Ooooh, op zijn Kally's.quote:
Misschien zit meesterhacker Amanda wel achter deze stunt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Zijn hyves is helemaal roze, lees ik!
Doodknuppelen, dat volk!![]()
Alhoewel, roze.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Arme Cc, het is wel vaak zo dat je het pas de dag erna voelt.![]()
Huub is boos, héél boos. Iemand heeft zijn Hyves gehackt en Huub reageert op z'n Huubs. Die foto op zijn blog, te erg.![]()
Blog.
Met MAYO hè.quote:
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das andags wal spotte mè de oaglog hà!
Ik weet nog wel iets en dat was: De tyfus met je chinees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Joppie, geloof ik. Ik weet niet meer wat ik 2 uur geleden heb gezegd.
Ah sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.
Nee, ik wilde alleen maar [img] tags plaatsen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:39 schreef het nare mannetje het volgende:
[..]
Ah sorry!
Zal ik iets policy-overschrijdends posten en dat jij dat dan lekker kan wijzigen en noten?
Wij ookquote:
oww............. nou ga ik toch maar eens even neuzen daarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Blurk, heb jij gereageerd op Huub's blog of is dat weer een fake?
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
we leven in een soapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Ik kon het me al niet voorstellen. Waar slaat dit toch op?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.
Wat een ontzettend leuke grap he
Nou ik lach me rot zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef Copycat het volgende:
Fuck koken. Ook ik ga voor patat. Met mayo.
Dat zijn ook echt de betere garpjes. Zo leuk! Zo gevat! Zo hihihi!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |