quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Plek 5 zal te hoog gegrepen zijn. Ze hebben de stap helaas niet zo kunnen maken de afgelopen jaren onder Ulderink en ik zie niet in waarom dat dit seizoen wel gaat gebeuren. Plekje 8 op z'n hoogst vrees ik.
En gelukt is het. Van mij mag die ploeg er wel uit vliegen dit jaar. Lelijk verdedigend voetbal was het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Omniworld-thuis moet lukken toch volgende week?
quote:GA Eagles heeft Halil Colak definitief overgenomen van FC Twente. De Deventer club kwam vrijdag een contract voor drie jaar overeen met de aanvaller.
Ondanks buitenlandse interesse kiest Colak voor een langer verblijf in Deventer, waar hij woont en opgroeide. Colak ziet bij GA Eagles mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. Marc Overmars toonde zich zeer content met de verbintenis: "Met Colak hebben we een van de beste spelers uit de Jupiler League gecontracteerd. Het is een goed teken dat hij een langer verblijf in Deventer verkiest boven een lucratief avontuur in het buitenland."
De transfer is gefinancierd door een particuliere geldschieter. Colak speelde tot dusver 26 duels voor de Eagles, waarin hij negen keer scoorde.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef TLC het volgende:
Van mij mogen de Eagles wel weer eens terug naar de Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |