ok, dus het betekent verder niets die prijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
De afgelopen maanden kon je bij Veronica Magazine stemmen
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatiefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ok, dus het betekent verder niets die prijs.
Das 't tofst van die hele plaat!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maar dan zonder de hiiijaaa!
ja dat we, maar veronica staat voor mij per definitie gelijk aan geen smaak.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens veronica hadden er 28000 mensen gestemd, aardig representatief
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel Beelen slechtste tv-presentator
Patty Brard was de gelukkige winnares van Het Lelijk Ding voor slechtste tv-presentatrice. Zij heeft inmiddels laten weten de award absoluut niet in ontvangst te willen nemen. Patty Brard was samen met Fiona Hering, Nicolette van Dam, Wendy van Dijk, Bridget Maasland en Yolanthe Cabau van Kasbergen in de race.
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, goeiemorgen meneer de pessimist!
"Jaha, jaha, helemaal!!"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Litton-Lane het volgende:
"Kijk eens naar die banden!" "Zijn dat winterbanden" "Ja ja, goed man"
![]()
![]()
![]()
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welnee! Ik kreeg alleen zowat buikloop van T-Spoon. Prima idee zo'n 90's week, maar draai dan goede muziek uit die tijd en niet die commerciële diarree. Dat lumberjacknummer is ook te triest voor woorden
Gitaren svp.
ja irritant, maar wel effectief.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het bestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Jannekje7 het volgende:
PAARS!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel opwindend....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toch blijft die fluisterende hoer in die Bizner-reclame het irritants. "Ongewoon, ondernemend".
Schor = sexyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend....
Anti-paars? Oke.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik anti paars. Maar zo op de muur is het best![]()
beter dan blauw
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat goed is? Give me a break.
HoerenFok!quote:
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Verdammt, ich lieb' dich van Matthias Reim nog niet gedraaid
Die ga ik maandagochtend draaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schoot me ineens te binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe! Gelijk weer een idee voor een request!
Oef, thanxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane Jannekje7 weer omhoog helpt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
hmmm de drankvoorraad die valt pas opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Anti-paars? Oke.
Wij hebben altijd wel felle kleurtjes op de muur. Int huidige huisje hebben we groen!
[ afbeelding ]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je die T-Spoon-crap goed vond?
Dat soort cliché geneuzel valt sowieso niet onder muziek.
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gok dat jij dit kut vindt, cos.
De kat ligt al dronken op de bank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmmm de drankvoorraad die valt pas op![]()
hmm en een andere topper die ik me nog uit de jukebox uit die tijd kan herinneren: Kingston Town van UB40.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm with you!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vre-se-lijke kitch! Hoor 'm zingen dan.
Maar, "i will do anything for love" (wat ongeveer 22 miljoen keer voorbij komt) is net nog een graadje erger.
das onhandig! Flessen verhuizen, gewoon een verhuisfeestje organiseren. Alle drank ik je ouwe huis laten staan, feestje houden, tot 't op is, en dan door naar je nieuwe huis, naar de nieuwe drankvoorraadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, hahahahaha, nu je t zegt...
Op de Irish Whisky na, zit die hele voorraad (of wat er nog van over is en wat er weer is aangevuld) al netjes ingepakt in een verhuisdoos...
Een kater....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kat ligt al dronken op de bank.
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.
En mocht je het echt willen weten, nee, T-spoon vind ik verdomd weinig aan. Alleen uit nostalgische overwegingen is het wel grappig om eens in de zoveel tijd te horen.
Hallo, "jullie" lopen te miepen dat er zo'n berg kutmuziek wordt gedraaid...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krijgen we WAT weer? En hou 's op over die superieure smaak man.. da's pas sneu.
Tussen de wat leukere nummers door wordt er idd gigantische teringbagger gedraaid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hallo, "jullie" lopen te miepen dat er zo'n berg kutmuziek wordt gedraaid...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!
Ach, mensen mogen van mij van T-Spoon, DJ Bobo, Scooter en zelfs van Frans Bauer en Jan Smit houden, maar draai die rommel dan op SocialeWerkplaatsFM.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer... Mensen die hun smaak superieur vinden aan die van anderen, ik word daar zo moe van.
En mocht je het echt willen weten, nee, T-spoon vind ik verdomd weinig aan. Alleen uit nostalgische overwegingen is het wel grappig om eens in de zoveel tijd te horen.
MeatloafGoed verhaal over hem in Gerard's boek
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan kan Blue van Eiffel 65 ook wel ff. Da's uit dezelfde tijd.
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dit hoeft dan weer niet.
Het gaat mij dus niet zo zeer om het wel/niet kut zijn van een nummer, maar vooral de afwisseling....
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dit hoeft dan weer niet.
Het gaat mij dus niet zo zeer om het wel/niet kut zijn van een nummer, maar vooral de afwisseling....
Dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ach, mensen mogen van mij van T-Spoon, DJ Bobo, Scooter en zelfs van Frans Bauer en Jan Smit houden, maar draai die rommel dan op SocialeWerkplaatsFM.
Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben. Ik ben totaal geen fan van Anouk, overigens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".
Dat idee begin ik langzaam wel te krijgen ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
De nummers die ze draaien, draaien ze normaal ook. En de jaren negentig lijken wel heel bekaaid qua muziekkeus en afwisseling. Of hebben ze maar 100 nummers in den pc?
Dat heb ik met Krezip 2000/2001.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke nummer van onze enige echte eigen rock bitch vind ik "nobody's wife".
Maar had destijds een scharrel en ben naar haar optreden in Ommen geweest. Dus da's niet echt objectief.
Je zou 't bijna denken. Je vraagt je af waarom daar een muziekredactie zou zitten.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...
Nou, die Winner Taco mocht er ook wel zijn andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
d'r is maar een suprieure smaak. En dat is die van Fricadellen met Mayo!
Ja, dat weet ik wel... dat merk je al snel, dat een nummer opeens een week lang vaker gedraaid wordt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als de zoekgeschiedenis van Google. De laatst gezochte items staan bovenaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |