Weet ik, heb de pre-Dookie albums hier ook liggen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
GD vroegah is alleen wel meer dan Basket Case.
Baarden zijn sowiesoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal voor dat moment een week niet geschoren. Is dat ook goed?
Zou ik GD-fan Antiroos eens over moeten lastig vallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik, heb de pre-Dookie albums hier ook liggen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, je bent er al.
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej Rose ben je er vanavond ook weer bij @ EkStra weekend en MoveYourAss?
2.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
1.
Ah leuk man ! bezoek ook gewoon lekker naar 3FM laten luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om weer eens mee te pakken ja
Mits ik thuis ben/geen bezoek heb.
Klopt, Hans was te snelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zijn al kapot bij het piano gedeelte.
Ik heb geen helicopters gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Sersjee het volgende:
Heej, volgens mij is dit de normale uitvoering! In dat geval:
Ja oke, maar daar kan ik mee leven. Maar ze hebben godverdegodver wel het laatste stuk er uit geknipt!quote:
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die Foolish Games van even rond half 8 vanmorgen nog online kon gooien. Dat was nogal prettig wakker worden met die onbekende dame op de radio![]()
.
Nee, maar kan er wel aankomen als het goed isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, jij hebt dit vast wel opgenomen. Toch?
[..]
Tsja, zo jammer inderdaad want die gasten hebben zoveel leuke platen gemaakt. Cherry Blossom Girl doet - imo - niet echt onder aan All I Need maar die heb ik nog nooit op 3FM gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zekerrr... jammer alleen dat dit gejammer dan weer juist de hit op 3FM is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |