quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef Nautilus het volgende:
Het is wel naakt, zo'n enkele nummering. Maar "Deel" kon er niet meer bij.
Dank voor de truc, toezichthouder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en sc ook niet
Nu nog twintig miljard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Dank voor de truc, toezichthouder.
Of IJsland betaalt het alsnog uit, of Nederand schiet het alsnog voor, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen"?
Goed zo mijn zoon. Goeie muziek én wijze raadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
* Reya luistert naar Neil Young - Silver and Gold
Rabo en percentage weet ik niet precies heb toch niet zoveel geldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tja, nog een reden om wereldverbeteraars niet te geloven![]()
Hoeveel rente hebben ze jou beloofd en bij welke bank zit je?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen van Ijsland"?
* luistert naar pink floyd - shine on you crazy diamond*quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
* Reya luistert naar Neil Young - Silver and Gold
beter nu?quote:
Ik vind vooral het locale van de rabo wel prettig. Je kan de zaken gewoon bij je eigen bank regelen zonder dat alles via het hoofdkantoor moet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Of de Rabo. Boeren zijn altijd te vertrouwen.
SNS is waardeloos.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind vooral het locale van de rabo wel prettig. Je kan de zaken gewoon bij je eigen bank regelen zonder dat alles via het hoofdkantoor moet.
Een vriend van me heeft gelijk met mij een zelfde type appartement gekocht en hij via de SNS en door allerlei gedonder kreeg hij de sleutel een kleine 4 maand later nou dan was ik blij met mijn veel kortere lijnen
Het coöperatieve karakter van de Rabo komt wel degelijk over en het is inderdaad een stuk persoonlijker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind vooral het locale van de rabo wel prettig. Je kan de zaken gewoon bij je eigen bank regelen zonder dat alles via het hoofdkantoor moet.
Een vriend van me heeft gelijk met mij een zelfde type appartement gekocht en hij via de SNS en door allerlei gedonder kreeg hij de sleutel een kleine 4 maand later nou dan was ik blij met mijn veel kortere lijnen
WTF.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
Amerikaans modder gooien voor gevorderden. Ranzige angst campagne is het wel.
Haha ja dat klopt zeker.quote:
Het bevalt mij prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het coöperatieve karakter van de Rabo komt wel degelijk over en het is inderdaad een stuk persoonlijker.
voor een student is abn dan weer erg voordelig. geen kosten internet bankieren. geen kosten van een lopende rekening en spaarrekening. en nog wat kleine voordeeltjes voor een student en voor je tijd na het studeren. Moet me er binnenkort maar eens goed in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het coöperatieve karakter van de Rabo komt wel degelijk over en het is inderdaad een stuk persoonlijker.
Ach dat heeft bijna elke bank. Ook de rabo heeft z'n studentenrekeningen zonder kosten voor internetbankieren of betaalpakketen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
voor een student is abn dan weer erg voordelig. geen kosten internet bankieren. geen kosten van een lopende rekening en spaarrekening. en nog wat kleine voordeeltjes voor een student en voor je tijd na het studeren. Moet me er binnenkort maar eens goed in gaan verdiepen.
Dat soort bedrijven zouden keihard failliet moeten gaan. Ze hebben het inzicht van een bos wortels. Toen ik mijn klachten melden en zei dat het niet zo slim van ze was doormiddel van hun acties mij en andere studenten kwijt te raken ze op de lange termijn er op achteruit gaan 'had ik wel een punt en zou ze het doorgeven'. Tja, als ik na mijn studententijd er mijn salaris zou storten en een hypotheek zou nemen hadden ze veel meer verdiend dan nu mij als student het leven zuur te maken.quote:
Ik zit bij achmea groene land en die bevalt erg goed.quote:[..]
Het bevalt mij prima.
Ook voor mijn verzekeringen (Unive) bevalt het coöperatieve me wel.
behalve de SNS bankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat heeft bijna elke bank. Ook de rabo heeft z'n studentenrekeningen zonder kosten voor internetbankieren of betaalpakketen.
Ik heb ABN en Rabo en ben over beide wel tevreden. Ik kreeg tijdje terug wel een brief dat ik moet gaan betalen voor het aanhouden van mijn betaalrekening wat tot dan toe gratis was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:04 schreef One_of_the_few het volgende:
voor een student is abn dan weer erg voordelig. geen kosten internet bankieren. geen kosten van een lopende rekening en spaarrekening. en nog wat kleine voordeeltjes voor een student en voor je tijd na het studeren. Moet me er binnenkort maar eens goed in gaan verdiepen.
van wie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb ABN en Rabo en ben over beide wel tevreden. Ik kreeg tijdje terug wel een brief dat ik moet gaan betalen voor het aanhouden van mijn betaalrekening wat tot dan toe gratis was.
Brief van de ABN. Het is nogal merkwaardig. Ik krijg bijna nooit meer afschriften en doe alles via internet bankieren en toch moet ik gaan betalen. Ze moeten mij betalen dat ik zo'n trouwe klant benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
van wie?![]()
het ergst wordt het sluiten van de rekeningen bij sns. als dat gaat zoals het bij anderen die ik ken is vergaan en zoals ze mij behandeld hebben de laatste maanden, dan wordt het nog een soap.
GM wordt even 57 jaar teruggegooid.quote:Het einde van het verbod op short selling zorgde ook voor druk op het aandeel General Motors. General Motors ondervond daarnaast hinder van een dreigende adviesverlaging van Standard & Poor's. Het aandeel sloot met een verlies van 31,1% op $4,76 waarbij het voor het eerst sinds 1951 onder de $6 is gedoken.
brone: IEX.nl
Probleem is dat de plaatselijke banken bij de SNS bijna niks zelf mogen beslissen. Alles moet via hoofdkantoren voor toestemming en dat helpt niet echt qua flexibiliteitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat soort bedrijven zouden keihard failliet moeten gaan. Ze hebben het inzicht van een bos wortels. Toen ik mijn klachten melden en zei dat het niet zo slim van ze was doormiddel van hun acties mij en andere studenten kwijt te raken ze op de lange termijn er op achteruit gaan 'had ik wel een punt en zou ze het doorgeven'. Tja, als ik na mijn studententijd er mijn salaris zou storten en een hypotheek zou nemen hadden ze veel meer verdiend dan nu mij als student het leven zuur te maken.
[..]
Daar was ik tot vorig jaar verzekerd maar mijn collectiviteitskorting viel weg vandaar dat ik ben overgestapt want Unive was ook gewoon goedkoper.quote:Ik zit bij achmea groene land en die bevalt erg goed.
Ik overweeg in ieder geval een deposito bij ABN.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
ik ben van plan om van bank te verwisselen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege de bank. SNS bank waardeloze bank en al een paar keer genaaid door ze. Ik wilde naar de ABN voor het gedoe begon, maar toen het slecht ging heb ik het even aangekeken. Nu lijkt me dat juist weer een goede keus. Die valt echt niet om en zoveel geld heb ik niet.
De staatsbank ABN is voorlopig wel veilig, niet?
quote:
Banken lenen een paraplu en vragen hem terug als het regent zei mijn opa altijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
. Ze moeten mij betalen dat ik zo'n trouwe klant ben.
Banken blijven banken en het enige wat ze willen is geld verdienen dus de SNS zal je wel willen behouden.
Ik denk dat ik vanmiddag maar even settlers VI ergens oppik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef Monolith het volgende:
N.a.v. dat topic heb ik settlers II maar weer eens gedownload van een abandonware siteje. Blijft toch leuk.
Ze hebben ook een remake van settlers II gemaakt. Die is wat makkelijker aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef Monolith het volgende:
N.a.v. dat topic heb ik settlers II maar weer eens gedownload van een abandonware siteje. Blijft toch leuk.
Settlers II draait prima in XP, alleen geen geluid. Maar onder Dosbox draaien dat soort spellen helemaal perfect.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze hebben ook een remake van settlers II gemaakt. Die is wat makkelijker aan de praat te krijgen.
Maar nog steeds geen alumnus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:37 schreef Autodidact het volgende:
Aluminimunum
Amulumium
Alimiminium
Alinimium.
Alluminatiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:37 schreef Autodidact het volgende:
Aluminimunum
Amulumium
Alimiminium
Alinimium.
Allumnagraviequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Autodidact het volgende:
Baiina. Weekend. Jes wie ken!
Dat is je strafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Aflevering verwacht 28-03-2009
opleverdatumquote:
zo is dat hakken en zagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
Voor maandag, de derde zwarte maandag![]()
http://www.nu.nl/news/178(...)_onbegrijpelijk.htmlquote:LUXEMBURG - Minister Maria van der Hoeven (Economische Zaken) zegt dat ze "er geen fluit van snapt" waarom de aandelenkoersen nu al dagenlang kelderen.
ANP
"Er zijn toch belangrijke maatregelen genomen door de overheid", zei ze vrijdag in de marge van EU-beraad in Luxemburg. "Het enige woord dat zich bij mij opdringt is dat er kennelijk verdraaid weinig vertrouwen is."
Hoe het vertrouwen kan worden hersteld, zegt Van der Hoeven niet te weten. "Ik hoop alleen dat de banken het hoofd koel houden. Want uiteindelijk raakt het de hele private sector."
De AEX noteert vrijdagmiddag op het laagste niveau in ruim vijf jaar.
quote:Kanker Kim! Je haalt me uit mijn concentratie met je tering sushi. Stik erin. Hoer.
quote:
quote:Bedoelde u: Kanker Kom! Je haalt me uit mijn concentratie met je tering sushi. Stik erin. Hoer.
http://www.nd.nl/artikele(...)pheldering-hiv-gebedquote:Onder andere oud-ChristenUnie-politica Yvette Lont is erbij betrokken. Ze sprak gisteren in een persbericht over een 'hetze tegen het christelijk geloof'. Dat de wethouder 'heilige handelingen' kwalzalverij noemt, vindt ze ontoelaatbaar. Homoseksualiteit is geen ziekte, aldus Lont, maar resultaat van de zondeval. ,,Zonde behoeft geen genezing, wel bekering.''
Citaat van het jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/178(...)_onbegrijpelijk.html
Beetje vreemd om je hond zo te noemen.quote:
quote:"Het enige woord dat zich bij mij opdringt is dat er kennelijk verdraaid weinig vertrouwen is."
Nou dank je, denk ik dan.quote:
Ik dacht dat politici eigenlijk ook wel wisten dat ze bar weinig te zeggen hebben over hoe de markt verloopt, en ze ook wel weten dat het beloven van banen en financiele zekerheid verkiezingspraatjes zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oprechte onwetendheid is een schoonheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik dacht dat politici eigenlijk ook wel wisten dat ze bar weinig te zeggen hebben over hoe de markt verloopt, en ze ook wel weten dat het beloven van banen en financiele zekerheid verkiezingspraatjes zijn.
WOGgerquote:
Zij was toch echt de meest geschikte persoon voor ministerschap voor economische zaken die het CDA kon vinden. Ze was ook geschikt voor defensie, maar die post was al bezet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
goed idee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef Monolith het volgende:
Hier ook, een interne verhuizingquote:
Daar kom ik zeker niet vandaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Apropos het volgende:
Mannen uit de MENSAregio, die zijn pas populair bij de vrouwen.
Daar wonen toch mensen die hun eigen incompetentie willen goedpraten d.m.v. geveinsde overkwalificatie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Apropos het volgende:
Natuurlijk wel, je studeert toch aan de TU?quote:
Ik WIL er vooral niet bijhorenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je studeert toch aan de TU?
It is the mark of a truly intelligent person to be moved by statistics.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar wonen toch mensen die hun eigen incompetentie willen goedpraten d.m.v. geveinsde overkwalificatie?
Yay! ... ben alleen biertje vergeten mee te nemen dus ik moet het nu doen met water onderweg!!quote:
Het gaat vooral om de macht. Ik denk namelijk dat de bedrijven niet meer verkocht gaan worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Picchia het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel om het Nederlandse economische systeem weer gezond te maken. Koop die foute leningen op. Alleen de overheid heeft geen zin om hun investering te zien verdampen. Ze verreiken zich liever aan de bedrijven zelf, wat natuurlijk geeft effectieve maatregel is, maar het zal de overheid wel veel geld opleveren.
Uhuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Apropos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, ik ben dan ook erg benieuwd naar de aanvullende voorwaarden die ze aan de aandelendeals gaan hechten. Als het bedrijfsafhankelijke voorwaarden worden, waarbij ze bijvoorbeeld invloedrijke posities verzoeken, dan weet je dat het echt een simpele machtsuitbreiding is. Maar dat is nog even afwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de macht. Ik denk namelijk dat de bedrijven niet meer verkocht gaan worden.
Van der Hoeven is nergens geschikt voor. Per definitie. Volgt uit de logica van Intelligent design.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zij was toch echt de meest geschikte persoon voor ministerschap voor economische zaken die het CDA kon vinden. Ze was ook geschikt voor defensie, maar die post was al bezet.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00dygkwquote:The American Future: A History, by Simon Schama
American Plenty
Next on:
10 Oct 2008 21:00 BBC Two
Simon Schama travels through America to dig deep into the conflicts of its history as a way to understand the country's contemporary political situation.
In American Plenty, Simon explores how American optimism about the infinite possibilities of its land and resources is in danger of coming to a grinding halt. Nowhere is it more evident than in the American West, which has always been a symbol of opportunity and freedom. Oil at 4 dollars a gallon may be dominating the headlines, but here it is the lack of water that is an even bigger threat to the American future. The West is in the grip of a years-long drought.
America's optimism about its natural resources has always been spiced with clashes over conservation going back to the first man to navigate the Colorado river, John Wesley Powell. American ingenuity made farming on an industrial scale possible in the early years of the 20th century but at the cost of making Oklahoma a dust bowl. The Hoover Dam, a modern American miracle which used to provide essential irrigation for farming and for the new city of Las Vegas, is not able to cope with the demand for water anymore.
In 1980, Ronald Reagan's optimism about American plenty defeated Jimmy Carter's campaign for self-restraint. But in the 2008 election, neither candidate can ignore the challenges facing America as it enters an era of limits.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:07 schreef zakjapannertje het volgende:
vanavond om 22:00u op BBC2 het eerste deel van een 4-delige serie:
[..]
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00dygkw
Tien uur, mijn beste. Tien uur.quote:
Welleens?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoezo? De kroeg is allang open hoor.
bombay sapphire ginquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:49 schreef sneakypete het volgende:
geen bier in huis
de kredietcrisis is meedogenloos, zo blijkt maar weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:12 schreef sneakypete het volgende:
euroshopper cola light
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:21 schreef sneakypete het volgende:
Ervaringen uit het verleden leren mij dat, maar met deze nieuwe alcoholcrisis is het misschien raadzaam om toch het systeem te injecteren met wat extra kredieten. Of het later tot nieuwe crises leidt, zie ik dan wel weer, niet?
Er bestaat ook gouden tequila, zou die wel garantie bieden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Bestond er maar bos-tequila, dan hadden we tenminste zekerheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:23 schreef sneakypete het volgende:
Er bestaat ook gouden tequila, zou die wel garantie bieden?
Die drink ik nu, althans een deel van de opbrengst gaat weldegelijk naar dhr. Bos.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:24 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Bestond er maar bos-tequila, dan hadden we tenminste zekerheid
Dan steek ik er nog een op, op mijn ongezondheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:26 schreef sneakypete het volgende:
Die drink ik nu, althans een deel van de opbrengst gaat weldegelijk naar dhr. Bos.
Op zijn gezondheid dan maar!
gewoon Camel, my blowing days are long gone, al is roken tegenwoordig een grotere zonde dan blowen geloof ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:32 schreef sneakypete het volgende:
pafje?
het blijft een prachtige hobbyquote:Blijkt na een week lang gezucht en gesteun omdat mijn geluid het niet deed, en ik dus maar weer wat software ben gaan zoeken online, dat uiteindelijk gewoonweg een draadje in mijn computer niet vast zat.
Met camel ben ik (dom als ik was) ooit begonnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
gewoon Camel, my blowing days are long gone, al is roken tegenwoordig een grotere zonde dan blowen geloof ik
De minst schadelijke verslaving van menig mens.quote:het blijft een prachtige hobby
Ik werd er zo suf van, ik blowde op een gegeven moment alleen nog maar om een statement te maken geloof ik, en dat in een land waar men er niet eens zo moeilijk over doetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:37 schreef sneakypete het volgende:
Met camel ben ik (dom als ik was) ooit begonnen.
Nu Pall mall, net een beetje goedkoper en even kankerverwekkend.
Blowen komt zo nu en dan voorbij, maar de hoogtijdagen zijn (gelukkig) inderdaad voorbij. Daarnaast ben ik sinds kort minder gaan drinken, ik wordt nog eens een goed mens.
jep, ergens ben ik een boeddhist, ik zou ook programmeren als ik er niet voor betaald werd, maar gelukkig word ik dat welquote:De minst schadelijke verslaving van menig mens.
Als 14-jarig rebelletje heb ik ge-expirimenteerd. Na een kotspartij op school zwoor ik het voor een jaar of 6 af, tot ik na een aantal biertjes op een nieuwjaarsfeestje toch een blowtje meedeed en het plotsklaps enorm naar de zin kreeg, toen bleek het al met al nog best leuk te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik werd er zo suf van, ik blowde op een gegeven moment alleen nog maar om een statement te maken geloof ik, en dat in een land waar men er niet eens zo moeilijk over doet
programmeur? Wat doe je exact zoal?quote:jep, ergens ben ik een boeddhist, ik zou ook programmeren als ik er niet voor betaald werd, maar gelukkig word ik dat wel
Oude ska en rocksteady, je maakt me nieuwsgierig, noem 'ns wat namen en rugnummersquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:46 schreef sneakypete het volgende:
Als 14-jarig rebelletje heb ik ge-expirimenteerd. Na een kotspartij op school zwoor ik het voor een jaar of 6 af, tot ik na een aantal biertjes op een nieuwjaarsfeestje toch een blowtje meedeed en het plotsklaps enorm naar de zin kreeg, toen bleek het al met al nog best leuk te kunnen zijn.
In de tussenliggende jaren waren bier en muziek het vermaak, al is het dat nog steeds.
Blowen vind ik vooral prettig in de late uren met goede muziek en het liefste alleen. Zeer geschikt voor het krijgen van filosofische inzichten (die je soms helaas weer binnen enkele uren vergeet).
Bepaalde muziek, zoals de oude ska en rocksteady, lenen zich perfect hiervoor.
Maar oppassen is het voor de gewoonte, het moet een ervaring blijven, geen routine worden.
Gelukkig is het lang niet zo verslavend als alcohol, tabak en caffeine imo.
Ik maak web-applicaties (nee, géén websites). Uiteraard voor de meestbetalende, after all, we're not communistsquote:programmeur? Wat doe je exact zoal?
what the fuck is een applicatie? zoals je is opgevallen kan ik nog geen geluidsdraadje aansluiten, tenzij in hoge nood van wat troostende klanken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Oude ska en rocksteady, je maakt me nieuwsgierig, noem 'ns wat namen en rugnummers
[..]
Ik maak web-applicaties (nee, géén websites). Uiteraard voor de meestbetalende, after all, we're not communists
Een website waar mensen wat mee kunnen, as opposed to een website die er alleen maar leuk uitziet. Fok! is een web-applicatie bijv.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:53 schreef sneakypete het volgende:
what the fuck is een applicatie? zoals je is opgevallen kan ik nog geen geluidsdraadje aansluiten, tenzij in hoge nood van wat troostende klanken.
Ah, dat is dan in elk geval een voordeel ten opzichte van mijn ouwe liefde, de metal.quote:voor de ska en rocksteady zie boven. Via een goede vriend ben ik in aanraking gekomen met vooral de klassieke ska van de skatalites, lee perry, enzovoorts. De ska die later kwam, zoals de specials, bad manners, en the toasters kan ik ook waarderen.
Al deze namen gezien natuurlijk, over enkele weken the skatalites, een band die al ruim 45 jaar bestaat, de basis legde voor de jamaicaanse dansmuziek, aan de wieg stond van bob marley, nog steeds het hele jaar toert met enkele originele leden van rond de 80, en helaas, enorm onbekend en ondergewaardeerd is, zoals met zovele muzikale wonders.
Maar ik ga ook naar ska omdat het itt de andere muziek die ik vaak luister wat meer knappe dames aantrekt, die zich ook nog eens dansend gedragen.
Ik probeer 'm te snappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een website waar mensen wat mee kunnen, as opposed to een website die er alleen maar leuk uitziet. Fok! is een web-applicatie bijv.
Mijn vader luisterde in de 70s en 80s (toen ik gemaakt werd) al naar Motörhead, AC/DC en metallica. Het is me dus met de paplepel ingegoten, al ben ik zelf daarnaast vooral van de punk, psychobilly (vooral dat), ska, en country. Eigenlijk gaat het nog breder natuurlijk.quote:Ah, dat is dan in elk geval een voordeel ten opzichte van mijn ouwe liefde, de metal.
Netwerken, jep het is niet anders, niet dat ik er goed in ben trouwens (in netwerken, wel in programmeren) anders had die Zwitserse kluis al veel voller geweestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:00 schreef sneakypete het volgende:
Ik probeer 'm te snappen.
Je bent ondernemer toch? Hoe doe je dat, gewoon in de gouden gids zetten dat je beter programmeert dan al die anderen?
Wow! Driewerf Wow! Geef mij zo'n vader, ik heb ze alledrie op eigen kracht moeten ontdekken (maar worship ze nog dagelijks!)quote:Mijn vader luisterde in de 70s en 80s (toen ik gemaakt werd) al naar Motörhead, AC/DC en metallica.
Niet verkeerd, het hardste waar ik mijn pa mee naar toekreeg was (lach niet!!!) Rod Stewart, maar hij heeft wel genoten!quote:Het is me dus met de paplepel ingegoten, al ben ik zelf daarnaast vooral van de punk, psychobilly (vooral dat), ska, en country. Eigenlijk gaat het nog breder natuurlijk.
Het leuke is wel dat ik de oude man soms nog eens meesleep naar een concertje van een of andere legende, ach, weer eens wat anders dan samen vissen.
Ik moet hem nog vol gaan maken, toch maar eens die papieren invullen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Netwerken, jep het is niet anders, niet dat ik er goed in ben trouwens (in netwerken, wel in programmeren) anders had die Zwitserse kluis al veel voller geweest![]()
Motörhead vooral, al worship ik geen van de drie. Mijn echte voorkeuren zijn oa social distortion, johnny cash en hank williams (I & III).quote:Wow! Driewerf Wow! Geef mij zo'n vader, ik heb ze alledrie op eigen kracht moeten ontdekken (maar worship ze nog dagelijks!)
Het was eigenlijk pas later dat ik een passie voor die muziek ontwikkelde, in mijn tienerjaren (die niet eens zo lang geleden zijn, vind ik) was ik een gabber.quote:Niet verkeerd, het hardste waar ik mijn pa mee naar toekreeg was (lach niet!!!) Rod Stewart, maar hij heeft wel genoten!
Ben maar 'ns naar bedje toe, nog één liedje voor het slapen gaan, ze noemen 'm niet voor niks the big O. High Quality..you don't say..
In Dreams
Doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:11 schreef sneakypete het volgende:
Ik moet hem nog vol gaan maken, toch maar eens die papieren invullen.
Metallica is mijn enige echte ouwe liefde, en die roest niet. Johnny Cash alleen als 'ie covers zingt, zoals the Mercy Seat.quote:Motörhead vooral, al worship ik geen van de drie. Mijn echte voorkeuren zijn oa social distortion, johnny cash en hank williams (I & III)
Been there, done thatquote:Het was eigenlijk pas later dat ik een passie voor die muziek ontwikkelde, in mijn tienerjaren (die niet eens zo lang geleden zijn, vind ik) was ik een gabber.
Orbinson is ietwat te gelikt voor mij, maar niet slecht. Als je deze richting opgaat, raad ik je ook Buddy Holly aan![]()
same 2u, hou je gedachten reinquote:En, ik zou zeggen een fijne nachtrust gewenst.
Als ik morgen weer fris ben.quote:
I walk the line, sunday morning, thing called love, cocaine blues, geen klassiekers voor jou?quote:Metallica is mijn enige echte ouwe liefde, en die roest niet. Johnny Cash alleen als 'ie covers zingt, zoals the Mercy Seat.
Ik headbang nooit, dat staat nogal raar met maar 3 milimeter haar.quote:same 2u, hou je gedachten rein
and bang that head that doesn't bang
Paparazzi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het wachten op samenzweringstheorieën.
Ik denk dat het wel zal meevallen, aangezien het er hier niet dik bovenop ligt (op de motieven na dan). Een Diana gevalletje. Misschien maakt Elton John er nog een liedje over.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef Autodidact het volgende:
Aan de andere kant zijn die organisaties ook toe aan een flinke reorganisatie en of dat met de bestaande organisatie (waar de beste mensen al van vertrokken zijn) gaat lukken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:34 schreef Picchia het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)00_bos.avi_plain.xml
Bos gaat dus wel voor posten in de raad van commissarissen. Ik weet niet of het verstandig is voor een organisatie om daaraan mee te werken. De eerste bedrijven die de overheid binnenlaten kunnen nog wel flinke problemen verwachten en veel sceptische ogen op zich gericht krijgen.
Nee, joh. Nazi's en ideeën dat er een mondiaal complot is om het een en ander omver te werpen of te veranderen... water en vuur!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef Picchia het volgende:
Nazi's zijn sowieso geen fan van samenzweringstheorieen toch?
Holocaustontkenning is toch wel gebaseerd op een van de meest omvangrijke samenzweringstheorieen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef Picchia het volgende:
Nazi's zijn sowieso geen fan van samenzweringstheorieen toch?
\Sowieso, verjaardagen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef du_ke het volgende:
Verjaardagen waar katten los rondlopen.
http://www.ed.nl/economie(...)nkcrisis-IJsland.ecequote:ASTEN - De gemeente Asten raakt vrijwel zeker een miljoen euro kwijt door de financiële crisis. Asten heeft een deposito van een miljoen uitstaan bij de IJslandse Landsbanki, die zwaar in de problemen zit.
Ach, het is toch niet hun geld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/economie(...)nkcrisis-IJsland.ece
Daar gaat je geld, bevroren bij de Landsbanki.
Ik heb al een ticket voor van de zomer. In de winter is het daar te - ... in de zomer is het nog 15 graden, dat is te doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:05 schreef Autodidact het volgende:
Maar Ijsland lijkt me wel een mooi land. Alles is nu voor een prikkie te koop, er heerst een vrouwenoverschot, warm water zomaar uit de grond, als je je verveelt ga je gewoon lekker op walvissen jagen.
jå dæŕ m½t ĩk heen. Noem ik mezelf Leif.
Zo dat moet een flinke klap geweest zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt niet van katten en ze wilden op je schoot?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef du_ke het volgende:
Verjaardagen waar katten los rondlopen.
Een normale rekening bij een Nederlandse bank was kennelijk niet kosmopolitisch genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/economie(...)nkcrisis-IJsland.ece
Daar gaat je geld, bevroren bij de Landsbanki.
Ik kreeg het benauwd van deze krengenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je houdt niet van katten en ze wilden op je schoot?
Katten.
Gezellig de hele tijd op het balkon staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kreeg het benauwd van deze krengen.
Maar gelukkig waren er een balkon en sigaren, dat was een fijn excuus.
http://www.volkskrant.nl/(...)arden_tijdens_crisisquote:Buffet verdient miljarden tijdens crisis
ANP/RTR
gepubliceerd op 10 oktober 2008 22:45, bijgewerkt op 22:47
NEW YORK - De kredietcrisis kent niet alleen verliezers, maar ook winnaars. Zo zag de Amerikaanse investeerder Warren Buffet zijn vermogen de afgelopen maand toenemen met 8 miljard dollar. In totaal bezit hij nu 58 miljard dollar. Daarmee lost hij de voormalige Microsoft-topman Bill Gates af als rijkste Amerikaan.
Dat meldde Forbes Magazine vrijdag. Dit tijdschrift publiceerde op 17 september de jaarlijkse top-400 van rijkste Amerikanen. Deze lijst was gebaseerd op de beurskoersen op 29 augustus, voordat de kredietcrisis losbarstte.
De crisis bracht het blad ertoe om de ranglijst bij te stellen, met als peildatum 1 oktober. Bill Gates’ vermogen was op dat moment gekrompen van 57 naar 55,5 miljard dollar.
Hij voerde de ranglijst vijftien jaar lang aan maar moet nu dus Buffet voor zich dulden. Grootste verliezer was casinomagnaat Sheldon Adelson. Hij zag zijn vermogen krimpen van 11 naar 7 miljard dollar.
quote:Welvaartsevangelie maakt slachtoffers
Het welvaartsevangelie heeft zijn Amerikaanse volgelingen tot slachtoffers gemaakt van de kredietcrisis, beweert Jonathan Walton, religieprofessor aan de Universiteit van California in Time Magazine. Hij vreest voor gedupeerden die uit Jezus’ naam onverantwoord hoge uitgaven deden op krediet.
Volgens het zogeheten prosperity gospel – vooral gepredikt in charismatische kringen – wordt God gezien als royale gever bij wie je ’in de naam van Jezus’ materiële welvaart en gezondheid mag opeisen.
Het leengemak tijdens economische groei fungeerde als een soort ’drug in de bloedbanen’ van welvaartsgelovigen, stelt Walton. Deze tijd werd gezien als een tijd van overvloed en gebedsverhoring. Onder het mom dat ’God een weg baant voor arme mensen om van de betere dingen in het leven te genieten’, leenden zij erop los. Zo sloten sommigen volgens Walton riskante hypotheken af en getuigden: ’God heeft ervoor gezorgd dat de banken mijn lage kredietstand negeerden en heeft me gezegend met mijn eerste huis’.
Volgens pinksterdeskundige Anthea Butler van de Universiteit van Rochester was er volgens hun kerkleiders alleen wat geloof (lees: donatie) voor nodig om met te weinig krediet te kunnen kopen. Walton noemt de resultaten rampzalig, omdat de gemeenteleden zo prooien werden van hebberige beurshandelaren. Butler verwacht dat de welvaartskerken zullen krimpen door de crisis. Walton niet. „Gods aardse vrijgevigheid is juist zo aantrekkelijk voor economisch benadeelden.”
Ik kan me voorstellen dat Jezus zoiets niet in gedachte had toen hij 2000 jaar geleden aan het kruis hing. Stervend voor de mensheid. Hoe nobel en idealistisch maar in retrospectief wat een verspilling van talentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:34 schreef Autodidact het volgende:
Welke crisis? Weten we ook weer wie er verantwoordelijk is voor de crisis. Het grootkapitaal? De overheid? Wall Street? Welnee.
[..]
dat is 'm. Maxima had gewoon niet gezocht op de camping.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:57 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb 'm gevonden. De Nederlandse Identiteit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment was het daar wel gezelliger dan binnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gezellig de hele tijd op het balkon staan.
Een platte auto op een brede weg.quote:
Herkenbaar die "segregatie" op feestjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het daar wel gezelliger dan binnen
Het is een nogal vertekenende en beperkte foto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een platte auto op een brede weg.
Zal wel een viaduct of tegenligger gekopt hebben en daarna zijn doorgeschoven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een platte auto op een brede weg.
Haha ja inderdaad, "hielp" ook niet dat het min of meer twee groepen waren waarvan wij maar de helft kenden dan trek je toch naar elkaar toequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar die "segregatie" op feestjes.
Ladies and gentlemen. We got 'em.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:57 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb 'm gevonden. De Nederlandse Identiteit.
Duidelijk verhaal, er is geschoten vanuit de auto die ingehaald werd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef du_ke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft ook een wat ander overzicht.
[ afbeelding ]
Overduidelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, er is geschoten vanuit de auto die ingehaald werd.
Dat kon ook haast niet andersquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef sigme het volgende:
Ja ja, ik ben er wel.
quote:Nog eenen dan maar eens aan de arbeid.
Ik ben er altijd..quote:
Joh, het is hier zo'n goddeloze bende, zelfs de boeren arbeiden hier op zondagquote:[..]
Arbeid op zondag?![]()
http://www.wereldomroep.n(...)en-belegd-bij-Lehmanquote:Zeeland heeft 5 miljoen belegd bij Lehman
Gepubliceerd: zondag 12 oktober 2008 05:25 UTC
Laatst gewijzigd: zondag 12 oktober 2008 05:25 UTC
Den Haag - De provincie Zeeland heeft vijf miljoen euro belegd bij de failliete Amerikaanse zakenbank Lehman Brothers.
Volgens gedeputeerde Poppelaars is dat gebeurd via de Bank Nederlandse Gemeenten. BNG is een financiële dienstverlener voor gemeenten, provincies, waterschappen en andere overheidsinstellingen. Volgens Poppelaars wordt nu gekeken of er iets terug kan worden gehaald.
Zaterdag werd bekend dat vermoedelijk twaalf gemeenten geld hebben uitstaan bij de noodlijdende IJslandse Landsbanki. In totaal zou het gaan om een bedrag van 58 miljoen euro. Het ministerie van Binnenlandse Zaken inventariseert momenteel waar gemeenten en provincies geld hebben uitstaan.
Ook alleen maar in de grotere steden toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:35 schreef sigme het volgende:
Als het goed is koopt hij ook nog even Poolse worst voor me in, want in dat papenland zijn de winkels gewoon open op zondag.
Het is gelukt, met moeite.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Uit je nest komen jullie!
Ook goedemorgen
Zeg dat welquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het was weer een zatte bedoeing
Die andere problemen raken de meeste mensen niet direct in de portemonnee. En daarom is het gehuil over Marokkanen nu even minder interessantquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:16 schreef Fastmatti het volgende:
Het is zo saai in POL en NWS en het nieuwe AEX. Het gaat alleen maar over de kredietcrisis en helemaal niet meer over de echte problemen die we in Nederland hebben.
Maar dat was juist leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die andere problemen raken de meeste mensen niet direct in de portemonnee. En daarom is het gehuil over Marokkanen nu even minder interessant.
Haha ja voor mij ook, zal wel dikke chaos worden. Ze hebben de boel intern compleet omgegooid dit weekend, dat zal ver lopen worden naar de printer vrees ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:18 schreef Fastmatti het volgende:
En dat op mijn laatste vrije dag. Morgen begint de ellende weer
klopt ik verveel me kapot.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:16 schreef Fastmatti het volgende:
Het is zo saai in POL en NWS en het nieuwe AEX. Het gaat alleen maar over de kredietcrisis en helemaal niet meer over de echte problemen die we in Nederland hebben.
Maandag en dinsdag een opdracht afmaken en woensdag beginnen met afstuderen. Best spannend eigenlijk er wordt namelijk wel iets van me verwacht nu.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ja voor mij ook, zal wel dikke chaos worden. Ze hebben de boel intern compleet omgegooid dit weekend, dat zal ver lopen worden naar de printer vrees ik.
ha ik heb lekker nog een jaar te gaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag een opdracht afmaken en woensdag beginnen met afstuderen. Best spannend eigenlijk er wordt namelijk wel iets van me verwacht nu.
Ach afstuderen is een halfjaar lang alles uitstellen en dan een maand flink knallenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag een opdracht afmaken en woensdag beginnen met afstuderen. Best spannend eigenlijk er wordt namelijk wel iets van me verwacht nu.
Scheelt hier ook niet veel. Al denk ik dat een goede borrel mijn gemoedstoestand goed zou doen nuquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:40 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben nog dronken van gisteren.
quote:Volgens De Hond steunen kiezers van alle partijen de gekozen koers, uitgezonderd PVV-stemmers.
'Vriendin' staat in het boerenland voor coke.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:06 schreef Picchia het volgende:
Gister in boerenland. Is me duizend keer gevraagd of ik een vriendin had/zocht. Iedereen probeert natuurlijk boerenland te ontvluchten door aan te pappen met een knappe rijke westerling.
Ik moet tussen 7:00 en 10:00 beginnen en ik mag tussen 16:00 en 19:00 eindigen. Wordt dus van mij verwacht dat ik 40 uur in de week maak. Ik ga waarschijnlijk elke dag tussen 7:30 beginnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach afstuderen is een halfjaar lang alles uitstellen en dan een maand flink knallen
Beginnen boeren nu ook al aan de coke en maar klagen zeker dat ze het zo arm hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Vriendin' staat in het boerenland voor coke.
Een echte socialist dus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef du_ke het volgende:
[quote]Op zondag 12 oktober 2008 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik moet tussen 7:00 en 10:00 beginnen en ik mag tussen 16:00 en 19:00 eindigen. Wordt dus van mij verwacht dat ik 40 uur in de week maak. Ik ga waarschijnlijk elke dag tussen 7:30 beginnen
[/quote
Half 8! Dan is mijn wekker nog aan het overwegen of hij die dag af zal gaan
.
Ik heb ook flexibele werktijden maar heb er al moeite mee om voor 9 uur te beginnen
Ja, dankzij wikipediaquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:42 schreef sigme het volgende:
sneakypete, ben je nou al uit de tvp of niet?
Wikipedia? http://nl.wikipedia.org/wiki/TVPquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ja, dankzij wikipedia![]()
Weer een stap dichterbij het kneuzendom.
quote:TVP
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
TVP kan verwijzen naar:
* TVP (omroep), een Poolse omroep
* Textured Vegetable Proteine, een vleesvervanger
* TVPaint - animatie software van TVPaint Developpement
Dit is een doorverwijspagina, bedoeld om onderscheid te maken tussen de verschillende betekenissen en gebruiken van de term TVP.
Op deze pagina staat een uitleg van de verschillende betekenissen van TVP en verwijzingen daarnaartoe. Bent u hier via een pagina in Wikipedia terechtgekomen? Pas dan de verwijzing naar deze doorverwijspagina aan, zodat toekomstige bezoekers direct op de juiste pagina terechtkomen.
Bekijk alle artikelen waarvan de naam begint met TVP.
Dat ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wikipedia? http://nl.wikipedia.org/wiki/TVP
[..]
6:30 wekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef du_ke het volgende:
[quote]Op zondag 12 oktober 2008 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik moet tussen 7:00 en 10:00 beginnen en ik mag tussen 16:00 en 19:00 eindigen. Wordt dus van mij verwacht dat ik 40 uur in de week maak. Ik ga waarschijnlijk elke dag tussen 7:30 beginnen
[/quote
Half 8! Dan is mijn wekker nog aan het overwegen of hij die dag af zal gaan
.
Ik heb ook flexibele werktijden maar heb er al moeite mee om voor 9 uur te beginnen
Binnen 20 minuten van 'bed tot voordeur'? Wow, dat lukt mij echt niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
6:30 wekker![]()
6:31 opstaan![]()
6:50 vertrekken naar kantoor![]()
7:30 op kantoor![]()
7:31 koffie
In die tijd heb ik gedoucht, geschoren en boterhammen gesmeerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten van 'bed tot voordeur'? Wow, dat lukt mij echt niet.
Ik houd er niet van om zo te haasten 's ochtends. Ik begin pas op gang te komen na m'n eerste bak koffie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In die tijd heb ik gedoucht, geschoren en boterhammen gesmeerd
Je houdt me voor het lapje. Toch?quote:
Dit gaat allemaal op de automatische piloot. Ik word pas wakker als ik mijn bak koffie op kantoor naar binnen werkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om zo te haasten 's ochtends. Ik begin pas op gang te komen na m'n eerste bak koffie.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal op de automatische piloot. Ik word pas wakker als ik mijn bak koffie op kantoor naar binnen werkDwing mezelf trouwens ook wel een beetje om dit te doen, als ik volgend jaar ga werken dan word van mij verwacht dat ik voor 7:00 aanwezig ben, maar dan heb ik wel een auto.
Mijn excuses dame, ik had je post verkeerd gelezen (ja, het was erg gezellig vanacht, auw, oei, pff}:| )quote:
Aah, de wiki, niet wikipedia. Het zij je vergeven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Mijn excuses dame, ik had je post verkeerd gelezen (ja, het was erg gezellig vanacht, auw, oei, pff}:| )
Deze link gaat het om:
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvp
Ken ik niet, maar ik zal het eens gaan opzoeken nu ik toch niet veel te doen heb.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, de wiki, niet wikipedia. Het zij je vergeven.
Doet me eraan denken, iets waar je laatst niet op reageerde, maar ken jij het bandje the Accused? Gezien je voorliefde voor obscure bandjes met geperverteerde teksten.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
Dat verkiezingengezeik ben ik ook zat. Kunnen die dingen gewoon niet morgen gehouden worden dan weten we meteen of de wereld in een depressie wordt gestort (Obama) of dat de crisis over drie maanden niet eens zo groot bleek te zijn (McCain)
Ik heb het meer over de persoon Palin. Gecombineerd met de ouderdom en het vuistdikke medische dossier van McCain. Er is gewoon een kans dat Palin president kan worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kom op zeg. Het is over een paar weekjes voorbij.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
6:30 wekker![]()
6:31 opstaan![]()
6:50 vertrekken naar kantoor![]()
7:30 op kantoor![]()
7:31 koffie
http://www.wereldomroep.n(...)t-landbouw-hervormenquote:China gaat landbouw hervormen
Gepubliceerd: zondag 12 oktober 2008 16:43 UTC
Laatst gewijzigd: zondag 12 oktober 2008 18:55 UTC
Peking - De Chinese Communistische partij heeft een omvangrijk pakket hervormingen aangenomen om de armoede op het platteland te bestrijden. In China leven honderden miljoenen boeren onder het bestaansminimum, terwijl de welvaart in de steden flink is toegenomen.
Het plan behelst onder meer landhervormingen en de invoering van moderne efficiënte landbouwtechnieken. Meer is niet bekendgemaakt. Vermoedelijk krijgen boeren met een onrendabel stukje grond het recht hun land te verkopen of te verpachten. Het is ook de bedoeling dat boeren worden beschermd tegen de onteigening van land door projectontwikkelaars.
Volgens de Chinese Communistische Partij komen de hervormingen op het platteland ten goede aan de algemene economie van het land.
Die kwalificatie kan ik moeilijk laten lopen, hmmquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik zal het eens gaan opzoeken nu ik toch niet veel te doen heb.
Obscure bandjes zeker, gister bij een van mijn favorieten, demented are go geweest.
Paar stukjes geluisterd, klinkt wel leuk ja. Echter wel erg de metaalkant op, en dat is nooit zo mijn smaak geweest. Het monotone dat je in punk en rockabilly vindt mis je in de constante overgangen die je vaak bij metal krijgt, maar om eens te luisteren zijn ze zeker coolEn jij houdt hier ook van? sexy
In elk geval een open geestquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Die kwalificatie kan ik moeilijk laten lopen, hmm?
Maar eh, nee, eigenlijk. Ik kom ietwat uit de obscurebandjesscene en heb een redelijk geheugen. Maar verder heb ik niet zoveel met muziek. Ik zou zelf ook nooit muziek aanzetten, al vind ik het wel aardig om te luisteren naar de ipod van mijn lief met willekeurige nummers uit de collectie. Meeste is newwave/punk/grunge.
Tijd om een bank te beginnen en extreme risico's te nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:34 schreef Picchia het volgende:
Bos die geeft aan dat hij banken blijft redden. Maar ik vraag mij af in hoeverre dat waar is. Als de ING zou omvallen, dan betwijfel ik of de Nederlandse staat dat gaat dragen. Maar het klinkt wel leuk.
En veel hypotheken verkopen aan arme mensen. En later zeggen dat je het niet deed vanwege de verkoopcijfers maar vanwege de wet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tijd om een bank te beginnen en extreme risico's te nemen.
Zoals ook geschiedde.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En veel hypotheken verkopen aan arme mensen. En later zeggen dat je het niet deed vanwege de verkoopcijfers maar vanwege de wet.
Ze zijn er nu ook bezig een kadaster op te zetten nu zijn de eigendomsverhoudingen bijzonder lastig na te gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef zakjapannertje het volgende:
opnieuw een Groene Revolutie in China, het lijkt nu vooral om ruilverkaveling te gaan:
[..]
http://www.wereldomroep.n(...)t-landbouw-hervormen
Wil je mijn compagnon worden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En veel hypotheken verkopen aan arme mensen. En later zeggen dat je het niet deed vanwege de verkoopcijfers maar vanwege de wet.
Inderdaad, waar was de overheid om het omgevallen PalmInvest te reddenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tijd om een bank te beginnen en extreme risico's te nemen.
Op voorwaarde dat er een wekelijks diner à ¤25.000,- per persoon aan vast zit, natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wil je mijn compagnon worden?
Jammergenoeg is YabYum afgegledenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat er een wekelijks diner à ¤25.000,- per persoon aan vast zit, natuurlijk.
Tijd om wat politici om te kopen financieel te steunen en een nieuwe op laten richten. Internationaal, natuurlijk. Na een zakendiner in het zevensterrenhotel wil ik natuurlijk wel binnen 5 minuten kunnen ontspannen. Hoezo megalomaan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jammergenoeg is YabYum afgegleden
Is dit monotoon genoeg?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik zal het eens gaan opzoeken nu ik toch niet veel te doen heb.
Obscure bandjes zeker, gister bij een van mijn favorieten, demented are go geweest.
Paar stukjes geluisterd, klinkt wel leuk ja. Echter wel erg de metaalkant op, en dat is nooit zo mijn smaak geweest. Het monotone dat je in punk en rockabilly vindt mis je in de constante overgangen die je vaak bij metal krijgt, maar om eens te luisteren zijn ze zeker coolEn jij houdt hier ook van? sexy
Oh maar dat zal zeker, in Nederland heb je volgens mij al enkele honderden versies van de Bijbel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef Picchia het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat er heel veel versies van de Koran bestaan, net zoals dat er vele vertalingen van de bijbel bestaan, waar soms ook politieke boodschappen in verwerkt worden. Dat er zelfs een versie in Saudische versie is geweest waarin werd verwezen naar kruisraketten. Jep, kruisraketten duizend jaar geleden.
Op kosten van FC schatkistquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat er een wekelijks diner à ¤25.000,- per persoon aan vast zit, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |