abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:54:10 #176
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_205915015
Eerste punten en direct 3, erg fijn! Niet geheel verdiend maar daar maalt niemand om :+ Zo'n Mühren die in de Eredivisie geen schim van de KKD-topschutter is scheelt ook. Onverwacht ook nog hangen en wurgen vanaf de 96ste minuut…

En zo ziet de wereld er weer heel anders uit, nog 1 overwinning en er is aansluiting met de middenmoot i.p.v. troosteloos afstevenen op degradatie (opportunistisch, ik weet het ;) ). Het zal ook moeten tegen Emmen want direct daarna wordt er bezoek gebracht aan Ajax, waar ik geen herhaling van vorig seizoen verwacht :P
pi_205915595
Ja, het verschil van Robert Mühren met voorgaande jaren is groot. Hij maakte destijds voor Cambuur naast veel doelpunten ook nog fabelachtige mooie goals, o.a. tegen NEC uit.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:45:21 #178
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205916315
geweldige wedstrijd

tegen de verhouding in misschien winnen maar ja 3 punten zijn 3 punten, maakt niet hoe

Mattiello hebben ze ook een goede aan denk ik, juventus jeugdproduct overigens
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 20 april 2023 @ 12:20:54 #179
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_208835320
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:54 schreef Xurk het volgende:
Eerste punten en direct 3, erg fijn! Niet geheel verdiend maar daar maalt niemand om :+ Zo'n Mühren die in de Eredivisie geen schim van de KKD-topschutter is scheelt ook. Onverwacht ook nog hangen en wurgen vanaf de 96ste minuut…

En zo ziet de wereld er weer heel anders uit, nog 1 overwinning en er is aansluiting met de middenmoot i.p.v. troosteloos afstevenen op degradatie (opportunistisch, ik weet het ;) ). Het zal ook moeten tegen Emmen want direct daarna wordt er bezoek gebracht aan Ajax, waar ik geen herhaling van vorig seizoen verwacht :P
Van de eerste punten naar de 31ste, 32ste en 33ste punten zeven maanden later :P

Ik roep altijd dat het seizoen voor mij geslaagd is wanneer ze minstens 15de weten te worden en dus niet aan de play-offs mee hoeven te doen. Heerlijk dat het nu bijna zover is! Zonder het te willen jinxen zou het nu niet meer mis moeten mogen gaan. In elk geval alvast geen directe degradatie meer mogelijk.

De afgelopen weken waren enorm frustrerend waarbij tegen alle ploegen onder ons werd verloren (en in een enkel geval gelijk gespeeld) |:( Hoe mooi het is om te verrassen/stunten (winst tegen Utrecht en Twente, gelijkspel tegen Ajax en gisteren tegen RKC meer dan verdiend winnen), ik heb liever dat juist die punten dan gepakt worden. Dan was plek 15 een paar weken geleden al veiliggesteld geweest. Nu in elk geval nog 4 punten nodig, of die nou door winst/gelijkspel komen of door twee verliesbeurten van Emmen is om het even!

Wat dat betreft zou het wel weer typisch zijn om komend weekend van Fortuna te verliezen, erna ook van Groningen maar dan te winnen van Feyenoord :')

Mocht dit gaan lukken, dan wordt het voor het eerst sinds mijn supporterschap (1996) dat ze drie seizoenen achtereen in de Eredivisie uitkomen :D
  vrijdag 22 september 2023 @ 23:11:16 #180
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_210721297
Fortuna tegen Feyenoord: gelijkspel.
Fortuna tegen Ajax: gelijkspel.
Fortuna tegen Kowet: 3-0 nederlaag

Wat een weelde tot nu toe dit seizoen :D Vorig seizoen waren de statistieken na 5 wedstrijden 0 punten, doelsaldo 5-13, plek #17 (gedeeld 18, één doelpuntje beter dan Fortuna). Dit seizoen na 5 wedstrijden 10 punten, doelsaldo 12-9, plek #5.

Nog even goed genieten, want de komende week staan uitwedstrijden tegen zowel PSV als Feyenoord op het programma :+ Maar toch heerlijk om Teletekst pagina 819 nu te bezoeken O+ Zo snel mogelijk naar die 34 punten toe!
pi_210722437
langzaam aan mag je de playoffs nu wel als doelstelling zetten.
  zaterdag 23 september 2023 @ 11:30:30 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210724498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 06:17 schreef RamboDirk het volgende:
langzaam aan mag je de playoffs nu wel als doelstelling zetten.
Hake kennende blijven ze gewoon roepen dat ze voor handhaving gaan tot ze minstens 34 punten hebben.
  zaterdag 23 september 2023 @ 15:09:26 #183
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210726069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:11 schreef Xurk het volgende:
Fortuna tegen Feyenoord: gelijkspel.
Fortuna tegen Ajax: gelijkspel.
Fortuna tegen Kowet: 3-0 nederlaag

Wat een weelde tot nu toe dit seizoen :D Vorig seizoen waren de statistieken na 5 wedstrijden 0 punten, doelsaldo 5-13, plek #17 (gedeeld 18, één doelpuntje beter dan Fortuna). Dit seizoen na 5 wedstrijden 10 punten, doelsaldo 12-9, plek #5.

Nog even goed genieten, want de komende week staan uitwedstrijden tegen zowel PSV als Feyenoord op het programma :+ Maar toch heerlijk om Teletekst pagina 819 nu te bezoeken O+ Zo snel mogelijk naar die 34 punten toe!
ja Eagles uit zijn hele andere koek dan thuis

jullie hebben echt toppie gestreden gisteravond, en mooi applaus in de 43ste minuut voor jullie recentelijk overleden fan

Marciano Vink die het wil laten lijken alsof Fortuna superslecht was en dus eigenlijk wil zeggen dat jullie niet heel geweldig waren of zo :X zal ie morgen niet zeggen als zijn ajax wordt verslagen door feyenoord
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_210764555
Ik moet zeggen dat Hake het beter doet dan ik verwacht had, zeker als je kijkt hoe moeilijk Van Wonderen het momenteel bij Heerenveen heeft.
pi_210770116
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 06:17 schreef RamboDirk het volgende:
langzaam aan mag je de playoffs nu wel als doelstelling zetten.
Echt onzin.
Je wint 3 thuiswedstrijden, dat is volstrekt normaal.
Na dit weekend sta je waar je hoort te staan.
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')