De chronologische positie van onze aarde was zo'n 1400 uur GMT +1 (Berlijn, Amsterdam, Madrid)
Ricko Rick was vrij van school en stapte uit de bus. Er zat een geil mokkeltje in de bus die volgens mij wel een soppig zalmpje kreeg toen ze mij zag zitten. Ik had immers mijn haar zo stijlvol gekamd dat er een soort van lagensysteem in zat.
Een soort van Kaste systeem dus, ook in het echte leven ben ik Top Notch oftewel in kaste 1.

Maar goed, laten we niet te ver van het verhaal afwijken. De dag was goed en ik stapte dus uit in Leek city, het kleine grote dorp waar de straat regeert. Je moet je bitches pakken als je wil blijven leven, zo ook heb ik je zusje volgespoten.
Verdorie, ik krijg weer efebofilische neigingen

en dat beïnvloed dit verhaal, excuseer mij.
Afijn ik stapte uit de bushalte in Leek city, ik woon er slechts zo'n 50 meter vandaan in de Wolveschans-hood. Er begaf zich niemand op straat behalve ik, baas der bazen. Ik pakte mijn sleutel en deed het sleuteltje in het slot, net zoals coïtus interruptus gaat, echter moet hier de 'penis' een bepaalde vorm hebben om in de 'vagina' te passen, zodoende had ik de goede sleutel en werd het pad voor mij geopend waardoor ik in mijn nest kon komen.
Ik schreeuwde: "Yo papsz en bitch waar ik uit ben gekomen, ik ben home tog!"
Maar niemand reageerde en ik zag mijn kans om de pc aan te doen en om eens even lekker wat pr0n te checken. Want ik had namelijk flink wat pr0n opgespaard deze weken, ik zweer het jullie. Dit omdat mijn broer de laatste tijd ook vaak thuis is en ik redelijk vaak op school ben. Dat is niet goed weten jullie, niet goed voor de PH waarde van mijn vrouwelijke medeleerlinges, zij moeten het immers ontgelden.

Anyhows, ik was klaar met fappen (toch jammer, moet je weer 10 minuten wachten totdat je weer kan fappen

) en ik ging naar de WC om het sperma wat ik in mijn hand heb opgevangen weer in een wc-papiertje de drukken alvorens ik de plee doorspoelde. Ik waste mijn handjes en dacht maar even wat Heroes te kijken, seizoen 3 welteverstaan. God, wat is die Maya toch een smerig lekker latina sletje! Moet je haar tietjes zien!
Terwijl ik mij bedacht hoe ik Maya zou gaan nakken in mijn dromen (want eyz, ik heb geen zin om er naar toe te vliegen, jeweettog) pakte ik een zak pistache nootjes. Ik zat chill te kijken maar op een gegeven moment kon ik het nootje niet open krijgen want er zat echt een sneetje in van 0,1 cm waardoor ik dus mijn nagel er niet tussen kon krijgen. Dit vond ik niet chill dus pakte ik maar een zak dropfruit duo's.
Zie hier een grafische weergave van het moment aldaar.
![]()
Klacht: Pistache nootje is dus echt veels te klein en kon niet geopend worden waardoor ik hem niet kon opeten.
Subklacht: het filmpje: Africa Erotica (African Thrills 1978).avi is nu pás klaar terwijl iedereen al thuis is!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickocum op 09-10-2008 12:54:26 (pic erbij) ]