Toch moet het wel kunnen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb zowel het een (gelukkig altijd) als het ander (wel eens), maar de combinatie heb ik gelukkig nog nooit gehad, lijkt me heel naar
.
ben hem nu aant typenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
stuur ff een mailtje naar forum@fok.nl ff uitleggen wat en hoe dan kunnen ze je zeker en vast verder helpen
Keek ik toch bijna over je heenquote:
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbijquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbij.
alles heeft zo zn voordelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Klonk het volgende:
met twee LL is het ineens een stuk makkelijker om een trio te doen
nee, heb geen inet thuis en kan niet meer inloggen...quote:
Druk5, gezeik100, geen tijd voor KSCquote:
Ben ik nou wel nog steeds met je getrouwd? * Fha pruiltquote:
Oh ik zat meer te denken in de richting van experimentjes met een fietspomp en zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je kut gaat (kriebel)hoesten ben je volgens mij het 'normale' griepje al lang en breed voorbij.
Ja hoor, ff aanpassenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben ik nou wel nog steeds met je getrouwd? * Fha pruilt
Ik weet hoe je dan voelt zonder internetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
nee, heb geen inet thuis en kan niet meer inloggen...
tis toch niet te geloven
maar verder gaat ie wel goed hoor
oh gelukkigquote:
zielig en afgesloten van de buitenwereldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik weet hoe je dan voelt zonder internet.
en 10 jaar geleden was je nog bijzonder als je internet hadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:24 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
zielig en afgesloten van de buitenwereld
Nu ben je raar als je het niet hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
en 10 jaar geleden was je nog bijzonder als je internet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |