goed initiatiefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al het geld gaat naar "RunX want's to be famous foundation"
Tja klein dorpje, weinig omzet in zo'n zaak...dan moet je er dus wel 2 overvallen om 't rendabel te makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef lynda het volgende:
Wie nu nog durft te zeggen dat Oudorp een klein kut dorp is waar nooit wat gebeurd spoort niet
overval 1..
overval 2..
Mwa.. weinig omzet zal je vies tegen vallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja klein dorpje, weinig omzet in zo'n zaak...dan moet je er dus wel 2 overvallen om 't rendabel te maken
ik zou alleen niet weten wat, ben kapot/moe van het nietsdoen van vanmiddag zegquote:
Ej hangjas van me, alles goed?quote:
Ik zie net pas dat jij zomaar een bericht hebt achtergelaten in mijn FOBO!quote:
Lol was pas 5 dagen geleden hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat jij zomaar een bericht hebt achtergelaten in mijn FOBO!
Dus mijn fobo werkt nog!
jah gaat wel, en daar ?quote:
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik zou alleen niet weten wat, ben kapot/moe van het nietsdoen van vanmiddag zeg
Aha, ik moet toch eens vader in mijn FOBO kijken.... ik krijg er geen mailtjes meer van,quote:
Volgens mij ben jij moe van je drukke dag, kan dat?quote:
Oke coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus, maar dan in het zwart![]()
Haha we zijn van alle markten thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat zijn jullie voor FOBO verslaafde zeg... ik typ 3 berichten, en heb er binnen 10 minuten weer 2 terug!
Ziet er netjes uit ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Logician het volgende:
Oeh people
Ja he?? Staat echt mooi netjes/vrouwelijk
klerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja!
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je er onder draagt
Hooi...does aantrekken dan morgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:49 schreef Logician het volgende:Oeh people
Ja he?? Staat echt mooi netjes/vrouwelijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja!
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je er onder draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |