ah das dan kut man!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, ik heb deze job eigenlijk aangenomen voor 30 uur in de week... Helaas ben ik met zo'n 25 jaar verschil de jongste collega en de rest wil... nou ja, nog wel eens met ouderdomskwalen thuis blijven... waardoor ik weer meer uren moet draaien wat tot gevolg heeft gehad dat ik de afgelopen 2 maanden nog geen 2 dagen aaneengesloten vrij heb gehad
heb account en ben ingelogt volgens mij moet ik naar Add New Hostname ? of nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je maakt daar eerst een account aan.
dus op de website!
je hoort daar je ip volgens mij in te vullen, anders ligt er geen linkje naar wat je wilt wat je adress wordt.
die tool doet dat daarna automatisch voor je , mocht je ip dynamisch zijn
Mjah, normaal had ik al voor de eer bedankt (lees: ontslag genomen) maar deze baan is zooooo relaxed (heb naast deze I-net PC ook nog radio, tv en ik hoef eigenlijk niet (echt hard) te werken) dus ik wacht rustig af tot het tij keert en de zon achter de wolken uit komt enzoquote:
ik denk van wel. ik kan je ook niet echt verder helpen. het is jaren geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Runx het volgende:
[..]
heb account en ben ingelogt volgens mij moet ik naar Add New Hostname ? of niet
ja op zich wel relaxed, en als je collegas ook wat vaker komen, is alles okquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Mjah, normaal had ik al voor de eer bedankt (lees: ontslag genomen) maar deze baan is zooooo relaxed (heb naast deze I-net PC ook nog radio, tv en ik hoef eigenlijk niet (echt hard) te werken) dus ik wacht rustig af tot het tij keert en de zon achter de wolken uit komt enzo
True that.. maar het is weer typisch... vind je eindelijk een "leuke" job, weten ze het kleine beetje plezier wat je in je werk hebt nog zo te verzieken :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op zich wel relaxed, en als je collegas ook wat vaker komen, is alles ok
ja dat kom je overal tegen hoor! verschrikkelijk irritant is dat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
True that.. maar het is weer typisch... vind je eindelijk een "leuke" job, weten ze het kleine beetje plezier wat je in je werk hebt nog zo te verzieken :p
Yup... dacht in eerste instantie dat het telkens aan mij lag (dat ik dus "verveeld" raakte ofzo) maar het begint aardig op een samenzwering te lijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat kom je overal tegen hoor! verschrikkelijk irritant is dat ja
hahahahhaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:57 schreef debbie_19 het volgende:
Goedenavond allenik kan weer normaal op FOK!...want ik ben thuis
Wat een gelul ineens weer zegop een gegeven moment zaten er 4 man bij mij op kantoor beetje te ouwehoeren en te swetsen...ik wilde zeggen :"ROT OP IK HAAL WEER DE TOP 10 NIET ZO"
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat een weer hier zeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou van de ene file in de andere...dus ipv 4 uur op de zaak is het 6 uur thuis!
zondag zal ik wel weer ff komen buurten.
logi veel plezier!
debbie
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
absoluut
ik moest hier om lachen "ROT OP IK HAAL WEER DE TOP 10 NIET ZO"
moesten ze ook soms tot 5 uur werken ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]werd er gek van..ik zei om 4 uur DOEI tot DONDERDAAAAG
wat een rust
Jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moesten ze ook soms tot 5 uur werken ?![]()
maar dat is idd vet irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |