quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, je bent er al.
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej Rose ben je er vanavond ook weer bij @ EkStra weekend en MoveYourAss?
2.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
1.
Ah leuk man ! bezoek ook gewoon lekker naar 3FM laten luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken ja
Mits ik thuis ben/geen bezoek heb.
Klopt, Hans was te snelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn al kapot bij het piano gedeelte.
Ik heb geen helicopters gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Sersjee het volgende:
Heej, volgens mij is dit de normale uitvoering! In dat geval:
Ja oke, maar daar kan ik mee leven. Maar ze hebben godverdegodver wel het laatste stuk er uit geknipt!quote:
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die Foolish Games van even rond half 8 vanmorgen nog online kon gooien. Dat was nogal prettig wakker worden met die onbekende dame op de radio![]()
.
Nee, maar kan er wel aankomen als het goed isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomen. Toch?
[..]
Tsja, zo jammer inderdaad want die gasten hebben zoveel leuke platen gemaakt. Cherry Blossom Girl doet - imo - niet echt onder aan All I Need maar die heb ik nog nooit op 3FM gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zekerrr... jammer alleen dat dit gejammer dan weer juist de hit op 3FM is.
Damn, das lulligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:31 schreef RSie het volgende:
Ik zat hier op het werk met mijn MP3-spelertje met ingebouwde speaker en FM ontvanger lekker te luisteren naar 3fm (bij gebrek aan een normale radio of speakers aan de PC).
Ik hoorde de beginklanken van Hardcore Vibes, stond al klaar om mijn dansje te gaan doen,... batterij leeg![]()
nu moet ik wachten tot 16:30 en ik in mijn auto eindelijk weer de muziek aan kan zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |