Dat lijkt me niet zo. Ten minste als je kwaliteiten hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of het enige moment. Iets over treinen zou Koeman zeggen.
Was kennelijk wel in beeld geweest, maar het lijkt nu inderdaad Melvin Boel te gaan worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:09 schreef Jester65 het volgende:
Ja, dat herken ik wel. Ik snap dat het uiteindelijk zo werkt, maar ergens snap ik het ook niet.
Ik lees overigens net dat Dave Vos weg moet bij Ajax. Zou me niet verbazen als Go Ahead een balletje opgooit bij hem.
Dus het is nu Simonwas.quote:
Denk dat Boel gelijk even aanbelt bij Feyenoord voor een huurspeler of 2.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was kennelijk wel in beeld geweest, maar het lijkt nu inderdaad Melvin Boel te gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Alaphilippe_ op 12-06-2025 12:01:54 ]
Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, is hij zo heetgebakerd?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Melvin Boel is de topkandidaat.
Dat wordt een grote show buiten de lijnen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/GAEagles/status/1933094439552950661
Melvin Coltrui Boel tekent voor drie jaar.
De stagiair/persvoorlichter van Dordt afgelopen seizoen likete nog mijn tweets over zijn escapades in de mixed zone. @:wheeledwarrior @:Maxi-mus @:immerdebestebobGenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een lekkere bonus. Eens kijken of ze het weten te investeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef Jester65 het volgende:
Kowet zou zo'n 1,2 miljoen overhouden aan de transfer van Beukema naar Napoli.
Voor Kowet een record, maar inderdaad in de huidige markt niet echt indrukwekkend. Maar als kleine club heb je helaas blijkbaar ook niet echt voordeel van een soort "Ajax taks", zelfs niet voor de sterspelers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antman was toch wel iets van 15 miljoen waard?
Sja, als je pas spelers aan gaat trekken halverwege augustus, kun je natuurlijk nooit goed beginnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Voor Kowet een record, maar inderdaad in de huidige markt niet echt indrukwekkend. Maar als kleine club heb je helaas blijkbaar ook niet echt voordeel van een soort "Ajax taks", zelfs niet voor de sterspelers.
Hopelijk houden ze Breum nu wel binnenboord, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.
Ik laat me morgen graag verrassen, maar aangezien het begin van het seizoen traditiegetrouw vrij matig is en PSV ondanks de vertrokken spelers niet echt zwakker lijkt te zijn geworden verwacht ik een flinke nederlaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |