Volgens mij is zij niet de enigste die in dit verhaal verlegen isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef Silver92 het volgende:
Hoi
Ik ben nieuw op dit forum en heb speciaal voor deze vraag een account aangemaakt.
Er is dus een meisje op mijn school, ze is heel knap en vind mij volgens mij ook wel leuk, we hebben nog nooit gepraat maar steeds als ik haar zie zie ik dat ze me aanstaart en als ik dan terug kijk dan staart ze als een idioot vooruit. Ik dacht eerst dat het gewoon toeval was ofzo en zocht er niets achter, tot ik een keertje achter haar zat met een musical van school, en ze keek steeds om (naar mij denk ik dan XD) en weer snel weg nadat ze zag dat ik keek. Ook was er een voorval dat we samen aan een tafel zaten tijdens de pauze omdat ik van iemand die bij haar tafel zat iets moest overschrijven en weer staarde ze mijn ziel eruit, en keek ze weg als ik opkeek lol. Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee aanmoet.. XD. Ik vind haar heel mooi en zou haar graag beter leren kennen maar als ze steeds zo verlegen doet komt er ook niets van.. Ik kan eigelijk ook niet zomaar op haar af lopen en beginnen te lullen over iets, want ik heb geen klote idee wie ze is. Ik zou mn god niet weten wat ik zou moeten zeggen. Als ik haar naam nou eens wist had ik het via hyves ofzo gedaan dat gaat zich allemaal wat makkelijker.. Ik heb ookal een beetje rondgevraagd aan meisjes in mijn klas of ze haar misschien kennen.. maar niemand kent haar. (ze zit een klas hoger en een niveau hoger, VWO.) Ik weet het niet heb eigelijk helemaal geen ervaring met op meisjes afstappen en spontaan beginnen te lullen over vanalles en nogwat. Meestal ging het vanzelf tijdens de les ofzo.. Naja iemand advies?
Ervaring? Vertelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef liefhart het volgende:
P.s. ga niet met briefjes fucken want dat kan weleens vervelende gevolgen hebben
Neuh ben zelf nog nooit afgewezenquote:
Je vind dr leuk en als ze jouw loopt te checken vind ze jou (blijkbaar) ook leuk dus dan bestaat de mogelijkheid dat het iets kan worden tussen jullie.......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Silver92 het volgende:
Hehe, danku voor de reacties. @ liefhart.
Ik zou mezelf niet omschrijven als verlegen, want voorheen was ik op een meisje in mijn klas en durfde ik wel gewoon gesprekken met haar aan te gaan omdat ik haar gezicht toch dagelijks 6-7 uur zag, maar dit meisje zie ik 1 a 2 keer per dag.. Als ik iets had om met haar een gesprek over te starten zou ik nu nog naar haar huis rennen lol.
Meestal als een meisje zich zo gedraagt vind ze je wel leuk ofniet? Ik denk dat ik gewoon een keer via een omweg met haar begin te praten.
Goed idee. Behalve het hoi alles goed gedeelte. Dat is te droog XD. Naja ik ga het zeker proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:00 schreef liefhart het volgende:
[..]
Je vind dr leuk en als ze jouw loopt te checken vind ze jou (blijkbaar) ook leuk dus dan bestaat de mogelijkheid dat het iets kan worden tussen jullie.......
Gespreksonderwerp?
Wees creatief![]()
Je kunt haar in de pauze of na de lessen als je haar min of meer alleen tegenkomt met een beetje humor best proberen in te pakken.
Zo van hoi alles goed? ja met jou zal ze dan zeggen........
Wil je ook wat drinken? TS loopt naar de cola of koffieautomaat en geeft honnepon een drankje naar keuze.
Het ijs is dan gebroken en nu kun je over common dingen praten zoals klasgenoten , klote leraren , woonsituatie en de rest van de onzin praten.....
Als je merk dat het klikt kun je eens heel brutaal proberen of ze mee wil naar de bios of iets dergelijks.
Humor en uitstraling zijn het belangrijkste en het initiatief moet bij jou liggen daar houden meiden op die leeftijd wel van
Wat wilde je dan zeggen hey hoer neuken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:03 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Goed idee. Behalve het hoi alles goed gedeelte. Dat is te droog XD. Naja ik ga het zeker proberen.
Ik heb nu op dit moment een duiveltje en een engeltje op mijn schouders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef liefhart het volgende:
[..]
Wat wilde je dan zeggen hey hoer neuken?![]()
En alles goed is standaard ja dat zeker...........maar zoals je aangeeft is ze verlegen hé dus als je dan rare capriolen gaat uithalen of het te moeilijk brengt loop je het risico dat ze schrikt en daardoor afhaakt.........
Tis meer hoe je het brengt denk ik dus jezelf sociaal en leuk presenteren is belangrijker dan inhoud in die fase van de "relatie"
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef Silver92 het volgende:
Oude gewoonte van me... Sorry uwe hoogheid...
Ja ik heb al verschillende mensen alle vrienden bekeken maar vond haar niet. Ik ga wel een keertje alle meest voorkomende meisjes namen met een luidspreker roepen en kijken of ze reageert.
Dude die heb je van Fresh Prince... Als ik dat zou zeggen zou ze me uitlachen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:29 schreef Roemertje het volgende:
simpel, kort, krachtig en ongelovelijk effectief.
"Hoi!"
of dan is er nog eentje die zeker in dit geval wel van toepassing is(niet aan te raden tho)
"Hey, i noticed you notecing me and i just wanted to tell you i noticed you as wel."
sucses
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:24 schreef Silver92 het volgende:
Woehoe, vandaag vroeg een meisje van haar groepje of ze mijn MSN mocht weten. Internet rules. Nou moet ze alleen nog een keertje online komen en dan kan ik aan de slag
. Het komt eigenlijk wel een beetje nerdy over om dat niet zelf te vragen maarja ik klaag niet lol. Hoop wel dat het een beetje klikt.
Nou, nou .. nu niet cocky worden Pimp, er bestaat zoiets als dyslexie..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Dude die heb je van Fresh Prince... Als ik dat zou zeggen zou ze me uitlachen.
En het is: "Hey, I noticed you noticin' me so I'ma let you notice that I've been noticin' you, too"
En sucses moet succes zijn.
Have a nice life
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:03 schreef Silver92 het volgende:
Aight. Gisteren tot een uur of 2 met haar liggen te MSNen. Ging echt over vanalles en nogwat. En nu begroet ze me elke keer als ik haar zie en vertelt ze hoeveel hw ze wel niet heeft of vraagt ze welke les ik heb. Common shit dus. Ik denk nu dat ze wel into me is. Ik ga d'r in de vakantie eens mee uit vragen naar een lunchroom ofzo. Ik voel me echt de shit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:57 schreef Silver92 het volgende:
Wat een gasten op dit forum zeg. Nouja ik had dus beloofd jullie op de hoogte te houden!
Hier is het nu herfstvakantie en als alles volgens plan gaat dan zie ik haar volgende zaterdag voor het eerst buiten school. Gaan we op haar verzoek naar een film (zal mij wat verrekken welke, ze had me wel de naam gezegd maar ben hem alweer vergeten). Op MSN praten we altijd heel gezellig en hebben we steeds van die melige gesprekken. Als ik ook zo kan lachen met haar zonder MSN zit er een goede kans in dat ik haar als officiele vriendin heb.
En iemand vroeg hoe oud ik was, ik ben 16 jaar, en zij is ook 16. Ze is een maand ouder dan ik.
Als ik haar een keertje mijn kamer op krijg, wie weet wat er dan kan gebeuren. Maarja ik moet te veel zelfvertrouwen krijgen het is ook maar een date.
Er is wel een ding dat me irriteert, als ik in de pauze met haar wil praten ofzo komt er altijd een dom wijf bijstaan en gaat ze zich als een gespreksnerd in het gesprek wurmen... God ik haat dat... Daarom ben ik blij dat ze niet meeging naar de film (als ze het wist had ze vast gevraagd of ze mee mocht maar dat zou ik NOOOOOOOOOIT toelaten).
quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:49 schreef Silver92 het volgende:
Ik weet niet wat ik ben vergeten Mr_DG. Hint?
@ Kali-Mist
Ik weet dat ze beiden vaker samen huiswerk maken, maar ze gaan nooit samen uit ofzo, ik had al tegen haar gezegd dat ik dat wijf irritant vond maar is ze verder niet op ingegaan.
xDquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:49 schreef Silver92 het volgende:
Ik weet niet wat ik ben vergeten Mr_DG. Hint?
En vooral geen "lol" zeggen tijdens een gesprekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk dat ze alinea's ook wel op prijs stelt. Als je praat zoals je typt is ze zo weg.
lol xDquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
En vooral geen "lol" zeggen tijdens een gesprek
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Silver92 het volgende:
Woehoe! Een nieuw stukje cultuur, de xD cultuur.
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?quote:
Doe normaal, je bent toch een man, man.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?
vrouwen letten erg op detailsquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?
Mân, beetje geilen op paar screenshots.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Silver92 het volgende:
Niet veel meer te melden, heb gewoon veel lol met haar via MSN en ze smst me dood xD.
Nu was er toch wel iets heel erg geks op MSN eergisteren... Namelijk, ze zat rond 9 uur op msn en toen zette ze haar cam aan, en ik de mijne, en toen zei ze, ja ik kleed me ff om. En nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij kleedde ze zich expres voor de cam om. Het kan ook zijn dat ze vergeten was de cam uit te zetten maar ben er niet echt verder op ingegaan. Ik heb natuuuuurlijk wat screenshots gemaakt om dit glorieuze moment vast te leggen (die ik niet ga posten, geilbakken!).
Zaterdag onze date, gaan we naar de bioscoop om Radeloos te zien. Kutfilm, maar ja was op haar verzoek...
guess your right...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Mân, beetje geilen op paar screenshots.
Kom maar terug als je het in het echt gezien hebt
En wat is er nou zo boeiend aan?
Als ze gaat zwemmen is er nog meer te zien.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Silver92 het volgende:
Niet veel meer te melden, heb gewoon veel lol met haar via MSN en ze smst me dood xD.
Nu was er toch wel iets heel erg geks op MSN eergisteren... Namelijk, ze zat rond 9 uur op msn en toen zette ze haar cam aan, en ik de mijne, en toen zei ze, ja ik kleed me ff om. En nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij kleedde ze zich expres voor de cam om. Het kan ook zijn dat ze vergeten was de cam uit te zetten maar ben er niet echt verder op ingegaan. Ik heb natuuuuurlijk wat screenshots gemaakt om dit glorieuze moment vast te leggen (die ik niet ga posten, geilbakken!).
Zaterdag onze date, gaan we naar de bioscoop om Radeloos te zien. Kutfilm, maar ja was op haar verzoek...
Waarop basseer je dit als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:05 schreef Monotomo het volgende:
Haha, HOAX.Wel een goeie, ik geloofde het.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Waarop basseer je dit als ik vragen mag?
en afkloppen op haar kin, meteen de regels duidelijk maken!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Silver92 het volgende:
Als het meteen op de eerste date zover zou komen, sure zal ik doen!
Klopt, zie PI.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
Ehmm... Als dat gelukt was had ik em echt geen fail gevonden hoor
Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen tijdens eerste date, dat is toch perfect? Gelijk neuken is vaak fail, dan is het al gebeurt en is het niet spannend meer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenen.
@ Kali-Mist1
Woehoe cool plaatje XD.
Alleen was het niet mn eerste zoen.
En geen xD hoofd trekken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
En vooral geen "lol" zeggen tijdens een gesprek
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:56 schreef Silver92 het volgende:
Nou, niet bepaald:p. we hebben wel gezoend, maar zover mocht het niet komen. Was wel leuk, gewoon lekker filmpie kijken allemaal heel chill. Ik denk ook niet dat ze iemand is die alles overhaast. Ik denk dat ik et gewoon rustig aandoe, en als ik denk dat ze er klaar voor is mn move maak.
quote:
Maar is het dan niet 'heb gehaald'quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Beter een xD dan zo'n huilsmiley die hier door iedereen wordt gebruikt!1!!!11!
Schande dat fok geen xD smiley heeft!
@ Dimitri
Zal ik een wekelijkse update ofzo posten? Dagelijks is teveel werk...
Ohja, ik had vandaag een 8.3 voor mijn Nederlands toets gehaald.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar is het dan niet 'heb gehaald'?
Trusten
Ja en wat is in godsnaam XD?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk dat ze alinea's ook wel op prijs stelt. Als je praat zoals je typt is ze zo weg.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja en wat is in godsnaam XD?
Dank u. Wat men al niet leert op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
Euh, niet zo hè!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zou jij je ogen open houden dan???
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |