dramatisch genoeg wel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach niet een Persoonlijk Ontwikkelings Plan he
Jammer, daar gaat je reputatiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:Over verslapen gesproken... Ben net wakker
Had eigenlijk 7 uur op moeten staan!
En nu heb ik ook geen koffie voor iedereen ingedaan! High tea dan maar?
[ afbeelding ]
Ow ja, en Hoi allemaal!
Bij mij is de koorts ook zo goed als weg. Nog maar 39.3 graden nu inplaats van 40.5 van gisterenavond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ok is wel erg veel van het goede hoor. Lig hier te blaffen als een hond. Kutkriebelhoest. Koorts is al wel een stuk minder gelukkig.
Halloquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Fha het volgende:helluh
ik heb de mondhygiëniste weer overleefdwoohoo
Neeeeeeeeeeeeee!!!! ren voor je leven!!!!!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat je reputatie.
ik moet er zelfs twee makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee!!!! ren voor je leven!!!!!
wat een trauma's heb ik aan dat ding zeg
Echt.. gecondoleerdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet er zelfs twee maken
Een over inspirerend leiderschap en een over effectief management.
BINGO!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef BrandX het volgende:
Een over inspirerend leiderschap en een over effectief management.
Mwah, als je nu koffie zet dan vergeef ik het je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen dan?
God straft gelijk, ik ga ook eens naar een feestje
Dat zijn geen vijf woorden en er staat al minimaal 1 spelfout in dat ding:quote:
boeiendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn geen vijf woorden en er staat al minimaal 1 spelfout in dat ding:
VERASSINGS-
EFFECT
Voor iedereen dan een exra grote kop latte:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mwah, als je nu koffie zet dan vergeef ik het je.
ik heb GTA4 vandaag voor het eerst gespeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb sinds 2 maanden weer eens GTA4 aangezet op de Xbox360:).
Ja dankjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker hoor, succes in ieder geval dan.
Dus, ehm, baarlo is voor jou de randstadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
alles ten westen van de maas is voor mij de randstad
Ze willen je gewoon de hele dag scherp houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
's avonds laat tentamen wat is dat voor onzin
Is wel heel vreemd, ik scoor met brain training op mn DS 's avonds toch consequent lagerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon de hele dag scherp houdenofzo.. ik weet niet.. ik wor er ook niet echt blij van nee.
Wat een onzin. Savonds laat is biertijd. Geen tentamentijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon de hele dag scherp houdenofzo.. ik weet niet.. ik wor er ook niet echt blij van nee.
nee, Baarlo nog net niet, maar Helden, kantje boordquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, ehm, baarlo is voor jou de randstad?
Ga fietsen
Voor ik het trouwens weer fout doe!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, ehm, baarlo is voor jou de randstad?
Ga fietsen
weet ik veel, ik woon in Belfeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Klonk rijden er alweer treinen in Venlo?
Rijden er alweer treinen langs Belfeld, danquote:
ja, van die rood-witte tramachtige dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijden er alweer treinen langs Belfeld, dan
De Veliosquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef Klonk het volgende:
ja, van die rood-witte tramachtige dingen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor ik het trouwens weer fout doe!![]()
Voor jou speciaal Kopi Luwak!
[ afbeelding ]
Tja. Leraren krijgen ook geen leven meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
's avonds laat tentamen wat is dat voor onzin
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, Baarlo nog net niet, maar Helden, kantje boord
Ja, vanochtend wel iigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG rijden er alweer treinen in Venlo?
ze hadden net zo goed die wadlopers kunnen houden, dingen zijn nog steeds met grote regelmaat aan de volle kant (nog niet Japans vol, maar het komt aardig in de buurt)quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor ik het trouwens weer fout doe!![]()
Voor jou speciaal Kopi Luwak!
[ afbeelding ]
Dat kan jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja , je kan lekker lang leren dus.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou zaterdagmiddag ff in Reuver gaan kijken namelijk
En dan ga je beginnen met twijfelen inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan jamaar ik leer niet voor tentamens, dan ben ik alleen maar doodop als dat tentamen eindelijk begint
![]()
Mwa dat niet, dan val ik gewoon in slaapquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
En dan ga je beginnen met twijfelen inderdaad.
Zal nog wel een jaartje duren. Ik begreep dat alle stellen met een bak verlengd gaan worden. Maar dat betekent dus 1 voor 1 aan de dienst onttrekken, naar Zwitserland rijden, bak ertussen en terugrijden. Dat duurt dus een eeuwigheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hadden net zo goed die wadlopers kunnen houden, dingen zijn nog steeds met grote regelmaat aan de volle kant (nog niet Japans vol, maar het komt aardig in de buurt)
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Klonk het volgende:
ik ook
vrouwen trouwens, lopen ze te klagen dat je de huistelefoon niet hoort omdat je lekker muziek zit luisteren op je mp3-telefoonding, vergeten ze je mobiel te bellen en worden ze weer sjagerijnig...
noem haar geen kutvriendin, ze is erg lief, en erg druk dan gaan mensen rare dingen doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gaat dat nou over diezelfde kutvriendin die ik vanmorgen ook al van t veld gestuurd had?
over het spoor, achter een loc!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
volgende keer kunnen ze mischien beter nadenken over wat ze bestellen
wel een ingewikkelde manier trouwens, je zou toch zeggen dat het makkelijker en goedkoper is om die tussenbakken op een dieplader te zetten en naar NL brengen...
Oh okee. Sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
noem haar geen kutvriendin, ze is erg lief, en erg druk dan gaan mensen rare dingen doen
Precies, dat kan dus nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
over het spoor, achter een loc!
helaas onmogelijk vanwege de asconfiguratie
Zoals alleen seks op woensdagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
noem haar geen kutvriendin, ze is erg lief, en erg druk dan gaan mensen rare dingen doen
huh, trein is trein, sleepkabeltje ertussen en gaan met die banaanquote:
per wagen hebben ze slechts een paar assen, dus aan 1 zijde van de wagenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, trein is trein, sleepkabeltje ertussen en gaan met die banaan
Nee dude, dit gaat andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, trein is trein, sleepkabeltje ertussen en gaan met die banaan
in het wegtransport hebben ze dolly´s, dat soort ´moderne´ dingen zijn nog niet doorgedrongen in het spoorweggebeuren ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
per wagen hebben ze slechts een paar assen, dus aan 1 zijde van de wagen
blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
in het wegtransport hebben ze dolly´s, dat soort ´moderne´ dingen zijn nog niet doorgedrongen in het spoorweggebeuren ?
* es70 isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz. Ik heb alleen MPG, sjowhan en JortK uit de KSC gemeet. De rest is chicken. En Fles en M_M, maar dat is uit een andere SC.
Haha. Dat kan ook inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa dat niet, dan val ik gewoon in slaap
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ok is wel erg veel van het goede hoor. Lig hier te blaffen als een hond. Kutkriebelhoest. Koorts is al wel een stuk minder gelukkig.
stuur ff een mailtje naar forum@fok.nl ff uitleggen wat en hoe dan kunnen ze je zeker en vast verder helpenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef Ladylike2 het volgende:
Ik kan niet meer met mn originele account inloggen
mn wachtwoord zou fout zijn...
nou bestaat mn oude email adres niet meer dus kan ik niet controleren of ik mail heb met mn nieuwe wachtwoord
volgens mij heeft iemand met mn account proberen in te loggen
achja.. dan maar deze kloon aanpassen
ow en hoi
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
in het wegtransport hebben ze dolly´s, dat soort ´moderne´ dingen zijn nog niet doorgedrongen in het spoorweggebeuren ?
Toch moet het wel kunnen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb zowel het een (gelukkig altijd) als het ander (wel eens), maar de combinatie heb ik gelukkig nog nooit gehad, lijkt me heel naar
.
ben hem nu aant typenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
stuur ff een mailtje naar forum@fok.nl ff uitleggen wat en hoe dan kunnen ze je zeker en vast verder helpen
Keek ik toch bijna over je heenquote:
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbijquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbij.
alles heeft zo zn voordelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Klonk het volgende:
met twee LL is het ineens een stuk makkelijker om een trio te doen
nee, heb geen inet thuis en kan niet meer inloggen...quote:
Druk5, gezeik100, geen tijd voor KSCquote:
Ben ik nou wel nog steeds met je getrouwd? * Fha pruiltquote:
Oh ik zat meer te denken in de richting van experimentjes met een fietspomp en zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbij.
Ja hoor, ff aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben ik nou wel nog steeds met je getrouwd? * Fha pruilt
Ik weet hoe je dan voelt zonder internetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
nee, heb geen inet thuis en kan niet meer inloggen...
tis toch niet te geloven
maar verder gaat ie wel goed hoor
oh gelukkigquote:
zielig en afgesloten van de buitenwereldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik weet hoe je dan voelt zonder internet.
en 10 jaar geleden was je nog bijzonder als je internet hadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:24 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
zielig en afgesloten van de buitenwereld
Nu ben je raar als je het niet hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
en 10 jaar geleden was je nog bijzonder als je internet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |