Ik ga even douchen zodat ik schoon sterfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Zozo, wat een wendingen, inderdaad hara. nu is het wachten op jouw dood
Tot straaaaaksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga even douchen zodat ik schoon sterf![]()
![]()
![]()
2 uur lang douchen "even" noemen is nooit grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen probleem.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thaanks iedereen die op me heeft gestemd
Gasdouchequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
En als ik op je gestemd heb, en daarna mijn stem heb veranderd? Is dat bedankje dan alsnog voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verwacht wel goede prestaties ervoor he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
<3quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg het maar alvast. Ben afwezig vanaf nu:
Harajuku r.i.p. Het was leuk je gekend te hebben meid.
XxX
Dooie mus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet dood
Ik daarentegen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik op je gestemd heb, en daarna mijn stem heb veranderd? Is dat bedankje dan alsnog voor mij
Hoezo is de vote van een vaste kijzer wie niet aan het wissel is gegaan genoeg steun?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
gvd ik zit nog steeds op de computer terwijl ik scheikunde moet leren. Ik snap er geen hol van.
willen jullie voor me bidden dat ik ineens een scheikundeknobbel krijg? anders lukt het me nooit
PS is hardstikke mafia johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
Waarom denkt iedereen toch dat ik maffia ben? Als ik kon zou ik je in leven laten, nu kan ik neits anders dan heel hard voor je hopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Robier het volgende:
PS, ik ben de enige die je al die tijd gesteund heeft, je doet er nu vast wel allles aan mij in leven te houden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |