Wij luisteren toch niet naar elkaar dus op jou stem ik nietquote:
Ik ook. Maar moet toch iemand burgemeester worden, als ie dan maffia is is het tenminste een noob-maffia.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de Silentalarm stemmen verdacht
Neequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef Rimas het volgende:
[..]
Waarom stemt eigenlijk niemand op zichzelf?
Of mag dat niet?
HIER!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten op tafel moeten leggen. Ik kan wel zeggen dat ik naar hints ga zoeken (wat natuurlijk voorzich spreekt) en meer van dat soort dingen maar de helft van de mensen gelooft het toch niet of doet toch niks met deze informatie
. Ik durft zelfs te wedden dat de meeste mensen dit bericht maar voor de helft lezen, als ze dat niet doen moeten ze deze post maar ff quoten..
##Wouserquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:34 schreef Wouser het volgende:
Wouser 4 president Burgemeester en ik beloof u dat ik er net zo'n puinhoop van zal maken als G.W. Bush![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef timmmmm het volgende:
Waarom stemmen Hara. en isdatzo toch altijd hetzelfde?
Nou ja, ik wil geen newbie als burgemeester, dus ik ga maar mee
##unvote PS
## wouserPS was aan het winnen. Lijkt wel een maffia move.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Ik? Niks, vind het alleen raar dat je van stem wisselt als jouw orginele vote op winnen staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, het was ook al een maffiamove toen ik op PS stemde, wat wil je nou?
Je gaat je belofte wel nakomen hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:52 schreef Wouser het volgende:
Woot I'm gonne win![]()
I'll lead us all to doom
Je bent gewoon zowiezo verdacht, maakt niet uit wat je doetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hahaha, het was ook al een maffiamove toen ik op PS stemde, wat wil je nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Said Al Capone himselfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je bent gewoon zowiezo verdacht, maakt niet uit wat je doet
Ja en waarom zou wouser op iemand anders stemmen als hij misschien kan winnen door die die stem weg te halen, was nogal logisch dat hij dat zou gaan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:55 schreef timmmmm het volgende:
Toen ik dat postte, had ik nog niet gezien dat wouer zijn stem veranderde
Eerste met dat aantal wint, zoals in de OP staatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef SiestaGuru het volgende:
Sow... Spannend, nog 15 mins he? Wat gebeurd er als het een gelijkspel is?
Neehee stem Wouser!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef wendytje het volgende:
als idereen bij pp weggaat, dan volg ik de meerderheid.... oh nee toch niet... je bent wous (gek) als je jezelf wouser noemt, dus.....
unvote PP
## Silentalarm
Die heeft amper nog votes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef wendytje het volgende:
als idereen bij pp weggaat, dan volg ik de meerderheid.... oh nee toch niet... je bent wous (gek) als je jezelf wouser noemt, dus.....
unvote PP
## Silentalarm
Inderdaad, zo gaat het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:55 schreef SiestaGuru het volgende:
Als we nu even heel bijdehand doen, ps heeft eerder 5 behaald aangezien wouser van 6 terug kwam. Ik neem aan dat ik het zo niet moet lezen maar het moest toch even genoemd worden.
Ik ga even douchen zodat ik schoon sterfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Zozo, wat een wendingen, inderdaad hara. nu is het wachten op jouw dood
Tot straaaaaksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga even douchen zodat ik schoon sterf![]()
![]()
![]()
2 uur lang douchen "even" noemen is nooit grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen probleem.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thaanks iedereen die op me heeft gestemd
Gasdouchequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
En als ik op je gestemd heb, en daarna mijn stem heb veranderd? Is dat bedankje dan alsnog voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verwacht wel goede prestaties ervoor he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
<3quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg het maar alvast. Ben afwezig vanaf nu:
Harajuku r.i.p. Het was leuk je gekend te hebben meid.
XxX
Dooie mus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet dood
Ik daarentegen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik op je gestemd heb, en daarna mijn stem heb veranderd? Is dat bedankje dan alsnog voor mij
Hoezo is de vote van een vaste kijzer wie niet aan het wissel is gegaan genoeg steun?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
gvd ik zit nog steeds op de computer terwijl ik scheikunde moet leren. Ik snap er geen hol van.
willen jullie voor me bidden dat ik ineens een scheikundeknobbel krijg? anders lukt het me nooit
PS is hardstikke mafia johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
Waarom denkt iedereen toch dat ik maffia ben? Als ik kon zou ik je in leven laten, nu kan ik neits anders dan heel hard voor je hopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
En hij bedoelt de zijne en niet de mijnequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
om misverstanden te voorkomen: bovenstaande post was als garpje bedoeld
Ja, jij moest er weer zonodig tussen posten hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En hij bedoelt de zijne en niet de mijne
Sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, jij moest er weer zonodig tussen posten he
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.quote:
N00b.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.
Ik hou het bij:
- Sterkte aan de nabestaanden!![]()
- RIP -SG-!
. . . .quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten toch niet rusten? nu zeg je, rust in vrede nabestaanden. Maar die leven nog. Dus wat je zegt klopt niet.
Ik hou het bij:
- RIP -SG-!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou het bij:
- RIP -SG-!
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat zei ik. Die arme Silentalarm snapt er niets van!
Nee!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel, want ik snap het nog steeds niet.
mag ik uitleg?
Dat zal haar leren!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ladidadida zit zich nu scheef te lachen achter de PC hoe hier zo idioot gedaan wordt.
Maar jullie hebben wel gelijk. Ik geef haar nog 10 minuten. Dan ga ik pitten
Hoe moet ik dan ooit een ervaren fokker worden?quote:
Stiekem zit je zelf ook te F5en geef maar toequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
Ey stelletje teringnerds, kap es met dat gejank en dat iedere minuut aftellen. Fucking hell, kutkleuters.
WAt breng je het toch altijd subtielquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
Ey stelletje teringnerds, kap es met dat gejank en dat iedere minuut aftellen. Fucking hell, kutkleuters.
Trustenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:16 schreef lynda het volgende:
* lynda leest het morgenochtend vroeg wel weer
Rest van de dag ook weer afwezig tot minimaal half 7 dussuh
Ik heb er maar 13quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus als dit topic in KLB had gestaan waren er bans gevallen denk ik met al die notes.
Inderdaad kappen met dat afgetel en die Slowchat.
Yep, that's me. Zacht, lief, subtiel, aardig, geduldig, braaf etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt breng je het toch altijd subtiel
Met andere woorden: een kutuser.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Yep, that's me. Zacht, lief, subtiel, aardig, geduldig, braaf etc.
Je bent echt een eikel. Continu maar weer dat gezoek naar een rel, continu dat uitlokken.quote:
Love is in the airquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bent echt een eikel. Continu maar weer dat gezoek naar een rel, continu dat uitlokken.
En het mooie is, je woont ongeveer 20 km. van mij vandaan...Wil best een keer...laat maar. Dalijk krijg ik nog een admin op mijn dak omdat ik je bedreigd heb.
Allemaal potentiele hints.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht begon zoals vele andere nachten in Fok-town begonnen. Het was rustig in de stad, na een klein feestje bij de burgemeester, en de meeste dorpelingen gingen al op tijd naar bed. Er was er echter één die zich op het late uur nog in de stallen bij zijn woning bevond. Het was Wouser. Hij schrok toen hij buiten ineens voetstappen hoorde. Het waren lichte voetstappen, bijna huppelend! Dapper als Wouser was, liep hij naar buiten en schreeuwde: “Wat moet dat hier?!” Hij tuurde in het donker en zag niks. Ineens waren er een paar knallen en Wouser (dorpsoudste) viel dood op de grond.
In dezelfde straat, maar in een andere woning, gaf Susi haar bloemen nog even water. Het was allang tijd om te gaan slapen, maar ze had een raar gevoel in haar maag. Ze liep naar de badkamer en ontdeed zich van haar kleding. Daar draaide ze nog wat muziek van meneer de Groot. Buiten waaide een harde wind. Ineens hoorde Susi gestommel en stond er een groot persoon in haar slaapkamer. Nog voordat Susi (dorpsbewoner) kon gillen, werd er een mes tussen haar ribben gestoken.
Badend in het zweet schrok Robier op datzelfde moment wakker. Hij woonde al een jaar of 2 naast Susi en werd wakker van de onbekende geluiden. Robier rook onraad en bang maar vastbesloten rende hij zijn kamer uit om naar beneden te gaan. In het trapgat stond echter een duister figuur. Deze kende hij! Hij had diegene vaker gezien, in de pizzeria Ristorante! Verstijfd van angst probeerde Robier (dorpsbewoner) uit te halen, maar de persoon richtte een spijkerpistool en knalde Robier dood door 8 keer te schieten.
Rust zacht, Wouser, Susi en Robier
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! morgen om 19:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht begon zoals vele andere nachten in Fok-town begonnen. Het was rustig in de stad, na een klein feestje bij de burgemeester, en de meeste dorpelingen gingen al op tijd naar bed. Er was er echter één die zich op het late uur nog in de stallen bij zijn woning bevond. Het was Wouser. Hij schrok toen hij buiten ineens voetstappen hoorde. Het waren lichte voetstappen, bijna huppelend! Dapper als Wouser was, liep hij naar buiten en schreeuwde: “Wat moet dat hier?!” Hij tuurde in het donker en zag niks. Ineens waren er een paar knallen en Wouser (dorpsoudste) viel dood op de grond.
In dezelfde straat, maar in een andere woning, gaf Susi haar bloemen nog even water. Het was allang tijd om te gaan slapen, maar ze had een raar gevoel in haar maag. Ze liep naar de badkamer en ontdeed zich van haar kleding. Daar draaide ze nog wat muziek van meneer de Groot. Buiten waaide een harde wind. Ineens hoorde Susi gestommel en stond er een groot persoon in haar slaapkamer. Nog voordat Susi (dorpsbewoner) kon gillen, werd er een mes tussen haar ribben gestoken.
Badend in het zweet schrok Robier op datzelfde moment wakker. Hij woonde al een jaar of 2 naast Susi en werd wakker van de onbekende geluiden. Robier rook onraad en bang maar vastbesloten rende hij zijn kamer uit om naar beneden te gaan. In het trapgat stond echter een duister figuur. Deze kende hij! Hij had diegene vaker gezien, in de pizzeria Ristorante! Verstijfd van angst probeerde Robier (dorpsbewoner) uit te halen, maar de persoon richtte een spijkerpistool en knalde Robier dood door 8 keer te schieten.
Potentiële hints.
Rust zacht, Wouser, Susi en Robier
[hintvrije zone]
Okee dorpelingen, los de moorden op! morgen om 19:00 wordt degene met de meeste stemmen gelynched!
quote:
jaja piep er maar snel tussenuit, roosje van me!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga slapen mensen, de hints komen morgen wel
Kan over Silentalarm gaan.quote:Het waren lichte voetstappen
Timmmmmmmmquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
bloem Roos(endaal)
meneer de Groot : Boudewijn de Groot. Hij heet Bouman van achteren.
Boudewijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Met dat Roosendaal kan ik inkomen. Maar wat heeft de Groot met Bouman te maken? Wel een sterke idd Polley.
Vind deze hints van jou ook wel goed hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef SiestaGuru het volgende:
Ummmm we hebben misschien een probleem, een maffia burgermeester(in) lijkt me niet al te best.
pizzeria ristorante: italiaanse sig van puntenslijpsel
Buiten waaide een harde wind: puntenslijpsel heeft een foto in fb waarin ze surft
bloemen water geven: zie vorige hint
Tot zover mijn detective gedoe, ik ga pitten.
Het bewijs tegen timmm is ovetuigender maar dit lijkt me een groter gevaar.
ja? wat is er?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Wendytje
Nu de hamvraag:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik wil niet tegen mezelf pleiten, boswachter, maar ik val ook op mannenNu zal ik me over de hints gaan buigen
Haha. Ik zag het al. Je zit net als ik alle fotoboeken af te gaan. Je staat overal als laatste voyeurquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef timmmmm het volgende:
nou, al probeer ik nog zo hard te roepen dat ik onschuldig ben, dat heeft toch geen zin, ik ben nu vooral bezig de hints op te lossen, maar dat lukt me niet
Nog niet meer als dat hier al staatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:00 schreef timmmmm het volgende:
hahaha, Inderdaad ja, ben nu maar opgehouden, k heb nog helemaal niets kunnen vinden, jij meer succes?
Wérken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog niet meer als dat hier al staat![]()
Ik hou er ook ff mee op. Moet ff verder werken
Het is niet alleen een cijferhint, of welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vind cijferhints eigenlijk nooit zo sterk want daarmee kan je meestal alle kanten op zo kan het ook 8-2 zijn als je zo beredeneert. Ik dacht eigenlijk dat een jaar of 2 naast Susi Iemand die qua leeftijd of regristratie 2 jaar verschilt van Susi of Robier.
Alsof dat nooit gebruikt wordt? Nu ja, like I said, ik blijf hierbij totdat er iets beters is. PS lynchen is een heel domme zet imoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja maar die andere 2 hints gaan over topics, dus vind die ook niet zo erg sterk.
Maar zijn nog niet echt veel betere hints gevonden.
- Harde wind (fotoboek met surfen erin) Ik doe aan golfsurfenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
De combinatie:
- Bijna huppelend (dus ws. een meisje/vrouw , tenzij het een homo betreft)
En de hints die hier al stonden:
- Harde wind (fotoboek met surfen erin)
- Pizza Restorante (Italiaanse sig van PS)
doen me eigenlijk al vrij snel ertoe beslissen dat mijn stem voor vanavond naar onze burgervader gaat:
##Puntenslijpsel
Sorry schat. Het is niks persoonlijks. XxX
Nee, dat mafia wint omdat jullie de dubbele lynch weggooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bang dat je je mafiamaatje gaat verliezen ?
Mijn redenen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
Geen dank, en mag ik vragen waarom jullie persé de dubbelelynchmogelijkheid af willen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |