ja erg he, dat Radiohead in de top 100 staat!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
Deze 'bagger' (sorry) staat hoger dan Street Spirit - Fade Out.
Jup ! Alanis is de nieuwe nummer 1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef toma het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de laatste platen ?
Vreselijk !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg he, dat Radiohead in de top 100 staat!
En dan uiteraard het liefst met Onequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
whehehe
Hopelijk dit jaar Metallica op 1
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef toma het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de laatste platen ?
Tja.. Er zijn wel meer dingen "aan te merken" op de lijst. Iedereen heeft z'n eigen favorieten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
one is toch helemaal niet uit de 90's. Vond het zo maf dat ik die voorbij hoorde komen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan uiteraard het liefst met One![]()
Gelukkig straks een mooi liedje van Live
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
one is toch helemaal niet uit de 90's. Vond het zo maf dat ik die voorbij hoorde komen...
quote:James Hetfield en Lars Ulrich begonnen in 1987 met het schrijven van One. Het nummer stond in 1988 op het album ...And Justice For All en werd wegens het grote succes op single uitgebracht in 1994.
2 Unlimited moet nog komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
I agreequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Was ook erg gezellig. Hier, en op de radio.
Insomnia!!
Eerst Roosmarijn. En, omdat 't zo gezellig was, ook nog maar ff de uitzending van Domien meegepakt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaruh, Domien had toch uitzending? Is wel een tof programma of niet dan? Heb het 1x gehoord en het klonk wel goed.
Ik vond zowel Domien als Roosmarijn zeer de moeite waard. Domien heeft ook een erg leuk programmaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eerst Roosmarijn. En, omdat 't zo gezellig was, ook nog maar ff de uitzending van Domien meegepakt..![]()
Allebei leuke uitzendingen, vooral de bellers bij Roosmarijn. Dat is wel de moeite waard om terug te luisteren.
Tja, Summer of '69 komt uit '84, maar werd pas een hit in '90. The One I Love van R.E.M. is ook zo'n plaat.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1206965![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |