abonnement Unibet Coolblue
pi_62205530


Vorige delen:
Go Ahead Eagles
GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw
GAE Topic #8 - Go ahead is niet te kraken
GAE Topic #9 - Aan gelijkspelen doen wij weer wel



Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Gouden Gids Divisie. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971 werd aan Go Ahead de toevoeging \\\\\\\"Eagles\\\\\\\" gehangen, naar een idee van trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het op een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de veertiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Bary Hughes, Henk ten Cate en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

Go Ahead Eagles 2007/2008





Links
  • http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
  • http://www.jupilerleague.nl - Officiële website Jupiler League.
  • http://www.kowet.nl

    GAE supporters op FOK!
    Kluupkluup
    Erasmusch
    -Vaduz-
    Freshthinking
    Sassie
    Martijn_fijn
    Messenga
    Sjander
    GeneraalUli
    jaspah
    eagle75
    HumbertoT
    Stanley_Climbfall
    Xurk
    Silver_Shark
  • That's all folks!
    pi_62206220
    De OP is aan vernieuwing toe zie ik, ga ik binnenkort even regelen. (als iemand anders ermee gangs wil: graag)
    That's all folks!
    pi_62206788
    tvp
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_62207122
    Afgelopen zondag gaat mogelijk een staartje krijgen:
    quote:
    KNVB vraagt beelden IJsselderby op
    maandag 06 oktober 2008 | 20:35 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 oktober 2008 | 15:03

    ZWOLLE - De KNVB heeft bij RTV Oost de beelden van de wedstrijd FC Zwolle-GA Eagles van afgelopen zondag opgevraagd. Het gaat de voetbalbond daarbij om de vechtpartij die na afloop voor het Deventer supportersvak ontstond. ,,We hebben vernomen dat er een incident is geweest'', zegt KNVB-woordvoerder Renske Bruinsma. ,,Op basis van de beelden wordt later deze week door de openbare aanklager besloten of er een vooronderzoek komt.''

    Na afloop van de IJsselderby (1-0) ontstond een vechtpartij. Zwollenaar Dominggus Lim-Duan provoceerde de Deventer aanhang door zijn shirt te kussen. Eagle Frank Broers duwde Lim-Duan daarna hard tegen de reclameborden. Zwolle-keeper Diederik Boer schopte Broers vervolgens, waarna de rust weerkeerde. Later ontstond in de catacomben van het stadion nog een opstootje, toen een familielid van Lim-Duan de wachtende Broers wilde slaan.

    FC Zwolle neemt in de zaak volgens Gerald van den Belt een afwachtende houding aan. De directeur is met name verbijsterd door de provocaties van Lim-Duan. " Echt een domme actie, daar is Lim-Duan na de wedstrijd ook meteen op aangesproken. Hij is de aanstichter geweest van de problemen." De club denkt nog na over maatregelen tegen de spelers.

    De club wil de vakindeling van het stadion aan een nader onderzoek onderwerpen, omdat er eerder tegen Cambuur ook problemen zijn geweest. Het vak voor de gasten grenst aan het kidsvak, maar dat vak werd zondag bevolkt door fanatieke Zwolse fans. "Dat is geen gelukkige keuze geweest", zegt Van den Belt.
    Bron: http://www.destentor.nl/s(...)n-IJsselderby-op.ece
    pi_62207241
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_62207976
    Die frituurpan is met GAE - olle de lul xD
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_62210461
    Er is ook altijd wat met die familie
    pi_62212791
    Hoe vinden jullie GAE-fans Droste het tot nu toe doen? Plaatsen jullie hem boven Bakkati? (Ik weet dat hij afgelopen wedstrijden geblesseerd was)
    pi_62213624
    Ik kan er niet goed genoeg over oordelen eigenlijk.
    That's all folks!
    pi_62214152
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
    [ afbeelding ]
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:13:35 #11
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_62218077
    Goed topic
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:30:37 #12
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_62218605
    Het zal eens niet gereld hebben tijdens de GAE - Zwolle derby... toen ik nog in de buurt woonde en seizoenskaarthouder was, was het in ieder geval wel altijd mijn favoriete wedstrijd in de Adelaarshorst, alleen al door de sfeer. Alleen jammer dat ik me slechts een enkele keer kan herinneren dat GAE de derby heeft weten te winnen.
    pi_62965606
    Gaat moeilijk worden tegen Top oss met al die blessures en schorsingen
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_62966221
    Misschien helpt dat het team juist wel, nu weten ze dat ze echt hun stinkende best moeten doen.
    That's all folks!
    pi_63040793
    1-0 voor nu, goal van Ranegié!

    2-0!


    edit: en afgelopen! wel een rode kaart voor broers (?), verslaggever wist het niet zeker. .

    [ Bericht 45% gewijzigd door GeneraalUli op 07-11-2008 21:50:04 ]
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 7 november 2008 @ 22:10:20 #16
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_63042125
    Netjes, weer een overwinning Alleen stijgt het niet zo hard op de ranglijst, dat is wel jammer.

    Ze hebben wel zowel in de algemene klassering als in de periode-ranglijst mooie cijfers... 5-5-5 en 1-1-1
    pi_63056074
    Met z'n dertienen nog een overwinning ook.
    That's all folks!
    pi_63124373
    De scorende broer is 5(!) wedstrijden geschorst, omdat ie een elleboog gaf en een assistent-scheidsrechter beledigde.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_63125203
    Zo, opzich valt het mee als hij die assistent echt aardig geraakt heeft. Maar 5 wedstrijden hem kwijt zijn is niet tof.
    That's all folks!
    pi_63126986
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
    Zo, opzich valt het mee als hij die assistent echt aardig geraakt heeft. Maar 5 wedstrijden hem kwijt zijn is niet tof.
    Hij raakte een tegenstander, en beledigde daarna de assistent-scheids (Wrs. omdat de assistent de elleboog aangaf?)


    Edit: Volgens de VI is het zelfs een dubbele rode kaart.

    [ Bericht 7% gewijzigd door GeneraalUli op 12-11-2008 15:26:03 ]
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 13 december 2008 @ 20:29:23 #21
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_63992365
    Toch netjes, van de [met afstand] koploper winnen Ook leuk voor de huidige periode!

    Gezien hun statistieken [7-7-6] hoop ik niet dat ze zoals al een paar keer dit seizoen het de komende wedstrijd weer gaan gelijktrekken naar drie keer hetzelfde getal
    pi_64056575
    ik kom ook uit deventer, dat eagles zou winnen was gewoon zeker, eagles gaat vanaf nu veel winnen let maar op...gewoon wedden op eagles dan zit je goed...
    mijn hobbys: toto spelen en voetballen -spamlink verwijderd door FA-
    pi_64061387
    Thanks voor de top man, topper.

    En Bosvelt als assistent erbij, wel prima dacht ik.
    That's all folks!
    pi_64061639
    Sinds die Parnela er weer bij is, loopt het inderdaad een stuk beter
    pi_65349348
    quote:
    Van Leeuwen heeft aanbieding Go Ahead op zak

    Go Ahead Eagles heeft Timon van Leeuwen een contract aangeboden voor volgend seizoen.

    De middenvelder staat nu nog onder contract van Feyenoord en traint al enkele weken mee in Deventer. Naast Van Leeuwen wil Go Ahead ook de Slowaak Jan Goga inlijven. De 19-jarige spits staat nog tot 2012 onder contract bij MFK Kosice. Go Ahead heeft de wens uitgesproken om de aanvaller te huren. Deze week traint ook de Fin Kari Arkivuo, getipt door Jari Litmanen, mee in de Adelaarshorst.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 18:44:45 #26
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_65352146
    Er stond vandaag een leuk artikel over Go Ahead in de Pers.

    'De enige volksclub van Nederland is Go Ahead Eagles'

    pi_65352390
    quote:
    Deze week traint ook de Fin Kari Arkivuo, getipt door Jari Litmanen, mee in de Adelaarshorst.
    Quote uit de Stentor over hem:
    "Hij heeft van rechtsvoor tot linksachter gespeeld"
    Weet niet precies wat ik van 'm moet vinden
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_65353852
    Lijkt me dus een uitstekende speler.

    Ik mis de laatste tijd een beetje het GAE-gevoel. Ik vind niet dat de lijn goed wordt doorgezet, die Snoei toch wel in werking had gezet. Dat komt deels door de aangetrokken spelers (meesten zijn niet echt GAE-spelers). Ze hebben de vastigheden er een beetje uitgehaald.
    That's all folks!
    pi_65353896
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 18:52 schreef GeneraalUli het volgende:

    [..]

    Quote uit de Stentor over hem:
    "Hij heeft van rechtsvoor tot linksachter gespeeld"
    Weet niet precies wat ik van 'm moet vinden
    Soort nieuwe Gabrich dan?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_65355119
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Soort nieuwe Gabrich dan?

    Laten we hopen van niet.


    -Edit: 1-0 voor gekomen bij RBC

    [ Bericht 12% gewijzigd door GeneraalUli op 23-01-2009 20:23:31 ]
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_65356348
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Er stond vandaag een leuk artikel over Go Ahead in de Pers.

    'De enige volksclub van Nederland is Go Ahead Eagles'


    Heb het net gelezen en het gaat voornamelijk over het Stadion. Oa Overmars en Boerebach worden geciteerd.

    Voor de liefhebbers: de editie van vandaag is gewoon als pdf te downloaden op depers.nl
    pi_65357490
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef GeneraalUli het volgende:

    [..]

    Laten we hopen van niet.


    -Edit: 1-0 voor gekomen bij RBC
    Wie heeft gescoord?

    Had (lees: wist) eerst vrij weinig van GAE. Nu er 2 maten van mij voetballen toch maar eens gaan kijken. Mooie sfeer, prachtig authentiek stadion vooral die box op de hoofdtribune . Jammer dat ze zondag verloren.
    pi_65357584
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Weaut het volgende:

    [..]

    Wie heeft gescoord?

    Had (lees: wist) eerst vrij weinig van GAE. Nu er 2 maten van mij voetballen toch maar eens gaan kijken. Mooie sfeer, prachtig authentiek stadion vooral die box op de hoofdtribune . Jammer dat ze zondag verloren.
    Halil Colak uit een vrije trap.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 24 januari 2009 @ 00:56:29 #34
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_65364238
    En weer drie punten
    pi_65575752
    Kleine kans op de periode vanavond. Moeten Zwolle en Fortuna verliezen..opzich redelijk aannemelijk aangezien Fortuna tegen Excelsior moet (toch een van de betere ploegen) en Zwolle uit naar Cambuur.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_66440391
    Hoeveel heeft die Post er al gemaakt?
    pi_66440414
    Ik heb een vraagje;

    ik zou graag in het bezit komen van een Go Ahead shirt. Nu woon ik zelf in brabant, en zie ik het niet zitten 4 uur te reizen. Is er een andere mogelijkheid waarop ik het shirt zou kunnen kopen ? De site kan ik niets vinden, ook gaan nummer van de fanshop.

    alvast bedankt.
    pi_66452730
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
    Hoeveel heeft die Post er al gemaakt?
    Drie stuks om exact te zijn.

    Moet Ahahaoui en Colak voor zich dulden in de lijst met clubtopscorers.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_66454478
    Van der Biezen was wel een welkome aanvulling trouwens. Beetje de echte opvolger van Ars.
    That's all folks!
      woensdag 25 februari 2009 @ 18:42:00 #40
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_66454814
    Wout Droste komt er niet helemaal aan te pas volgens mij, of is ie geblesseerd?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_66455274
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 12:14 schreef N.i.c.k het volgende:
    Ik heb een vraagje;

    ik zou graag in het bezit komen van een Go Ahead shirt. Nu woon ik zelf in brabant, en zie ik het niet zitten 4 uur te reizen. Is er een andere mogelijkheid waarop ik het shirt zou kunnen kopen ? De site kan ik niets vinden, ook gaan nummer van de fanshop.

    alvast bedankt.
    http://www.telstarshop.nl/

    Deze zaak in Deventer is een soort fanshop van GAE. Misschien dat dit je verder kan helpen
    pi_66457890
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
    Toepasselijke naam
    Dat wel
    pi_66886539
    quote:
    Vroege start voor Eagles
    Door Patrick Leemans
    Dinsdag, 10 maart 2009, 08:20

    Go Ahead Eagles is er volgend seizoen al vroeg bij. De club begint op woensdag 24 juni met de voorbereidingen op het nieuwe voetbaljaar.

    Reden is de bizar vroege competitiestart voor de Jupiler League: 8 augustus. Go Ahead traint, play-offs of niet, door tot eind mei. De spelers dienen zich na 3,5 week vakantie weer te melden.

    De Deventernaren vertrekken net als andere jaren dan voor een trainingskamp naar Terwolde. Op sportpark Woldermarck staan de oefenwedstrijden tegen Willem II, De Graafschap en Excelsior al vast gepland.
    pi_66892111
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 20:20 schreef Urquhart het volgende:
    Dat wel
    Als je het niet weet zat je afgelopen vrijdag toch raar te kijken bij de wedstrijd GAE-Telstar toen die reclameboarden Telstarshop voorbij kwamen
    pi_67225652
    Ahahaoui vertrekt dus. Ik zal hem niet missen, die jongen denk echt dat hij erg goed is. Net als zijn zaakwaarnemer. Zoek het samen lekker uit.
    That's all folks!
    pi_67226710
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ahahaoui vertrekt dus. Ik zal hem niet missen, die jongen denk echt dat hij erg goed is. Net als zijn zaakwaarnemer. Zoek het samen lekker uit.
    Wel een ton weggegooid dan...
    pi_67229544
    Tis niet anders. Die Marokaanse jongens vinden zichzelf altijd beter dan de rest. Bakatti heeft er ook een handje van. Ahaoui heeft niet veel klaar gemaakt de twee seizoenen alhier.
    pi_67232389
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Wel een ton weggegooid dan...
    En weer een ton verdiend aan Liverpool, van de opleidingskosten van Jan Kromkamp.
    Oke, Liverpool gaat nog in hoger beroep, maargoed.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_67232540
    Turk gaat naar cambuur zo te zien..
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_67698844
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:45 schreef Silver_Shark het volgende:
    Turk gaat naar cambuur zo te zien..

    v.d. Wal trouwens ook..vreemd, aangezien ik dacht dat het nogal een talent was...
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      zaterdag 4 april 2009 @ 10:29:29 #52
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_67699033
    quote:
    GAE wil langer beschikken over huurlingen

    Go Ahead Eagles hoopt ook volgend seizoen gebruik te kunnen maken van de diensten van Halil Colak en Wout Droste. De linkerspits en de rechtsback komen dit seizoen op huurbasis uit voor de ploeg uit Deventer, maar hebben in Enschede nog een contract tot 2010. Eagles hoopt echter het tweetal nog een seizoen te huren vanwege het samenwerkingsverband met FC Twente, waarin staat dat de Deventernaren elk seizoen over enkele Tukkers mogen beschikken. Over Jules Reimerink, die door blessureleed nauwelijks aan spelen toekwam in de Adelaarshorst, heeft men nog geen beslissing genomen.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_69054508
    quote:
    Beukert op proef bij Go Ahead Eagles

    ALMELO Nino Beukert is deze week op proef bij Go Ahead Eagles. De aanvaller die bij Heracles Almelo niet in aanmerking komt voor contractverlenging, mag de technische staf van de Deventer club proberen te overtuigen. De eerstedivisionist speelt volgende week nog een oefenwedstrijd, waarin Beukert ook zijn opwachting zal maken.

    Beukert kwam in dienst van Heracles tot drie officiële wedstrijden.
    pi_69288395
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 10:11 schreef GeneraalUli het volgende:

    [..]

    v.d. Wal trouwens ook..vreemd, aangezien ik dacht dat het nogal een talent was...
    Kon de stap niet maken in Deventer.

    Verder is de tombola weer aardig op gang. Ik heb alleen niet het idee dat Go Ahead er echt mee opschiet. Hollart erbij is wel okee, maar wil je stappen maken dan kun je beter Duits van Omniworld halen.

    Verder ben ik bang dat ze Arkivuo ook niet vast kunnen houden, zo iemand moet echt vastgehouden worden. Ahahaoui weg is prima, vind ik een stoker. Dominique weg maakt ook niet uit, te eigenzinnig. En Te Boekhorst heeft het niveau gewoon niet.

    Het wachten is op een paar echt goede spelers!
    That's all folks!
    pi_69288769
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Blawh het volgende:

    [..]
    Ideale naam voor een pinch-itter
    pi_69289010
    Hij is alweer afgetest.
    pi_69289083
    Logisch, was zelfs bij de beloften bij ons geen basisspeler meer.
    pi_69289402
    Ben benieuwd welke hoofdklasser hem oppikt, als dat nog kan. Ik zet in op HSC'21 dan.
    That's all folks!
    pi_69297603
    Dat kan nog tot half juli, dus tijd zat. HSC '21 is zijn oude club toch of in elk geval uit de buurt?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_70281813
    quote:
    GO AHEAD EAGLES OEFENT TEGEN SC HEERENVEEN

    Terwolde. Woensdag 24 juni is de volledige selectie van Go Ahead Eagles gestart met de voorbereidingen op het voetbalseizoen 2009-2010. Zoals elk jaar vindt dit weer plaats op het sportcomplex van SV Terwolde. Woensdagavond 1 juli staat voor de Deventer selectie ook al weer de eerste serieuze oefenwedstrijd op het programma. Sc Heerenveen komt die avond naar Terwolde.

    Voor de 18e maal vinden de Intermontage zomertrainingen plaats op de velden van SV Terwolde. De ploeg van trainer Andries Ulderink en zijn assistenten Michel Boerebach en Paul Bosvelt zal dagelijks te vinden zijn op het mooie sportcomplex aan de Everwijnstraat in Terwolde.

    De selectie van de Eagles werd de afgelopen weken versterkt met Dennis Hollart (25). Deze linksbenige speler is als verdediger en middenvelder inzetbaar. Hij tekende een contract voor 2 seizoenen is afkomstig van FC Omniworld. Afgelopen week tekende Patrick Gerritsen (22) een 1-jarig contract. Gerritsen wordt gehuurd van FC Twente en is aanvaller.

    Ook Jules Reimerink (19), Wout Droste (20) en Halil Colak (21) worden komend seizoen gehuurd van FC Twente.De Deventer selectie werd verder uitgebreid met Glenn Kobussen. Deze 19-jarige verdedigende middenvelder komt op amateurbasis over van Feijenoord.

    Vanuit de eigen jeugdopleiding werden Sonny Bosz en Diego Michiels toegevoegd aan de selectie.
    pi_70281843
    Timon van Leeuwen, die hebben ze toch ook gehaald?
    pi_70286412
    De selectie 2009/2010. Gesorteerd op positie en dan op naam. Er komt waarschijnlijk nog een aanvaller bij.

    Jasper Heusinkveld D 24-12-1988
    Remko Pasveer D 08-11-1983

    Dave Bus V 19-05-1979
    Wout Droste V 20-05-1989
    Dennis Hollart V 13-11-1983
    Robbert Maruanaya V 27-01-1986
    Diego Michiels V 08-08-1990
    Marco Parnela V 05-01-1981
    Jonathan Vosselman V 14-06-1984

    Kari Arkivuo M 23-06-1983
    Sonny Bosz M 17-07-1990
    Maikel Kieftenbeld M 26-06-1990
    Glenn Kobussen M 18-06-1989
    Ceriel Oosthout M 27-09-1984
    Joey Suk M 08-07-1989
    Timon van Leeuwen M 06-09-1989
    Jordy Zuidam M 08-07-1980

    Halil Çolak A 29-01-1988
    Patrick Gerritsen A 13-03-1987
    Sander Post A 10-09-1984
    Jules Reimerink A 30-09-1989
    Koen van der Biezen A 10-07-1985
      dinsdag 23 juni 2009 @ 13:15:02 #63
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_70286987
    Het zal wel weer een gelijkspelseizoen worden.
    pi_70302680
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 13:15 schreef Messenga het volgende:
    Het zal wel weer een gelijkspelseizoen worden.
    Op het middenveld kom je denk ik tekort met zoveel jonge jongens, maar we zullen het wel zien...
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_70908668
    Vaduz, hoezo is Ahahaoui een stoker?

    Vorig seizoen was hij wel ondermaats, zo ver was ik ook.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_70909541
    Hij zeurt zo snel als hij eens gepasseerd wordt en laat zijn oren mijnsinziens teveel hangen naar de mensen om hem heen, zijn zaakwaarnemer bijvoorbeeld. Het is een makkelijk beïnvloedbaar persoon en dat is niet altijd even handig, zeker niet in een teamsport.
    That's all folks!
    pi_70909611
    Helder.

    Aan de andere kant: voetballen kan hij wel, dus hij zou het best goed kunnen doen komend seizoen bij VVV.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_70957743
    Zolang hij in de basis staat wel. Op het moment dat hij gepasseerd wordt om wat voor reden dan ook dan komen de problemen. Ik zag tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord dat hij linksbuiten stond. Ik hoop dat hij wel vindt dat dit zijn positie is. Laten we het erop houden dat zijn ego soms groter is dan zijn voetbalkwaliteiten.
      Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:39:34 #69
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71227517
    GAE is m'n 3e cluppie in Nederland

    1. FC Twente
    2. Heracles Almelo
    3. Go Ahead Eagles

    Hoe hoog verwachten jullie GAE aan het einde van komend seizoen? Ik hoop dat ze nacompetitie mogen spelen, dus ik gok plaatsje 5.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71227559
    Toch een nette overwinning op Excelsior. 3-1.
      woensdag 22 juli 2009 @ 20:41:59 #71
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_71227637
    Ik volg het alleen al om de twente huurlingen aan het werk te zien.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:42:34 #72
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_71227652
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Dos37 het volgende:
    Ik volg het alleen al om de twente huurlingen aan het werk te zien.
    En dat.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_71240337
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef TerroRobbie het volgende:
    Toch een nette overwinning op Excelsior. 3-1.

    Nou schijnen al die jonkies van Feyenoord ook geen goeie indruk gemaakt te hebben..
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_71258950
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    GAE is m'n 3e cluppie in Nederland

    1. FC Twente
    2. Heracles Almelo
    3. Go Ahead Eagles

    Hoe hoog verwachten jullie GAE aan het einde van komend seizoen? Ik hoop dat ze nacompetitie mogen spelen, dus ik gok plaatsje 5.
    Plek 5 zal te hoog gegrepen zijn. Ze hebben de stap helaas niet zo kunnen maken de afgelopen jaren onder Ulderink en ik zie niet in waarom dat dit seizoen wel gaat gebeuren. Plekje 8 op z'n hoogst vrees ik.
    That's all folks!
    pi_71259002
    Ik wil niet te negatief zijn, maar het grootste kenmerk van de jaren onder Ulderink vind ik het lage aantal goals. Zowel voor als achter, dat dan weer wel.

    Liever 4-3 dan 2-0, hoor. Spektakel en aanvallend voetbal, svp.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_71421725
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:

    [..]

    Plek 5 zal te hoog gegrepen zijn. Ze hebben de stap helaas niet zo kunnen maken de afgelopen jaren onder Ulderink en ik zie niet in waarom dat dit seizoen wel gaat gebeuren. Plekje 8 op z'n hoogst vrees ik.


    Plekje 8-7 lijkt mij ook wel haalbaar idd.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_71425649
    Die oefen overwinningen zeggen helaas ook niet zoveel. GAE draait erg vaak een goede voorbereiding, incl. goede partijen tegen ere divisie ploegen waarna het seizoen wederom tegenvalt.

    Arkivuo behouden zal lastig gaan worden omdat hij eerder al heeft aangegeven weg te willen. Een versterking moet nu trouwens wel haalbaar zijn met het opleidingsgeld van de Zeeuw lijkt me.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:00:26 #78
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_71507558
    Goh, nooit geweten dat er een centraal topic was.
    Nog mensen die morgen naar de open dag gaan?

    Robbie Ronalds
    pi_71510690
    Omniworld-thuis moet lukken toch volgende week?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_71831159
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Omniworld-thuis moet lukken toch volgende week?
    En gelukt is het. Van mij mag die ploeg er wel uit vliegen dit jaar. Lelijk verdedigend voetbal was het.
    Smile, it confuses people.
    pi_71831862
    We zijn net onderweg he, even afwachten wat die paarsen verder nog kunnen.

    Nette start inderdaad, gelukkig maar.
    That's all folks!
      woensdag 12 augustus 2009 @ 22:50:15 #82
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_71834130
    En Olle heerlijk er onderuit tegen AGOVV
    pi_71886967
    3-1 uit bij RBC gewonnen.
    Hattrick van K. vd Biezen.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:49:39 #84
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_71891004
    Goed begin van het seizoen, hopelijk wordt dit doorgetrokken
    pi_71901213
    De Graafschap volgende week, gelijk een echt goede test om te zien hoever deze groep is.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:47:38 #86
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_71902433
    Absoluut, al moet ik wel zeggen dat de Graafschap gisteren ook niet erg overtuigend speelde, maar lastig wordt het zeker.
    pi_71904272
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef GeneraalUli het volgende:
    Hattrick van K. vd Biezen.
    Fata morgana?
    pi_71904854
    Colak is denk ik wel bereid z'n doelpunt af te staan.
    That's all folks!
    pi_71904973
    Ik bedoelde het meer in de zin van, kan mn ogen niet geloven
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:50:41 #90
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72084448
    Wel een lekker begin van het seizoen zo En toch niet tegen de minsten van de Jupiler League de afgelopen twee wedstrijden!
      zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:16:18 #91
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_72084692
    Gewoon eerste. WTF.
      zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:56:34 #92
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72085913
    Goed nieuws!
    quote:
    GA Eagles heeft Halil Colak definitief overgenomen van FC Twente. De Deventer club kwam vrijdag een contract voor drie jaar overeen met de aanvaller.

    Ondanks buitenlandse interesse kiest Colak voor een langer verblijf in Deventer, waar hij woont en opgroeide. Colak ziet bij GA Eagles mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. Marc Overmars toonde zich zeer content met de verbintenis: "Met Colak hebben we een van de beste spelers uit de Jupiler League gecontracteerd. Het is een goed teken dat hij een langer verblijf in Deventer verkiest boven een lucratief avontuur in het buitenland."

    De transfer is gefinancierd door een particuliere geldschieter. Colak speelde tot dusver 26 duels voor de Eagles, waarin hij negen keer scoorde.
    pi_72086174




    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_72124463
    GAE
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_72125375
    Van mij mogen de Eagles wel weer eens terug naar de Eredivisie
    "You can call me Susan if it makes you happy"
      maandag 24 augustus 2009 @ 22:41:47 #96
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_72125930
    Go Ahead Eagles
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
      maandag 24 augustus 2009 @ 22:48:19 #97
    267087 SlikSnuit
    psssst meisje, hey meisje!
    pi_72126188
    Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!!!!
      maandag 24 augustus 2009 @ 22:52:30 #98
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_72126375
    wie scoorde er weer Colak?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      maandag 24 augustus 2009 @ 23:04:14 #99
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72126886
    Colak
    Vrijdag tegen Fortuna staat het puntenaantal op 15!
    pi_72128054
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef TLC het volgende:
    Van mij mogen de Eagles wel weer eens terug naar de Eredivisie
      Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 23:46:14 #101
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_72128158
    Jongens toch, ALWEER winst!

    Laat de Eagles maar weer schitteren in de Eredivisie ja
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_72128213
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Jongens toch, ALWEER winst!

    Laat de Eagles maar weer schitteren in de Eredivisie ja
    Na 4 wedstrijden

    over 3 maanden nog maar eens zien
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:19:23 #103
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72129002
    Eerst kijken of we periode kampioen kunnen worden.
    Maar even de vrijdag afwachten.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:04:11 #104
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72132932
    Dit is wel een erg leuk begin van het seizoen zo "Enjoy it for as long as it lasts" zeg ik maar Hoeveel wedstrijden worden er gespeeld per periode? Zes ofzo? Als ze op vrijdag tegen Fortuna weten te winnen dan kunnen ze de periodetitel bijna niet meer mislopen lijkt me Wel cool om nu al van de nacompetitie / play-offs verzekerd te zijn... alleen moet je dan hopen dat de huidige vorm er aan het eind van het seizoen ook nog is en ze niet afgezakt zijn naar plek 13 ofzo
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:47:46 #105
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_72135436
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 10:04 schreef Xurk het volgende:
    Hoeveel wedstrijden worden er gespeeld per periode? Zes ofzo? Als ze op vrijdag tegen Fortuna weten te winnen dan kunnen ze de periodetitel bijna niet meer mislopen lijkt me Wel cool om nu al van de nacompetitie / play-offs verzekerd te zijn... alleen moet je dan hopen dat de huidige vorm er aan het eind van het seizoen ook nog is en ze niet afgezakt zijn naar plek 13 ofzo
    Volgens mij heeft een periode nu 9 wedstrijden. Vier periodes dus.
    Maar ja... ik denk wel dat GA te kort komt als het over 38 wedstrijden gaat. Competitie is lang.
    Maar voor nu: hartstikke leuk voor jullie
    kloep kloep
    pi_72137495
    En hopen dat Arkivuo binnengehouden kan worden! Mooie voorhoede nu trouwens.
    That's all folks!
    pi_72137570
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ik bedoelde het meer in de zin van, kan mn ogen niet geloven
    Beetje erg late reactie, maar Van der Biezen is voor Jupiler begrippen toch best wel een topspits?
    That's all folks!
    pi_72146268
    Het vastleggen van Colak is tot nu toe iig een goede zet geweest.
    pi_72148559
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
    Beetje erg late reactie, maar Van der Biezen is voor Jupiler begrippen toch best wel een topspits?
    Nou...
    pi_72149053
    Ik zie niet zo waarom jij hem zo matig vind. Kun je dat uittleggen?
    That's all folks!
    pi_72157943
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie niet zo waarom jij hem zo matig vind. Kun je dat uittleggen?
    Waarschijnlijk omdat hij fan is van Den Bosch.
    Smile, it confuses people.
    pi_72160937
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie niet zo waarom jij hem zo matig vind. Kun je dat uittleggen?
    Matig niet, ik denk dat vd Biezen altijd goed is voor zo'n 15 goals per seizoen in de eerste divisie. Maar ik heb diverse topspitsen voor de eerste divisie meegemaakt, jongens als Janssen, vd Laak, vd Laan, Powel. Maar in dat rijtje past Biezen toch echt niet hoor.
    pi_72161327
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Matig niet, ik denk dat vd Biezen altijd goed is voor zo'n 15 goals per seizoen in de eerste divisie. Maar ik heb diverse topspitsen voor de eerste divisie meegemaakt, jongens als Janssen, vd Laak, vd Laan, Powel. Maar in dat rijtje past Biezen toch echt niet hoor.
    Mee eens. Zie meer in zijn voorganger Ars. Zou hem weleens bij een JL topploeg willen zien.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72162667
    Ok thanks Robbie. Matig maakte ik ervan. Ik denk wel dat hij nog aansluiting met dat rijtje zou kunnen vinden.
    That's all folks!
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:07:02 #115
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72244607


    Uitgelopen op de Helmond, Dordrecht en AGOVV! En toch weer een goaltje van Van der Biezen [met het oog op bovenstaande discussie]

    [edit] Damn, bad karma. AGOVV scoort ineens, dus daarop wordt niet uitgelopen tenzij in de laatste minuten FC Oss de gelijkmaker maakt.
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:24:52 #116
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_72245226
    Wat speelden ze geweldig vanavond, serieus.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:06:15 #117
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72246725
    Balen van AGOVV, maar dat is een luxeprobleempje. Vooralsnog staan we lekker boven aan
    pi_72247035
    Ze zijn niet meer te houden
    pi_72253979
    Tof! Gaat lekker zo .
    pi_72325477
    Reza terug op amateurbasis.
    pi_72487526
    Begonnen ze vorig jaar niet ook hoopgevend?
    pi_72488050
    Nee... vorig jaar stond GAE na zes speelronden op de 13e plaats
    pi_72495833
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Erasmusch het volgende:
    Reza terug op amateurbasis.
    Goed nieuws, goede back-up.
    That's all folks!
      zondag 13 september 2009 @ 18:30:01 #124
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72705346
    Nou, nog Zwolle en Veendam te gaan dus met drie punten voorsprong en een iets mindere doelsaldo dan Dordrecht... ik durf er weinig over te zeggen, maar in theorie zou het moeten kunnen! En Dordrecht treedt volgende week aan tegen Cambuur, dus dat is ook niet bepaald ongunstig
      zondag 13 september 2009 @ 19:09:08 #125
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72706549
    Winst pakken bij Olle en als Dordt en Cambuur nou even gelijk spelen, dan is de periode binnen
    pi_72706764
    GAE winnen bij Olle..dat is al sinds 1911 niet meer gelukt volgens mij
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 13 september 2009 @ 19:16:14 #127
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72706793
    Als ze een keer zouden winnen, dan hebben we nu de meeste kans in ieder geval. Olle stelt op dit moment weinig voor.
    pi_72706870
    Als vd Haar out is zou dat een wereld van verschil zijn in ieder geval. Voor mijn gevoel is het de laatste keren steeds 1-0 85' Vd Haar geweest bij jullie haha.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72710266
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:

    [..]

    Goed nieuws, goede back-up.
    Hij doet ondertussen ook nog een WO-studie in Groningen en traint dus lang niet altijd mee. Met recht een back-up dus.
    Smile, it confuses people.
      zondag 13 september 2009 @ 23:23:11 #130
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72717348
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef Tim86 het volgende:
    Als vd Haar out is zou dat een wereld van verschil zijn in ieder geval. Voor mijn gevoel is het de laatste keren steeds 1-0 85' Vd Haar geweest bij jullie haha.

    Ik heb het even opgezocht en het is inderdaad al lang geleden.
    quote:
    16/12/1989

    FC Zwolle-Go Ahead (Eagles)

    Uitslag: 0-2

    Maarja, het record in Emmen hebben ze ook dit seizoen verbroken(laatste overwinning stamde uit 1991), dus ik zie niet in waarom dit record ook niet wordt verbroken.
    We maken in ieder geval een goede kans.

    Ik ben er a.s. zondag bij en ik hoop dat ze me niet teleurstellen!
    pi_72717510
    Ben wel benieuwd. Ze doen het goed. Maar hebben -op de Graafschap na- tot nu toe alleen maar kleine clubjes gehad. Maargoed die wedstrijden moet je oko maar zien te winnen en dat is -zeker in de Jupiler League- niet altijd even gemakkelijk.
      zondag 13 september 2009 @ 23:53:02 #132
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72718330
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ben wel benieuwd. Ze doen het goed. Maar hebben -op de Graafschap na- tot nu toe alleen maar kleine clubjes gehad. Maargoed die wedstrijden moet je oko maar zien te winnen en dat is -zeker in de Jupiler League- niet altijd even gemakkelijk.
    Absoluut, en zo'n derby is niet echt in te schatten.
    Het wordt afwachten
      dinsdag 15 september 2009 @ 13:14:11 #133
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72763638
    Ik heb mijn kaartje binnen voor zondag
    Nog mensen die ook naar Olle afreizen of aan de andere kant zitten? (zie de verkeerde kant)
    pi_72794758
    Ja zeker, in totaal gaan we met 12 bussen naar Olle.
      woensdag 16 september 2009 @ 11:28:10 #135
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_72796671
    Hoe doet Pasveer het daar?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_72798362
    Leuk bezig .
    pi_72798658
    Maandag speelde het tweede team hier in Rijssen, zit niet heel veel interessants tussen. Post stond wel in de spits.
    That's all folks!
    pi_72808846
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Zapper het volgende:
    Hoe doet Pasveer het daar?
    Zag er vrijdag enkele keren niet goed uit in de tweede helft tegen FC Oss die ik zag.

    Volgende week om 17.00 spelen in Rijnsburg, omdat het sportpark van Rijnsburgse Boys geen licht heeft. Dus supporters moeten vroeg op pad.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_72814626
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Blinker het volgende:
    Ik heb mijn kaartje binnen voor zondag
    Nog mensen die ook naar Olle afreizen of aan de andere kant zitten? (zie de verkeerde kant)
    Bus 2...
    -weg, zie banmeldtopic-
      woensdag 16 september 2009 @ 20:30:58 #140
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72817735
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef guapo het volgende:

    [..]

    Bus 2...
    Hmmm, je was er vroeg bij! Ik zit in bus 6
    pi_72817828
    Lachen, ik zit ook in bus 2. Samen met filmpjesmaker GAeagle74
      woensdag 16 september 2009 @ 20:48:52 #142
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72818477
    Nog eentje voor de fans van Lim-Duan (Frituurpan):

    pi_72932196
      FOK!fossiel zondag 20 september 2009 @ 18:42:20 #144
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_72941619
    Zo, nu volle bak op Rijnsburgse Boys, de zaterdagkampioen van vorig jaar en de ploeg die op enkele minuten na landskampioen bij de amateurs was.

    Ze kampen met nogal wat personele problemen, wat de kans op een stunt wat kleiner maakt. Nog GAE-fans die de reis gaan maken?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 21 september 2009 @ 09:49:47 #146
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72959013
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef cptmarco het volgende:
    Alle Eagles zijn homo's...
    Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!
      maandag 21 september 2009 @ 09:58:15 #147
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72959187
    Damn, daar word je toch wel chagrijnig van, dat het voor de zoveelste keer niet lukt. En ditmaal leken de omstandigheden helemaal perfect gezien de stand van de Jupiler League voorafgaand aan het duel. Dat ze nu voor het eerst dit seizoen verloren hebben vind ik minder erg dan dat het uit tegen Zwolle moest gebeuren.

    Nu maar duimen dat het tegen Veendam goed gaat, de periodetitel hebben ze wel verdiend vind ik. Op het moment heb ik een beetje het idee dat Go Ahead Eagles het Feyenoord van de Jupiler League is; ze hebben niet iedere week fantastisch gespeeld, maar zijn wel tot gisteren ongeslagen gebleven - toevallig net als Feyenoord
      FOK!fossiel maandag 21 september 2009 @ 10:07:35 #148
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_72959394
    wat mij verbaasde was eigenlijk dat de eagles totaal niet wilde spelen (zeker de eerste helft niet)... volgens mij kwamen ze voor een punt...
      maandag 21 september 2009 @ 10:30:50 #149
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72959915
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 10:07 schreef cptmarco het volgende:
    wat mij verbaasde was eigenlijk dat de eagles totaal niet wilde spelen (zeker de eerste helft niet)... volgens mij kwamen ze voor een punt...
    Het was gewoon drie keer niks. Ballen kwamen niet aan, er werd niet gejaagd, geen idee wat precies de oorzaak was. Probeer de wedstrijd maar te vergeten en m'n gedachten te richten op Veendam.
    De circel is voor de 20 jaar in ieder geval weer rond.
    pi_72960214
    Tegen Zwolle gaan ze het ineens als wedstrijd opzich zien ofzo, drama.
    That's all folks!
      maandag 21 september 2009 @ 10:52:31 #151
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_72960545
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
    Tegen Zwolle gaan ze het ineens als wedstrijd opzich zien ofzo, drama.
    Omdat Zwolle ook echt een wedstrijd op zich is.
      zondag 27 september 2009 @ 17:10:16 #152
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73152402
    KAMPIOENEN
    pi_73152633
    GAE
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_73152686
    Gefeliciteerd jongens
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_73152738
    Go Ahead Eagles wint eerste periode

    Van harte hoor heren, mooi resultaat!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_73153842
    Woehoe

    Nu de lijn maar blijven doorzetten.
    pi_73153998
      zondag 27 september 2009 @ 17:59:21 #158
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_73154147
    Zou wel leuk zijn, Deventer weer terug in de Eredivisie. Laatste keer was in? Seizoen 1995/1996 ofzo?
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      maandag 28 september 2009 @ 11:25:17 #159
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_73175291
    Ja, na het seizoen '95/'96 zijn ze gedegradeerd. Het zou echt superleuk zijn als ze weten te promoveren, al dicht ik ze dan vervolgens weinig kansen toe - maar goed, je weet het maar nooit! Ze zouden zomaar Heracles achterna kunnen gaan

    In ieder geval echt relaxed om nu al van de nacompetitie / play-offs verzekerd te zijn, al zit daar ook het gevaar in dat ze nu niet meer zo nodig hoeven. Maar ik denk dat het nu wel mee zal vallen aangezien ze nu nog bovenaan staan en iets hebben om voor te vechten in plaats van dat ze halverwege het seizoen bijvoorbeeld zevende staan en dan toevallig een periode winnen.

    GAE
    pi_73224586
    quote:
    Eagles aast op uitbouw stadion
    maandag 28 september 2009 | 02:41 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 29 september 2009 | 19:42

    Tekstgrootte
    DEVENTER - GA Eagles wil snel voortborduren op het sportieve succes van dit moment. De Deventer club heeft een projectgroep samengesteld, die een plan gaat maken om de Leo Halletribune te verbouwen. ,,We moeten nu niet stil blijven staan'', zegt voorzitter Edwin Mulder. ,,Nu het sportief goed gaat met de club en het ondanks de recessie ook commercieel prima loopt, moeten we aanhaken met onze accommodatie.

    Zie ook:
    Periodetitel voor Go Ahead Eagles
    GA Eagles wil meer dan stier
    Als bestuur hebben we uitgesproken daar snel werk van te maken.''

    Met de gemeente is al eerder overlegd om de Leo Halletribune af te breken en opnieuw op te bouwen. De hoeken aan beide zijden worden dan ook volgebouwd. Er is inmiddels een projectgroep samengesteld. Mulder: ,,We gaan nu met een architect om tafel om een uitgewerkt plan te maken. Met dat complete plan willen we naar de gemeente.''

    Die ambitie was er al eerder. ,,We moeten vaart maken'', zegt ook bestuurslid Marc Overmars. ,,Nu we nog zeker tien jaar hier op deze plek blijven zitten, is het belangrijk dat het stadion meegroeit. De hoeken dicht, Leo Halletribune vernieuwen en de capaciteit wat verhogen. De club leeft, hoe sneller dit gebeurt hoe beter, maar hopelijk kunnen we tijdens volgend seizoen al beginnen.''
    quote:
    Go Ahead Eagles - SC Cambuur live op RTL7 geplaatst op: 28 Sep 2009

    Het duel tussen Go Ahead Eagles en SC Cambuur Leeuwarden van 16 oktober komt live op TV. Dit heeft het CED SC Cambuur vanmorgen laten weten. Het duel op RTL 7 begint al om 19.30 uur. Dit zal voortaan met alle live duels gebeuren. De overige wedstrijden starten zoals gebruikelijk om 20.00 uur.
    Waar zo'n periodetitel al niet voor kan zorgen...
      Moderator woensdag 30 september 2009 @ 02:19:35 #161
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_73231645
    Go Go Ahead Eagles!
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      donderdag 1 oktober 2009 @ 11:17:15 #162
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73268820
    Go Ahead en FC Zwolle samen op het hoogste niveau. Dat zou pas leuk zijn!
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_73680103
    vd Biezen knie kapot en Parnela tot eind november eruit. Daar gaan de titelkansen denk ik.
    pi_73680535
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 13:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    vd Biezen knie kapot en Parnela tot eind november eruit. Daar gaan de titelkansen denk ik.
    Beturrrrrrrr voor mijn weddenschap
      woensdag 14 oktober 2009 @ 15:38:00 #165
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73683443
    Van der Biezen waarschijnlijk 9 maanden eruit. Sander Post valt nu in, het valt nog maar te bezien of hij presteert. Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet van hem op.

    Beter gaan ze nu op zoek naar een nieuwe goede spits, maar wie?
    pi_73684811
    Een Eagles topic en die zie ik nu voor het eerst.
    9 maanden voor vd Biezen?
    Dat is behoorlijk zuur.
      woensdag 14 oktober 2009 @ 16:20:14 #167
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_73684960
    De tering, wat zuur... eigenlijk wil ik het niet zeggen, maar wat ben ik blij dat ze dan in ieder geval die periodetitel alvast binnen hebben
      woensdag 14 oktober 2009 @ 17:30:49 #168
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73687187
    Klein lichtpuntje, Zuidam zal vrijdag wel weer op het veld aanwezig zijn. ( niet officieel bevestigd )
    Ik heb er alsnog wel vertrouwen in dat we nog steeds van Cambuur kunnen winnen.
    pi_73770178
    Onverdiende nederlaag. Goed gespeeld, jammer van die Post. Wat een druif.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:20:18 #170
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73775358
    Post was inderdaad om te huilen.....
      zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:49:54 #171
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_73783136
    Ik zag pas achteraf wat de score was geworden en vond het wel typisch dat er verloren was. Maar nu ik de scoreverloop heb gezien is het wel jammer zeg, een kwartier voor tijd op voorsprong komen en dan alsnog diep in blessuretijd verliezen.
    pi_73814426
    Post mogen ze nooit, maar dan ook nooit meer in de basis opstellen.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_73854052
    Dat Marokkaanse ballenjochie dat meezong . Hij zong alle eagles liedjes mee, maar ook alle Eagles zijn homo geniaal.
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:40:39 #174
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73857723
    Volgens mij bedoel je, alle friezen zijn homo's
    pi_73861258
    Oh dan verstond ik het verkeerd
    pi_73862156
    Dat was echt grappig.

    Hij had ook nog een eigen compositie: "1-0 Eagles... "

    Mooi.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:52:24 #177
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_73999259
    Niet de beste wedstrijd in de eerste helft, maar er zijn weer drie punten binnen.
    Volgende slachtoffer: Volendam
    pi_74060909
    Aanstaande dinsdag eerst voor de beker tegen Fc Emmen. GAE is uiteraard de favoriet. Hopen op winst en daarna eindelijk eens een mooie thuiswedstrijd tegen een (sub)topper uit de eredivisie.
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
      zondag 25 oktober 2009 @ 22:23:00 #179
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74061389
    Het is tot nu toe een gunstige poule geweest en Go Ahead Eagles heeft uit al een keer gewonnen van Emmen. Vooral thuis spelen de Eagles een stuk sterker tegen Emmen.
    Dat moet lukken.
    pi_74126261
    GAE - Emmen: half uur gespeeld, tussenstand 2-0.

    Een wedstrijdverslag op de webradio is hier te horen:
    http://www.deventerradio.nl/player/play2.php?band=breed
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:06:29 #181
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74127733
    Ik luister aandachtig mee
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:51:51 #182
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74129859
    Inmiddels 2-2 met een verlenging in het verschiet, hoe krijgen ze het voor elkaar.
    pi_74130030
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Blinker het volgende:
    Inmiddels 2-2 met een verlenging in het verschiet, hoe krijgen ze het voor elkaar.
    Ik luister nu mee via Radio Emmen. Mogen wij ook een keer een reden voor een feestje hebben zeg
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:03:36 #184
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74130387
    3-2, helaaaaaaaaaaaaaaas!
    pi_74130458
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Blinker het volgende:
    3-2, helaaaaaaaaaaaaaaas!
    Ik blijf nog zo'n 20 minuten hopen.
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:05:23 #186
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74130476
    4-2
    pi_74131446
    Gefeliciteerd, succes in ronde 4
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:31:05 #189
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74131620
    Was het toch nog een spannende wedstrijd, FC Emmen heeft toch nog laten zien dat het nog wel daadwerkelijk kan voetballen.

    Volgend jaar beter
    pi_74131995
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Blinker het volgende:


    Volgend jaar beter
    Als we niet degraderen
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:48:11 #191
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74134709
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Als we niet degraderen
    Nou, dan moet het wel beter gaan!
      woensdag 28 oktober 2009 @ 14:27:47 #192
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74149842
    Zijn er nog mensen die naar de uitwedstrijd van Volendam gaan?
    Inschrijving is tot morgen, wel beetje aan de prijs: 20.- (dankzij Volendam)
    pi_74157430
    De TT was gelukkig weer van toepassing gister.
    Smile, it confuses people.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:36:28 #194
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74165926
    Het wordt toch wat goedkoper om naar de wedstrijd tegen Volendam te gaan.
    13 euro, dat is te doen
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:50:39 #195
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_74213666
    KNVB beker kwartfinales naar Almelo... leuk, zo'n derby die geloot wordt Ik ben erg benieuwd hoe ze het tegen Heracles doen, die dit seizoen toch niet bepaald onaardig presteren.
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:52:46 #196
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_74213697
    Leuk voor Remko
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_74231152
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef Xurk het volgende:
    KNVB beker kwartfinales naar Almelo... leuk, zo'n derby die geloot wordt Ik ben erg benieuwd hoe ze het tegen Heracles doen, die dit seizoen toch niet bepaald onaardig presteren.
    Ik weet niet of we er echt blij van moeten worden. Als we dan toch een sterkere tegenstander moesten treffen dan had ik liever een topclub getroffen i.p.v. Heracles.
    Smile, it confuses people.
    pi_74240440
    Lekkere uitslag vanavond. Knap hoor.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_74240715
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Lekkere uitslag vanavond. Knap hoor.
    Niet verwacht inderdaad! Ulderink zou overigens in de belangstelling van NEC staan.
    Smile, it confuses people.
    pi_74241163
    Het zou mij verbazen als Ulderink daar op dit moment überhaupt voor open staat.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:08:35 #201
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74244735
    Oh god, net terug uit Volendam. Net nog even een afterparty gehad en nu de avond nog even verwerken.
    Wat een sfeer, wat een wedstrijd en natuurlijk wat een resultaat.

    Het team mag zichzelf een flinke schouderklop geven, want dit was een flinke prestatie

    HIJ ZIT ERIN!!
    pi_74244802
    duidelijk waar jullie op getraind hebben deze week
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_74250743
    Lekker hoor .
    pi_74251558
    quote:
    Op zaterdag 31 oktober 2009 02:08 schreef Blinker het volgende:
    Oh god, net terug uit Volendam. Net nog even een afterparty gehad en nu de avond nog even verwerken.
    Wat een sfeer, wat een wedstrijd en natuurlijk wat een resultaat.

    Het team mag zichzelf een flinke schouderklop geven, want dit was een flinke prestatie

    HIJ ZIT ERIN!!
    Die goaltune staat me nog altijd in het geheugen gegrift
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:15:14 #205
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_74260474
    Damn dat is lekker Zeker aangezien Volendam het in deze periode tot nu toe niet slecht deed. Hopelijk zien we dit de komende weken weer wat meer, na het tegenvallende begin van de tweede periode. En de topictitel is inderdaad ineens helemaal van toepassing de laatste weken

    En dan de knotsgekke tweede helft van AGOVV - Cambuur... in vijf minuten tijd drie goals gevallen en heel de slotfase zitten hopen dat AGOVV nog gelijk zou maken, maar helaas Maar ach, de overwinning van GA Eagles was te zoet om het héél erg te vinden!
    pi_74473565
    GAE speelde niet best vanavond, maar de punten tellen! Remco Pasveer was voor mij de Eagle van de wedstrijd. De goal van de wedstrijd was wel van Colak. ;-)
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
    pi_74473648
    Wat vond je van Manucharyan?
      zaterdag 7 november 2009 @ 02:40:44 #208
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_74475468
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef D_skilled het volgende:
    Wat vond je van Manucharyan?
    Hij droeg de hele ploeg bijna
    Verder was het wel billen knijpen! Zwaar onderschat door de ploeg, maar enfin. We staan voorlopig weer heerlijk bovenaan en de sfeer was weer top
    pi_74696508
    Gaat lekker zo, binnenkort revanche in Leeuwarden
    pi_74697285
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef D_skilled het volgende:
    Wat vond je van Manucharyan?
    Speelt bij Haarlem toch?
      vrijdag 20 november 2009 @ 22:19:25 #211
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_74899049
    Woei, gaat lekker zo! Meeste punten, minste doelpunten tegen en beste doelsaldo En nog een klein kansje om volgende week ook in periode twee bovenaan te eindigen, al is dat dan alleen maar voor de statistieken [wat een luxe]
      dinsdag 1 december 2009 @ 01:09:17 #212
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75169231
    Pure kampioens mentaliteit, een naar inziens slechte matige wedstrijd toch omzetten naar winst.
    Nu nog Camboer pakken en we zitten gebakken.

    Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan
      dinsdag 1 december 2009 @ 09:41:09 #213
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_75173107
    Na het verlies tegen Dordrecht afgelopen zaterdag en doordat de volgende wedstrijd alweer zo snel daarop volgde hield ik mijn hart vast. Maar ze hebben het gewoon inderdaad heel goed gedaan En de overwinning is minder benauwd dan dat de score doet vermoeden als je ziet dat het tweede tegendoelpunt vér in blessuretijd gemaakt is.

    Cambuur draait de laatste tijd wat stroever dus de wedstrijd van aanstaande vrijdag komt precies op het goede moment om hun in ieder geval voorlopig van zich af te schudden En hopen dat ze niet juist tegen GAE een wederopstanding beleven

    Ik erger me er trouwens wel een beetje aan dat GAE zo weinig aandacht krijgt in de berichtgeving over de Jupiler League ten opzichte van andere ploegen. Op Teletekst pagina 801 maar ook op FOK!Sport wordt er na een speelronde bijna alleen maar over [vooral] SC Cambuur Leeuwarden geschreven en vervolgens over De Graafschap en bijv. FC Zwolle.
    Gisterenavond was het weer eens zo ver [TT]: "Cambuur thuis niet langs Telstar". Aangezien GAE al vanaf het begin van het seizoen bovenaan bivakkeert en zo nu en dan wisselt met Cambuur of De Graafschap, lijkt het me toch wel dat ze iets meer aandacht waard zijn! Toch?
      dinsdag 1 december 2009 @ 12:17:39 #214
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75177621
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Xurk het volgende:
    Na het verlies tegen Dordrecht afgelopen zaterdag en doordat de volgende wedstrijd alweer zo snel daarop volgde hield ik mijn hart vast. Maar ze hebben het gewoon inderdaad heel goed gedaan En de overwinning is minder benauwd dan dat de score doet vermoeden als je ziet dat het tweede tegendoelpunt vér in blessuretijd gemaakt is.

    Cambuur draait de laatste tijd wat stroever dus de wedstrijd van aanstaande vrijdag komt precies op het goede moment om hun in ieder geval voorlopig van zich af te schudden En hopen dat ze niet juist tegen GAE een wederopstanding beleven

    Ik erger me er trouwens wel een beetje aan dat GAE zo weinig aandacht krijgt in de berichtgeving over de Jupiler League ten opzichte van andere ploegen. Op Teletekst pagina 801 maar ook op FOK!Sport wordt er na een speelronde bijna alleen maar over [vooral] SC Cambuur Leeuwarden geschreven en vervolgens over De Graafschap en bijv. FC Zwolle.
    Gisterenavond was het weer eens zo ver [TT]: "Cambuur thuis niet langs Telstar". Aangezien GAE al vanaf het begin van het seizoen bovenaan bivakkeert en zo nu en dan wisselt met Cambuur of De Graafschap, lijkt het me toch wel dat ze iets meer aandacht waard zijn! Toch?
    Helemaal mee eens. Ik weet niet of het door Wilfried Genee komt, want hij is een die-hard Cambuur fan of het is 'toeval'
    Het kan alleen haast geen toeval zijn dat de wedstrijden van Cambuur zo vaak wedstrijd-van-de-week zijn.

    Maar goed, ze mogen hun berichtgevingtjes houden, mits Eagles bovenaan blijft staan
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:50:36 #215
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75196541


    Hier is trouwens de wedstrijd van gisteren ook terug te zien.
      donderdag 3 december 2009 @ 20:46:45 #216
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75259805
    Cambuur en de Graafschap hebben in het stadion altijd by far de hoogste bezoekersaantallen van de JL, zullen denk ik ook wel de hoogste kijkcijfers trekken dan dus dat zal wel de reden zijn. Naar spannende wedstrijden en derby's zullen ze wel niet kijken. net al de competitieplanners... Fortuna - MVV afgelopen maandag?

    Anyways, niet welkom dus in Leeuwarden. Gaan er nog wel mensen? Zoals hier het plan is: http://gae.web-log.nl/
    het lijkt niet wat het is
      donderdag 3 december 2009 @ 21:13:22 #217
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75260879
    Ik vind het belachelijk dat GAE niet welkom is.
    Als je niet de veiligheid kan garanderen van de supporters, kan je ook ook niet de veiligheid van onze spelers garanderen.

    Ik zou zeggen afblazen en 3 punten voor GAE, dan voelen ze 'm wel.


    Sowieso probeert Cambuur zich te profileren als een Eredivisieclub, ben benieuwd hoe ze dat zouden doen alls Ado, Feyenoord of Ajax langs kwam. Ook allemaal verbieden?

    Cambuur is niet eredivisie-waardig.
      donderdag 3 december 2009 @ 21:36:44 #218
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75261861
    Het is nogal krom, ik begrijp de reden wel maar dan hadden de cambuur supporters afgelopen week ook niet welkom mogen zijn in het Zwolle stadion. Maar goed dat is niet aan de supporters om te beslissen en ook niet aan de club.

    Op de Graafschap na is er overigens niet een club Eredivisie waardig in de Jupiler League.
    het lijkt niet wat het is
    pi_75264870
    Eagles is wel eredivisie-waardig hoor.

    Niet zo opportunistisch, overal zit een gedachte achter.

    Moeten alleen zorgen dat ze de trainersstaf bij elkaar houden. Je bent altijd afhankelijk van technische mensen en je beste spelers. Als èn Ulderink èn van der Biezen èn Colak èn Arkivuo èn Parnela weg zouden gaan, ja, dan wordt het wel heel lastig.

    Veel talentvolle jonge jongens, die allemaal goed kunnen voetballen. Daarmee pak je in de Eredivisie altijd punten. Zie Excelsior, zie Volendam. Ik weet wel dat die clubs gedegradeerd zijn, maar ze waren op dat moment wel eredivisie-waardig.

    Duimen morgen!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      donderdag 3 december 2009 @ 22:44:29 #220
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75265129
    Cambuur is in mijn geheel onobjectieve ogen minstens zo eredivisie waardig als de Eagles, maarja zoals ik al zei ben ik geheel onobjectief. Succes morgen! En jammer dat er niemand van jullie bij is.
    het lijkt niet wat het is
      donderdag 3 december 2009 @ 23:23:40 #221
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75266836
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef neen het volgende:
    Cambuur is in mijn geheel onobjectieve ogen minstens zo eredivisie waardig als de Eagles, maarja zoals ik al zei ben ik geheel onobjectief. Succes morgen! En jammer dat er niemand van jullie bij is.
    Idem, laten we maar hopen dat de beste morgen wint
    pi_75267687
    Alsof Biezen ook maar iets klaar zou spelen in de eredivisie
    pi_75267803
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Eagles is wel eredivisie-waardig hoor.

    Niet zo opportunistisch, overal zit een gedachte achter.

    Moeten alleen zorgen dat ze de trainersstaf bij elkaar houden. Je bent altijd afhankelijk van technische mensen en je beste spelers. Als èn Ulderink èn van der Biezen èn Colak èn Arkivuo èn Parnela weg zouden gaan, ja, dan wordt het wel heel lastig.

    Veel talentvolle jonge jongens, die allemaal goed kunnen voetballen. Daarmee pak je in de Eredivisie altijd punten. Zie Excelsior, zie Volendam. Ik weet wel dat die clubs gedegradeerd zijn, maar ze waren op dat moment wel eredivisie-waardig.

    Duimen morgen!
    Dan hebben wij een andere definitie van eredivisiewaardig. Als je degradeert ben je per definitie niet goed genoeg voor een divisie.
    pi_75268689
    Ja, ik snap wel dat je dat zegt, maar een balletje binnenkant paal of Gerry Koning die 'm in de tribune schiet ipv in eigen doel en Volendam was er wel in gebleven.

    Dan kijk ik graag iets verder.

    Volendam voetbalde goed, ook tegen de grotere ploegen, boekte daar ook resultaten mee, met name na de winter, en daarom waren ze eredivisiewaardig. Er moet iemand 18e worden. Die plaats van achttiende club waren ze m.i. zeker waard en dus eredivisiewaardig.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      vrijdag 4 december 2009 @ 21:27:47 #225
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75298288
    Het ging aardig gelijk op. Eerste helft was voor de Eagles, maar met name de 2e helft was voor Cambuur.
    Gezien de situatie en het spel ben ik niet ontevreden. Een puntje uit is echt geen schande.

    We hebben niet meer de eerste plaats, maar die komt wel weer in zicht

    Next stop: Eindhoven!
    pi_75395682
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 00:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Ja, ik snap wel dat je dat zegt, maar een balletje binnenkant paal of Gerry Koning die 'm in de tribune schiet ipv in eigen doel en Volendam was er wel in gebleven.

    Dan kijk ik graag iets verder.

    Volendam voetbalde goed, ook tegen de grotere ploegen, boekte daar ook resultaten mee, met name na de winter, en daarom waren ze eredivisiewaardig. Er moet iemand 18e worden. Die plaats van achttiende club waren ze m.i. zeker waard en dus eredivisiewaardig.
    As is verbrande turf.
      dinsdag 8 december 2009 @ 22:15:28 #227
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75427009
    http://www.spitsnieuws.nl(...)j_panathinaikos.html

    Goed nieuws voor de adelaars!
    Ten Cate heeft altijd gezegd ( paar weken geleden nog ) dat na Panathinaikos hij Go Ahead Eagles pro deo zou gaan versterken.

    Ome Henk, kom er maar in!
      woensdag 9 december 2009 @ 10:49:54 #228
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_75437618
    Dat zou wel super nice zijn zeg Erg veel ervaring op het allerhoogste niveau [Barça, Ajax, Chelsea, Panathinaikos] neemt hij sowieso mee, ongeacht hoe goed hij als trainer nou wel of niet is geweest. Wat voor functie zou hij bij GAE gaan vervullen eigenlijk?

    Mooi dat mannen zoals Overmars en Ten Cate iets doen met hun clubliefde! Dat zie je toch niet héél vaak tegenwoordig.
      woensdag 9 december 2009 @ 10:58:19 #229
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75437933
    http://www.goal.com/nl/ne(...)-voor-go-ahead-gaan-

    Hier nog een klein bronnetje. Als ik meer informatie heb, dan plemp ik het wel hier neer
    pi_75893596
    Forza Eagles!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_75896330
    Heracles Almelo - Go Ahead Eagles: ruststand 0-1
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
    pi_75896394
    Plus twee rode kaarten.

    Al met al ben ik wel optimistisch over de tweede helft, maar goed, we zullen het moeten afwachten.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_75898773
    Zeer goede vertoning. Heracles is ook sterk, maar het beste voetbal wordt gespeeld door Go Ahead Eagles met al zijn jongelingen.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_75898782
    0-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      maandag 21 december 2009 @ 21:45:53 #235
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75899381
    netjes hoor
    het lijkt niet wat het is
    pi_75900728
    Proud to be one of them!
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
    pi_75900911
    spammert
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      maandag 21 december 2009 @ 22:11:31 #238
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_75900921
    Zo hee, lekker! Dit had ik nou echt niet verwacht, zeker niet met de huidige vorm van Heracles... GAE blijft wel een echte cupfighter hè
    pi_75901478
    Laat in de volgende ronde Sparta maar naar Deventer komen!
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
    pi_75901618
    Dat zou wel garant staan voor een spectaculair potje. Waarom Sparta? Omdat je denkt dat we daartegen de meeste kans maken?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_75903031
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Dat zou wel garant staan voor een spectaculair potje. Waarom Sparta? Omdat je denkt dat we daartegen de meeste kans maken?
    Yep. Als je er vanuit gaat dat in de andere 7 wedstrijden de 'hoogst spelende club' wint, dan is Sparta de minste.

    Zo ver mogelijk komen in de beker gaat voor mij boven een aantrekkelijke pot met minder winkansen.

    Ik ben benieuwd wat deze overwinning ons financieel opgeleverd heeft. Volgens mij staat er voor onze begrippen een behoorlijke premie klaar.
    http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
    Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
    pi_75903160
    Ik vond Go Ahead vanavond erg goed spelen en toch kreeg Heracles nog een flink aantal kansen. Het niveauverschil met de eredivisie is er nog wel, maar met een beetje geluk is er veel mogelijk.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 22 december 2009 @ 02:13:24 #243
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75910777
    Winnen van de nummer 5 van de Eredivisie mag een beste prestatie genoemd worden.
    Heracles die 8 wedstrijden ongeslagen was en nu onderuit ging tegen een subtopper uit de Jupiler League.

    Nog mensen die er bij waren?

    Ik wel, er hing een fantastische sfeer en één groot feest.


    Het is een fijne tijd om fan te zijn
      dinsdag 22 december 2009 @ 09:45:44 #244
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_75914313
    Pasveer
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_75915514
    Mooie overwinning!
      dinsdag 22 december 2009 @ 12:53:48 #246
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_75921056
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef Blinker het volgende:

    Heracles die 8 wedstrijden ongeslagen was en nu onderuit ging tegen een topper uit de Jupiler League.


    Ik wel, er hing een fantastische sfeer en één groot feest.


    Het is een fijne tijd om fan te zijn
      dinsdag 22 december 2009 @ 13:15:01 #247
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75921811
    Ik ben bescheiden
    pi_75922037
    Ik hoop op Groningen - GAE in de volgende ronde.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 22 december 2009 @ 16:13:47 #249
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75928922
    Ajax thuis !!
    pi_75929293
    Haha... nou, laten we dat maar niet doen.

    Kost weer zo veel geld om de binnenstad opnieuw op te bouwen en zo.

    Sportief zou het wel interessant zijn. Laat heel duidelijk zijn dat ik de Eagles niet overschat of nu als supporter (op afstand) naast de schoenen loop, maar een team dat goed verzorgd voetbalt met vaardige spelers (gisteren op glad kunstgras had niemand ruzie met de bal) en waarin iedereen van elkaar weet wat men doet, maakt altijd een kans. Ajax heeft meer ervaren spelers, internationals en spelers die al langer op een bepaald niveau spelen, maar als Eagles net als gisteravond goed voetbal combineren met slimheid en gigantische inzet en scherpte (echt indrukwekkend, niet des Eagles), dan is alles mogelijk.

    Zoals een groot filosoof ooit zei: "Het is een fijne tijd om fan te zijn"
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 22 december 2009 @ 16:40:26 #251
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_75930247
    Als je kijkt hoeveel moeite Ajax dit seizoen in de beker heeft gehad en dat ze vorig seizoen door Volendam eruit werden geknikkerd, dan is alles inderdaad mogelijk als GAE een goede wedstrijd speelt inclusief veel inzet

    Maar ondanks dat het een erg mooi affiche zou zijn, lijkt me het niet zo geruststellend voor de stad als Ajax naar Deventer moet...
    pi_75930407
    Nee, dan slaapt Heidema niet zo lekker, vrees ik, hehe.

    Maar hij heeft ook de mogelijkheid uitsupporters te weren. Weet niet hoe dat in de praktijk uit zou pakken, maar het is een optie.

    Goed, morgenavond is de loting neem ik aan?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 23 december 2009 @ 19:13:48 #253
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75981016
    Klopt, 23:00 begint het circus.

    Sportief gezien, hoop ik op Sparta-thuis.
    Financieel gezien zou het goed zijn om naar Feyenoord-uit te gaan.

    Maar om Ajax alle hoeken van de Adelaarshorst te laten is het ultieme
    pi_75981364
    Iedere thuiswedstrijd is mooi.

    Liever niet tegen Twente, dat is net als Excelsior-Feyenoord.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 23 december 2009 @ 20:16:45 #255
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75984122
    Twente is het ergste wat je kan loten naast PSV
    pi_75993416
    NAC is niet onmogelijk hoor. Maar wordt zeer lastig.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 23 december 2009 @ 23:14:23 #257
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75993526
    Ik kan er mee leven.
    Waar ik niet mee kan leven is dat Ajax weeeeeeeeeeer zo'n makkelijke loting heeft..
    pi_75993712
    Ajax wint de beker toch niet. Hebben ze niet genoeg HART voor.

    Daarnaast: Suarez is geschorst. Dan is NEC-thuis nog best lastig.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 23 december 2009 @ 23:18:31 #259
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_75993778
    Ah, dat wist ik niet.
    Ajax staat een stuk zwakker zonder Suarez.

    Nouja, Heracles was ook zo goed als onmogelijk geacht, dus waarom NAC-uit niet?
    pi_75993822
    Daarom.

    NAC staat lager dan Heracles als ik me niet vergis.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76007187
    Spelen er behalve Gilissen nog meer oud-Eagles? Maaskant heb ik het maar niet over.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zaterdag 26 december 2009 @ 14:12:00 #262
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_76076208
    Ook leuk als GAE van NAC weet te winnen en de overige drie kwartfinales verlopen zoals aan de hand van de Eredivisie-ranglijst zou verwachten... dan is GAE de enige halve finalist die niet in de top 3 van de Eredivisie zit
    pi_76174295
    Plet is beter dan Post, maar niet zo goed als van der Biezen. Zou wel mooi zijn als ze deze integere neger binnen kunnen halen.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 29 december 2009 @ 13:51:09 #265
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76179074
    Zeker weten een aanwinst voor GAE.
    Eerlijk gezegd denk ik dat de deal allang rond is.

    @ Nelson: Van der Biezen is overrated
    pi_76179486
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Blinker het volgende:
    Zeker weten een aanwinst voor GAE.
    Eerlijk gezegd denk ik dat de deal allang rond is.

    @ Nelson: Van der Biezen is overrated
    Wat ik van hem gezien heb dit seizoen voor zijn blessure vond ik zeer sterk.. Sterke meevoetballende spits.. met een goed scorend vermogen..

    Mooie van Eagles dit seizoen is wel dat als er 1 iemand wegvalt er gelijk een ander opstaat. Halil scoorde ook in het begin veel maar toen vd biezen wegviel nog meer en zelfs post begon toen redelijk te presteren. En daarna was Reza weer zeer belangrijk..

    Hopen ook dat Gerritsen snel weer fit is! Jules die is leuk voor op de bank maar naar mijn mening geen vaste basiswaarde.. en jammer natuurlijk dat Kari na dit seizoen weg zal gaan.. ook leuke speler
    pi_76180998
    Ik vind een speler als Kieftenbeld mooi. Schijnbaar onopvallend, maar nooit ruzie met de bal en een hoge handelingssnelheid om het combinatie-voetbal van GAE effectief te maken.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76182505
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Ik vind een speler als Kieftenbeld mooi. Schijnbaar onopvallend, maar nooit ruzie met de bal en een hoge handelingssnelheid om het combinatie-voetbal van GAE effectief te maken.
    Ja, altijd een dikke voldoende!

    gelukkig ligt die nog vast tot juni 2011.. al staat ie volgens geruchten al wel in de belangstelling van andere clubs..
    pi_76384869
    Nog oefenpotjes in winterstop?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      maandag 4 januari 2010 @ 02:17:55 #270
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76387484
    zaterdag 16 januari
    10:00
    GA Eagles D2 - Lelystad '67 D1

    Maar dat is amper de winterstop nog te noemen.
    Ze zijn er trouwens niet uitgekomen met Plet helaas! De zoektocht gaat door
    pi_76388225
    Het zijn ook de kleine Eagles..

    Plukte trouwens het volgende lijstje van het net:

    Edgar Manucharyan
    (Ajax/Haarlem)
    Melvin Platje (Volendam)
    Andrej Rendla (FC Twente)
    Luuk de Jong
    (FC Twente)
    Fabio Caracciolo (FC den Bosch)
    Serhat Koc (FC Groningen)
    Loic Loval
    (FC Utrecht)

    Lijkt op het oog allemaal een beetje 'niet haalbaar'..
    pi_76395993
    Eagles D2 spelen in Twello?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76396388
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Eagles D2 spelen in Twello?
    ja, sv twello
    pi_76396433
    Is dat bij die turnhal?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76399293
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Is dat bij die turnhal?
    ja zuiderlaan heet het.. www.svtwello.nl
    pi_76400291
    Boeren
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      maandag 4 januari 2010 @ 18:19:25 #277
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76407064
    Re: Oefenprogramma GA Eagles seizoen 2009/2010
    « Antwoord #391 Gepost op: Vandaag om 12:23:45 » Antwoord met citaat
    GA Eagles speelt komende vrijdag een oefenduel tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd wordt, mits de weersomstandigheden het toelaten, gespeeld in het Mandemakersstadion van de eredivisionist uit Waalwijk en begint om 14.30 uur.

    GA Eagles trainde gisteren op het besneeuwde veld bij stadion de Adelaarshorst. De Deventer club zoekt nog naar een geschikte, sneeuwvrije traininsglocatie voor de rest van de week.

      woensdag 6 januari 2010 @ 00:50:19 #278
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76466891
    Reza gaat naar Camboer, lekker dan
    pi_76466917
    Bron?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 6 januari 2010 @ 00:53:46 #280
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76466972
    Zeer hardnekkige geruchten van het Go Ahead Eagles. Iemand die nauw betrokken is met de club.
    Toevallig heeft Reza ook opeens alle GAE-foto's van z'n Hyves afgehaald
    pi_76467007
    Terwijl hij van Heerenveen komt... raar verhaal. Zou het jammer vinden.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76467086
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:53 schreef Blinker het volgende:
    Zeer hardnekkige geruchten van het Go Ahead Eagles. Iemand die nauw betrokken is met de club.
    Toevallig heeft Reza ook opeens alle GAE-foto's van z'n Hyves afgehaald
    Lol

    Denk dat Plet dan alsnog wel rond zal komen..anders schiet het echt niet op..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 6 januari 2010 @ 00:58:33 #283
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76467089
    Ga er maar van uit dat het waar is.. Ik hoop dat het niet waar is.
    Nu maar snel een nieuwe spits aantrekken
      woensdag 6 januari 2010 @ 00:59:39 #284
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76467121
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:58 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Lol

    Denk dat Plet dan alsnog wel rond zal komen..anders schiet het echt niet op..
    Ik heb er alle vertrouwen in dat er binnen een week een goede speler onze kant op komt.
    pi_76467210
    Dat lijstje zag er in ieder geval goed uit.

    Loval zou ik alleen vreemd vinden. Een goede speler voor GAE maar toch ook een stap terug in het verleden.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76467319
    Wel een erg grote stap terug voor hem (Loval) ja..dan kan hij beter een andere eredivisieclub opzoeken...daar is hij zeker goed genoeg voor.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_76467337
    Hij speelt nu amper. Het is maar net wat je wil.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76467407
    Dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat hij voor een groot deel van het rechterrijtje een absolute uitblinker kan zijn zodra hij zijn vertrouwen terug heeft. Hij is in ieder geval een stuk beter dan bijvoorbeeld een Ahahaoui, om even richting oud-GAE te blijven denken
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 6 januari 2010 @ 08:26:08 #289
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76469493
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Terwijl hij van Heerenveen komt... raar verhaal. Zou het jammer vinden.
    Reza heeft nu een foto op zijn hyves staan met erboven de tekst: Bedankt voor de toptijd.



    [ Bericht 12% gewijzigd door Blinker op 06-01-2010 09:18:47 ]
      woensdag 6 januari 2010 @ 10:22:26 #290
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76471887
    quote:
    DEVENTER - Reza Ghoochannejhad (22) speelt de komende 2,5 seizoenen voor Cambuur. Tot grote woede van GA Eagles dat zegt een mondeling overeenkomst te hebben met de spits voor ook 2,5 jaar.

    Ghoochannejhad speelde sinds september op amateurbasis in Deventer, nadat hij zijn plezier in het voetbal daarvoor had verloren. Voor de winterstop bood GA Eagles hem een 2,5 jarig contract aan. Voor de jaarwissseling gaf Ghoochannejhad nog aan nagenoeg akkoord te zijn met de Deventer club. Aanbiedingen van andere clubs overwoog hij niet, zo verklaarde hij tegenover deze krant, omdat hij het bij GA Eagles zo naar zijn zin had. ,,Blijkbaar draait altijd alles om geld'', zegt Edwin Mulder, voorzitter van GA Eagles. ,,Reza heeft ook ons steeds gezegd graag bij ons te willen blijven, maar op het laatste moment kiest hij toch voor het geld van Cambuur.''
    Mulder is woedend op de spits, zijn zaakwaarnemer en Cambuur. ,,We laten het er niet bij zitten. Maandag hadden we namelijk al een mondeling akkoord bereikt met de zaakwaarnemer van Reza. Marc Overmars (bestuurslid technische zaken, red.) en ik hebben hem de hand gegeven, ten teken dat we er uit waren. We overwegen sterk een arbitragezaak bij de KNVB te beginnen en Reza aan het mondeling akkoord te houden.''
    Cambuur handelde in Mulders ogen ook incorrect door Ghoochannejhad te benaderen terwijl de Deventer club op dat moment al dicht bij een akkoord met de spits was. ,,Cambuur handelt zeker niet correct.'' De Frieze club verbood tegelijkertijd spits Ruud ter Heide een overgang naar concurrent De Graafschap of GA Eagles. Ter Heide wordt nu verhuurd aan Emmen. Mulder: ,,We gaan op zoek naar een andere spits. We hebben een lijstje met binnenlandse en buitenlandse spitsen. Daar waren we al mee bezig. Er is ook geen paniek. Maar de manier waarom dit gebeurt stelt ons zeer teleur en erg boos.''
    Morgen meer in de Stentor.
    pi_76473483
    Hij woont wel in Leeuwarden natuurlijk. Ik vind het niet leuk, maar ik heb wel begrip voor deze beslissing. Cruijff en Van Hooijdonk zijn er groot mee geworden. Het is PROFvoetbal.

    Had net een Cambuur-fan aan de lijn. Die verwacht dat Reza wel zijn speelminuten zal maken omdat De Visscher en Maachi niet super draaien dit seizoen. Maar goed, dat hoort dus in het Cambuur-topic vanaf nu.

    Ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd. Hopelijk kan Kowet een mooie vervanger presenteren.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 6 januari 2010 @ 11:07:26 #292
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76473563
    Tuurlijk, ik begrijp dat ook wel, maar het is niet netjes.
    Eerst akkoord gaan en dan vertrekken naar de concurrent nota bene.
    pi_76474229
    Uiteindelijk wil je zulke spelers ook niet.

    Dan nog liever Arkivuo. Die is gewoon eerlijk over zijn bedoelingen. Even goede vrienden, hopelijk vindt hij een mooie club.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:29 #294
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76475199
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Uiteindelijk wil je zulke spelers ook niet.

    Dan nog liever Arkivuo. Die is gewoon eerlijk over zijn bedoelingen. Even goede vrienden, hopelijk vindt hij een mooie club.
    Eens
      woensdag 6 januari 2010 @ 13:10:53 #295
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76478799
    Toch wel jammer dat het weer op zo'n manier moet gaan maarja. Voordat hij bij Heerenveen speelde heeft hij trouwens ook nog bij Cambuur gezeten dus wat dat betreft is hij weer terug op het oude nest.
    het lijkt niet wat het is
    pi_76482878
    ach we hebben sander post nog _!!
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      woensdag 6 januari 2010 @ 15:08:24 #297
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76483680
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Silver_Shark het volgende:
    ach we hebben sander post nog _!!
    pi_76484886
    kvind het maar een kut actie van hem..

    maarja hij gaat daar waarschijnlijk goed cashen.. dus tja.. het is zijn beroep en als je met je beroep ergens anders veel meer krijgt.. wie doet dat niet..
    pi_76485001
    Ben zo vrij geweest alvast OP #11 te bouwen. Zijn jullie er klaar voor?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_76485037
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 6 januari 2010 @ 15:46:27 #301
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_76485217
    GO AHEAD!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')