Hoop het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Litton-Lane het volgende:
De laatste alweer. Krijgen we na 18.00 een '90 mix van zandstorm?
iig dfe turn up the bass mix, dus hoop vette turn up the bass platen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Litton-Lane het volgende:
De laatste alweer. Krijgen we na 18.00 een '90 mix van zandstorm?
Wordt het een TUTB mix. Dat is natuurlijk ook helemaal prima!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig dfe turn up the bass mix, dus hoop vette turn up the bass platen.
Hoe laat gaan ze eigenlijk de line up bekend maken?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die Foolish Games van even rond half 8 vanmorgen nog online kon gooien. Dat was nogal prettig wakker worden met die onbekende dame op de radio![]()
.
You go girl!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
Loopt 'ie nou Beck te dissen?
En zeg ik nu echt dissen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Opzich, als een hetero vrouw het over exen heeft, gaat het meestal over een man.
Met referentie aan uiterlijk dat op Guus lijkt, lijkt me dat ook wel een veilige aanname.
Maar je mag er verder bij bedenken wat je wil.
Beck is goed. Al heb ik dit nu wel een keer gehoord hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
Loopt 'ie nou Beck te dissen?
En zeg ik nu echt dissen?
Nee, ik word wel meer verward met een noeste man zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat het om een hetero vrouw ging stond er niet bij he
In dat geval hoef ik mij er dus niet schuldig om te voelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, ik word wel meer verward met een noeste man zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In dat geval hoef ik mij er dus niet schuldig om te voelen
Oja. Die. Of hij kan ook gewoon fotoboek aanklikken, ziet 'ie me in trouwjurk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog maar eens die foto van jezelf met laarzen posten.
Laarzenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog maar eens die foto van jezelf met laarzen posten.
Kan ook, maar gaat mij ook om die...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Oja. Die. Of hij kan ook gewoon fotoboek aanklikken, ziet 'ie me in trouwjurk.
quote:
En het icoontje voor je naam is ook een vrouwtje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:28 schreef Dandelion het volgende:
we hebben een L, we hebben een A!
lalalalalala
*newbie isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Mits lang slanke benen en niet van die varkenpootjes eringefrotquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ook, maar gaat mij ook om die...
[..]
Dat laatste is gelukkig niet op on_air van toepassing.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits lang slanke benen en niet van die varkenpootjes eringefrot
Daar wist ik het bestaan ook niet vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En het icoontje voor je naam is ook een vrouwtje.
Welke natuurlijk altijd naar complete waarheid wordt ingevuld door iedereen.
Whehe zo'n grap had ik al aan zien komenquote:
Ik las gisteren ook al op FOK! dat de wedstrijd Nederland-IJsland niet door kan gaan omdat IJsland geen reserves op de bank heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe zo'n grap had ik al aan zien komen.
Misschien was het geen test, maar draaide iemand PSB.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig dat het testen van de sirenes ook op vrijdag om 13.52 uur plaatsvindt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien was het geen test, maar draaide iemand PSB.
Ken je deze site?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik dacht dat ik hoorde dat je me ging verlaten.
Ja, soms is het toch beter om 't gewoon bij de Engelse tekst te houden.
Die van jou is ook niet ingevuld zie ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar wist ik het bestaan ook niet van
Laughing nl.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee, maar bij dezen
.
Ik leer nog wat op de vrijdagmiddag.
best ofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef gerbenp het volgende:
Is het vanavond het beste van EkStra weekend of gewoon een live/normale uitzending?
uh...quote:
Er zijn torrentjes met alle mp3tjes, dus kun je nog es rustig terugluisterenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ik vandaag niet kan luisteren![]()
dit is mijn eerste keerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef Adelante het volgende:
deze heb ik nu 43 keer gehoord deze week
Die hele Top 100 komt sowieso al elke week voorbijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef Adelante het volgende:
deze heb ik nu 43 keer gehoord deze week
Aquarius staat er niet in. Where the wild roses grow staat er niet in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die hele Top 100 komt sowieso al elke week voorbij.
Dat zou weleens het beste trio (3 achter elkaar) van de dag kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sersjee het volgende:Glycerine
![]()
Enjoy the silence
![]()
Jeremy
![]()
Zo, heb ik dat vast gehad
Nee, er staat wel meer niet in deze Top100. Maar de nummers die er in staan, hoor je ook dag in dag uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Aquarius staat er niet in. Where the wild roses grow staat er niet in.
Ja, absoluut. De jaren negentig zijn al jaren hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, er staat wel meer niet in deze Top100. Maar de nummers die er in staan, hoor je ook dag in dag uit.
Niet dan?
Da's niet vreemd als de lijst uit maar 200 platen samengesteld wordt uit de vaste playlist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die hele Top 100 komt sowieso al elke week voorbij.
"Ja maar dit zijn de nummers die 'men' aanvraagt."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's niet vreemd als de lijst uit maar 200 platen samengesteld uit de vaste playlist.
Leuke week hoor, maar jammer dat het toch te 'commercieel' is
Je kunt wel alle platen uit de 90s erin zetten, maar er wordt toch commercieel gestemd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's niet vreemd als de lijst uit maar 200 platen samengesteld uit de vaste playlist.
Leuke week hoor, maar jammer dat het toch te 'commercieel' is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Ja maar dit zijn de nummers die 'men' aanvraagt."
F*cking briljante plaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
To all the ravers in the nation.
Wel erg nationalistisch gedacht. Het zou Duits kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
To all the ravers in the nation.
Roept Scooter dat ook niet te pas en te onpas; Keep on raving?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel erg nationalistisch gedacht. Het zou Duits kunnen zijn.
Over Scooter gesproken:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Roept Scooter dat ook niet te pas en te onpas; Keep on raving?
Geen last vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:42 schreef cosmick het volgende:
Persoonlijk krijg ik elke week een grotere hekel aan Pearl Jam.
Ik heb het niet over raven. De plaat is alleen maar opgedragen aan alle ravers in de natie, terwijl we in een tijd leven dat grenzen vervaagd zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Roept Scooter dat ook niet te pas en te onpas; Keep on raving?
Daarom heb ik er geen last vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl ze toch echt bijzonder fijne platen hebben gemaakt.
Duitsers. Duitsers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over raven. De plaat is alleen maar opgedragen aan alle ravers in de natie, terwijl we in een tijd leven dat grenzen vervaagd zijn.
![]()
Foo
![]()
Nee, niks an.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef D.Rose het volgende:
Dat Hardcore Vibes is eigenlijk nog steeds niet 'leuk'
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sersjee het volgende:
Glycerine
![]()
Enjoy the silence
![]()
Jeremy
![]()
Zo, heb ik dat vast gehad
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom heb ik er geen last van
Door PJ ben ik destijds Rock meer gaan waarderen
Volgens mn moeder: de clip met die gekken in dat vliegtuigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Ah, m'n eerste kennismaking met het fenomeen Jack Black
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mn moeder: de clip met die gekken in dat vliegtuig
Zeker leuk, wel een beetje fan van ze, maar dat Zombie. [quote:
Heb een pallet cd's en singletjes van betreffende groep in de collectiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker leuk, wel een beetje fan van ze, maar dat Zombie. [Iiiiieeeek!
].
Met dat accent ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
Ik blijf lachen:
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
Nou dat dus.. eh eh eh eh oh oh oh oh ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
].
Linger en Ode to my Family zijn idd stukken mooierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
].
Niets mis met een goede Zombie-film overigens.
Maar die treinen nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net Jelmer langs lopen in de treinIk kan tal van 3FM-medewerkers die ik liever tegen zou komen, maar toch.
De meest tracks op "Bury The Hatches" vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Linger en Ode to my Family zijn idd stukken mooier
Vanavond weer es ff wat oude cd'tjes opzettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De meest tracks op "Bury The Hatches" vind ik ook wel leuk.
GD vroegah is alleen wel meer dan Basket Case.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef Sersjee het volgende:Basket Case
![]()
Green Day was vroegah veul toffer...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef Sersjee het volgende:Basket Case
![]()
Green Day was vroegah veul toffer...
Weet ik, heb de pre-Dookie albums hier ook liggen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
GD vroegah is alleen wel meer dan Basket Case.
Baarden zijn sowiesoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal voor dat moment een week niet geschoren. Is dat ook goed?
Zou ik GD-fan Antiroos eens over moeten lastig vallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik, heb de pre-Dookie albums hier ook liggen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, je bent er al.
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej Rose ben je er vanavond ook weer bij @ EkStra weekend en MoveYourAss?
2.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
1.
Ah leuk man ! bezoek ook gewoon lekker naar 3FM laten luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken ja
Mits ik thuis ben/geen bezoek heb.
Klopt, Hans was te snelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn al kapot bij het piano gedeelte.
Ik heb geen helicopters gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Sersjee het volgende:
Heej, volgens mij is dit de normale uitvoering! In dat geval:
Ja oke, maar daar kan ik mee leven. Maar ze hebben godverdegodver wel het laatste stuk er uit geknipt!quote:
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die Foolish Games van even rond half 8 vanmorgen nog online kon gooien. Dat was nogal prettig wakker worden met die onbekende dame op de radio![]()
.
Nee, maar kan er wel aankomen als het goed isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomen. Toch?
[..]
Tsja, zo jammer inderdaad want die gasten hebben zoveel leuke platen gemaakt. Cherry Blossom Girl doet - imo - niet echt onder aan All I Need maar die heb ik nog nooit op 3FM gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zekerrr... jammer alleen dat dit gejammer dan weer juist de hit op 3FM is.
Damn, das lulligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:31 schreef RSie het volgende:
Ik zat hier op het werk met mijn MP3-spelertje met ingebouwde speaker en FM ontvanger lekker te luisteren naar 3fm (bij gebrek aan een normale radio of speakers aan de PC).
Ik hoorde de beginklanken van Hardcore Vibes, stond al klaar om mijn dansje te gaan doen,... batterij leeg![]()
nu moet ik wachten tot 16:30 en ik in mijn auto eindelijk weer de muziek aan kan zetten!
quote:
Ja, MutZ en jij zijn vanacht hier wel flink los gegaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog net ff binnenvallen in dit topic.. Damn, lange nacht was 't..
![]()
Sabotage!! [ afbeelding ]
't Was ook erg gezellig. Hier, en op de radio.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, MutZ en jij zijn vanacht hier wel flink los gegaan
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1206965quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, MutZ en jij zijn vanacht hier wel flink los gegaan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1206965![]()
en daar stond ook Alanisquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar kan er wel aankomen als het goed is
Ga zo ff voor je kijken
Maaruh, Domien had toch uitzending? Is wel een tof programma of niet dan? Heb het 1x gehoord en het klonk wel goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Was ook erg gezellig. Hier, en op de radio.
Insomnia!!
W00t ! die zijn inderdaad flink los gegaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
ja erg he, dat Radiohead in de top 100 staat!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
Deze 'bagger' (sorry) staat hoger dan Street Spirit - Fade Out.
Jup ! Alanis is de nieuwe nummer 1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef toma het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de laatste platen ?
Vreselijk !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg he, dat Radiohead in de top 100 staat!
En dan uiteraard het liefst met Onequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
whehehe
Hopelijk dit jaar Metallica op 1
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef toma het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de laatste platen ?
Tja.. Er zijn wel meer dingen "aan te merken" op de lijst. Iedereen heeft z'n eigen favorieten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
one is toch helemaal niet uit de 90's. Vond het zo maf dat ik die voorbij hoorde komen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan uiteraard het liefst met One![]()
Gelukkig straks een mooi liedje van Live
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
one is toch helemaal niet uit de 90's. Vond het zo maf dat ik die voorbij hoorde komen...
quote:James Hetfield en Lars Ulrich begonnen in 1987 met het schrijven van One. Het nummer stond in 1988 op het album ...And Justice For All en werd wegens het grote succes op single uitgebracht in 1994.
2 Unlimited moet nog komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
I agreequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Was ook erg gezellig. Hier, en op de radio.
Insomnia!!
Eerst Roosmarijn. En, omdat 't zo gezellig was, ook nog maar ff de uitzending van Domien meegepakt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaruh, Domien had toch uitzending? Is wel een tof programma of niet dan? Heb het 1x gehoord en het klonk wel goed.
Ik vond zowel Domien als Roosmarijn zeer de moeite waard. Domien heeft ook een erg leuk programmaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eerst Roosmarijn. En, omdat 't zo gezellig was, ook nog maar ff de uitzending van Domien meegepakt..![]()
Allebei leuke uitzendingen, vooral de bellers bij Roosmarijn. Dat is wel de moeite waard om terug te luisteren.
Tja, Summer of '69 komt uit '84, maar werd pas een hit in '90. The One I Love van R.E.M. is ook zo'n plaat.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |