abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62240005

Het vorige deel: Slank de herfst in #256: Stalkers in Utrecht?

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4
pi_62240041
Mijn sluitpost nog een keertje...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Isegrim het volgende:

Lijstje.

O: 2 eieren (die uit die roze doosjes bij de Lidl, dat zijn echt goeie eieren!)
T: VitaLinea
L: 1 boterham kaas en een WeightCare-reep, omdat het brood op was
T: VitaLinea
T: WeightCare-reep, wegens pas laat avondeten
D: rucola-salade met pomodori, chèvre en pijnboompitjes, kipbraadworstjes (die liggen nu op de health grill)
T: chocolaatje
pi_62240082
Isegrim, je eet elke avond chocola. Héérlijk . Ik durf het mezelf (nog) niet toe te staan, omdat ik snel doorschiet en meer eet dan ik van plan was.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:35:24 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62240164
tvp

Om nog even terug te komen op het gedoe rond de Brel-expositie. Dat van het goede doel was ik even vergeten, dan is het natuurlijk inderdaad geen optie.
Maar een schaduwexpositie in jullie eigen galerie kan natuurlijk wel. Is er op korte termijn een Breljublileum te vieren? Zijn eerste LP? ZIjn laatste? Zijn zoveelste sterfdag? Zijn geboortedag?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62240275
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Isegrim, je eet elke avond chocola. Héérlijk . Ik durf het mezelf (nog) niet toe te staan, omdat ik snel doorschiet en meer eet dan ik van plan was.
Elke dag één of twee blokjes.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:38:27 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62240277
Tvp.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:38:35 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62240281
Mijn daglijstje:
O: probiotisch drankje + loogbroodje
T: 3 augurkhamrolletjes
L: andijviestampot + magere yoghurt
T: banaan + appel + milkyway
D: gemengde salade + 5 dropjes
T: 2 kleine glaasjes oranjebessenlikeur
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62240289
Oeh, ik heb nog wat zelfgemaakte knofsaus. Die gaat bij de kipworst.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:39:27 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62240311
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ik heb nog wat zelfgemaakte knofsaus. Die gaat bij de kipworst.
Hoe maak je dat? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62240349
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62240350
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
tvp

Om nog even terug te komen op het gedoe rond de Brel-expositie. Dat van het goede doel was ik even vergeten, dan is het natuurlijk inderdaad geen optie.
Maar een schaduwexpositie in jullie eigen galerie kan natuurlijk wel. Is er op korte termijn een Breljublileum te vieren? Zijn eerste LP? ZIjn laatste? Zijn zoveelste sterfdag? Zijn geboortedag?
Dat was morgen, zijn 30e sterfdag. Ik wacht eerst maar eens af, want het is nog niet gezegd dat het echt niet doorgaat. Ik ga d'r zelf sws niet meer heen. Geen zin in confrontaties met die andere galeriehouders. (Wegens mijn ontactische en driftige inborst )

Als het allemaal niet door mocht gaan dan exposeren we gewoon in de galerie, maar ja, daar komt Boudewijn de Groot niet zingen.....
Fijn dat ik hier ff m'n gal kon spuien. Ik begin me ook een beetje zorgen te maken om de recessie. Wij zijn toch meestal de eersten die dat voelen, hoewel het nu nog goed meevalt.......

Ik eet vanavond een runderstoofpotje (met wortel, knoflook, ui, een appeltje en heel veel kruiden) met gestoomde paksoi, om het geheel weer enigszins on topic te brengen.....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 oktober 2008 @ 19:42:35 #12
163650 Greys
pi_62240416
Co, ik zit er nog even over na te denken...
Hoe is het uberhaupt geregeld? Krijgen jullie wel een deel van de opbrengst, of worden die schilderijen geveild en gaat alles naar het goede doel? Of begrijp ik het verkeerd en worden de schilderijen alleen geëxposeerd, nee toch?

Hoe dan ook... ik zou nog eens contact opnemen met de organisatie en duidelijk maken dat jullie teleurgesteld zijn omdat het GOEDE DOEL op deze manier benadeeld wordt door de andere partij. Dat jullie hadden gehoopt dat ook zij het goede doel in het oog zouden houden en dat het er om gaat dat er zoveel mogelijk geld wordt bijeen gebracht op de bijeenkomst, niet om wie er nou precies zijn/haar werk heeft hangen. (Uiteraard gaat het óók om dat laatste, maar dat benadruk je natuurlijk niet ).
Dan kunnen ze volgens mij niet anders dan de andere partij weer benaderen met dit verhaal en dat zij er dan wel mee in moeten stemmen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62240467
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? .
- knoflook
- knoflook
- knoflook
- knoflook
- etc (eventueel knoflookpasta uit potje, is makkelijker)
- mayo
- yoghurt
- peper
- evt. kruiden, bv peterselie
pi_62240657
Viking, wel godverdehoere, wanneer laten die lamzakken uit dat teringamersfoort nou eens wat van zich horen!!!!

zo!

goedenavond schatjes
Ja doei.
pi_62240663
Wat zijn pomodori toch lekker!

Ga ik ook eens proberen zo.
pi_62240693
ik kan ook eindelijk mijn lijstje 'afmaken'

O: knackebrodjes (2)
T: banaan
T: gebak (niet genomen!!! )
L: twee boterhammen met kaas
T: kiwi
D: nasi met wat casave-chipjes

straks nog een paar stukjes ananas en dan zit de dag er wel weer op
Ja doei.
pi_62240715
Co, als het echt een drama wordt, plunder ik mn spaarrekening en koop ik een Brelletje
pi_62240811
Zometeen weer dansen

Vandaag en gisteren wel weer gesnoept ookal was het in totaal 1 dropje en 2 winegums, toch moet ik gewoon helemaal niet snoepen
pi_62240816
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook eindelijk mijn lijstje 'afmaken'

O: knackebrodjes (2)
T: banaan
T: gebak (niet genomen!!! )
L: twee boterhammen met kaas
T: kiwi
D: nasi met wat casave-chipjes

straks nog een paar stukjes ananas en dan zit de dag er wel weer op
Compliment voor het afgeslagen gebak!

cassave kroepoek is lekker he?!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62240920
vond het ook wel goed.. al had ik wel echt trek erin

en cassave is goddelijk

is dat nou erger of minder erg dan 'reguliere' kroepoek??
Ja doei.
pi_62240983
Morgen ga ik gebak máken, voor overmorgen. Death by chocolate en tarte au citron. Voor mijn collega's. En zaterdag komen er ongeveer 20 mensen en die nemen als het goed is allemaal een zelfgemaakt hapje mee, dus zaterdag ben ik even NIET op dieet.
pi_62241050
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
Co, als het echt een drama wordt, plunder ik mn spaarrekening en koop ik een Brelletje
Ik wil ook wel een Brelletje.
Zijn jullie ook op zondag open Co?
pi_62241077
Geen idee Moblo, ik ga het even opzoeken. Maar ik zou toch nog altijd voor cassave kiezen

Mijn liefste collegaatje had vandaag drop fruit duo's uit de automaat getrokken en bood mij ook aan. Ik hou van die dingen, maar heb toch geweigerd!
pi_62241082
Ik heb de perfecte oplossing voor mensen die als ze eenmaal aan chocolade beginnen zich niet meer kunnen beheersen en de hele reep opeten (= me). Bij de Jamin (niet vragen wat ik daar deed ) hebben ze verschillende doosjes met bonbons, zeevruchten enzo, waar maar 6 inzitten. Wel duur voor 6 bonbons, ze kosten E1,79. Maar dat is absoluut gezien weer niet zo duur.

Heb twee doosjes voor schoonma gekocht voor d'r verjaardag (met nog andere leuke dingen). Ik denk niet dat ik haar een plezier doe met een grote doos aangezien ze veel is afgevallen, maar zo'n klein doosje kan vast wel.

Dan kun je tóch de hele doos opeten, en toch niet aankomen. Maar niet elke dag kopen....
pi_62241105
Sinds afgelopen weekend is het zuurdesembrood bij mij C100 de hele tijd op. Is er een run op zuurdesembrood vanwege de financiële crisis? Normaal gesproken is dat broodvak het enige dat vrijwel altijd vol ligt en nu hebben ze al dagen helemaal niks... Heb nu maar Fries roggebrood gekocht, maar daar ben ik eigenlijk niet zo dol op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')