappen , cleanen, dingen regelen, verjaardagen.
Heb jij een petekind?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe true that!
Morgen verjaardag van me peterkind en zondag van me oom en moet ik de catering verzorgen.
Dus is druk weekie
.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O maar die ellende heb ik ook morgen![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb jij een petekind?maar je bent zelf toch net 12 ofzo?
godfatherquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe true that!
Morgen verjaardag van me peterkind en zondag van me oom en moet ik de catering verzorgen.
Dus is druk weekie
Ziet er weer erg cool uit man!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat een weer hier zeg![]()
[ afbeelding ]
Je hebt gemist dat uuuh....ja geen fuck eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD nog steeds met dezelfde kut pc bezig....
Ja droxz is een vrij nieuwe pc, ga maar fixen...
P3 900 mhz!
Lik me aars, oude tering bak!
En, heb ik nog wat gemist?
Duidelijk, het ging al nergens meer over toen ik pleite gingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat uuuh....ja geen fuck eigenlijk
Tell me about itquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Duidelijk, het ging al nergens meer over toen ik pleite ging
Damn, zit nu op iemand te wachten.... maar schiet natuurlijk weer eens niet op....
Ja ik stuur wel even een smsje.... half uur later... nog steeds niets...quote:
* Dr.Droxz stopt met postenquote:
Met wie heb jij nou die date???????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Nog 1 alhoewel hij was er al, maar moest nog even wat doen
Ik hoef niet eens te weten wie, maar was het gezellig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Met wie heb jij nou die date???????
Veel plezier deb, maak er een leuke avond vanquote:
Moet je maar oplettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Met wie heb jij nou die date???????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |