quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:51 schreef DurumDoner het volgende:
Ehmm... Als dat gelukt was had ik em echt geen fail gevonden hoor
Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoenen tijdens eerste date, dat is toch perfect? Gelijk neuken is vaak fail, dan is het al gebeurt en is het niet spannend meer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Tuurlijk alles ging goed. Maar de mensen op dit forum vonden het wel interessant om te weten of ik het gedaan had of niet XD. Van mij hoeft het nu ook nog niet, hoor. Wil nog een beetje oefenen.
@ Kali-Mist1
Woehoe cool plaatje XD.
Alleen was het niet mn eerste zoen.
En geen xD hoofd trekken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
En vooral geen "lol" zeggen tijdens een gesprek
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:56 schreef Silver92 het volgende:
Nou, niet bepaald:p. we hebben wel gezoend, maar zover mocht het niet komen. Was wel leuk, gewoon lekker filmpie kijken allemaal heel chill. Ik denk ook niet dat ze iemand is die alles overhaast. Ik denk dat ik et gewoon rustig aandoe, en als ik denk dat ze er klaar voor is mn move maak.
quote:
Maar is het dan niet 'heb gehaald'quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Beter een xD dan zo'n huilsmiley die hier door iedereen wordt gebruikt!1!!!11!
Schande dat fok geen xD smiley heeft!
@ Dimitri
Zal ik een wekelijkse update ofzo posten? Dagelijks is teveel werk...
Ohja, ik had vandaag een 8.3 voor mijn Nederlands toets gehaald.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar is het dan niet 'heb gehaald'?
Trusten
Ja en wat is in godsnaam XD?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk dat ze alinea's ook wel op prijs stelt. Als je praat zoals je typt is ze zo weg.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja en wat is in godsnaam XD?
Dank u. Wat men al niet leert op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
Euh, niet zo hè!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij het equivalent van een smilie met dichtgeknepen ogen en een open mond, beetje zoals een hoer die een viezerd in bed heeft
Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zou jij je ogen open houden dan???
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens met een viezerd in bed gaan liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |