die geweldigen waar ik de hoofdrol had , heb ik in mijn fobo staan , ja je zal je eigen virtuele museum moeten krijgen iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet al die fotosoeps eens ergens zetten dat je ze allemaal makkelijk kan zien...
Vandaag stuk of 15 denk?
Ben benieuwd wat mijn collega's zouden zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, een Wigger... je bent een blanke negert
Wat vind je van die fietsketting om je nek, dat gaat een rage worden hoor!
Photobucket?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet al die fotosoeps eens ergens zetten dat je ze allemaal makkelijk kan zien...
Vandaag stuk of 15 denk?
Hoi Lyndaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef lynda het volgende:
Stel he.. Je werkt bij Endemol..
Wat voor CAO heb je dan?
kan iemand mij dit antwoord geven?
Alleen mijn homepageruimte is bijna vol, dus ik zal ze binnenkort even ergens anders moeten hosten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Runx het volgende:
[..]
die geweldigen waar ik de hoofdrol had , heb ik in mijn fobo staan , ja je zal je eigen virtuele museum moeten krijgen idd
ok thank you , jij zal gewoon hier op fok je eigen museum moeten krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen mijn homepageruimte is bijna vol, dus ik zal ze binnenkort even ergens anders moeten hosten.
Ik geef je dan wel even een gil, zodat je de linkjes kan aanpassen
Ik heb het ooit bij een ex geflikt (geen succes trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mijn collega's zouden zeggenals ik met een fietsketting om op mijn werk kom.. is weer eens wat anders dan een ollily sjaaltje
Geniaalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het ooit bij een ex geflikt (geen succes trouwens), ik zou een leuk zilveren kettinkje geven.. kwam ik aan met een groot hangslot
![]()
(zelfs toen had ik dus al geen humor)
Nee.. ik wil het euh weten voor ik morgenochtend wakker wordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi Lynda, als je een paar jaartjes wacht zal ik het antwoord aan jou geven , is dat goed?
ff checken, kan je daar makkelijk komen via FTP, of moet je daar alles webbased uppen?quote:
PM Danny even, kan je lachenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ok thank you , jij zal gewoon hier op fok je eigen museum moeten krijgen![]()
jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Geniaal
Ik heb ooit op het punt gestaan om voor de gein in een bunnysuit op het werk te komen samen met een andere collegaBen ergens toch blij dat ik dat nooit gedaan heb....
quote:
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz,
Idd drukke dag geweest op werk
Alweer. Hopelijk morgen echt wat rustiger
Donderdag verhuizen we met onze eigen afdeling en dan vrijdag zit ik de hele dag op kantoor in Breda
heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]wellicht kan je zeggen dat ie er een gratis voorbinddildo bij cadeau krijgt ...
Das ook best humor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Geniaal
Ik heb ooit op het punt gestaan om voor de gein in een bunnysuit op het werk te komen samen met een andere collegaBen ergens toch blij dat ik dat nooit gedaan heb....
webbased alleen helaasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff checken, kan je daar makkelijk komen via FTP, of moet je daar alles webbased uppen?
Of dat hij dan een fok abbo neemt, heeft hij weer wat euro's voor zijn hummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Logician het volgende:
[..]wellicht kan je erbij zeggen dat ie er een gratis voorbinddildo bij cadeau krijgt ...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das ook best humor!
Ben jaartje terug nog naar een meeting van oude collega's gegaan (bij iemand thuis, borrel en pokeren ofzo)
... in mijn bourka!![]()
Tja, vrijdag op kantoor bij mijn echte baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! Aan de andere kant, je dag gaat wel een stuk sneller moet ik zeggen,
en je bent "lekker" moe, ik ben nu ook moe... maar van het nietsdoen.
Hoop voor je dat alles goed gaat man, succes iig
Gratis is handig ja, vooral als je het bij andere mensen kan laten bezorgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik niet nodig* oja NL mode aan ... alles wat gratis hebben *
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik niet nodig* oja NL mode aan ... alles wat gratis hebben *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |