Ik doe niet meer aan laarzen en aan pumps. Deze week iig niet. Mijn voeten zijn stuk. Ze gillen als ze een hak zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dementor het volgende:
De laarzen vallen net buiten de feateau.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dementor het volgende:
De laarzen vallen net buiten de feateau.
Daar gaat het bij mij wel om!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:
[ afbeelding ]
En ze heten Betty, I kid you not.
Ja, ze gillen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:
[ afbeelding ]
En ze heten Betty, I kid you not.
Iets met hompen mozarella in neusgaten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij bent een naar mannetje vandaag!
Weet jij eigenlijk wel wat ik met nare mannetjes doe?
En ze lopen heerlijk. Alleen kwam ik er vanochtend achter dat ik ze misschien een beetje had mogen poetsen, na ruim een half jaar te staan verstoffen in mijn logeer annex kleding/schoenenkamer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
Ja, ze gillen!![]()
Ik vind ze wel mooi. Ze zijn kek.
En is je vuistje nog steeds op tafel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:15 schreef Dementor het volgende:
Wat doet Noekje dan met nare mannetjes?
Ik ben zo benieuwd.
Joah!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En is je vuistje nog steeds op tafel?
Joh, ik ben een dwerg bij die reuzin. Er komt geen knie tevoorschijn bij me. Geloof me. Zij is 3 meter!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou alleen de blote knieen inruilen voor een maillot of legging![]()
Geen porem, blote knieen onder een winterjurkNet als dat van de winter korte mouwen echt haske hip zijn.
Welke man met een hekel aan vrouwen verzint dat?(fierce, Tranny)
jups.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:
Geduldsaus als in duurt veel te lang om te bereiden?
Vast! Maar nu heb ik hem al besteld en dan ga ik wel in de kerstboom hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja kijk, dat verandert de zaak.![]()
Maar zie je er dan niet uit als Santa's little helper?![]()
twee ui, heel zachtjes stoven/bakken/garen. dit duurt zéker een half uur. zo min mogelijk roeren. Daarna twee pepers in kleine stukjes erbij. Ook langzaam laten garen. (heel chemisch proces vind er dan plaats waardoor je er later niets van proeft. Tot je het weglaat, want dan mist er wat) Dan een halve bol knoflook uit de pers. Als er geen knoflookgeur meer opstijgt gehakt erbij.(klein pondje) dan kruiden en een glas rode wijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Vast! Maar nu heb ik hem al besteld en dan ga ik wel in de kerstboom hangen.
Oh wacht..
...
29 december
Ik zei toch dat het kut zou worden vandaag.![]()
Veel succes met de saus. Wat zit er in?
Ga jij eens werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu op zoek naar:
Heerlijk kutkind.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Die koop ik ook altijd, is idd een van de betere mayonaise'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Gert het volgende:
Geen blasfemie hier!
Dit is dé mayo:
[ afbeelding ]
Damn, dat was snel!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Veel te snel:
[ afbeelding ]
http://www.marketingfacts(...)layboy_in_vrije_val/
Dan moet je echt even naar de bieb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Ik wist het!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroeg
Hij is al onderweg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je echt even naar de bieb.
Neeheee JLATTEGS!!quote:
Nou vooruit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:33 schreef CarOnline het volgende:
Bah mozzarella, bah winterjurkjes, bah laarzen, bah balsamico, bah guacamole![]()
Vanavond pannekoeken met ragout of spek, houd niet van lif lafjes en ik draag zwarte Le Coq's met jlattegs.
Mag ik nog wel mee posten?
Nee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef Manu82 het volgende:
Jullie hebben echt allemaal al weer las van PMS nu he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |