Zeker leuk, wel een beetje fan van ze, maar dat Zombie. [quote:
Heb een pallet cd's en singletjes van betreffende groep in de collectiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker leuk, wel een beetje fan van ze, maar dat Zombie. [Iiiiieeeek!
].
Met dat accent ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
Ik blijf lachen:
This one is dedicated to all the ravers in the nation.
Nou dat dus.. eh eh eh eh oh oh oh oh ohquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
].
Linger en Ode to my Family zijn idd stukken mooierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
].
Niets mis met een goede Zombie-film overigens.
Maar die treinen nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net Jelmer langs lopen in de treinIk kan tal van 3FM-medewerkers die ik liever tegen zou komen, maar toch.
De meest tracks op "Bury The Hatches" vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Linger en Ode to my Family zijn idd stukken mooier
Vanavond weer es ff wat oude cd'tjes opzettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De meest tracks op "Bury The Hatches" vind ik ook wel leuk.
GD vroegah is alleen wel meer dan Basket Case.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef Sersjee het volgende:Basket Case
![]()
Green Day was vroegah veul toffer...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef Sersjee het volgende:Basket Case
![]()
Green Day was vroegah veul toffer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |