quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Turk gaat naar cambuur zo te zien..
quote:GAE wil langer beschikken over huurlingen
Go Ahead Eagles hoopt ook volgend seizoen gebruik te kunnen maken van de diensten van Halil Colak en Wout Droste. De linkerspits en de rechtsback komen dit seizoen op huurbasis uit voor de ploeg uit Deventer, maar hebben in Enschede nog een contract tot 2010. Eagles hoopt echter het tweetal nog een seizoen te huren vanwege het samenwerkingsverband met FC Twente, waarin staat dat de Deventernaren elk seizoen over enkele Tukkers mogen beschikken. Over Jules Reimerink, die door blessureleed nauwelijks aan spelen toekwam in de Adelaarshorst, heeft men nog geen beslissing genomen.
quote:Beukert op proef bij Go Ahead Eagles
ALMELO Nino Beukert is deze week op proef bij Go Ahead Eagles. De aanvaller die bij Heracles Almelo niet in aanmerking komt voor contractverlenging, mag de technische staf van de Deventer club proberen te overtuigen. De eerstedivisionist speelt volgende week nog een oefenwedstrijd, waarin Beukert ook zijn opwachting zal maken.
Beukert kwam in dienst van Heracles tot drie officiële wedstrijden.
Kon de stap niet maken in Deventer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
v.d. Wal trouwens ook..vreemd, aangezien ik dacht dat het nogal een talent was...
quote:GO AHEAD EAGLES OEFENT TEGEN SC HEERENVEEN
Terwolde. Woensdag 24 juni is de volledige selectie van Go Ahead Eagles gestart met de voorbereidingen op het voetbalseizoen 2009-2010. Zoals elk jaar vindt dit weer plaats op het sportcomplex van SV Terwolde. Woensdagavond 1 juli staat voor de Deventer selectie ook al weer de eerste serieuze oefenwedstrijd op het programma. Sc Heerenveen komt die avond naar Terwolde.
Voor de 18e maal vinden de Intermontage zomertrainingen plaats op de velden van SV Terwolde. De ploeg van trainer Andries Ulderink en zijn assistenten Michel Boerebach en Paul Bosvelt zal dagelijks te vinden zijn op het mooie sportcomplex aan de Everwijnstraat in Terwolde.
De selectie van de Eagles werd de afgelopen weken versterkt met Dennis Hollart (25). Deze linksbenige speler is als verdediger en middenvelder inzetbaar. Hij tekende een contract voor 2 seizoenen is afkomstig van FC Omniworld. Afgelopen week tekende Patrick Gerritsen (22) een 1-jarig contract. Gerritsen wordt gehuurd van FC Twente en is aanvaller.
Ook Jules Reimerink (19), Wout Droste (20) en Halil Colak (21) worden komend seizoen gehuurd van FC Twente.De Deventer selectie werd verder uitgebreid met Glenn Kobussen. Deze 19-jarige verdedigende middenvelder komt op amateurbasis over van Feijenoord.
Vanuit de eigen jeugdopleiding werden Sonny Bosz en Diego Michiels toegevoegd aan de selectie.
Op het middenveld kom je denk ik tekort met zoveel jonge jongens, maar we zullen het wel zien...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:15 schreef Messenga het volgende:
Het zal wel weer een gelijkspelseizoen worden.
En dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Ik volg het alleen al om de twente huurlingen aan het werk te zien.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch een nette overwinning op Excelsior. 3-1.
Plek 5 zal te hoog gegrepen zijn. Ze hebben de stap helaas niet zo kunnen maken de afgelopen jaren onder Ulderink en ik zie niet in waarom dat dit seizoen wel gaat gebeuren. Plekje 8 op z'n hoogst vrees ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GAE is m'n 3e cluppie in Nederland
1. FC Twente
2. Heracles Almelo
3. Go Ahead Eagles
Hoe hoog verwachten jullie GAE aan het einde van komend seizoen? Ik hoop dat ze nacompetitie mogen spelen, dus ik gok plaatsje 5.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Plek 5 zal te hoog gegrepen zijn. Ze hebben de stap helaas niet zo kunnen maken de afgelopen jaren onder Ulderink en ik zie niet in waarom dat dit seizoen wel gaat gebeuren. Plekje 8 op z'n hoogst vrees ik.
En gelukt is het. Van mij mag die ploeg er wel uit vliegen dit jaar. Lelijk verdedigend voetbal was het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Omniworld-thuis moet lukken toch volgende week?
quote:GA Eagles heeft Halil Colak definitief overgenomen van FC Twente. De Deventer club kwam vrijdag een contract voor drie jaar overeen met de aanvaller.
Ondanks buitenlandse interesse kiest Colak voor een langer verblijf in Deventer, waar hij woont en opgroeide. Colak ziet bij GA Eagles mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. Marc Overmars toonde zich zeer content met de verbintenis: "Met Colak hebben we een van de beste spelers uit de Jupiler League gecontracteerd. Het is een goed teken dat hij een langer verblijf in Deventer verkiest boven een lucratief avontuur in het buitenland."
De transfer is gefinancierd door een particuliere geldschieter. Colak speelde tot dusver 26 duels voor de Eagles, waarin hij negen keer scoorde.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef TLC het volgende:
Van mij mogen de Eagles wel weer eens terug naar de Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |