Tsja, ik ben uiteraard gekleurd. Maar ik begrijp niet waarom (aangezien je toch drie weken geleden hebt bijgetekend en overal verkondigt dat je "in principe bij GAE blijft") je i.p.v. als grote held Europa in gaat met de club, ervoor kiest om naar een BL middenmoter te gaan waar je de kans aanwezig is dat je semi-degradatievoetbal gaat spelen als het even tegenzit en aangezien je geen krediet hebt er zomaar weer ontslagen kan worden.
Ik vind Simonis een held, laat dat gezegd zijn. Maar hij heeft ook uitgebreid verteld over hoe erg hij in de stress zat toen GAE afgelopen zomer eerst Europees werd uitgeschakeld en vervolgens de eerste paar wedstrijden in de Eredivisie verloor. Dat is qua stressniveau niets vergeleken bij wat op hem af gaat komen bij een club die in de subtop van de BL hoort te spelen, als het niet zo lekker zou lopen. HIj heeft immers slechts één seizoen ervaring als hoofdtrainer.
Dit lijkt mij typisch weer een geval van te vroeg de sprong wagen en je carrière mogelijk de slop in helpen voordat het goed en wel begonnen is.