quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Silver92 het volgende:
Woehoe! Een nieuw stukje cultuur, de xD cultuur.
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?quote:
Doe normaal, je bent toch een man, man.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?
vrouwen letten erg op detailsquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:37 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Moet ik ook een schone onderbroek aan, mama?
Mân, beetje geilen op paar screenshots.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Silver92 het volgende:
Niet veel meer te melden, heb gewoon veel lol met haar via MSN en ze smst me dood xD.
Nu was er toch wel iets heel erg geks op MSN eergisteren... Namelijk, ze zat rond 9 uur op msn en toen zette ze haar cam aan, en ik de mijne, en toen zei ze, ja ik kleed me ff om. En nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij kleedde ze zich expres voor de cam om. Het kan ook zijn dat ze vergeten was de cam uit te zetten maar ben er niet echt verder op ingegaan. Ik heb natuuuuurlijk wat screenshots gemaakt om dit glorieuze moment vast te leggen (die ik niet ga posten, geilbakken!).
Zaterdag onze date, gaan we naar de bioscoop om Radeloos te zien. Kutfilm, maar ja was op haar verzoek...
guess your right...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Mân, beetje geilen op paar screenshots.
Kom maar terug als je het in het echt gezien hebt
En wat is er nou zo boeiend aan?
Als ze gaat zwemmen is er nog meer te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |