ok, dus het betekent verder niets die prijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
De afgelopen maanden kon je bij Veronica Magazine stemmen
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatiefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ok, dus het betekent verder niets die prijs.
Das 't tofst van die hele plaat!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maar dan zonder de hiiijaaa!
ja dat we, maar veronica staat voor mij per definitie gelijk aan geen smaak.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatief
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
Patty Brard was de gelukkige winnares van Het Lelijk Ding voor slechtste tv-presentatrice. Zij heeft inmiddels laten weten de award absoluut niet in ontvangst te willen nemen. Patty Brard was samen met Fiona Hering, Nicolette van Dam, Wendy van Dijk, Bridget Maasland en Yolanthe Cabau van Kasbergen in de race.
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, goeiemorgen meneer de pessimist!
"Jaha, jaha, helemaal!!"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woorden
Gitaren svp.
ja irritant, maar wel effectief.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het bestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Jannekje7 het volgende:
PAARS!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel opwindend....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
Schor = sexyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend....
Anti-paars? Oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het best![]()
beter dan blauw
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.
HoerenFok!quote:
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Verdammt, ich lieb' dich van Matthias Reim nog niet gedraaid
Die ga ik maandagochtend draaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schoot me ineens te binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!
Oef, thanxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane Jannekje7 weer omhoog helpt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
hmmm de drankvoorraad die valt pas opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?
Dat soort cliché geneuzel valt sowieso niet onder muziek.
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gok dat jij dit kut vindt, cos.
De kat ligt al dronken op de bank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
hmm en een andere topper die ik me nog uit de jukebox uit die tijd kan herinneren: Kingston Town van UB40.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm with you!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen dan.
Maar, "i will do anything for love" (wat ongeveer 22 miljoen keer voorbij komt) is net nog een graadje erger.
das onhandig! Flessen verhuizen, gewoon een verhuisfeestje organiseren. Alle drank ik je ouwe huis laten staan, feestje houden, tot 't op is, en dan door naar je nieuwe huis, naar de nieuwe drankvoorraadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...
Op de Irish Whisky na, zit die hele voorraad (of wat er nog van over is en wat er weer is aangevuld) al netjes ingepakt in een verhuisdoos...
Een kater....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kat ligt al dronken op de bank.
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.
En mocht je het echt willen weten, nee, T-spoon vind ik verdomd weinig aan. Alleen uit nostalgische overwegingen is het wel grappig om eens in de zoveel tijd te horen.
Hallo, "jullie" lopen te miepen dat er zo'n berg kutmuziek wordt gedraaid...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
Tussen de wat leukere nummers door wordt er idd gigantische teringbagger gedraaid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hallo, "jullie" lopen te miepen dat er zo'n berg kutmuziek wordt gedraaid...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!
Ach, mensen mogen van mij van T-Spoon, DJ Bobo, Scooter en zelfs van Frans Bauer en Jan Smit houden, maar draai die rommel dan op SocialeWerkplaatsFM.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.
En mocht je het echt willen weten, nee, T-spoon vind ik verdomd weinig aan. Alleen uit nostalgische overwegingen is het wel grappig om eens in de zoveel tijd te horen.
MeatloafGoed verhaal over hem in Gerard's boek
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan kan Blue van Eiffel 65 ook wel ff. Da's uit dezelfde tijd.
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dit hoeft dan weer niet.
Het gaat mij dus niet zo zeer om het wel/niet kut zijn van een nummer, maar vooral de afwisseling....
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dit hoeft dan weer niet.
Het gaat mij dus niet zo zeer om het wel/niet kut zijn van een nummer, maar vooral de afwisseling....
Dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ach, mensen mogen van mij van T-Spoon, DJ Bobo, Scooter en zelfs van Frans Bauer en Jan Smit houden, maar draai die rommel dan op SocialeWerkplaatsFM.
Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben. Ik ben totaal geen fan van Anouk, overigens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".
Dat idee begin ik langzaam wel te krijgen ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?
Dat heb ik met Krezip 2000/2001.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".
Maar had destijds een scharrel en ben naar haar optreden in Ommen geweest. Dus da's niet echt objectief.
Je zou 't bijna denken. Je vraagt je af waarom daar een muziekredactie zou zitten.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...
Nou, die Winner Taco mocht er ook wel zijn andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!
Ja, dat weet ik wel... dat merk je al snel, dat een nummer opeens een week lang vaker gedraaid wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...
het is een opname uit 1998quote:
Komt ook gewoon uit de computer hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Verve![]()
.
En een andere track dan de hits! Het kan dus wèl!
Mind the PI.quote:
Subtielquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
...
Heb trouwens ook een vakantievriendje met dat nummer duidelijk weten te maken dat het niets zou worden.
Doet me erg denken aan "The Drugs don't work"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Verve![]()
.
En een andere track dan de hits! Het kan dus wèl!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Mind the PI.
Ik wilde het als openingsnummer op mijn huwelijk. Dat mocht niet.
Naja, zing ik het nu alsnog.
Heb trouwens ook een vakantievriendje met dat nummer duidelijk weten te maken dat het niets zou worden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:46 schreef Feivel1 het volgende:
Hallohallohallo!
Nog 2 uur en 40 minuten! (En dan zit de schooldonderdag er op)
Ja, dat blijft wel komisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik verslik me bijna in de thee met die telefoon-jingle![]()
.
Het is toch niet te filmen ook, hè?!quote:
quote:
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld (geen titel en artiest voor handen in mijn geheugen) maar dan ben ik het wel eensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
Ik wil die glasgerinkel-plaat wel eens weer horen.
Lemon treequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld (geen titel en artiest voor handen in mijn geheugen) maar dan ben ik het wel eens
Op snelkeuzetoets 1 misschienquote:
In de categorie "Leuk dat ik het ook weet..."quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch handig, die aankondiging voordat iemand op onair komt.
en als de STER er niet te snel in komt, verwacht ik ook nog een 'ploing'moment van Gerard in dit nummerquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij heeft een directe lijn naar 3FM, net als bij Batman: een rode telefoon.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch handig, die aankondiging voordat iemand op onair komt.
Scheelt vast ook flink in de kosten, zo'n direct 035-nummer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij heeft een directe lijn naar 3FM, net als bij Batman: een rode telefoon.
Helaasch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als de STER er niet te snel in komt, verwacht ik ook nog een 'ploing'moment van Gerard in dit nummer
quote:
jaquote:
Blauwe LUCHT en de zon schijnt hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef cosmick het volgende:
Ah, het wordt weer lente van het weekend.
Ik naar Wijk aan Zee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga naar Terschelling dit weekend, dus ik hoop wel op goed weer ja
Eindfeest van Timboektoe?quote:
Wanna kiss.. nou ja, you knowquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I'm the one and only dominator
O jee, is dat al langs gekomen deze week?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dát vind ik dus wel een goeie danceplaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stomme vraag, all black natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef on_air het volgende:
Wat moet ik aan voor Novastar en Corton?
en voor corton veel plakplaatjes!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Stomme vraag, all black natuurlijk.
Ik heb een Any Warhol patchwork rok. Heel revolutionair; allemaal dooie erop.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en voor corton veel plakplaatjes!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef on_air het volgende:
Wat moet ik aan voor Novastar en Corton?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dát vind ik dus wel een goeie danceplaat.
Picturequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb een Any Warhol patchwork rok. Heel revolutionair; allemaal dooie erop.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik ook, zekers! Eddie De Clerq draaide vanaf 1989 al af en toe in 't Zwolsequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben wel van die houseqlassics
Toen luisterde en tapete ik livesetjes van de radio vanuit een discotheek. (ik was te jong om te gaan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook, zekers! Eddie De Clerq draaide vanaf 1989 al af en toe in 't Zwolse.
Vooral dat eind straks. Met die kinders. Al is dat ook wel weer een fijn moment, want dan ben je er eindelijk vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Diepe intense haat voor die nummer. Vanaf dag één al.
Ah, een medestander!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Diepe intense haat voor die nummer. Vanaf dag één al.
Hoe 's 't met de verhuizing?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toen luisterde en tapete ik livesetjes van de radio vanuit een discotheek. (ik was te jong om te gaan...)
En dat was het loveparade geboorte jaar
DE "What's Up" ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, een medestander!
Samen met What's up toch wel het meest verschrikkelijke wat ik ken...
Bij meest verschrikkelijke nummer moet ik ook gelijk aan What's up denkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, een medestander!
Samen met What's up toch wel het meest verschrikkelijke wat ik ken...
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!quote:
Die van die schreeuwerd met die hoed.quote:
Juist ja. Tevens ook mijn absolute nummer 1.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die van die schreeuwerd met die hoed.
Huh, welke gaat dit over?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral dat eind straks. Met die kinders. Al is dat ook wel weer een fijn moment, want dan ben je er eindelijk vanaf.
Spannendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!
Ben nu bezig met een bedrijf en die vergoeden ook het totale verhuis pakket.
Ik had bij de blokker 1cd voor 4 euro. Maar daar stond Believe niet opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh, welke gaat dit over?
Dit nummer van Kravitz is best OK, maar die piep staat te hard, waardoor het het hele nummer domineert. Jammer dus.
Trouwens, laatst zijn Greatest Hits bij Blokker opgepikt (3 cd's voor 12 euro)
' that'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, over dat ene nummer, "ain't this just the way".
Ierlandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!
Ben nu bezig met een bedrijf en die vergoeden ook het totale verhuis pakket.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
SpannendEn voor je het weet is het al december.
Ik vond 'm als Fresh Prince met Jazzy Jeff leukerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
Hier rapt Will nog wel redelijk. Beats zijn ook nog wel ok.
Ik zou het denk ik niet ' durven'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, tijd gaat snel. Maar ik heb er echt veel zin in.
Oja, uiteraard, maar voor pop-rap vond ik dit nog wel aardig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm als Fresh Prince met Jazzy Jeff leuker
Ik kon het nooit zo waarderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, uiteraard, maar voor pop-rap vond ik dit nog wel aardig.
Het is ook spannend inderdaad. Maar in mijn vrienden groep hebben veel het al eens meegemaakt of ze zitten er nog. Ik denk wel dat ik het kan. Zoniet, kom ik terug ofzo.quote:
Even voor de duidelijkheid: ik uiteraard ook niet. The Magnicifent Jazzy Jeff en He's The Dj I'm The Rapper zijn 2 van mijn favo's of all time. Niet in de laatste plaats door het meer dan fantastische scratchwerk van Jeff natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kon het nooit zo waarderen.![]()
Maar ik hou sowieso niet zo van 'pop-rap'
Mja, dat was natuurlijk te verwachten met Rob...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Recorder loopt
Maar zo te zien staat de cam al weer op de gang
Dat welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat was natuurlijk te verwachten met Rob...
Da's natuurlijk ook zo, je kunt altijd terugkomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het is ook spannend inderdaad. Maar in mijn vrienden groep hebben veel het al eens meegemaakt of ze zitten er nog. Ik denk wel dat ik het kan. Zoniet, kom ik terug ofzo.
waarom is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zo te zien staat de cam al weer op de gang
Fredquote:
En hij is nog wel de 'ontdekker' van Ekdom.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Fred....
Leuk dat hij even terug is. Maar ik ben blij dat hij er niet meer bij is. Ik ben er geen fan van....
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:49 schreef Dandelion het volgende:
overigens staat de cam nu wel weer op de studio.
Gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coolio
Wie dit een goeie plaat vind, dient eerst het origineel van Stevie Wonder te luisteren.
Dit is een kutcover met een blaataap er door heen
quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/httpd/vhosts/3fmfan.nl/httpdocs/includes/functions.php on line 36
Too many connections
Server staat een beetje te stuiteren, zal wel een DoS of DDoS op 1 van de andere sites op die server zijn.quote:
Crap idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit is een kutcover met een blaataap er door heen
Ben geen U2-fan, maar op deze cd staan toch heul mooie nummers (One, The Fly, Mysterious Ways)quote:
acrobat, zoo station, etcquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben geen U2-fan, maar op deze cd staan toch heul mooie nummers (One, The Fly, Mysterious Ways)
Dat heeft hij dan weer goed gedaan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hij is nog wel de 'ontdekker' van Ekdom.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben geen U2-fan, maar op deze cd staan toch heul mooie nummers (One, The Fly, Mysterious Ways)
Hold it, pay close attentionquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I’ll take your brain to another dimension
die had hij dus net al gedraaidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:34 schreef Qunix het volgende:
T gaat niet erg goed... Prodigy moet hij wel draaien!!!! Niet afkappen!!!!
Out Of Space
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |