Jij snapt het niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die ene FOK!ker die kan bevestigen of BT goed kan stokslobberen.
Oh, wie dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.Dat ene meisje is Bt dus niet.
Weet ik het. Dat zei ze zelf. Maar ze zei niet wie.quote:En hoezo "die ene FOK!ker"? Welke FOK!ker heeft Bt gemeet?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
Maar effe wat anders, waar blijven die pics? Ik helemaal dit ding in elkaar gezet....
[ afbeelding ]
houden ze op met foto's posten.
Ik ga geen namen noemen. Foto's laten zien evenmin. Omdat ze inmiddels een ex-FOK!ster is.quote:
Wat een slet.quote:Weet ik het. Dat zei ze zelf. Maar ze zei niet wie.
Ik wist wel dat ze vreemd ging...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:38 schreef IQM het volgende:
Ik ga geen namen noemen. Foto's laten zien evenmin. Omdat ze inmiddels een ex-FOK!ster is.Maar 't was het mooiste meisje van FOK! (Echt!
)
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:38 schreef Lyzio het volgende:
Mooie creatie Bobby! Heb je er al patent op aangevraagd?
Wat zeg je me nou, met jou ook al?quote:
quote:
NS Bertquote:
Oh, bedoelde ze dat. Ik vroeg me al af waarom ze nooit meer de witte repen chocola op at.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde wel eens "bruine chocola" proeven, zei ze.
Ze weet verdomme dat ik helemaal open sta voor nieuwe, spannende dingenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde wel eens "bruine chocola" proeven, zei ze.
Ja nou, als ze er is probeert ie in d'r broekje te komen en als ze er niet is praat ie zo over haar.quote:
Breathje weet ook wel hoe ze mijn PI's moet interpreteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou, als ze er is probeert ie in d'r broekje te komen en als ze er niet is praat ie zo over haar.
Over het mooiste meisje van FOK!quote:
OMFG!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die ene FOK!ker die kan bevestigen of BT goed kan stokslobberen.
Maar effe wat anders, waar blijven die pics? Ik helemaal dit ding in elkaar gezet....
[ afbeelding ]
houden ze op met foto's posten.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het mooiste meisje van FOK!
Maar IQM, ze is geen ex FOK!ster hoor, ze post nu alleen onder een andere naam. superXmacho of zo.
[..]
Maar IQM, ze is geen ex FOK!ster hoor, ze post nu alleen onder een andere naam. superXmacho of zo.
Puntkinnetje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch hints gaat geven voor drie topics lang kun je het net zo goed direct zeggen weet je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het meisje waar ik het over had, kon wél foutloos Nederlands. En hing voornamelijk in LIF rond.
Ik hoorde borsten. Link?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]Dat wijf met vlezige borsten en een IQ van een tampon. Het zou zo maar kunnen eigenlijk
Nee, ik zal het nooit zeggen, dus ik hou wel op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je dan toch hints gaat geven voor drie topics lang kun je het net zo goed direct zeggen weet je.
Been there.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef IQM het volgende:
(En ja, ik weet hoe irritant dat kan zijn. Vandaar.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |