Ga jij eens werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu op zoek naar:
Heerlijk kutkind.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Die koop ik ook altijd, is idd een van de betere mayonaise'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Gert het volgende:
Geen blasfemie hier!
Dit is dé mayo:
[ afbeelding ]
Damn, dat was snel!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Veel te snel:
[ afbeelding ]
http://www.marketingfacts(...)layboy_in_vrije_val/
Dan moet je echt even naar de bieb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Ik wist het!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroeg
Hij is al onderweg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je echt even naar de bieb.
Neeheee JLATTEGS!!quote:
Nou vooruit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:33 schreef CarOnline het volgende:
Bah mozzarella, bah winterjurkjes, bah laarzen, bah balsamico, bah guacamole![]()
Vanavond pannekoeken met ragout of spek, houd niet van lif lafjes en ik draag zwarte Le Coq's met jlattegs.
Mag ik nog wel mee posten?
Nee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef Manu82 het volgende:
Jullie hebben echt allemaal al weer las van PMS nu he
Ooooh, op zijn Kally's.quote:
Misschien zit meesterhacker Amanda wel achter deze stunt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Zijn hyves is helemaal roze, lees ik!
Doodknuppelen, dat volk!![]()
Alhoewel, roze.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Arme Cc, het is wel vaak zo dat je het pas de dag erna voelt.![]()
Huub is boos, héél boos. Iemand heeft zijn Hyves gehackt en Huub reageert op z'n Huubs. Die foto op zijn blog, te erg.![]()
Blog.
Met MAYO hè.quote:
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das andags wal spotte mè de oaglog hà!
Ik weet nog wel iets en dat was: De tyfus met je chinees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Joppie, geloof ik. Ik weet niet meer wat ik 2 uur geleden heb gezegd.
Ah sorry!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Kut! Ik wilde jouw bericht wijzigen. Naar naar naar mannetje.
Nee, ik wilde alleen maar [img] tags plaatsen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:39 schreef het nare mannetje het volgende:
[..]
Ah sorry!
Zal ik iets policy-overschrijdends posten en dat jij dat dan lekker kan wijzigen en noten?
Wij ookquote:
oww............. nou ga ik toch maar eens even neuzen daarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Blurk, heb jij gereageerd op Huub's blog of is dat weer een fake?
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
Nou Fan, daar draai je je hand toch niet voor om, beetje spaghetti maken? Verras je griekje.![]()
we leven in een soapquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Is blurk onderdeel in een liefdestwist![]()
Gut het is echt nét GTST hier, maar dan erger.
Ik kon het me al niet voorstellen. Waar slaat dit toch op?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
Nee natuurlijk niet, ik heb daar nog nooit gereageerd.
Wat een ontzettend leuke grap he
Nou ik lach me rot zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:49 schreef Copycat het volgende:
Fuck koken. Ook ik ga voor patat. Met mayo.
Dat zijn ook echt de betere garpjes. Zo leuk! Zo gevat! Zo hihihi!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hoor, niks GTST, gewoon een 'grapje' van iemand.
Heb daar nog nooit gepost.
idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn nee nee sticker nooit gekregen, besef ik me nu.
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn nee nee sticker nooit gekregen, besef ik me nu.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?
quote:Hij is terug van weggeweest: de Pepernotenactie!
De laatste weken werd de redactie alweer gebeld...of we dit jaar weer die NEE! GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! sticker gingen verspreiden. Vorig jaar startte Michiel zijn pepernotenactie. Hij vindt het namelijk te belachelijk voor woorden dat in augustus de eerste kruid- en pepernoten al in de winkels liggen, terwijl Sinterklaas altijd pas in november weer in het land is. Sinterklaassnoep hoort bij Sinterklaas, dat maakt het nou juist zo leuk en lekker. Als je het het hele jaar door kan eten is het helemaal niet meer zo speciaal...Wat Met Michiel betreft: pas pepernoten als Sinterklaas in 't land is (en ter reminder, dat is dit jaar vanaf 15 november!)
Heel veel luisteraars waren het met Michiel eens, want mensen bestelden massaal de NEE!GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! actiesticker en plakten die ook in de winkels waar WEL al pepernoten in de schappen lagen. En dus keert die sticker dit jaar terug, in een flitsend nieuw design...
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Mijn vraag is: wat doe je met zo'n sticker?
Zou het dan toch werken als je 'in den here bent' ?'quote:
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het dan toch werken als je 'in den here bent' ?'
Kijk, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.
Ik heb er drie dus er gaan er 2 naar de burenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het over de gewone Nee Nee sticker voor op de brievenbus. Die plak ik op mijn brievenbus.
Je bedoeld 'quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.![]()
Maar jij MSN't met Marghe, das ook wat waard. Toch niet in Eurie uit te drukken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben er niet "in" en heb bijna geen rooie cent.![]()
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.quote:
Nee joh, dit is zo braaf. Weet je wat pas écht leuk is: een alleenwonende vrouw trelefonisch bedreigen, avond na avond. Haar adres noemen. En zeggen dat ze mag bidden dat hij niet langskomt. Jaja, is dát lachen, is dat stoer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt de betere garpjes. Zo leuk! Zo gevat! Zo hihihi!
Ga je buurvrouw plezieren ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.
Ik zou dat gaan beleggen in FORTIS-aandelen.
Kunnen de euries niet tegenop.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar jij MSN't met Marghe, das ook wat waard. Toch niet in Eurie uit te drukken?![]()
Ik zou het op de Icesave bank zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houdt hij, er na aftrek van kansspelbelasting, alsnog netto een 50.000 aan over.
Ik zou dat gaan beleggen in FORTIS-aandelen.
Ik was serieus van plan om vorige week daar een spaarrekening te openenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het op de Icesave bank zetten
Je zat bij Fortis?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was serieus van plan om vorige week daar een spaarrekening te openen
Tering zeg, dat heeft ff geduurd!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
Nog heel even en mijn pasta met portobello, en geiten kaas en prutje, is klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |