Ooooh, op zijn Kally's.quote:
Misschien zit meesterhacker Amanda wel achter deze stunt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Zijn hyves is helemaal roze, lees ik!
Doodknuppelen, dat volk!![]()
Alhoewel, roze.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Arme Cc, het is wel vaak zo dat je het pas de dag erna voelt.![]()
Huub is boos, héél boos. Iemand heeft zijn Hyves gehackt en Huub reageert op z'n Huubs. Die foto op zijn blog, te erg.![]()
Blog.
Met MAYO hè.quote:
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das andags wal spotte mè de oaglog hà!
Ik weet nog wel iets en dat was: De tyfus met je chinees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Joppie, geloof ik. Ik weet niet meer wat ik 2 uur geleden heb gezegd.
Ah sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.
Nee, ik wilde alleen maar [img] tags plaatsen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:39 schreef het nare mannetje het volgende:
[..]
Ah sorry!
Zal ik iets policy-overschrijdends posten en dat jij dat dan lekker kan wijzigen en noten?
Wij ookquote:
oww............. nou ga ik toch maar eens even neuzen daarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Blurk, heb jij gereageerd op Huub's blog of is dat weer een fake?
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
we leven in een soapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Ik kon het me al niet voorstellen. Waar slaat dit toch op?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.
Wat een ontzettend leuke grap he
Nou ik lach me rot zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef Copycat het volgende:
Fuck koken. Ook ik ga voor patat. Met mayo.
Dat zijn ook echt de betere garpjes. Zo leuk! Zo gevat! Zo hihihi!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn nee nee sticker nooit gekregen, besef ik me nu.
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn nee nee sticker nooit gekregen, besef ik me nu.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?
quote:Hij is terug van weggeweest: de Pepernotenactie!
De laatste weken werd de redactie alweer gebeld...of we dit jaar weer die NEE! GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! sticker gingen verspreiden. Vorig jaar startte Michiel zijn pepernotenactie. Hij vindt het namelijk te belachelijk voor woorden dat in augustus de eerste kruid- en pepernoten al in de winkels liggen, terwijl Sinterklaas altijd pas in november weer in het land is. Sinterklaassnoep hoort bij Sinterklaas, dat maakt het nou juist zo leuk en lekker. Als je het het hele jaar door kan eten is het helemaal niet meer zo speciaal...Wat Met Michiel betreft: pas pepernoten als Sinterklaas in 't land is (en ter reminder, dat is dit jaar vanaf 15 november!)
Heel veel luisteraars waren het met Michiel eens, want mensen bestelden massaal de NEE!GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! actiesticker en plakten die ook in de winkels waar WEL al pepernoten in de schappen lagen. En dus keert die sticker dit jaar terug, in een flitsend nieuw design...
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?
Zou het dan toch werken als je 'in den here bent' ?'quote:
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het dan toch werken als je 'in den here bent' ?'
Kijk, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.
Ik heb er drie dus er gaan er 2 naar de burenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.
Je bedoeld 'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.![]()
Maar jij MSN't met Marghe, das ook wat waard. Toch niet in Eurie uit te drukken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.![]()
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.quote:
Nee joh, dit is zo braaf. Weet je wat pas écht leuk is: een alleenwonende vrouw trelefonisch bedreigen, avond na avond. Haar adres noemen. En zeggen dat ze mag bidden dat hij niet langskomt. Jaja, is dát lachen, is dat stoer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt de betere garpjes. Zo leuk! Zo gevat! Zo hihihi!
Ga je buurvrouw plezieren ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.
Ik zou dat gaan beleggen in FORTIS-aandelen.
Kunnen de euries niet tegenop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar jij MSN't met Marghe, das ook wat waard. Toch niet in Eurie uit te drukken?![]()
Ik zou het op de Icesave bank zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.
Ik zou dat gaan beleggen in FORTIS-aandelen.
Ik was serieus van plan om vorige week daar een spaarrekening te openenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het op de Icesave bank zetten
Je zat bij Fortis?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was serieus van plan om vorige week daar een spaarrekening te openen
Tering zeg, dat heeft ff geduurd!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Nog heel even en mijn pasta met portobello, en geiten kaas en prutje, is klaar!
Stort het voorlopig maarop de ZIT-bank, dan hou je er nog een beetje zicht op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was serieus van plan om vorige week daar een spaarrekening te openen
Portobello Road is ook niet om de hoek hè?quote:
Ben meer ASN, ben nogal milieu bewustquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stort het voorlopig maarop de ZIT-bank, dan hou je er nog een beetje zicht op.
I know somethin' about love......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ga een tukkie doen tot de spagetti klaar is![]()
was een beetje laat vannacht,
schuld van Liesje![]()
laters
Koken voor beginnersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Wie was het trouwens die het recept van een aardappelsalade hier ooit neer gezet had?
Dat meen je. Wat een lager dan lage hoerenstreek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef Gert het volgende:
Nee joh, dit is zo braaf. Weet je wat pas écht leuk is: een alleenwonende vrouw trelefonisch bedreigen, avond na avond. Haar adres noemen. En zeggen dat ze mag bidden dat hij niet langskomt. Jaja, is dát lachen, is dat stoer.
O ja!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Gert, het zijn die ava's van Ribas. Dus dat.![]()
nix-aan-de-hand-bubblegumpop......................dat vinnik nou een hele mooie beschrijvingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
niks aan de hand bubblegumpop
Joh, dat is nog veel te moeilijk voor Manu, dat leren ze nog niet op de LHHS (Lagere Huishoudschool).quote:
Die Brain is toch niet zo dom als hij er uit zietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef Flabberguest het volgende:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=92&maand=10&jaar=2008
gaat lekker daar.
Vond het een lekker catchy nummertje maar al mijn collega's hebben me vandaag keihardquote:
Mijn vermoeden gaat uit naar één van de gebanden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk uit welke hoek die trieste wind waait.
Kan ik me voorstellen skattie. Nu ik je toch spreek, wat vind je van Thomas en Monique?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef PeterNB het volgende:
Vond het een lekker catchy nummertje maar al mijn collega's hebben me vandaag keihard
in mijn bek uitgelachen. Dus was effe benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik heb het RIAGG al voor hem gebeld. Wat moet ZO'N knappe jongenquote:
Dat is inderdaad duidelijk, ook bij de politie, met naam en toenaam, en er gaat justitële vervolging plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk uit welke hoek die trieste wind waait.
Goed plan, jij ontvoert Thomas en ik Moniquequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb het RIAGG al voor hem gebeld. Wat moet ZO'N knappe jongen
nou met ZO'N lelijk dik palingwijf????!!!!!!![]()
![]()
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad duidelijk, ook bij de politie, met naam en toenaam, en er gaat justitële vervolging plaatsvinden.
Maar goed, genoeg aandacht hiervoor. Dat is juist de bedoeling immers.
Goede actie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
Dat is inderdaad duidelijk, ook bij de politie, met naam en toenaam, en er gaat justitële vervolging plaatsvinden.
Maar goed, genoeg aandacht hiervoor. Dat is juist de bedoeling immers.
En wie zal dat dan moeten wezen? zou niet eerg slim zijn ditquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn vermoeden gaat uit naar één van de gebanden.
Deal! Maar wel snel............voor je het weet ruikt Thomas naar visquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed plan, jij ontvoert Thomas en ik Monique
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
I know somethin' about love......Heeft de hele dag in mijn hoofd gezeten.
Iedereen weet wie het is volgens mij en je hoeft er geen Nostradamus voor te heten om dat te zienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En wie zal dat dan moeten wezen? zou niet eerg slim zijn dit
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is het de moeite om CBML terug te kijk strakkies?
met andere woorden..... was Ribas genoeg in beeld ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Zéker, en hij kijkt een keer héél zwoel in de camera, speciaal voor alle vrouwen van Nederland, en jou en zijn moeder in het bijzonder.
In het tweede deel na de reclame zag je hem HEEL effe naakt de douche uitlopen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat deed ie speciaal voor mij![]()
ik ga strakkies kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn eerlijke meningquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef PeterNB het volgende:
GoedenavondIk wil effe jullie mening weten over het volgende muziekwerkje.
Gaat me niet om de boyband of de tekst of de vocale uitvoering, puur het melodietje en
de uitvoering van de muziek. Graag uw eerlijke mening
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het tweede deel na de reclame zag je hem HEEL effe naakt de douche uitlopen...
(Maar mijn type is het niet)
Het zijn Nederlanders hè? Het Engels klinkt raar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vond het een lekker catchy nummertje maar al mijn collega's hebben me vandaag keihard
in mijn bek uitgelachen. Dus was effe benieuwd wat jullie ervan vinden
Ja het zijn nederlandse jongentjes die engels proberen te zingen. Het liedje is vanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders hè? Het Engels klinkt raar.
En qua muziek.. tja, smaken verschillen natuurlijk. Het zou maar zo de Eurovisie-inzending van Moldavië kunnen zijn,
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jemig de Pemig........ krijg net een email van mijn oudste broer........
drama's bij me Pa en ma thuis........![]()
mijn moeder is net weer thuis uit ziekenhuis maar mijn Pa is zo dement als een deur,
maar wil niks toegeven enzo....
Mijn moeder krijgt verzorging aan huis, voor wassen en pillen enzo, en mijn vader
stuurt gewoon iedereen weg![]()
zo te lezen is ie aardig agressief aan het worden, niet slaan ofzo, maar met woorden,
(tot nu toe dan) .......
Die man moet worden opgenomen maar wachtlijsten enzo, en hij werk natuurlijk voor geen
meter mee........
kutzooi, ik ga eens even mijn broer bellen........
o pffff nou alles is onder controle, mijn broers houden de wacht en morgen gaan ze weer langsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed klote, het lijkt me vreselijk om je ouders dement moeten zien worden.
Sterkte ermee![]()
Ik ben er ook weer eens
Tis niet meer zo intensief als met DGK. maar er hangen er nog veel op de achtergrond die even iets anders aan het doen zijn. Geen streams, zodoendequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
O gutjes, ik heb iedereen weg gejaagd![]()
Dan ga ik zelf ook maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |