Stiekem zit je zelf ook te F5en geef maar toequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
Ey stelletje teringnerds, kap es met dat gejank en dat iedere minuut aftellen. Fucking hell, kutkleuters.
WAt breng je het toch altijd subtielquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
Ey stelletje teringnerds, kap es met dat gejank en dat iedere minuut aftellen. Fucking hell, kutkleuters.
Trustenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:16 schreef lynda het volgende:
* lynda leest het morgenochtend vroeg wel weer
Rest van de dag ook weer afwezig tot minimaal half 7 dussuh
Ik heb er maar 13quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus als dit topic in KLB had gestaan waren er bans gevallen denk ik met al die notes.
Inderdaad kappen met dat afgetel en die Slowchat.
Yep, that's me. Zacht, lief, subtiel, aardig, geduldig, braaf etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt breng je het toch altijd subtiel
Met andere woorden: een kutuser.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Yep, that's me. Zacht, lief, subtiel, aardig, geduldig, braaf etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je bent echt een eikel. Continu maar weer dat gezoek naar een rel, continu dat uitlokken.quote:
Love is in the airquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bent echt een eikel. Continu maar weer dat gezoek naar een rel, continu dat uitlokken.
En het mooie is, je woont ongeveer 20 km. van mij vandaan...Wil best een keer...laat maar. Dalijk krijg ik nog een admin op mijn dak omdat ik je bedreigd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |