Ik twijfel nog tussen die witte of die roze! Maar 1 van 2en ligt hier van de week op de mat!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor een luttele dertig Euro kan dat T-shirt ook van jou zijn.
Voor mij geen tortilla's. Aangezien meneer het nodig vindt om de hele wereld uit te nodigen tijdens het eten, haalt die maar mooi Chinees. Chinees..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
Oe! Dat is wel een goede tip voor vanavond!
Tortilla's of liever enchilada's met een hele hoop zooi en zelfgemaakte guacamole.
Is het al etenstijd?
Hellmann's mayo ftw!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
en ja, zaanse mayo is lekker, maar niet zo lekker als de mayo van Olijhoorn.![]()
Is OK, maar ligt niet overal in de schappen en is niet beter dan Zaanse. Snob!!!quote:
Jumbo ftw!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:39 schreef Gert het volgende:
Is OK, maar ligt niet overal in de schappen en is niet beter dan Zaanse. Snob!!!
Luizenschildjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:Nog iemand! Jou kinderen ook een jeugdtrauma, krijgen ze korting bij de therapeut
![]()
Dat brékt zo lekk'r de wék
En ja, er zitten luizenschildjes in roze koeken. en ja, zaanse mayo is lekker, maar niet zo lekker als de mayo van Olijhoorn.![]()
En dit is op de radio
En niet te vergeten de overheerlijke buffelmozzarella.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jumbo ftw!
Groot assortiment én prijsbewust.
Gaan de huisvrouwtjes mekkeren? Volgende keer weer tarwebiscuit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Luizenschildjes![]()
Nou, dat is dus nooit meer een roze koek.
Goedemorgen allemaal
Die van Olijhoorn verkopen ze hier bij de snackbar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een studie gemaakt van mayo.Ik vreet altijd Remia fritesaus.
Wat ik wel zoek, is goede balsamico. Ik heb toch een partij ranzigheid verzameld in de laatste jaren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
En niet te vergeten de overheerlijke buffelmozzarella.(lekker ook met vijg, bietjes, peper olijfolie en basilicum)
Ik weet het merk niet, hij is net op!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
Wie helpt me aan goede balsamico? Iemand?
Gert!! Jij als voormalig Librije-medewerker. Kom op, man!
Maar die van een echte stoere buffel wel hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef Gert het volgende:
Wat is er in godsnaam nou lekker aan moserella. Ik snap het echt niet. Zouteloze overschatte rommel. Echte huisvrouwenmeuk. Volgens mij vindt geen enkele vent mozarella echt lekker.
Ik heb 'm van Apollo. Maar die is volgens mij enkel bij groothandels te verkrijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
Wie helpt me aan goede balsamico? Iemand?
Gert!! Jij als voormalig Librije-medewerker. Kom op, man!
Dan heb je vast geen échte tortilla gegeten, want in meervoud neem ik aan dat het van die smerige Franse "pannenkoeken" zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Gisteren heb ik tortilla's gegeten,maar had er mango chutney bij die werkelijk niet te pruimen was.
Die van Bertolli is zuur. Ik heb laatst nog een flesje van 18 euro gekocht. Ik haal de dop er af en ja, hoor.. wéér die zure meuk. Ik haat het. Alsof je een zure mat over de salade drapeert.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar die van een echte stoere buffel wel hoor.![]()
en goeie balsamico....Persoonlijk ben ik nog het meest tevreden over die van Bertoli. Bij gebrek aan écht lekker.
Bij Jumbo ook soep van de kleinste soepfabriek Die is écht zoooooo lekker.Hmmmm. die ga ik zo maar eens maken.
Die heten toch gewoon wraps?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Mexicaanse tortilla's hebben we het over, LS.
Zoetig. Volgens mij verkrijgbaar bij alle groothandels. Apollo heeft ook de overheerlijke peppadew mayonaise. Zo lekker!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
Cc, is die zoet? Die van de groothandel en welke groothandel is het? Ik heb heel veel pasjes.
Oe, de "echte"! Zeg dat dan! Nee, die is geweldig!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm van Apollo. Maar die is volgens mij enkel bij groothandels te verkrijgen.
En Gert, echte buffelmozzarella is zo niet zoute- dan wel smakeloos.
Ja die is zoet en kost een tientje minder dan de dure rommel die je de vorige keer hebt gekocht.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Die van Bertolli is zuur. Ik heb laatst nog een flesje van 18 euro gekocht. Ik haal de dop er af en ja, hoor.. wéér die zure meuk. Ik haat het. Alsof je een zure mat over de salade drapeert.
Gert, is die zoet?
Cc, is die zoet? Die van de groothandel en welke groothandel is het? Ik heb heel veel pasjes.
Ja ,guacemole is beter..Maar ik heb er wel eens mango "salsa" op gedaan en cheddar cheese enz en dat was wel lekker,Die was zoet,maar die chutney hoort er inderdaad niet op.Echt niet te pruimen..Misschien ligt het aan het merk maar zelfs bij een curry en naanbrood zou ik het nooit erbij doen.Wat een stank.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Getver! Mangochutney is ook indiaas. (dots not feathers) Dat eet je bij een lekkere curry met naan![]()
Bij tortilla's eet je beter guacemole.
Had ik mijzelf net verlost van de Rachel-Dré mental image (mede mogelijk gemaakt door Duderinnetjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand's hart wordt gebroken.
Zusje Smit laat haar wangetjes opvullen door Thomas Berge:
Thomas Berge valt voor Monique Smit
Jij bent een naar mannetje vandaag!quote:
Thomas Bergequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand's hart wordt gebroken.
Zusje Smit laat haar wangetjes opvullen door Thomas Berge:
Thomas Berge valt voor Monique Smit
Dat weet je zelf toch het beste?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:33 schreef Dementor het volgende:
Kijk ik nu naar the making of groundhog day?
Die moet ik ook nog krijgen, was al bang dat ze mij waren vergetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn nee tegen pepernotenstickers zijn binnen![]()
Met slagroom!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat toch leuk bij warme chocolademelk?
Ik doe niet meer aan laarzen en aan pumps. Deze week iig niet. Mijn voeten zijn stuk. Ze gillen als ze een hak zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dementor het volgende:
De laarzen vallen net buiten de feateau.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dementor het volgende:
De laarzen vallen net buiten de feateau.
Daar gaat het bij mij wel om!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:
[ afbeelding ]
En ze heten Betty, I kid you not.
Ja, ze gillen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het ook helemaal niet om. Ten compensatie, de laarzen die ik vandaag draag:
[ afbeelding ]
En ze heten Betty, I kid you not.
Iets met hompen mozarella in neusgaten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij bent een naar mannetje vandaag!
Weet jij eigenlijk wel wat ik met nare mannetjes doe?
En ze lopen heerlijk. Alleen kwam ik er vanochtend achter dat ik ze misschien een beetje had mogen poetsen, na ruim een half jaar te staan verstoffen in mijn logeer annex kleding/schoenenkamer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
Ja, ze gillen!![]()
Ik vind ze wel mooi. Ze zijn kek.
En is je vuistje nog steeds op tafel?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:15 schreef Dementor het volgende:
Wat doet Noekje dan met nare mannetjes?
Ik ben zo benieuwd.
Joah!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En is je vuistje nog steeds op tafel?
Joh, ik ben een dwerg bij die reuzin. Er komt geen knie tevoorschijn bij me. Geloof me. Zij is 3 meter!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou alleen de blote knieen inruilen voor een maillot of legging![]()
Geen porem, blote knieen onder een winterjurkNet als dat van de winter korte mouwen echt haske hip zijn.
Welke man met een hekel aan vrouwen verzint dat?(fierce, Tranny)
jups.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:
Geduldsaus als in duurt veel te lang om te bereiden?
Vast! Maar nu heb ik hem al besteld en dan ga ik wel in de kerstboom hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja kijk, dat verandert de zaak.![]()
Maar zie je er dan niet uit als Santa's little helper?![]()
twee ui, heel zachtjes stoven/bakken/garen. dit duurt zéker een half uur. zo min mogelijk roeren. Daarna twee pepers in kleine stukjes erbij. Ook langzaam laten garen. (heel chemisch proces vind er dan plaats waardoor je er later niets van proeft. Tot je het weglaat, want dan mist er wat) Dan een halve bol knoflook uit de pers. Als er geen knoflookgeur meer opstijgt gehakt erbij.(klein pondje) dan kruiden en een glas rode wijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Vast! Maar nu heb ik hem al besteld en dan ga ik wel in de kerstboom hangen.
Oh wacht..
...
29 december
Ik zei toch dat het kut zou worden vandaag.![]()
Veel succes met de saus. Wat zit er in?
Ga jij eens werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu op zoek naar:
Heerlijk kutkind.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Ga jij eens werken![]()
Wie kan me aan verkoopcijfers van playboy helpen? En dan uit '99...??
Die koop ik ook altijd, is idd een van de betere mayonaise'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Gert het volgende:
Geen blasfemie hier!
Dit is dé mayo:
[ afbeelding ]
Damn, dat was snel!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Veel te snel:
[ afbeelding ]
http://www.marketingfacts(...)layboy_in_vrije_val/
Dan moet je echt even naar de bieb.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Ik wist het!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
Ik wilde eigenlijk weten of het nummer met Sabine erin beter had verkocht dan die met Tara. Dus. Bij Playboy wilden ze het niet zeggen (en nie opzoeken ook nie)...
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Damn, dat was snel!![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oftewel je wil weten of de gemiddelde man Sabine een lekkerder wijf vond dan Tara en dan er weer over opscheppen in de kroeg
Hij is al onderweg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je echt even naar de bieb.
Neeheee JLATTEGS!!quote:
Nou vooruit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:33 schreef CarOnline het volgende:
Bah mozzarella, bah winterjurkjes, bah laarzen, bah balsamico, bah guacamole![]()
Vanavond pannekoeken met ragout of spek, houd niet van lif lafjes en ik draag zwarte Le Coq's met jlattegs.
Mag ik nog wel mee posten?
Nee hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef Manu82 het volgende:
Jullie hebben echt allemaal al weer las van PMS nu he
Ooooh, op zijn Kally's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |