Das wel minder, moet gewoon ergens even een domeintje reggen... is toch alleen maar voor kleine foto's enzo, en die paar euro maken me dan ook niet uitquote:
En lekker moe is andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,
en je bent "lekker" moe, ik ben nu ook moe... maar van het nietsdoen.
Hoop voor je dat alles goed gaat man, succes iig
Ook in dat duiveltjes outfit zeker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe ik terug ben gekomen in het bedrijf waar ik nu werk, kwam mijn oude teammanager tegen in dat duiveltjes outfit... en werd gevraagd of ik maandag niet langs wou komen voor gesprek ..
Hoi luie damequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Ik kom hier ook maar even lastigvallen, op verzoek van logi natuurlijk:')
welkom dan maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Ikkuh, ik dacht dat jij lui was!!quote:
Wat voor gesprek heb je dan precies?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, vrijdag op kantoor bij mijn echte baas
Ook gelijk een gesprek enzo
Vandaag btw klant aan de telefoon.
Ik zo: jah, is al 2 keer he dit probleem?
Zij: Jah idd.
Ik: Laatste keer is door netwerkbeheerder opgelost dus ik zal even aan hem vragen hoe en wat, neemt hij contact met je op.
Krijg je als antwoord:
Nee, ik heb liever dat jij het doet, Want lijkt net of netwerkbeheerder er geen verstand van hebt. En jij zorgde er de vorige keer voor dat ik binnen 1 minuut weer verder kon werken.
Sta je dan met je bek vol tanden aan de telefoon
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook in dat duiveltjes outfit zeker?
Dat is wel een frappante mannier om daar weer te gaan werken ja! ahhaha
Dat ben ik toch nooit?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ikkuh, ik dacht dat jij lui was!!![]()
Logi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sophietjuh het volgende:
Het was ook wel een superavond! We moeten de outfits gauw weer een keer aandoenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
[..]Ik was met sophie (zij is mijn beste vriendin die momenteel bij mij logeerd
) sophie als marlyn monroe en ik als duiveltje, moesten even naar de wc. Komen de wc uit staan daar 2 ex tm's van mijn oude werk.. Werd bestormd met de woorden "I knew it was you!!" waren ons helemaal achterna gelopen
een logeer partij zonder mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
) sophie als marlyn monroe en ik als duiveltje, moesten even naar de wc. Komen de wc uit staan daar 2 ex tm's van mijn oude werk.. Werd bestormd met de woorden "I knew it was you!!" waren ons helemaal achterna gelopen
Zo ziet ze er thuis altijd uitquote:
Daarom vanavond even relaxen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En lekker moe is anders![]()
Heel de tijd hoop gestress bij iedereen enzo. Nu is er donderdag weer een oefening, konden we weer gaan verplaatsen
En o, karwei van de netwerkbeheerder heeft hij nu zelfs in het systeem gezet op zijn naam, maar wel met de toevoeging dat IK het eventjes doe![]()
Jeps!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Het was ook wel een superavond! We moeten de outfits gauw weer een keer aandoen
Vermoedelijk gewoon gesprek met hoe alles gaat enzo. Enzo denk ik. Niet echt iets bijzonders volgens mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor gesprek heb je dan precies?
Dat klinkt wel bekend ja, die systeembeheerders kunnen niet echt overweg met gebruikers enzo....
En ze snappen nooit dat ze het SNEL moeten fixen, en dat ze ook even moeten terugbellen enzo...
Maar goed om te horen dat je het goed doet toch
Met zo'n outfit moet dat ook niet zo'n probleem zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Logician het volgende:
Okee, soms.........quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met zo'n outfit moet dat ook niet zo'n probleem zijn lijkt me?
Jah, helpen ok, als hij het netjes vraagt: Misschien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom vanavond even relaxen?
WTF, je kan er bij helpen, maar om er nou gelijk bij te zetten dat jij dat eventjes gaat doen,
van je collega moet je het hebben?!...
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!quote:
oooh dat komt wel goed, gewoon trechter in de mondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zorg dan eens dat ze die wijn opdrinkt ipv uitspuugt!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
oooh dat komt wel goed, gewoon trechter in de mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |