abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62220050
Hoi

Ik ben nieuw op dit forum en heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt.
Er is dus een meisje op mijn school, ze is heel knap en vind mij volgens mij ook wel leuk, we hebben nog nooit gepraat maar steeds als ik haar zie zie ik dat ze me aanstaart en als ik dan terug kijk dan staart ze als een idioot vooruit. Ik dacht eerst dat het gewoon toeval was ofzo en zocht er niets achter, tot ik een keertje achter haar zat met een musical van school, en ze keek steeds om (naar mij denk ik dan XD) en weer snel weg nadat ze zag dat ik keek. Ook was er een voorval dat we samen aan een tafel zaten tijdens de pauze omdat ik van iemand die bij haar tafel zat iets moest overschrijven en weer staarde ze mijn ziel eruit, en keek ze weg als ik opkeek lol. Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee aanmoet.. XD. Ik vind haar heel mooi en zou haar graag beter leren kennen maar als ze steeds zo verlegen doet komt er ook niets van.. Ik kan eigelijk ook niet zomaar op haar af lopen en beginnen te lullen over iets, want ik heb geen klote idee wie ze is. Ik zou mn god niet weten wat ik zou moeten zeggen. Als ik haar naam nou eens wist had ik het via hyves ofzo gedaan dat gaat zich allemaal wat makkelijker.. Ik heb ookal een beetje rondgevraagd aan meisjes in mijn klas of ze haar misschien kennen.. maar niemand kent haar. (ze zit een klas hoger en een niveau hoger, VWO.) Ik weet het niet heb eigelijk helemaal geen ervaring met op meisjes afstappen en spontaan beginnen te lullen over vanalles en nogwat. Meestal ging het vanzelf tijdens de les ofzo.. Naja iemand advies?
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:36:30 #2
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62220190
Ik denk dat je toch het beste op haar af kunt stappen. Als ze inderdaad verlegen is, zal er denk ik weinig gebeuren als je geen actie onderneemt...
You know, I've learned something today
pi_62220238
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Silver92 het volgende:
Hoi

Ik ben nieuw op dit forum en heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt.
Er is dus een meisje op mijn school, ze is heel knap en vind mij volgens mij ook wel leuk, we hebben nog nooit gepraat maar steeds als ik haar zie zie ik dat ze me aanstaart en als ik dan terug kijk dan staart ze als een idioot vooruit. Ik dacht eerst dat het gewoon toeval was ofzo en zocht er niets achter, tot ik een keertje achter haar zat met een musical van school, en ze keek steeds om (naar mij denk ik dan XD) en weer snel weg nadat ze zag dat ik keek. Ook was er een voorval dat we samen aan een tafel zaten tijdens de pauze omdat ik van iemand die bij haar tafel zat iets moest overschrijven en weer staarde ze mijn ziel eruit, en keek ze weg als ik opkeek lol. Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee aanmoet.. XD. Ik vind haar heel mooi en zou haar graag beter leren kennen maar als ze steeds zo verlegen doet komt er ook niets van.. Ik kan eigelijk ook niet zomaar op haar af lopen en beginnen te lullen over iets, want ik heb geen klote idee wie ze is. Ik zou mn god niet weten wat ik zou moeten zeggen. Als ik haar naam nou eens wist had ik het via hyves ofzo gedaan dat gaat zich allemaal wat makkelijker.. Ik heb ookal een beetje rondgevraagd aan meisjes in mijn klas of ze haar misschien kennen.. maar niemand kent haar. (ze zit een klas hoger en een niveau hoger, VWO.) Ik weet het niet heb eigelijk helemaal geen ervaring met op meisjes afstappen en spontaan beginnen te lullen over vanalles en nogwat. Meestal ging het vanzelf tijdens de les ofzo.. Naja iemand advies?
Volgens mij is zij niet de enigste die in dit verhaal verlegen is
Verder standaard puber-dilemma waar de meeste users (ooit) wel eens mee te maken hebben gehad

Als je haar leuk vind en je hebt een kans stap op dr af met een of ander kansloos verhaal of wees direct en vraag haar in de garderobe of ergens waar je dr alleen ziet staan of ze vrij of za mee wil naar de bios.

Wil ze niet dan ben jij uit je droom maar kun je met een opgeheven hoofd verder gaan en het is duidelijk .

P.s. ga niet met briefjes fucken want dat kan weleens vervelende gevolgen hebben
pi_62220366
Overigens lijkt dit verhaal sterk op een eerder topic van vandaag

verliefd???
pi_62220410
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef liefhart het volgende:
P.s. ga niet met briefjes fucken want dat kan weleens vervelende gevolgen hebben
Ervaring? Vertel
pi_62220434
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ervaring? Vertel
Neuh ben zelf nog nooit afgewezen

Herinner me wel iets briefjes die op het roosterbord werden gehangen........
pi_62220471
Hehe, danku voor de reacties. @ liefhart.
Ik zou mezelf niet omschrijven als verlegen, want voorheen was ik op een meisje in mijn klas en durfde ik wel gewoon gesprekken met haar aan te gaan omdat ik haar gezicht toch dagelijks 6-7 uur zag, maar dit meisje zie ik 1 a 2 keer per dag.. Als ik iets had om met haar een gesprek over te starten zou ik nu nog naar haar huis rennen lol.
Meestal als een meisje zich zo gedraagt vind ze je wel leuk ofniet? Ik denk dat ik gewoon een keer via een omweg met haar begin te praten.
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
pi_62220566
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Silver92 het volgende:
Hehe, danku voor de reacties. @ liefhart.
Ik zou mezelf niet omschrijven als verlegen, want voorheen was ik op een meisje in mijn klas en durfde ik wel gewoon gesprekken met haar aan te gaan omdat ik haar gezicht toch dagelijks 6-7 uur zag, maar dit meisje zie ik 1 a 2 keer per dag.. Als ik iets had om met haar een gesprek over te starten zou ik nu nog naar haar huis rennen lol.
Meestal als een meisje zich zo gedraagt vind ze je wel leuk ofniet? Ik denk dat ik gewoon een keer via een omweg met haar begin te praten.
Je vind dr leuk en als ze jouw loopt te checken vind ze jou (blijkbaar) ook leuk dus dan bestaat de mogelijkheid dat het iets kan worden tussen jullie.......

Gespreksonderwerp?

Wees creatief

Je kunt haar in de pauze of na de lessen als je haar min of meer alleen tegenkomt met een beetje humor best proberen in te pakken.

Zo van hoi alles goed? ja met jou zal ze dan zeggen........
Wil je ook wat drinken? TS loopt naar de cola of koffieautomaat en geeft honnepon een drankje naar keuze.
Het ijs is dan gebroken en nu kun je over common dingen praten zoals klasgenoten , klote leraren , woonsituatie en de rest van de onzin praten.....

Als je merk dat het klikt kun je eens heel brutaal proberen of ze mee wil naar de bios of iets dergelijks.

Humor en uitstraling zijn het belangrijkste en het initiatief moet bij jou liggen daar houden meiden op die leeftijd wel van
pi_62220619
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:00 schreef liefhart het volgende:

[..]

Je vind dr leuk en als ze jouw loopt te checken vind ze jou (blijkbaar) ook leuk dus dan bestaat de mogelijkheid dat het iets kan worden tussen jullie.......

Gespreksonderwerp?

Wees creatief

Je kunt haar in de pauze of na de lessen als je haar min of meer alleen tegenkomt met een beetje humor best proberen in te pakken.

Zo van hoi alles goed? ja met jou zal ze dan zeggen........
Wil je ook wat drinken? TS loopt naar de cola of koffieautomaat en geeft honnepon een drankje naar keuze.
Het ijs is dan gebroken en nu kun je over common dingen praten zoals klasgenoten , klote leraren , woonsituatie en de rest van de onzin praten.....

Als je merk dat het klikt kun je eens heel brutaal proberen of ze mee wil naar de bios of iets dergelijks.

Humor en uitstraling zijn het belangrijkste en het initiatief moet bij jou liggen daar houden meiden op die leeftijd wel van
Goed idee. Behalve het hoi alles goed gedeelte. Dat is te droog XD. Naja ik ga het zeker proberen.

EDIT:
Nu zat ik toch nog te denken, ze zit altijd bij een groep, en als ik er ineens bij kom zitten krijg ik ook meteen een kruisverhoor van, wie ben je, en krijg je dat gegiechel en gesmiespel. Nouja als ze alleen is dan maar.
pi_62220654
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:03 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Goed idee. Behalve het hoi alles goed gedeelte. Dat is te droog XD. Naja ik ga het zeker proberen.
Wat wilde je dan zeggen hey hoer neuken?

En alles goed is standaard ja dat zeker...........maar zoals je aangeeft is ze verlegen hé dus als je dan rare capriolen gaat uithalen of het te moeilijk brengt loop je het risico dat ze schrikt en daardoor afhaakt.........

Tis meer hoe je het brengt denk ik dus jezelf sociaal en leuk presenteren is belangrijker dan inhoud in die fase van de "relatie"
pi_62220684
Ik denk dat ze alinea's ook wel op prijs stelt. Als je praat zoals je typt is ze zo weg.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_62220791
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef liefhart het volgende:

[..]

Wat wilde je dan zeggen hey hoer neuken?

En alles goed is standaard ja dat zeker...........maar zoals je aangeeft is ze verlegen hé dus als je dan rare capriolen gaat uithalen of het te moeilijk brengt loop je het risico dat ze schrikt en daardoor afhaakt.........

Tis meer hoe je het brengt denk ik dus jezelf sociaal en leuk presenteren is belangrijker dan inhoud in die fase van de "relatie"
Ik heb nu op dit moment een duiveltje en een engeltje op mijn schouders.
Het duiveltje zegt, "praat met haar fuck it. Hup doe je ding, je hebt dat geval tussen je benen er niet voor niets hangen. Hup waar wacht je nog op". Terwijl de engel zegt, "probeer eens wat meer over haar te weten te komen, doe het rustig aan en wacht op duidelijke signalen waaraan je ziet dat ze je echt leuk vind. Stel je nou eens voor dat dat wijf denkt, wat moet die gozer van me?"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 01:15:13 #13
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62220797
tsja, en de hele tijd dat XD roepen zal ze ook weinig van snappen!!!

maare, zoek idd een rustug moment uit en dan maar hopen dat je een babbeltje kan maken, en achter haar hyves komen moet toch niet zo moeilijk zijn, heeft je school geen eigen hyve, dan moet ze daar toch wel bijzitten???
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62220821
Oude gewoonte van me... Sorry uwe hoogheid...
Ja ik heb al verschillende mensen alle vrienden bekeken maar vond haar niet. Ik ga wel een keertje alle meest voorkomende meisjes namen met een luidspreker roepen en kijken of ze reageert.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 01:45:54 #15
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62221185
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef Silver92 het volgende:
Oude gewoonte van me... Sorry uwe hoogheid...
Ja ik heb al verschillende mensen alle vrienden bekeken maar vond haar niet. Ik ga wel een keertje alle meest voorkomende meisjes namen met een luidspreker roepen en kijken of ze reageert.

komt tijd, komt raad...doe je ding en dan vind je echt wel wat info over haar, no-one escapes the power of the internet!!!
pi_62225209
Waarom moet je haar kennen om met haar te praten? Dat is het leuke van praten, elkaar leren kennen en zoeken naar overeenkomende intresses.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:31:06 #17
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_62229132
Ga i.i.g. geen info over haar zoeken, dan denkt ze ook wat is dit voor kameel dat hij van alles over mij weet

Gewoon naar haar toe lopen, en begin zo'n standaard kut gesprek. En dan ook echt een kut gesprek, als ze dat trekt dan weet je dat ze je leuk vindt, en dan vraag je naar haar naam etc. Meteen daarna vraag je of ze een keer met je wil lunchen (geen bios!!). Zoek een leuke tent uit en neem een broodje met kip erop. Zij zal precies hetzelfde nemen. Daarna gaat alles vanzelf en zoen je een keer tijdens een schoolfeest.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_62235354
Woehoe, vandaag vroeg een meisje van haar groepje of ze mijn MSN mocht weten. Internet rules . Nou moet ze alleen nog een keertje online komen en dan kan ik aan de slag . Het komt eigenlijk wel een beetje nerdy over om dat niet zelf te vragen maarja ik klaag niet lol. Hoop wel dat het een beetje klikt.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:40:39 #19
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62237288
En nu zorgen dat je een date krijgt.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62238498
simpel, kort, krachtig en ongelovelijk effectief.
"Hoi!"
of dan is er nog eentje die zeker in dit geval wel van toepassing is(niet aan te raden tho)
"Hey, i noticed you notecing me and i just wanted to tell you i noticed you as wel."

sucses
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_62240986
kijk, nu kom je al wat verder
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62243254
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:29 schreef Roemertje het volgende:
simpel, kort, krachtig en ongelovelijk effectief.
"Hoi!"
of dan is er nog eentje die zeker in dit geval wel van toepassing is(niet aan te raden tho)
"Hey, i noticed you notecing me and i just wanted to tell you i noticed you as wel."

sucses
Dude die heb je van Fresh Prince... Als ik dat zou zeggen zou ze me uitlachen.

En het is: "Hey, I noticed you noticin' me so I'ma let you notice that I've been noticin' you, too"

En sucses moet succes zijn .
Have a nice life
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:47:43 #23
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62246877
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:24 schreef Silver92 het volgende:
Woehoe, vandaag vroeg een meisje van haar groepje of ze mijn MSN mocht weten. Internet rules . Nou moet ze alleen nog een keertje online komen en dan kan ik aan de slag . Het komt eigenlijk wel een beetje nerdy over om dat niet zelf te vragen maarja ik klaag niet lol. Hoop wel dat het een beetje klikt.

komt heul goed!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:23:18 #24
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62250544
Geloof me, dat soort types geven nooit duidelijk signalen af .. ik zou zeggen pak wat van je duiveltje & pak wat van je engeltje. Zoek uit wie ze is tewijl je ondertussen een beetje met haar probeert aan te pappen, doe dat dus door bijv. als je weer 'n musical voorstelling hebt naast haar te zitten en met je vrienden te praten, en als ze kijkt haar bij het gesprek te betrekken. Works everytime
O.A. Media Producties
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:25:09 #25
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62250574
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Dude die heb je van Fresh Prince... Als ik dat zou zeggen zou ze me uitlachen.

En het is: "Hey, I noticed you noticin' me so I'ma let you notice that I've been noticin' you, too"

En sucses moet succes zijn .
Have a nice life
Nou, nou .. nu niet cocky worden Pimp, er bestaat zoiets als dyslexie..
O.A. Media Producties
pi_62260305
gewoon eerst beetje praten..
Dan telefoonnummer vragen als het beetje goede kant gaat..
Dan laten merken dat je haar ook leuk vind(met smsjes of gewoon als je haar ziet van Hé Chick ofzo)
Dan keertje afspreken en komt het helemaal goed..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_62263988
Aight. Gisteren tot een uur of 2 met haar liggen te MSNen . Ging echt over vanalles en nogwat. En nu begroet ze me elke keer als ik haar zie en vertelt ze hoeveel hw ze wel niet heeft of vraagt ze welke les ik heb. Common shit dus. Ik denk nu dat ze wel into me is. Ik ga d'r in de vakantie eens mee uit vragen naar een lunchroom ofzo. Ik voel me echt de shit
pi_62266409
Hehe, gefeliciteerd man, succes
pi_62268311
Houd ons op de hoogte
pi_62270921
Zal ik doen .
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:20:24 #31
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62276279
'' You've officially been pimped, daddy ''
O.A. Media Producties
pi_62276950
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Silver92 het volgende:
Aight. Gisteren tot een uur of 2 met haar liggen te MSNen . Ging echt over vanalles en nogwat. En nu begroet ze me elke keer als ik haar zie en vertelt ze hoeveel hw ze wel niet heeft of vraagt ze welke les ik heb. Common shit dus. Ik denk nu dat ze wel into me is. Ik ga d'r in de vakantie eens mee uit vragen naar een lunchroom ofzo. Ik voel me echt de shit
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:15:03 #33
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_62277047
Win!!!1!11!! tot nu toe. Hoe oud ben je eigenlijk (en zij?)
:')
pi_62279834
Je moet gewoon met haar afspreken, OP JE KAMER!!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:32:03 #35
145146 Andyy
pi_62302151
minder xD gebruiken man xD
  FOK!fotograaf zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:32:24 #36
145146 Andyy
pi_62302157
en misschien lees ik het morgen wel xD
is het nu te laat voor xD
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:57:44 #37
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62302877
en?
al gezien buiten school om!!!
pi_62304715
Weet je wat je moet doen?
Volg haar na school (moet ze wel op de fiets zijn) blijf haar volgen tot jullie op een plek zijn waar niemand komt
Dan duw je haar de bosjes in, dan ga je er wild op los (je moet zorgen dat ze je hoofd niet kan zien) En dan de volgende keer op school, Vind je het ineens helemaal niet meer eng om tegen haar te praten! Het werkt echt!!
pi_62316184
Wat een gasten op dit forum zeg . Nouja ik had dus beloofd jullie op de hoogte te houden!

Hier is het nu herfstvakantie en als alles volgens plan gaat dan zie ik haar volgende zaterdag voor het eerst buiten school. Gaan we op haar verzoek naar een film (zal mij wat verrekken welke, ze had me wel de naam gezegd maar ben hem alweer vergeten). Op MSN praten we altijd heel gezellig en hebben we steeds van die melige gesprekken. Als ik ook zo kan lachen met haar zonder MSN zit er een goede kans in dat ik haar als officiele vriendin heb.
En iemand vroeg hoe oud ik was, ik ben 16 jaar, en zij is ook 16. Ze is een maand ouder dan ik.
Als ik haar een keertje mijn kamer op krijg, wie weet wat er dan kan gebeuren . Maarja ik moet te veel zelfvertrouwen krijgen het is ook maar een date.
Er is wel een ding dat me irriteert, als ik in de pauze met haar wil praten ofzo komt er altijd een dom wijf bijstaan en gaat ze zich als een gespreksnerd in het gesprek wurmen... God ik haat dat... Daarom ben ik blij dat ze niet meeging naar de film (als ze het wist had ze vast gevraagd of ze mee mocht maar dat zou ik NOOOOOOOOOIT toelaten).

[ Bericht 28% gewijzigd door Silver92 op 11-10-2008 21:03:59 ]
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:34:08 #40
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62318047
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:57 schreef Silver92 het volgende:
Wat een gasten op dit forum zeg . Nouja ik had dus beloofd jullie op de hoogte te houden!

Hier is het nu herfstvakantie en als alles volgens plan gaat dan zie ik haar volgende zaterdag voor het eerst buiten school. Gaan we op haar verzoek naar een film (zal mij wat verrekken welke, ze had me wel de naam gezegd maar ben hem alweer vergeten). Op MSN praten we altijd heel gezellig en hebben we steeds van die melige gesprekken. Als ik ook zo kan lachen met haar zonder MSN zit er een goede kans in dat ik haar als officiele vriendin heb.
En iemand vroeg hoe oud ik was, ik ben 16 jaar, en zij is ook 16. Ze is een maand ouder dan ik.
Als ik haar een keertje mijn kamer op krijg, wie weet wat er dan kan gebeuren . Maarja ik moet te veel zelfvertrouwen krijgen het is ook maar een date.
Er is wel een ding dat me irriteert, als ik in de pauze met haar wil praten ofzo komt er altijd een dom wijf bijstaan en gaat ze zich als een gespreksnerd in het gesprek wurmen... God ik haat dat... Daarom ben ik blij dat ze niet meeging naar de film (als ze het wist had ze vast gevraagd of ze mee mocht maar dat zou ik NOOOOOOOOOIT toelaten).

aha...het type wormvormig aanhangsel (ook wel irritante meeloop vriendin genoemd ), ik stel voor dat je dat menspersoon te vriend gaat houden, als je gaat afvallen op die persoon loop je het risico dat je "chick" dat niet gaat trekken, zoek uit hoe strek de relatie tussen die twee is, is die sterk, is die meeloop-hoer iets waar je rekening mee moet houden, is de relatie tussen die twee niet noemenswaardig, heb je niks te vrezen....
maare, filmpie pakken dus, nice , speel het cool maar niet te cool, ze mag je waarschijnlijk omdat je gewoon een leuke gast bent, ga nu niet de popiejopie uithangen!!!
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:00:19 #41
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62319574
XD MAN!!!
Bier ende tieten.
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:05:51 #42
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62319652
Je bent wat vergeten in je post TS.
pi_62320941
Ik weet niet wat ik ben vergeten Mr_DG . Hint?

@ Kali-Mist
Ik weet dat ze beiden vaker samen huiswerk maken, maar ze gaan nooit samen uit ofzo, ik had al tegen haar gezegd dat ik dat wijf irritant vond maar is ze verder niet op ingegaan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 02:06:35 #44
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62321116
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:49 schreef Silver92 het volgende:

@ Kali-Mist
Ik weet dat ze beiden vaker samen huiswerk maken, maar ze gaan nooit samen uit ofzo, ik had al tegen haar gezegd dat ik dat wijf irritant vond maar is ze verder niet op ingegaan.

pas er iig mee op....
pi_62321208
Ja ik weet dat er gevaar achter zit... Nouja de tijd zal leren wat er gaat gebeuren.
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:05:17 #46
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62322612
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:49 schreef Silver92 het volgende:

xD
pi_62324451
Gosh... Ik weet dat ik die smiley fucking vaak gebruik . Op MSN gebruikte ik hem de dag van posten fucking veel dus... sorry voor die xD aanval in mijn startpost. Happy now?
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:36:13 #48
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_62326043
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk dat ze alinea's ook wel op prijs stelt. Als je praat zoals je typt is ze zo weg.
En vooral geen "lol" zeggen tijdens een gesprek
─_(º.0)_/─
  FOK!fotograaf zondag 12 oktober 2008 @ 13:58:11 #49
145146 Andyy
pi_62326407
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef vamos1 het volgende:

[..]

lol xD
pi_62326688
xD
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:36:48 #51
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62328284
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:13 schreef l0c4lh0st het volgende:
xD
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:25:04 #52
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62337639
pi_62338462
-_-'
Humor.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:49:10 #54
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62338482
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_62338644
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]

@TS blijf wel jezelf eh
당신을 사랑합니다
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:31:44 #56
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62339649
XD is de nieuwe boks ouwe!!!
pi_62340878
Woehoe! Een nieuw stukje cultuur, de xD cultuur.
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:32:24 #58
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62340909
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Silver92 het volgende:
Woehoe! Een nieuw stukje cultuur, de xD cultuur.
pi_62340959
Wat heb jij met je Boks Ouwe.. XD.
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:42:30 #60
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62341037
XD ouwe!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 02:17:28 #61
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_62341940
gewoon onder der rokje voelen
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_62345509
Ik heb geen adviezen meer nodig lijkt me:P. Heb al een date geregeld. Maar wel een goed advies hoor!
  FOK!fotograaf maandag 13 oktober 2008 @ 11:45:08 #63
145146 Andyy
pi_62346884
poets je tanden voor je date
pi_62352801
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef Andyy het volgende:
poets je tanden voor je date
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:48:42 #65
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62353113
1. Complimentjes
2. Niet zoenen op de eerste date
3. Aandacht
4. Over andere meisjes hebben is VERBODEN
5. Galant zijn, maar niet te slijmerig

Zo moet het lukken, hier heb ik de mooiste vrouwen mee versierd.
Bier ende tieten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:34:05 #66
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62367535
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Doe normaal, je bent toch een man, man.
O.A. Media Producties
pi_62371010
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:

[..]

vrouwen letten erg op details
당신을 사랑합니다
pi_62376096
En? Volgeblaft?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:47:37 #69
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62385412
Vriendin van TS heeft TS z'n hart door zijn piemel naar buiten gezogen .

Rip TS.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_62387531
XD!
pi_62392431
Niet veel meer te melden, heb gewoon veel lol met haar via MSN en ze smst me dood xD.
Nu was er toch wel iets heel erg geks op MSN eergisteren... Namelijk, ze zat rond 9 uur op msn en toen zette ze haar cam aan, en ik de mijne, en toen zei ze, ja ik kleed me ff om. En nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij kleedde ze zich expres voor de cam om. Het kan ook zijn dat ze vergeten was de cam uit te zetten maar ben er niet echt verder op ingegaan. Ik heb natuuuuurlijk wat screenshots gemaakt om dit glorieuze moment vast te leggen (die ik niet ga posten, geilbakken!).
Zaterdag onze date, gaan we naar de bioscoop om Radeloos te zien. Kutfilm, maar ja was op haar verzoek...
pi_62392494
pics or it didn't happen
당신을 사랑합니다
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:50:20 #73
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62392593
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Silver92 het volgende:
Niet veel meer te melden, heb gewoon veel lol met haar via MSN en ze smst me dood xD.
Nu was er toch wel iets heel erg geks op MSN eergisteren... Namelijk, ze zat rond 9 uur op msn en toen zette ze haar cam aan, en ik de mijne, en toen zei ze, ja ik kleed me ff om. En nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij kleedde ze zich expres voor de cam om. Het kan ook zijn dat ze vergeten was de cam uit te zetten maar ben er niet echt verder op ingegaan. Ik heb natuuuuurlijk wat screenshots gemaakt om dit glorieuze moment vast te leggen (die ik niet ga posten, geilbakken!).
Zaterdag onze date, gaan we naar de bioscoop om Radeloos te zien. Kutfilm, maar ja was op haar verzoek...
Mân, beetje geilen op paar screenshots.
Kom maar terug als je het in het echt gezien hebt

En wat is er nou zo boeiend aan?
Als ze gaat zwemmen is er nog meer te zien.
pi_62392671
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Mân, beetje geilen op paar screenshots.
Kom maar terug als je het in het echt gezien hebt

En wat is er nou zo boeiend aan?
Als ze gaat zwemmen is er nog meer te zien.
guess your right...
pi_62392715
Op een eerste date gaan zwemmen is royal failure.

TS pakt het goed aan door naar de bios te gaan en haar de film te laten kiezen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:19:33 #76
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62395135
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Silver92 het volgende:

zo jong en naief, jongen, ze played je als een malle!!!!
wat wel goed is natuurlijk!!!!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:05:06 #77
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62398725
Haha, HOAX. Wel een goeie, ik geloofde het.
Bier ende tieten.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:05:17 #78
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62398727
TS = Kloon
Bier ende tieten.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:08:17 #79
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62398803
.
Ik ga naar huis.
pi_62399126
Epic Hoax
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:29:32 #81
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62400984
pi_62402039
huh hoe weten hullie dat
당신을 사랑합니다
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:06:45 #83
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62402059
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:05 schreef Microtechs het volgende:
huh hoe weten hullie dat

pro-fokkers in de hizza!!!!
pi_62402202
xD
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_62402883
Uhh... wtf?
pi_62406822
Als ik total faillure was zou ik het ook mooi vinden verhalen te verzinnen online
pi_62407616
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:05 schreef Monotomo het volgende:
Haha, HOAX. Wel een goeie, ik geloofde het.
Waarop basseer je dit als ik vragen mag?
pi_62407804
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Waarop basseer je dit als ik vragen mag?

Op het feit dat je een epic faillure bent.
pi_62407896
Meelopert
Er zegt een iemand: "Hij is een hoax" en de rest begint gewoon mee te lullen.
Over faillures gesproken... Nouja. Hoe kan ik iets bewijzen ? Zodra ik een foto van ons samen heb post ik hem wel. Kan iedereen lekker lachen om mijn rotkop.
pi_62407943
Geintje man
Veel plezier op je date
pi_62408025
Ben je nou sarcastisch ofwat?
pi_62408120
Nee ben heel oprecht, blaf dr vol he!
pi_62408211
Als het meteen op de eerste date zover zou komen, sure zal ik doen!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:04:00 #94
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62409307
Geef die kale kip te eten!
Bier ende tieten.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:20:34 #95
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62424996
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Silver92 het volgende:
Als het meteen op de eerste date zover zou komen, sure zal ik doen!
en afkloppen op haar kin, meteen de regels duidelijk maken!!!
pi_62443147
gewoon er gedag zeggen, en een praatje maken he
tell me, are you up for a challenge?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:04:33 #97
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62459699
niet te veel proberen eerste date
laat haar maar een beetje in spanning
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:06:16 #98
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_62459746
lol @ TS XD

^^
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:54:30 #99
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_62464305
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:06 schreef Bravebart het volgende:
lol @ TS XD

^^
Niet grappig meer.
Bier ende tieten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:57:48 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_62464371
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:54 schreef Monotomo het volgende:

[..]

Niet grappig meer.
Klopt, zie PI.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:58:25 #101
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62464377
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:34:53 #102
pi_62482504
de date is vandaag?
  zondag 19 oktober 2008 @ 07:07:41 #103
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62498292
* Kali-Mist1 kon niet slapen van nieuwsgierigheid!!!!!
pi_62507822
En? Volgeblaft?
pi_62509297
Nou, niet bepaald:p. we hebben wel gezoend, maar zover mocht het niet komen. Was wel leuk, gewoon lekker filmpie kijken allemaal heel chill. Ik denk ook niet dat ze iemand is die alles overhaast. Ik denk dat ik et gewoon rustig aandoe, en als ik denk dat ze er klaar voor is mn move maak.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2008 @ 23:33:26 #106
pi_62517200
Zoenen tijdens eerste date, dat is toch perfect? Gelijk neuken is vaak fail, dan is het al gebeurt en is het niet spannend meer
pi_62517642
Ehmm... Als dat gelukt was had ik em echt geen fail gevonden hoor
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:46:26 #108
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62521953
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
Ehmm... Als dat gelukt was had ik em echt geen fail gevonden hoor

pi_62532217
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen tijdens eerste date, dat is toch perfect? Gelijk neuken is vaak fail, dan is het al gebeurt en is het niet spannend meer
Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenen .

@ Kali-Mist1
Woehoe cool plaatje XD.
Alleen was het niet mn eerste zoen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:46:15 #110
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62533507
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenen .

@ Kali-Mist1
Woehoe cool plaatje XD.
Alleen was het niet mn eerste zoen.

wel met de chick gerelateerd aan dit topic, wel blijven opletten he
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:53:47 #111
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_62534995
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef vamos1 het volgende:

[..]

En geen xD hoofd trekken?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_62536708
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:56 schreef Silver92 het volgende:
Nou, niet bepaald:p. we hebben wel gezoend, maar zover mocht het niet komen. Was wel leuk, gewoon lekker filmpie kijken allemaal heel chill. Ik denk ook niet dat ze iemand is die alles overhaast. Ik denk dat ik et gewoon rustig aandoe, en als ik denk dat ze er klaar voor is mn move maak.

Vergeet je niet ons op de hoogte houden?
Nee.
pi_62543942
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:53 schreef nijnja het volgende:

[..]

En geen xD hoofd trekken?

Beter een xD dan zo'n huilsmiley die hier door iedereen wordt gebruikt!1!!!11!
Schande dat fok geen xD smiley heeft!

@ Dimitri
Zal ik een wekelijkse update ofzo posten? Dagelijks is teveel werk...

Ohja, ik had vandaag een 8.3 voor mijn Nederlands toets gehaald .

[ Bericht 0% gewijzigd door Silver92 op 21-10-2008 00:07:34 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:59:01 #114
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_62545017
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Beter een xD dan zo'n huilsmiley die hier door iedereen wordt gebruikt!1!!!11!
Schande dat fok geen xD smiley heeft!

@ Dimitri
Zal ik een wekelijkse update ofzo posten? Dagelijks is teveel werk...

Ohja, ik had vandaag een 8.3 voor mijn Nederlands toets gehaald .
Maar is het dan niet 'heb gehaald' ?

Trusten
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:02:21 #115
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546055
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:59 schreef nijnja het volgende:

[..]

Maar is het dan niet 'heb gehaald' ?

Trusten

dat onderdeel zat nou net niet in de toets!!!
pi_62546106
ts al geneukt met je lover?
pi_62546109
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja en wat is in godsnaam XD?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:31:08 #118
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546170
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja en wat is in godsnaam XD?

volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
pi_62546190
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
Dank u. Wat men al niet leert op de vroege morgen.
pi_62546200
mr green = XD
pi_62569549
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Euh, niet zo hè!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:50:19 #122
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62583024
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:19 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Euh, niet zo hè!

zou jij je ogen open houden dan???
pi_62588265
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

zou jij je ogen open houden dan???
Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:59:25 #124
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62588564
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Silver92 het volgende:

[..]

Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.

jij ligt momenteel nog nergens in bed, ouwe!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')