Schoot me ineens te binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!
Oef, thanxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane Jannekje7 weer omhoog helpt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
hmmm de drankvoorraad die valt pas opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?
Dat soort cliché geneuzel valt sowieso niet onder muziek.
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gok dat jij dit kut vindt, cos.
De kat ligt al dronken op de bank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
hmm en een andere topper die ik me nog uit de jukebox uit die tijd kan herinneren: Kingston Town van UB40.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Verdammt, ich lieb' dich van Matthias Reim nog niet gedraaid
I'm with you!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen dan.
Maar, "i will do anything for love" (wat ongeveer 22 miljoen keer voorbij komt) is net nog een graadje erger.
das onhandig! Flessen verhuizen, gewoon een verhuisfeestje organiseren. Alle drank ik je ouwe huis laten staan, feestje houden, tot 't op is, en dan door naar je nieuwe huis, naar de nieuwe drankvoorraadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...
Op de Irish Whisky na, zit die hele voorraad (of wat er nog van over is en wat er weer is aangevuld) al netjes ingepakt in een verhuisdoos...
Een kater....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kat ligt al dronken op de bank.
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.
En mocht je het echt willen weten, nee, T-spoon vind ik verdomd weinig aan. Alleen uit nostalgische overwegingen is het wel grappig om eens in de zoveel tijd te horen.
Hallo, "jullie" lopen te miepen dat er zo'n berg kutmuziek wordt gedraaid...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |