Vooral dat eind straks. Met die kinders. Al is dat ook wel weer een fijn moment, want dan ben je er eindelijk vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Diepe intense haat voor die nummer. Vanaf dag één al.
Ah, een medestander!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Diepe intense haat voor die nummer. Vanaf dag één al.
Hoe 's 't met de verhuizing?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toen luisterde en tapete ik livesetjes van de radio vanuit een discotheek. (ik was te jong om te gaan...)
En dat was het loveparade geboorte jaar
DE "What's Up" ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, een medestander!
Samen met What's up toch wel het meest verschrikkelijke wat ik ken...
Bij meest verschrikkelijke nummer moet ik ook gelijk aan What's up denkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, een medestander!
Samen met What's up toch wel het meest verschrikkelijke wat ik ken...
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!quote:
Die van die schreeuwerd met die hoed.quote:
Juist ja. Tevens ook mijn absolute nummer 1.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die van die schreeuwerd met die hoed.
Huh, welke gaat dit over?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral dat eind straks. Met die kinders. Al is dat ook wel weer een fijn moment, want dan ben je er eindelijk vanaf.
Spannendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!
Ben nu bezig met een bedrijf en die vergoeden ook het totale verhuis pakket.
Ik had bij de blokker 1cd voor 4 euro. Maar daar stond Believe niet opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh, welke gaat dit over?
Dit nummer van Kravitz is best OK, maar die piep staat te hard, waardoor het het hele nummer domineert. Jammer dus.
Trouwens, laatst zijn Greatest Hits bij Blokker opgepikt (3 cd's voor 12 euro)
' that'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, over dat ene nummer, "ain't this just the way".
Ierlandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dagen aan het bellen geweest met Ierland. Om het voor mij aangenaam te maken schuiven we het door naar december en anders januari. Maar het ziet er goed uit!
Ben nu bezig met een bedrijf en die vergoeden ook het totale verhuis pakket.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
SpannendEn voor je het weet is het al december.
Ik vond 'm als Fresh Prince met Jazzy Jeff leukerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
Hier rapt Will nog wel redelijk. Beats zijn ook nog wel ok.
Ik zou het denk ik niet ' durven'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, tijd gaat snel. Maar ik heb er echt veel zin in.
Oja, uiteraard, maar voor pop-rap vond ik dit nog wel aardig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm als Fresh Prince met Jazzy Jeff leuker
Ik kon het nooit zo waarderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, uiteraard, maar voor pop-rap vond ik dit nog wel aardig.
Het is ook spannend inderdaad. Maar in mijn vrienden groep hebben veel het al eens meegemaakt of ze zitten er nog. Ik denk wel dat ik het kan. Zoniet, kom ik terug ofzo.quote:
Even voor de duidelijkheid: ik uiteraard ook niet. The Magnicifent Jazzy Jeff en He's The Dj I'm The Rapper zijn 2 van mijn favo's of all time. Niet in de laatste plaats door het meer dan fantastische scratchwerk van Jeff natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kon het nooit zo waarderen.![]()
Maar ik hou sowieso niet zo van 'pop-rap'
Mja, dat was natuurlijk te verwachten met Rob...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Recorder loopt
Maar zo te zien staat de cam al weer op de gang
Dat welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat was natuurlijk te verwachten met Rob...
Da's natuurlijk ook zo, je kunt altijd terugkomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het is ook spannend inderdaad. Maar in mijn vrienden groep hebben veel het al eens meegemaakt of ze zitten er nog. Ik denk wel dat ik het kan. Zoniet, kom ik terug ofzo.
waarom is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zo te zien staat de cam al weer op de gang
Fredquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |