abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62271051
Ik blijf u vervelen met mezelf.

Preambule:

Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nautilus op 09-10-2008 22:05:56 ]
pi_62271089
Schop.
pi_62271362
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:34 schreef Nautilus het volgende:
Schop.
online geweld
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62271491
Het is wel naakt, zo'n enkele nummering. Maar "Deel" kon er niet meer bij.
pi_62271542
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_62271600
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef Nautilus het volgende:
Het is wel naakt, zo'n enkele nummering. Maar "Deel" kon er niet meer bij.

Kredietcrisis in de TT
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62271660
en sc ook niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 21:55:09 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62271762

Politiek in Gotham.
Carpe Libertatem
pi_62271882
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en sc ook niet
Dank voor de truc, toezichthouder.
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 22:34:19 #10
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:36:05 #11
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62273291
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:58 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Dank voor de truc, toezichthouder.
Nu nog twintig miljard.
pi_62273292
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen"?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:36:44 #13
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62273318
* Reya luistert naar Neil Young - Silver and Gold
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:37:15 #14
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62273333
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen"?
Of IJsland betaalt het alsnog uit, of Nederand schiet het alsnog voor, denk ik.
pi_62273385
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
Goed zo mijn zoon. Goeie muziek én wijze raad
pi_62273730
Net bij Nova: "elke spaarder moet zich geen zorgen hoeven maken over zijn spaargeld". Prachtig, nu hebben we dus ook al recht op een gezonde nachtrust
pi_62273834
Diefstal is verboden omdat de overheid niet van competitie houdt.
pi_62273835
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

tja, nog een reden om wereldverbeteraars niet te geloven
Hoeveel rente hebben ze jou beloofd en bij welke bank zit je?
Rabo en percentage weet ik niet precies heb toch niet zoveel geld . Zal wel 3,5 zijn ofzo.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62274790
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wouter garandeert de Icesavers 'linksom of rechtsom' hun spaarcenten. Wat zou dat betekenen? "We stelen het alleen van de rijken of we stelen het van iedereen van Ijsland"?
And that is the news.''
pi_62274812
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:36 schreef Reya het volgende:
* luistert naar pink floyd - shine on you crazy diamond*
And that is the news.''
pi_62275035
ik ben van plan om van bank te verwisselen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege de bank. SNS bank waardeloze bank en al een paar keer genaaid door ze. Ik wilde naar de ABN voor het gedoe begon, maar toen het slecht ging heb ik het even aangekeken. Nu lijkt me dat juist weer een goede keus. Die valt echt niet om en zoveel geld heb ik niet.
De staatsbank ABN is voorlopig wel veilig, niet?

[ Bericht 16% gewijzigd door One_of_the_few op 09-10-2008 23:35:06 ]
And that is the news.''
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:33:29 #22
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62275172
?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62275218
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
?
beter nu?
And that is the news.''
pi_62275664
Of de Rabo. Boeren zijn altijd te vertrouwen.
pi_62275763
zo goed
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62275780
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Of de Rabo. Boeren zijn altijd te vertrouwen.
Ik vind vooral het locale van de rabo wel prettig. Je kan de zaken gewoon bij je eigen bank regelen zonder dat alles via het hoofdkantoor moet.

Een vriend van me heeft gelijk met mij een zelfde type appartement gekocht en hij via de SNS en door allerlei gedonder kreeg hij de sleutel een kleine 4 maand later nou dan was ik blij met mijn veel kortere lijnen
pi_62275819
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind vooral het locale van de rabo wel prettig. Je kan de zaken gewoon bij je eigen bank regelen zonder dat alles via het hoofdkantoor moet.

Een vriend van me heeft gelijk met mij een zelfde type appartement gekocht en hij via de SNS en door allerlei gedonder kreeg hij de sleutel een kleine 4 maand later nou dan was ik blij met mijn veel kortere lijnen
SNS is waardeloos.
And that is the news.''
pi_62275825

Amerikaans modder gooien voor gevorderden. Ranzige angst campagne is het wel.
pi_62275871
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het coöperatieve karakter van de Rabo komt wel degelijk over en het is inderdaad een stuk persoonlijker.
pi_62275898
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef MrX1982 het volgende:

Amerikaans modder gooien voor gevorderden. Ranzige angst campagne is het wel.
WTF.
toen ik het zag dacht ik dat zo knokploeg dat filmpje lanceerde. Zonder 'officeel'goedkeuren van McCain. dit is gewoon goedgekeurd. Wat een eikel.
And that is the news.''
pi_62275901
De Postbank biedt nu 4,50% rente, las ik in een brief.
pi_62275930
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

SNS is waardeloos.
Haha ja dat klopt zeker.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het coöperatieve karakter van de Rabo komt wel degelijk over en het is inderdaad een stuk persoonlijker.
Het bevalt mij prima.
Ook voor mijn verzekeringen (Unive) bevalt het coöperatieve me wel.
pi_62275931
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

voor een student is abn dan weer erg voordelig. geen kosten internet bankieren. geen kosten van een lopende rekening en spaarrekening. en nog wat kleine voordeeltjes voor een student en voor je tijd na het studeren. Moet me er binnenkort maar eens goed in gaan verdiepen.
And that is the news.''
pi_62275965
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

voor een student is abn dan weer erg voordelig. geen kosten internet bankieren. geen kosten van een lopende rekening en spaarrekening. en nog wat kleine voordeeltjes voor een student en voor je tijd na het studeren. Moet me er binnenkort maar eens goed in gaan verdiepen.
Ach dat heeft bijna elke bank. Ook de rabo heeft z'n studentenrekeningen zonder kosten voor internetbankieren of betaalpakketen.
pi_62276033
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ja dat klopt zeker.
Dat soort bedrijven zouden keihard failliet moeten gaan. Ze hebben het inzicht van een bos wortels. Toen ik mijn klachten melden en zei dat het niet zo slim van ze was doormiddel van hun acties mij en andere studenten kwijt te raken ze op de lange termijn er op achteruit gaan 'had ik wel een punt en zou ze het doorgeven'. Tja, als ik na mijn studententijd er mijn salaris zou storten en een hypotheek zou nemen hadden ze veel meer verdiend dan nu mij als student het leven zuur te maken.
quote:
[..]

Het bevalt mij prima.
Ook voor mijn verzekeringen (Unive) bevalt het coöperatieve me wel.
Ik zit bij achmea groene land en die bevalt erg goed.
And that is the news.''
pi_62276063
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat heeft bijna elke bank. Ook de rabo heeft z'n studentenrekeningen zonder kosten voor internetbankieren of betaalpakketen.
behalve de SNS bank

Ik moet me er daarom ook meer in gaan verdiepen. maar tips zijn altijd welkom natuurlijk Ik twijfel eigenlijk alleen nog maar tussen rabo en abn.
And that is the news.''
pi_62276072
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb ABN en Rabo en ben over beide wel tevreden. Ik kreeg tijdje terug wel een brief dat ik moet gaan betalen voor het aanhouden van mijn betaalrekening wat tot dan toe gratis was.
pi_62276169
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb ABN en Rabo en ben over beide wel tevreden. Ik kreeg tijdje terug wel een brief dat ik moet gaan betalen voor het aanhouden van mijn betaalrekening wat tot dan toe gratis was.
van wie?

het ergst wordt het sluiten van de rekeningen bij sns. als dat gaat zoals het bij anderen die ik ken is vergaan en zoals ze mij behandeld hebben de laatste maanden, dan wordt het nog een soap.
And that is the news.''
pi_62276295
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

van wie?

het ergst wordt het sluiten van de rekeningen bij sns. als dat gaat zoals het bij anderen die ik ken is vergaan en zoals ze mij behandeld hebben de laatste maanden, dan wordt het nog een soap.
Brief van de ABN. Het is nogal merkwaardig. Ik krijg bijna nooit meer afschriften en doe alles via internet bankieren en toch moet ik gaan betalen. Ze moeten mij betalen dat ik zo'n trouwe klant ben .

Banken blijven banken en het enige wat ze willen is geld verdienen dus de SNS zal je wel willen behouden .
pi_62276652
quote:
Het einde van het verbod op short selling zorgde ook voor druk op het aandeel General Motors. General Motors ondervond daarnaast hinder van een dreigende adviesverlaging van Standard & Poor's. Het aandeel sloot met een verlies van 31,1% op $4,76 waarbij het voor het eerst sinds 1951 onder de $6 is gedoken.

brone: IEX.nl
GM wordt even 57 jaar teruggegooid.

Voorafgaand aan de injectie van 700 mil waarschuwde ze ook dat geen interventie de economie zelfs tot de stand van de jaren '30 zou teruggooien. Of dat klopt of grootspraak was is onbekend, gezien de daadwerkelijk werking van de injectie achteraf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Picchia op 10-10-2008 01:02:49 ]
pi_62278843
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat soort bedrijven zouden keihard failliet moeten gaan. Ze hebben het inzicht van een bos wortels. Toen ik mijn klachten melden en zei dat het niet zo slim van ze was doormiddel van hun acties mij en andere studenten kwijt te raken ze op de lange termijn er op achteruit gaan 'had ik wel een punt en zou ze het doorgeven'. Tja, als ik na mijn studententijd er mijn salaris zou storten en een hypotheek zou nemen hadden ze veel meer verdiend dan nu mij als student het leven zuur te maken.
[..]
Probleem is dat de plaatselijke banken bij de SNS bijna niks zelf mogen beslissen. Alles moet via hoofdkantoren voor toestemming en dat helpt niet echt qua flexibiliteit .
quote:
Ik zit bij achmea groene land en die bevalt erg goed.
Daar was ik tot vorig jaar verzekerd maar mijn collectiviteitskorting viel weg vandaar dat ik ben overgestapt want Unive was ook gewoon goedkoper.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:20:35 #42
66825 Reya
Fier Wallon
pi_62279631
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
ik ben van plan om van bank te verwisselen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege de bank. SNS bank waardeloze bank en al een paar keer genaaid door ze. Ik wilde naar de ABN voor het gedoe begon, maar toen het slecht ging heb ik het even aangekeken. Nu lijkt me dat juist weer een goede keus. Die valt echt niet om en zoveel geld heb ik niet.
De staatsbank ABN is voorlopig wel veilig, niet?
Ik overweeg in ieder geval een deposito bij ABN.
pi_62280116
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:46:33 #44
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62280265
Carpe Libertatem
pi_62280383
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:00:06 #46
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62280575
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Monolith het volgende:
Nostalgietopic
Carpe Libertatem
pi_62280626
N.a.v. dat topic heb ik settlers II maar weer eens gedownload van een abandonware siteje. Blijft toch leuk.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:05:57 #48
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62280682
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:46 schreef Boze_Appel het volgende:
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62280690
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

. Ze moeten mij betalen dat ik zo'n trouwe klant ben .

Banken blijven banken en het enige wat ze willen is geld verdienen dus de SNS zal je wel willen behouden .
Banken lenen een paraplu en vragen hem terug als het regent zei mijn opa altijd.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:08:40 #50
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62280727
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef Monolith het volgende:
N.a.v. dat topic heb ik settlers II maar weer eens gedownload van een abandonware siteje. Blijft toch leuk.
Ik denk dat ik vanmiddag maar even settlers VI ergens oppik.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')