waar kan ik dat zien , idd je kan niet zien Now playingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je moet trouwens ff checkenSHOUTcast Song History werkt nl niet
Cya!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
Nog 1 meeting en dan naar huis.
mensen fijn weekend alvast!![]()
![]()
En tot de volgende keer maar weer![]()
als je trouwens http://www.dyndns.com/ ofzo gebruikt, kan je er http://grtdopjw.dyndns.com ervan makenquote:
laturquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
![]()
voor de plannen , als je die hebt ?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
omg dit vind ik niet leuk..............
gratis ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je trouwens http://www.dyndns.com/ ofzo gebruikt, kan je er http://grtdopjw.dyndns.com ervan maken
* WhiteLightning was vroeger ook dj
Prettig weekend sgele, laat ze een poepie ruiken, en bedankt voor je inzetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
godver...
![]()
nee das niet moeilijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef Runx het volgende:
[..]
gratis ?is het moeilijk in te stellen ?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor de plannen , als je die hebt ?
wees gerust.. je bent al bijna vrijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
omg dit vind ik niet leuk..............
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh wacht die collega die nu naast je komt zitten
daar gaat het al mis bij het lezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das niet moeilijk.
als je maar GOED LEEST!
zolang het maar positief isquote:
als shoutcast is gelukt, lukt dit ook!quote:
2 uur en 37 minuten... oh en ik mag morgen terugkomen voor nog eens 7 uurquote:
die updat client configurator, is een programma, dat hij jouw ip linkt aan dat adress wat je in gaat geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:23 schreef Runx het volgende:
uhmm welke tool moet ik hebben dan ?
# Update Client Configurator
# DNS Query Tool
# Open Port Tool
# WHOIS Tool
# SecReg Tool
?
lol over het hoofd gezien ,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Hallo, ben nieuw in deze topicreeks (dus bij deze meteen TVP)
Ik werk sinds kort als parkeerwacht in een aantal parkeergarages en heb dus... nou ja, behoorlijk wat tijd om handen (is trouwens een stuk leuker dan je zou denken :p).
Is hier nog wat te doen?
heb je doordeweeks wel een dag extra ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
2 uur en 37 minuten... oh en ik mag morgen terugkomen voor nog eens 7 uur
dank u , ik heb een hele breede smaak , maar ik heb nu de top 2000 van 2007 erop , dus veel oude meukquote:
Bonjourquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef Runx het volgende:
[..]
lol over het hoofd gezien ,hallo meneer de parkeer wachter
Ik heb ook medelijden met mezelf. Ben moe, duf en dat soort dingen. Ik wil naar huis......quote:
kijk dat scheelt weer..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met mezelf. Ben moe, duf en dat soort dingen. Ik wil naar huis......
Net wel staan roken zonder dat ik mezelf op Break had gezet, kan nu dus nog wel 2 pauzes nemen
Prettig weekend! veel plezierquote:
Prettig weekend hehquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef Crazy-p het volgende:
wb Gila!
en alvast een fijn weekend mensen!
nog 1 minuut
ik heb wel dhcp aan, maar welke tool is dat dat ze het hosten ? dat je met dat voorbeeld link gaf dat mensne daar heen kunnen gaan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die updat client configurator, is een programma, dat hij jouw ip linkt aan dat adress wat je in gaat geven.
als je dit niet installeert, moet je naar de website gaan en je ip invullen.
dus als je ip elke keer verandert zou ik die update client configurator gebruiken
Dat is de bedoeling, ik heb deze job eigenlijk aangenomen voor 30 uur in de week... Helaas ben ik met zo'n 25 jaar verschil de jongste collega en de rest wil... nou ja, nog wel eens met ouderdomskwalen thuis blijven... waardoor ik weer meer uren moet draaien wat tot gevolg heeft gehad dat ik de afgelopen 2 maanden nog geen 2 dagen aaneengesloten vrij heb gehadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je doordeweeks wel een dag extra ?
nee je maakt daar eerst een account aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb wel dhcp aan, maar welke tool is dat dat ze het hosten ? dat je met dat voorbeeld link gaf dat mensne daar heen kunnen gaan ?
heb je al verzoeknrs ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben er weer
Haha luistert naar runx radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |