ok, dus het betekent verder niets die prijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
De afgelopen maanden kon je bij Veronica Magazine stemmen
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatiefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ok, dus het betekent verder niets die prijs.
Das 't tofst van die hele plaat!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maar dan zonder de hiiijaaa!
ja dat we, maar veronica staat voor mij per definitie gelijk aan geen smaak.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatief
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
Patty Brard was de gelukkige winnares van Het Lelijk Ding voor slechtste tv-presentatrice. Zij heeft inmiddels laten weten de award absoluut niet in ontvangst te willen nemen. Patty Brard was samen met Fiona Hering, Nicolette van Dam, Wendy van Dijk, Bridget Maasland en Yolanthe Cabau van Kasbergen in de race.
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, goeiemorgen meneer de pessimist!
"Jaha, jaha, helemaal!!"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woorden
Gitaren svp.
ja irritant, maar wel effectief.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het bestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Jannekje7 het volgende:
PAARS!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel opwindend....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
Schor = sexyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend....
Anti-paars? Oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het best![]()
beter dan blauw
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.
HoerenFok!quote:
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Verdammt, ich lieb' dich van Matthias Reim nog niet gedraaid
Die ga ik maandagochtend draaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Verdammt, ich lieb' dich van Matthias Reim nog niet gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |