Ik heb weekend nodig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie hebben duidelijk bier nodig. dan wordt het wat makkelijker om te volgen
Welkom hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Hallo, ben nieuw in deze topicreeks (dus bij deze meteen TVP)
Ik werk sinds kort als parkeerwacht in een aantal parkeergarages en heb dus... nou ja, behoorlijk wat tijd om handen (is trouwens een stuk leuker dan je zou denken :p).
Is hier nog wat te doen?
Welkomquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik werk sinds kort als parkeerwacht in een aantal parkeergarages en heb dus... nou ja, behoorlijk wat tijd om handen (is trouwens een stuk leuker dan je zou denken :p).
Is hier nog wat te doen?
Ik ben net afgehaaktquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Is hier nog wat te doen?
Thnx... een van de weinige nadelen van deze job is dat ik ook op zaterdag (en soms zondag) moet "werken".... Dus nog geen weekend for the wickedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welkom
Enjoy ur stay meeste mensen zijn al weekend aan vieren en ik begin dat over 5minuten te doen
hahahaaquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Is hier nog wat te doen?
Yeah.. maar krijg je daarvoor niet 150%?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Thnx... een van de weinige nadelen van deze job is dat ik ook op zaterdag (en soms zondag) moet "werken".... Dus nog geen weekend for the wicked
Hehe, heb zelf Arrow op staan... Ze zijn nu bij de laatste 10 nrs van de Rock 500...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!
je kan nummers op shoutcast aanvragen. Radio GRTOPJW is online
tevens geeft hij prijzen weg! toch ?
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom!
je kan nummers op shoutcast aanvragen. Radio GRTOPJW is online
tevens geeft hij prijzen weg! toch ?
Schapen wohooooo!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mij
das ook relaxedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe, heb zelf Arrow op staan... Ze zijn nu bij de laatste 10 nrs van de Rock 500...
140% geloof ik... en 175% als ik op een zondag (koopzondag, 1 x in de 2 maanden) werk. Maar om eerlijk te zijn vind ik het geld niet eens zo belangrijk, zou liever een paar cent minder verdienen en wat meer thuis zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yeah.. maar krijg je daarvoor niet 150%?
Of is dat normale werkdagen voor jou?!
nou je was ziek toch ? dat beloofd watquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gratis een virtuele schaap , verder kan je een weekend bij mij winnen , de reis kosten zijn voor je zelf en dan kom je hier logeren bij mij
Hehe das waar maarja wel relaxed tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
140% geloof ik... en 175% als ik op een zondag (koopzondag, 1 x in de 2 maanden) werk. Maar om eerlijk te zijn vind ik het geld niet eens zo belangrijk, zou liever een paar cent minder verdienen en wat meer thuis zitten.
ziek zijn is saaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je was ziek toch ? dat beloofd wat
jaquote:
fak , alles kan tegen mij gebruikt worden als ik beroemd wordtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaik neem alles op , voor later gebruik
idd. ik wil ook een aandeelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef Runx het volgende:
[..]
fak , alles kan tegen mij gebruikt worden als ik beroemd wordt
* Runx geeft een aandeel aan Wlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. ik wil ook een aandeel
lol fak , ik moet dus kiezen of ik met stem wil doen , dus tussen door mijn stem , of allen winamp wat willen julliequote:
je hoeft helemaal geen pw te gebruiken hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Runx het volgende:
[..]
lol fak , ik moet dus kiezen of ik met stem wil doen , dus tussen door mijn stem , of allen winamp wat willen jullie
RECLAME
met deze link moet je zoeken op geen reet te doen op je werk
http://yp.shoutcast.com/directory/index.phtml
password = grtdojw
Doei gekke aapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe das waar maarja wel relaxed toch
Mensen ik ben afsluiten
Fijn weekend en bedankt voor jullie inzet deze week
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
laturquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
aja , prettig weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen ik ben afsluiten
dank u mede eigenaar met 1 aandeelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft helemaal geen pw te gebruiken hoor
das alleen voor de djs
dit is de link trouwens http://93.125.138.21:8000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |