Meer te lui om die OP in elkaar te flansenquote:
Duurt niet langer dan 3minquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Meer te lui om die OP in elkaar te flansen
Bullshitquote:
Laturquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Ik ben weer ff weg.. heb ik toch nog me inzet getoont voor vanaaf
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Luilakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Meer te lui om die OP in elkaar te flansen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bullshit![]()
HOIquote:
Superquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Runx het volgende:
[..]
HOIalles goed , nog naar de sauna geweest ?
ey does lief tegen mijquote:
Lekkuh , dus je bent helemaal opgefrist voor mogen , om te gaan werkenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
oh en hoi runx :p
drukke jij , die jongen is de hele dag bezig om te fotosoepen voor ons , eigenlijk moet je daar geld om vragenquote:
same herequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Over leeftijd, Logician is ouder dan mij en Deb is jonger
Okeej duidelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
de kapper komt altijd bij mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar de kapper
quote:
Niets mis met jonger hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn vriend is ook jonger dan mijquote:
..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook jonger dan mij
Mijn exen zijn tussen de 1 a 3jr jonger dan ik.quote:
Ziequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn exen zijn altijd tussen de 1 en 3jr jonger geweest bij mij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ziemooi toch, dan heb je er tenminste nog wat aan
Sjo dan!quote:
stelletje pedo's ook hier hé , jullie zouden een pedopas moeten hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn exen zijn altijd tussen de 1 en 3jr jonger geweest bij mij.
1988 gaat wel een beetje ver hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Runx het volgende:
[..]
stelletje pedo's ook hier hé , jullie zouden een pedopas moeten hebben, maar niet dat ik het erg vind ofzo dat jullie op jongere mannen vallen , zo heb ik meer voordeel natuurlijk
You look...specialquote:
zo die look a like joint lust ik nu ook welquote:
Nee dat is "in"quote:
Lovely hey?quote:
Ja ja whaha me vriend zat me aan te kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat is "in"![]()
Had er nog wat littekens en tatoo's bij willen maken,
maarja, jij had haast
Doei debster!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lovely hey?![]()
Mensen hier heb ik ff op gewacht en Droxz heeft me niet teleur gesteld
Nu ga ik ff tv kijken tot morgen
* Dr.Droxz zet voorzichtig nieuwe koffie neer...quote:
Meld!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet voorzichtig nieuwe koffie neer...
Nog meer mensen die hunzelf in de toekomst willen zien?
quote:
doei mevrouw debbiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lovely hey?![]()
Mensen hier heb ik ff op gewacht en Droxz heeft me niet teleur gesteld
Nu ga ik ff tv kijken tot morgen
Dat zeg je tegen mensen met een vriendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Runx het volgende:
[..]
stelletje pedo's ook hier hé , jullie zouden een pedopas moeten hebben, maar niet dat ik het erg vind ofzo dat jullie op jongere mannen vallen , zo heb ik meer voordeel natuurlijk
die van mij zal er zeker wel goed uit zien met jullie foundationquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef Runx het volgende:
[..]
, ben toch een allochtoon dat moet genoeg zeggen .... ze noemen mij niks voor niks koffieNEGER
Bedankt voor je inzet!quote:
.. euh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mensen met een vriend![]()
Sjit, ik ben aardig wat ouder dan
ik ben de printerman van mijn stage ... dus met uithoudingsvermogen zit het wel goed hoarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef Logician het volgende:
[..]right.. size dun matter hun, uithoudingsvermogen daarin tegen ...
LOL denk ut ook jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:38 schreef Runx het volgende:
[..]
die van mij zal er zeker wel goed uit zien met jullie foundation
Ik las sprintermanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben de printerman van mijn stage ... dus met conditie zit het wel goed hoar
Elke vrouw heeft hier een vriend, ik een vriendin (vandaar dat ->quote:
Ik ben geen vrouw?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft hier een vriend, ik een vriendin (vandaar dat ->)
niet?quote:
Save that for later tonightquote:
We volgen elkaar even niet volgens mijquote:
Ja alleen ik heb nog geen vriendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We volgen elkaar even niet volgens mij
Ik zeg alleen dat RunX zegt dat hij jong is, en misschien wat bij de vrouwtjes hier kan doen.
Daarop zeg ik: Alle vrouwen hebben hier al een vriend... en bedacht me dat ik gewoon ouder ben dan mijn![]()
(jullie vrouwen zeggen allemaal ouder te zijn, bij mij dus andersom)
Nu duidelijk?
Dr.quote:
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwachtquote:
O djeez, dat gaat weer een foute fotosoep wordenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O djeez, dat gaat weer een foute fotosoep worden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Arghh!!!!*mompelt iets over gek worden en dapoop en een boot enzo...*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O djeez, dat gaat weer een foute fotosoep worden
Ik ben heus liefquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:09 schreef Runx het volgende:
ik werd net gebeld ,we hebben nummer herkening , niks op te zien , toen nam ik op , en begint zo'n computer engels tegen mij te praten , dat ik een reis na de caribbean had gewonnen ..lol en ik moest op 9 drukken , toen heb ik maar opgehangen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:09 schreef Runx het volgende:
ik werd net gebeld ,we hebben nummer herkening , niks op te zien , toen nam ik op , en begint zo'n computer engels tegen mij te praten , dat ik een reis na de caribbean had gewonnen ..lol en ik moest op 9 drukken , toen heb ik maar opgehangen
Bedoel het positief hoorquote:
ja normaal zie je dat op je computer van die gare overduidelijk neppe advertenties, maar ik wist niet dat ze dat ook via telefoon deden ... of misschien wil iemand mij wel vermoordenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel het positief hoor
p.s je fotosoep is bijna af
pfffffffffffffffffffffffffffftquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Logician het volgende:
Echt fok it, ik ga morgen wel was vouwen...ben zooooo lui
TADA!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TADA!
[ afbeelding ]
Djeez, heb nu wel genoeg fotosoep gezien vandaag....
[..]
TADA!
[ afbeelding ]
[..]
TADA!
[ afbeelding ]
Nee man, dat zijn je eerste FANS man!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja normaal zie je dat op je computer van die gare overduidelijk neppe advertenties, maar ik wist niet dat ze dat ook via telefoon deden ... of misschien wil iemand mij wel vermoorden,white power misschien ?
nee zo zal ons kind eruit zien als we kinderen krijgenquote:
Fak you are right , en ik heb ze teleurgesteldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn je eerste FANS man!
Ik moet al die fotosoeps eens ergens zetten dat je ze allemaal makkelijk kan zien...quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo zal ons kind eruit zien als we kinderen krijgen
Nee, een Wigger... je bent een blanke negertquote:
die geweldigen waar ik de hoofdrol had , heb ik in mijn fobo staan , ja je zal je eigen virtuele museum moeten krijgen iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet al die fotosoeps eens ergens zetten dat je ze allemaal makkelijk kan zien...
Vandaag stuk of 15 denk?
Ben benieuwd wat mijn collega's zouden zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, een Wigger... je bent een blanke negert
Wat vind je van die fietsketting om je nek, dat gaat een rage worden hoor!
Photobucket?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet al die fotosoeps eens ergens zetten dat je ze allemaal makkelijk kan zien...
Vandaag stuk of 15 denk?
Hoi Lyndaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef lynda het volgende:
Stel he.. Je werkt bij Endemol..
Wat voor CAO heb je dan?
kan iemand mij dit antwoord geven?
Alleen mijn homepageruimte is bijna vol, dus ik zal ze binnenkort even ergens anders moeten hosten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Runx het volgende:
[..]
die geweldigen waar ik de hoofdrol had , heb ik in mijn fobo staan , ja je zal je eigen virtuele museum moeten krijgen idd
ok thank you , jij zal gewoon hier op fok je eigen museum moeten krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen mijn homepageruimte is bijna vol, dus ik zal ze binnenkort even ergens anders moeten hosten.
Ik geef je dan wel even een gil, zodat je de linkjes kan aanpassen
Ik heb het ooit bij een ex geflikt (geen succes trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mijn collega's zouden zeggenals ik met een fietsketting om op mijn werk kom.. is weer eens wat anders dan een ollily sjaaltje
Geniaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij een ex geflikt (geen succes trouwens), ik zou een leuk zilveren kettinkje geven.. kwam ik aan met een groot hangslot
![]()
(zelfs toen had ik dus al geen humor)
Nee.. ik wil het euh weten voor ik morgenochtend wakker wordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi Lynda, als je een paar jaartjes wacht zal ik het antwoord aan jou geven , is dat goed?
ff checken, kan je daar makkelijk komen via FTP, of moet je daar alles webbased uppen?quote:
PM Danny even, kan je lachenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ok thank you , jij zal gewoon hier op fok je eigen museum moeten krijgen![]()
jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Geniaal
Ik heb ooit op het punt gestaan om voor de gein in een bunnysuit op het werk te komen samen met een andere collegaBen ergens toch blij dat ik dat nooit gedaan heb....
quote:
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz,
Idd drukke dag geweest op werk
Alweer. Hopelijk morgen echt wat rustiger
Donderdag verhuizen we met onze eigen afdeling en dan vrijdag zit ik de hele dag op kantoor in Breda
heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]wellicht kan je zeggen dat ie er een gratis voorbinddildo bij cadeau krijgt ...
Das ook best humor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Geniaal
Ik heb ooit op het punt gestaan om voor de gein in een bunnysuit op het werk te komen samen met een andere collegaBen ergens toch blij dat ik dat nooit gedaan heb....
webbased alleen helaasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff checken, kan je daar makkelijk komen via FTP, of moet je daar alles webbased uppen?
Of dat hij dan een fok abbo neemt, heeft hij weer wat euro's voor zijn hummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]wellicht kan je erbij zeggen dat ie er een gratis voorbinddildo bij cadeau krijgt ...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das ook best humor!
Ben jaartje terug nog naar een meeting van oude collega's gegaan (bij iemand thuis, borrel en pokeren ofzo)
... in mijn bourka!![]()
Tja, vrijdag op kantoor bij mijn echte baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,
en je bent "lekker" moe, ik ben nu ook moe... maar van het nietsdoen.
Hoop voor je dat alles goed gaat man, succes iig
Gratis is handig ja, vooral als je het bij andere mensen kan laten bezorgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik niet nodig* oja NL mode aan ... alles wat gratis hebben *
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik niet nodig* oja NL mode aan ... alles wat gratis hebben *
Das wel minder, moet gewoon ergens even een domeintje reggen... is toch alleen maar voor kleine foto's enzo, en die paar euro maken me dan ook niet uitquote:
En lekker moe is andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,
en je bent "lekker" moe, ik ben nu ook moe... maar van het nietsdoen.
Hoop voor je dat alles goed gaat man, succes iig
Ook in dat duiveltjes outfit zeker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe ik terug ben gekomen in het bedrijf waar ik nu werk, kwam mijn oude teammanager tegen in dat duiveltjes outfit... en werd gevraagd of ik maandag niet langs wou komen voor gesprek ..
Hoi luie damequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Ik kom hier ook maar even lastigvallen, op verzoek van logi natuurlijk:')
welkom dan maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Ikkuh, ik dacht dat jij lui was!!quote:
Wat voor gesprek heb je dan precies?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, vrijdag op kantoor bij mijn echte baas
Ook gelijk een gesprek enzo
Vandaag btw klant aan de telefoon.
Ik zo: jah, is al 2 keer he dit probleem?
Zij: Jah idd.
Ik: Laatste keer is door netwerkbeheerder opgelost dus ik zal even aan hem vragen hoe en wat, neemt hij contact met je op.
Krijg je als antwoord:
Nee, ik heb liever dat jij het doet, Want lijkt net of netwerkbeheerder er geen verstand van hebt. En jij zorgde er de vorige keer voor dat ik binnen 1 minuut weer verder kon werken.
Sta je dan met je bek vol tanden aan de telefoon
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook in dat duiveltjes outfit zeker?
Dat is wel een frappante mannier om daar weer te gaan werken ja! ahhaha
Dat ben ik toch nooit?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ikkuh, ik dacht dat jij lui was!!![]()
Logi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Het was ook wel een superavond! We moeten de outfits gauw weer een keer aandoenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
[..]Ik was met sophie (zij is mijn beste vriendin die momenteel bij mij logeerd
) sophie als marlyn monroe en ik als duiveltje, moesten even naar de wc. Komen de wc uit staan daar 2 ex tm's van mijn oude werk.. Werd bestormd met de woorden "I knew it was you!!" waren ons helemaal achterna gelopen
een logeer partij zonder mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
) sophie als marlyn monroe en ik als duiveltje, moesten even naar de wc. Komen de wc uit staan daar 2 ex tm's van mijn oude werk.. Werd bestormd met de woorden "I knew it was you!!" waren ons helemaal achterna gelopen
Zo ziet ze er thuis altijd uitquote:
Daarom vanavond even relaxen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En lekker moe is anders![]()
Heel de tijd hoop gestress bij iedereen enzo. Nu is er donderdag weer een oefening, konden we weer gaan verplaatsen
En o, karwei van de netwerkbeheerder heeft hij nu zelfs in het systeem gezet op zijn naam, maar wel met de toevoeging dat IK het eventjes doe![]()
Jeps!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Het was ook wel een superavond! We moeten de outfits gauw weer een keer aandoen
Vermoedelijk gewoon gesprek met hoe alles gaat enzo. Enzo denk ik. Niet echt iets bijzonders volgens mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor gesprek heb je dan precies?
Dat klinkt wel bekend ja, die systeembeheerders kunnen niet echt overweg met gebruikers enzo....
En ze snappen nooit dat ze het SNEL moeten fixen, en dat ze ook even moeten terugbellen enzo...
Maar goed om te horen dat je het goed doet toch
Met zo'n outfit moet dat ook niet zo'n probleem zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
Okee, soms.........quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met zo'n outfit moet dat ook niet zo'n probleem zijn lijkt me?
Jah, helpen ok, als hij het netjes vraagt: Misschien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom vanavond even relaxen?
WTF, je kan er bij helpen, maar om er nou gelijk bij te zetten dat jij dat eventjes gaat doen,
van je collega moet je het hebben?!...
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!quote:
oooh dat komt wel goed, gewoon trechter in de mondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
oooh dat komt wel goed, gewoon trechter in de mond
quote:Vandaag, vandaag moet 't gebeuren
Vandaag, vandaag, dat is m'n dag
Ik zag je, m'n hart ging sneller kloppen
Je keek, en toen zag ik je lach
O vandaag, vandaag moet 't gebeuren
Nee nooit, nee nooit zag ik zo'n lach
Ik vraag je, wil jij met mij wat drinken
Jouw ogen, ik wist niet wat ik zag
Je dronk ranja met 'n rietje
Je heette Sophietje
Maar dat heb ik meer gehoord
Ik vroeg jou, hoe heet je moeder
Jij zei Sophietje
En dronk ook ranja met 'n rietje
Hé Johnnie, ik heb haar teruggevonden
De jaren zestig, gaan weer aan mij voorbij
Ik zoek, ik zoek tussen m'n platen
Jouw nummer, ik weet 't zit erbij
Zij dronk ranja met 'n rietje
Ze heette Sophietje
Ja, dat heb ik meer gehoord
Ik vroeg haar, hoe heet je moeder
Jij zei Sophietje
En dronk ranja met 'n rietje
och armequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
ik was jullie echt helemaal kwijt
Yep that's me!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
IK WIST HET
IK WIST DAT ER EEN LIEDJE WAS IN DIT TOPIC
JEUJ
[..]
*Proest!!*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
IK WIST HET
IK WIST DAT ER EEN LIEDJE WAS IN DIT TOPIC
JEUJ
[..]
quote:
Hoi draculettetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
Hehe,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef Logician het volgende:
[..]
*Proest!!*
Echt, volgens mij is mijn wijn er nog nooit zo snel doorgegaan...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe,
* Crazy-M geeft maar weer een doekje
bij anna in de slootquote:
Op de bodem van de zeequote:
Die zocht ik dus eigenlijkquote:
Niet zo gek hoor als er 20 topics in de avond worden vol geluldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef draculettetje het volgende:
Naar de bodemquote:
Ik dacht dat je daar wel van hield?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:56 schreef draculettetje het volgende:
zelfs s'avonds gaat het hard
ben je mooi te laatquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadiehooooooooooooooooooooooooquote:
jah, hij was al gezonkenquote:
Nah die gaan mij te hoogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Sophietjuh het volgende:
Word het dan geen tijd voor een vliegtuig logi???
IK BEN NIET GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Sophietjuh het volgende:
Word het dan geen tijd voor een vliegtuig logi???
hodieha!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadiehoooooooooooooooooooooooo
allemaal? Stond je op speaker ofzo??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00
Hehe, sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00
Tsja, dan word het moeilijkquote:
*iets over ritalin mompel*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK BEN NIET GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN EEN VLIEGTUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Pruttel ** NIJONG **** VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM ** Pruttel
kinkyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Tsja, dan word het moeilijkHou het dan maar bij de ehm..... roséfles
ik wist niet dat je een oud verdwaald vrouwtje wasquote:
Serieus moet niet gekker worden, ik visualiseerde me ineens iets erhm waar ik maar verder niet op inga..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Tsja, dan word het moeilijkHou het dan maar bij de ehm..... roséfles
oepsie..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Serieus moet niet gekker worden, ik visualiseerde me ineens iets erhm waar ik maar verder niet op inga..
hey lyn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor als er 20 topics in de avond worden vol geluld
Nagaan dat ik nu nog eens niet op stoom benquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nagaan dat ik nu nog eens niet op stoom ben
als het maar zo'n gesprek is komt het goed tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon gesprek met hoe alles gaat enzo. Enzo denk ik. Niet echt iets bijzonders volgens mij.
Ja die netwerkbeheerders snappen dat echt nietgaan gelijk naar de bodem zoeken. Ik doe altijd eerst oplossen, dan uitzoeken.
Die netwerkbeheerder wist het na bijna een uur bezig te zijn geweest niet waar het probleem zat
Ik vraag toestemming om wachtwoord te wijzigen dat we op systeem naast ons kunnen testen.
Alles werkt. Dus gelijk: Ok, lokaal probleem. Dus gelijk pc onderzocht, alleen andere heeft hem weer afgesloten omdat hij denkt dat het weer is opgelost. Dus ben benieuwd :x
moah , zoveel rook komt er ook uit mijn bek als ik aan de waterpijp zitquote:
tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke FUUUUUT FUUUUUUT Dames en heren: Station GRTDOJWquote:
ach, leer je mee omgaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als het maar zo'n gesprek is komt het goed toch
Die gasten denken gewoon te moeilijk, gaan gelijk moeilijke termen pakken enzo...
Maarja, begin simpel, dingen uitsluiten enzo... dat snappen die gasten gewoon niet
Wel lekker dat je collega's gewoon calls sluiten, ik zou ze een uitbrander geven!
ik reis zwartquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke FUUUUUT FUUUUUUT Dames en heren: Station GRTDOJW
* Crazy-M roept conductrice sophietje en wijst naar Runx:quote:
Gewoon goed je best blijven doen, en blij zijn met problemen oplossen (dus gelukkige gebruikers).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, helpen ok, als hij het netjes vraagt: Misschien.
Maar op deze manier .....
Vrijdag ben ik de gehele dag er niet.
Heb maar naar hem gemaild met TM als kopie houder of hij de backup tapes kan doen (zijn taak officieel)
Maar goed, moet nog tot eind december, dan ben ik van hem verlost
Gooi Runx maar de trein uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M roept conductrice sophietje en wijst naar Runx:
EEN ZWARTE RIJDER !!!!
Iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon goed je best blijven doen, en blij zijn met problemen oplossen (dus gelukkige gebruikers).
Moet jij ookal alles naar meerdere mensen sturen omdat je anders denkt dat die gene het niet zou lezen?
Ik ben heel er juist op gaan letten, dat doe ik dus ook niet meer! hahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
[..]
misschien moet jij gewoon wat op je woorden letten.
Dan stuur ik droxz wel ffquote:
Kut collega was vrij vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:05 schreef draculettetje het volgende:
droxz hoe is het met die klacht nu afgelopen
heb ik helemaal gemist
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben heel er juist op gaan letten, dat doe ik dus ook niet meer! hahahaha
(ookal bedoel je het niet serieus)
boem headshotquote:
O dan heb je hem neergeslagen ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut collega was vrij vandaag
Hij is er morgen weer, dus dan zullen jullie het wel horen.
(in de middag is hij WEER naar het ziekenhuis... )
van die mooie gele huishoudschoenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan stuur ik droxz wel ff
mag mijn handjes niet vies maken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zocht een zwartrijder en kwam toen bij het paardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Runx het volgende:
[..]
boem headshotjammer dat die niet vol raak was
Geef gewoon netjes door dat je handtekeningensessie morgen om 16:00 is manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00... ojah zijn mijn FANS
Sssssssssshtttt Mijn imago wat doe je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
van die mooie gele huishoudschoenenHebben logi en ik hier nog wel in de kast liggen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
van die mooie gele huishoudschoenenHebben logi en ik hier nog wel in de kast liggen
ja als je pictures van mij wil mag je het ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zocht een zwartrijder en kwam toen bij het paard
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je pictues van mij wil mag je het ook gewoon vragen
Nee daar hebben we de witte voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]die zijn toch voor inwendige onderzoeken dacht ik
![]()
Ik ook hoor, en neem de tijd...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Idd
doe ik gewoon puur om mezelf veilig te stellen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Sssssssssshtttt Mijn imago wat doe je!
Ben ik hier de uitsmijter geworden ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik hier de uitsmijter geworden ofzo?uhu jij mag koffienegers uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Mjah idd, zat er vandaag om 16:00 ook alweer doorheenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en neem de tijd...
Een burn-out heb je tegenwoordig zo
Echt, later komt er een rare IT ziekte, echt...
Dat was autisme al toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ook hoor, en neem de tijd...
Een burn-out heb je tegenwoordig zo
Echt, later komt er een rare IT ziekte, echt...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik hier de uitsmijter geworden ofzo?LOL, jij bent de conducteurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Heb je sigaren of whiskey?quote:
was ik dat al niet??quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
vinden jullie het erg als ik er weer eens geen bal van snap
Nee idd, wat je allemaal moet doen, rekening mee moet houden, dingen regelen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mjah idd, zat er vandaag om 16:00 ook alweer doorheen
Kan gewoon niet goed zijn
ehm nee, even kijken of wij dat nog doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
Ik maak nog eens een foto voor jequote:
denk het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm nee, even kijken of wij dat nog doen
de uitsmijt conducteur is hijquote:
WTF, maar dan rij ik wel met whiskey en een sigaar he... is dat erg?quote:
slaap lekker, hoop niet dat je te hard van de trein bent gegooidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
fak ik stink weer ... ik ga douchen mensen en daarna slapen , het was mij weer een genoegen om hier aanwezig te mogen zijn , dank u voor jullie inzet ,fotosoep plaatjes, grappige posts en tot morgen
take care ,cu ,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
fak ik stink weer ... ik ga douchen mensen en daarna slapen , het was mij weer een genoegen om hier aanwezig te mogen zijn , dank u voor jullie inzet ,fotosoep plaatjes, grappige posts en tot morgen
take care ,cu ,![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee idd, wat je allemaal moet doen, rekening mee moet houden, dingen regelen...
Wat dacht je van de "helpdesk/syseembeheer syndroom" ?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
doeg doegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
take care ,cu ,![]()
![]()
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, maar dan rij ik wel met whiskey en een sigaar he... is dat erg?
Bedankt voor je foto, ik zal er nog een paar voor je maken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
take care ,cu ,![]()
![]()
->quote:
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, het is al laat... en alles gaat te snel hieroquote:
op zich kan je ook best ontsporenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgen![]()
IT is nog redelijk nieuw natuurlijk, daar komen ze over een paar jaartjes wel achterquote:
Ik mag dat best zeggen vind ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
->
[..]
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, het is al laat... en alles gaat te snel hiero
dat wel jahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich kan je ook best ontsporen
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgen![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
Dat gaat gezellig worden!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
JEUJ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn foutquote:
Sjit, heb ik dan toch humor?quote:
* Crazy-M geeft droxz een brilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn fout
Ik ben al de hele dag melig, snap er geen moer vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vooral die tjoek tjoek tjoek
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn fout
je weet de weg naar de koelkastquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
[..]WHAHAAHAHAHAHAHAAA!
grrrr nu moet ik echt nieuwe wijn gaan halen
* Crazy-M geeft sleutel nummer 13quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag melig, snap er geen moer van
Zit ik serieus op brillen te zoeken als grap, kom ik de bril van Sgele tegen!quote:
Drink het dan ook gewoon een keer opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
[..]WHAHAAHAHAHAHAHAAA!
grrrr nu moet ik echt nieuwe wijn gaan halen
WHAHAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik serieus op brillen te zoeken als grap, kom ik de bril van Sgele tegen!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |