ben je mooi te laatquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadiehooooooooooooooooooooooooquote:
jah, hij was al gezonkenquote:
Nah die gaan mij te hoogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Sophietjuh het volgende:
Word het dan geen tijd voor een vliegtuig logi???
IK BEN NIET GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Sophietjuh het volgende:
Word het dan geen tijd voor een vliegtuig logi???
hodieha!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadiehoooooooooooooooooooooooo
allemaal? Stond je op speaker ofzo??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00
Hehe, sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00
Tsja, dan word het moeilijkquote:
*iets over ritalin mompel*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK BEN NIET GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN EEN VLIEGTUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Pruttel ** NIJONG **** VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM ** Pruttel
kinkyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Tsja, dan word het moeilijkHou het dan maar bij de ehm..... roséfles
ik wist niet dat je een oud verdwaald vrouwtje wasquote:
Serieus moet niet gekker worden, ik visualiseerde me ineens iets erhm waar ik maar verder niet op inga..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Tsja, dan word het moeilijkHou het dan maar bij de ehm..... roséfles
oepsie..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Serieus moet niet gekker worden, ik visualiseerde me ineens iets erhm waar ik maar verder niet op inga..
hey lyn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor als er 20 topics in de avond worden vol geluld
Nagaan dat ik nu nog eens niet op stoom benquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nagaan dat ik nu nog eens niet op stoom ben
als het maar zo'n gesprek is komt het goed tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon gesprek met hoe alles gaat enzo. Enzo denk ik. Niet echt iets bijzonders volgens mij.
Ja die netwerkbeheerders snappen dat echt nietgaan gelijk naar de bodem zoeken. Ik doe altijd eerst oplossen, dan uitzoeken.
Die netwerkbeheerder wist het na bijna een uur bezig te zijn geweest niet waar het probleem zat
Ik vraag toestemming om wachtwoord te wijzigen dat we op systeem naast ons kunnen testen.
Alles werkt. Dus gelijk: Ok, lokaal probleem. Dus gelijk pc onderzocht, alleen andere heeft hem weer afgesloten omdat hij denkt dat het weer is opgelost. Dus ben benieuwd :x
moah , zoveel rook komt er ook uit mijn bek als ik aan de waterpijp zitquote:
tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke FUUUUUT FUUUUUUT Dames en heren: Station GRTDOJWquote:
ach, leer je mee omgaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als het maar zo'n gesprek is komt het goed toch
Die gasten denken gewoon te moeilijk, gaan gelijk moeilijke termen pakken enzo...
Maarja, begin simpel, dingen uitsluiten enzo... dat snappen die gasten gewoon niet
Wel lekker dat je collega's gewoon calls sluiten, ik zou ze een uitbrander geven!
ik reis zwartquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke, tjoeke FUUUUUT FUUUUUUT Dames en heren: Station GRTDOJW
* Crazy-M roept conductrice sophietje en wijst naar Runx:quote:
Gewoon goed je best blijven doen, en blij zijn met problemen oplossen (dus gelukkige gebruikers).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, helpen ok, als hij het netjes vraagt: Misschien.
Maar op deze manier .....
Vrijdag ben ik de gehele dag er niet.
Heb maar naar hem gemaild met TM als kopie houder of hij de backup tapes kan doen (zijn taak officieel)
Maar goed, moet nog tot eind december, dan ben ik van hem verlost
Gooi Runx maar de trein uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M roept conductrice sophietje en wijst naar Runx:
EEN ZWARTE RIJDER !!!!
Iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon goed je best blijven doen, en blij zijn met problemen oplossen (dus gelukkige gebruikers).
Moet jij ookal alles naar meerdere mensen sturen omdat je anders denkt dat die gene het niet zou lezen?
Ik ben heel er juist op gaan letten, dat doe ik dus ook niet meer! hahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
[..]
misschien moet jij gewoon wat op je woorden letten.
Dan stuur ik droxz wel ffquote:
Kut collega was vrij vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:05 schreef draculettetje het volgende:
droxz hoe is het met die klacht nu afgelopen
heb ik helemaal gemist
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben heel er juist op gaan letten, dat doe ik dus ook niet meer! hahahaha
(ookal bedoel je het niet serieus)
boem headshotquote:
O dan heb je hem neergeslagen ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut collega was vrij vandaag
Hij is er morgen weer, dus dan zullen jullie het wel horen.
(in de middag is hij WEER naar het ziekenhuis... )
van die mooie gele huishoudschoenenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan stuur ik droxz wel ff
mag mijn handjes niet vies maken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan stuur ik droxz wel ff
mag mijn handjes niet vies maken
Ik zocht een zwartrijder en kwam toen bij het paardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Runx het volgende:
[..]
boem headshotjammer dat die niet vol raak was
Geef gewoon netjes door dat je handtekeningensessie morgen om 16:00 is manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Runx het volgende:
wtf bellen er allemaal vage mensen , belt er iemand die verkeerd verbonden is .. om 22.00... ojah zijn mijn FANS
Sssssssssshtttt Mijn imago wat doe je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
van die mooie gele huishoudschoenenHebben logi en ik hier nog wel in de kast liggen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
van die mooie gele huishoudschoenenHebben logi en ik hier nog wel in de kast liggen
ja als je pictures van mij wil mag je het ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zocht een zwartrijder en kwam toen bij het paard
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je pictues van mij wil mag je het ook gewoon vragen
Nee daar hebben we de witte voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]die zijn toch voor inwendige onderzoeken dacht ik
![]()
Ik ook hoor, en neem de tijd...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Idd
doe ik gewoon puur om mezelf veilig te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |