Ik zie net pas dat jij zomaar een bericht hebt achtergelaten in mijn FOBO!quote:
Lol was pas 5 dagen geleden hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat jij zomaar een bericht hebt achtergelaten in mijn FOBO!
Dus mijn fobo werkt nog!
jah gaat wel, en daar ?quote:
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik zou alleen niet weten wat, ben kapot/moe van het nietsdoen van vanmiddag zeg
Aha, ik moet toch eens vader in mijn FOBO kijken.... ik krijg er geen mailtjes meer van,quote:
Volgens mij ben jij moe van je drukke dag, kan dat?quote:
Oke coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus, maar dan in het zwart![]()
Haha we zijn van alle markten thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie voor FOBO verslaafde zeg... ik typ 3 berichten, en heb er binnen 10 minuten weer 2 terug!
Ziet er netjes uit ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Logician het volgende:
Oeh people
Ja he?? Staat echt mooi netjes/vrouwelijk
klerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja!
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je er onder draagt
Hooi...does aantrekken dan morgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Logician het volgende:Oeh people
Ja he?? Staat echt mooi netjes/vrouwelijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja!
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je er onder draagt
Hoi hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hooi...does aantrekken dan morgen
Oeeh...!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef renedis het volgende:
hallo! ik ben er ook nog even.. ik zeg nu hoi en gelijk weer doei!
droxz.. morgen fotosoep contest in de na-middag?
Echt? Ik zou denken dat je er een hema onderbroek onder zou dragen, met een zelfgebreide trui van oma ofzoquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt? Ik zou denken dat je er een hema onderbroek onder zou dragen, met een zelfgebreide trui van oma ofzoWat denken jullie wel niet van me hiero?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt? Ik zou denken dat je er een hema onderbroek onder zou dragen, met een zelfgebreide trui van oma ofzoWat denken jullie wel niet van me hiero?
Haha liegenaar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tijd heb morgen middag, ik hoop dat het rustig is en ik weer even kan fotosoepenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef renedis het volgende:
hallo! ik ben er ook nog even.. ik zeg nu hoi en gelijk weer doei!
droxz.. morgen fotosoep contest in de na-middag?
hahahaa moeten alleen meer pics hebben denk ik zo :p beetje variatie is wel leukquote:
jaa het zelfde geld voor mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tijd heb morgen middag, ik hoop dat het rustig is en ik weer even kan fotosoepen
Gaat iedereen hier even serieus doen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Logician het volgende:
[..]ik doe niet aan hema onderbroeken sorrie..
Dat zeg ik, wat denken jullie wel niet van mequote:
uhuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat iedereen hier even serieus doen ofzo
Jah want dit is ook een hele serieuze topic reeksquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat denken jullie wel niet van me
Antwoord ik eens serieus, vat iedereen het verkeerd op! hahahah
Ik heb nog geen redbull kunnen pakken, en start toevallig net mijn hotmail op voor die foto... rustig aan jij, het is avond!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef debbie_19 het volgende:
Ik wacht hier...op Droxz
Pompidompidom...wacht wacht wacht
Hup ga je redbull pakken..zorgt vast wel voor inspiratiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen redbull kunnen pakken, en start toevallig net mijn hotmail op voor die foto... rustig aan jij, het is avond!
Zo oud ben ik niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet hoor![]()
Jullie zijn gewoon jong!
Gelukkig ben ik nog jongquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet hoor![]()
Jullie zijn gewoon jong!
Zie je, volgens mij hebben wij hier allemaal wel een beetje dezelfde leeftijdquote:
Wij schelen wel aardig wat jaartjes ja!quote:
Allemaal oude fietsen hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, volgens mij hebben wij hier allemaal wel een beetje dezelfde leeftijd
Hoe jong zijn jullie danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, volgens mij hebben wij hier allemaal wel een beetje dezelfde leeftijd
Haha, ach leeftijd maakt toch niks uit..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij schelen wel aardig wat jaartjes ja!
Owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |