abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:08:35 #201
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_74244735
Oh god, net terug uit Volendam. Net nog even een afterparty gehad en nu de avond nog even verwerken.
Wat een sfeer, wat een wedstrijd en natuurlijk wat een resultaat.

Het team mag zichzelf een flinke schouderklop geven, want dit was een flinke prestatie

HIJ ZIT ERIN!!
pi_74244802
duidelijk waar jullie op getraind hebben deze week
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74250743
Lekker hoor .
pi_74251558
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 02:08 schreef Blinker het volgende:
Oh god, net terug uit Volendam. Net nog even een afterparty gehad en nu de avond nog even verwerken.
Wat een sfeer, wat een wedstrijd en natuurlijk wat een resultaat.

Het team mag zichzelf een flinke schouderklop geven, want dit was een flinke prestatie

HIJ ZIT ERIN!!
Die goaltune staat me nog altijd in het geheugen gegrift
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:15:14 #205
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_74260474
Damn dat is lekker Zeker aangezien Volendam het in deze periode tot nu toe niet slecht deed. Hopelijk zien we dit de komende weken weer wat meer, na het tegenvallende begin van de tweede periode. En de topictitel is inderdaad ineens helemaal van toepassing de laatste weken

En dan de knotsgekke tweede helft van AGOVV - Cambuur... in vijf minuten tijd drie goals gevallen en heel de slotfase zitten hopen dat AGOVV nog gelijk zou maken, maar helaas Maar ach, de overwinning van GA Eagles was te zoet om het héél erg te vinden!
pi_74473565
GAE speelde niet best vanavond, maar de punten tellen! Remco Pasveer was voor mij de Eagle van de wedstrijd. De goal van de wedstrijd was wel van Colak. ;-)
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_74473648
Wat vond je van Manucharyan?
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:40:44 #208
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_74475468
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef D_skilled het volgende:
Hij droeg de hele ploeg bijna
Verder was het wel billen knijpen! Zwaar onderschat door de ploeg, maar enfin. We staan voorlopig weer heerlijk bovenaan en de sfeer was weer top
pi_74696508
Gaat lekker zo, binnenkort revanche in Leeuwarden
pi_74697285
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:26 schreef D_skilled het volgende:
Speelt bij Haarlem toch?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:19:25 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_74899049
Woei, gaat lekker zo! Meeste punten, minste doelpunten tegen en beste doelsaldo En nog een klein kansje om volgende week ook in periode twee bovenaan te eindigen, al is dat dan alleen maar voor de statistieken [wat een luxe]
  dinsdag 1 december 2009 @ 01:09:17 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75169231
Pure kampioens mentaliteit, een naar inziens slechte matige wedstrijd toch omzetten naar winst.
Nu nog Camboer pakken en we zitten gebakken.

Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:41:09 #213
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_75173107
Na het verlies tegen Dordrecht afgelopen zaterdag en doordat de volgende wedstrijd alweer zo snel daarop volgde hield ik mijn hart vast. Maar ze hebben het gewoon inderdaad heel goed gedaan En de overwinning is minder benauwd dan dat de score doet vermoeden als je ziet dat het tweede tegendoelpunt vér in blessuretijd gemaakt is.

Cambuur draait de laatste tijd wat stroever dus de wedstrijd van aanstaande vrijdag komt precies op het goede moment om hun in ieder geval voorlopig van zich af te schudden En hopen dat ze niet juist tegen GAE een wederopstanding beleven

Ik erger me er trouwens wel een beetje aan dat GAE zo weinig aandacht krijgt in de berichtgeving over de Jupiler League ten opzichte van andere ploegen. Op Teletekst pagina 801 maar ook op FOK!Sport wordt er na een speelronde bijna alleen maar over [vooral] SC Cambuur Leeuwarden geschreven en vervolgens over De Graafschap en bijv. FC Zwolle.
Gisterenavond was het weer eens zo ver [TT]: "Cambuur thuis niet langs Telstar". Aangezien GAE al vanaf het begin van het seizoen bovenaan bivakkeert en zo nu en dan wisselt met Cambuur of De Graafschap, lijkt het me toch wel dat ze iets meer aandacht waard zijn! Toch?
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:17:39 #214
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75177621
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Xurk het volgende:
Na het verlies tegen Dordrecht afgelopen zaterdag en doordat de volgende wedstrijd alweer zo snel daarop volgde hield ik mijn hart vast. Maar ze hebben het gewoon inderdaad heel goed gedaan En de overwinning is minder benauwd dan dat de score doet vermoeden als je ziet dat het tweede tegendoelpunt vér in blessuretijd gemaakt is.

Cambuur draait de laatste tijd wat stroever dus de wedstrijd van aanstaande vrijdag komt precies op het goede moment om hun in ieder geval voorlopig van zich af te schudden En hopen dat ze niet juist tegen GAE een wederopstanding beleven

Ik erger me er trouwens wel een beetje aan dat GAE zo weinig aandacht krijgt in de berichtgeving over de Jupiler League ten opzichte van andere ploegen. Op Teletekst pagina 801 maar ook op FOK!Sport wordt er na een speelronde bijna alleen maar over [vooral] SC Cambuur Leeuwarden geschreven en vervolgens over De Graafschap en bijv. FC Zwolle.
Gisterenavond was het weer eens zo ver [TT]: "Cambuur thuis niet langs Telstar". Aangezien GAE al vanaf het begin van het seizoen bovenaan bivakkeert en zo nu en dan wisselt met Cambuur of De Graafschap, lijkt het me toch wel dat ze iets meer aandacht waard zijn! Toch?
Helemaal mee eens. Ik weet niet of het door Wilfried Genee komt, want hij is een die-hard Cambuur fan of het is 'toeval'
Het kan alleen haast geen toeval zijn dat de wedstrijden van Cambuur zo vaak wedstrijd-van-de-week zijn.

Maar goed, ze mogen hun berichtgevingtjes houden, mits Eagles bovenaan blijft staan
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:50:36 #215
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75196541

Hier is trouwens de wedstrijd van gisteren ook terug te zien.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:46:45 #216
236335 neen
schone schijn
pi_75259805
Cambuur en de Graafschap hebben in het stadion altijd by far de hoogste bezoekersaantallen van de JL, zullen denk ik ook wel de hoogste kijkcijfers trekken dan dus dat zal wel de reden zijn. Naar spannende wedstrijden en derby's zullen ze wel niet kijken. net al de competitieplanners... Fortuna - MVV afgelopen maandag?

Anyways, niet welkom dus in Leeuwarden. Gaan er nog wel mensen? Zoals hier het plan is: http://gae.web-log.nl/
het lijkt niet wat het is
  donderdag 3 december 2009 @ 21:13:22 #217
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75260879
Ik vind het belachelijk dat GAE niet welkom is.
Als je niet de veiligheid kan garanderen van de supporters, kan je ook ook niet de veiligheid van onze spelers garanderen.

Ik zou zeggen afblazen en 3 punten voor GAE, dan voelen ze 'm wel.

Sowieso probeert Cambuur zich te profileren als een Eredivisieclub, ben benieuwd hoe ze dat zouden doen alls Ado, Feyenoord of Ajax langs kwam. Ook allemaal verbieden?

Cambuur is niet eredivisie-waardig.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:36:44 #218
236335 neen
schone schijn
pi_75261861
Het is nogal krom, ik begrijp de reden wel maar dan hadden de cambuur supporters afgelopen week ook niet welkom mogen zijn in het Zwolle stadion. Maar goed dat is niet aan de supporters om te beslissen en ook niet aan de club.

Op de Graafschap na is er overigens niet een club Eredivisie waardig in de Jupiler League.
pi_75264870
Eagles is wel eredivisie-waardig hoor.

Niet zo opportunistisch, overal zit een gedachte achter.

Moeten alleen zorgen dat ze de trainersstaf bij elkaar houden. Je bent altijd afhankelijk van technische mensen en je beste spelers. Als èn Ulderink èn van der Biezen èn Colak èn Arkivuo èn Parnela weg zouden gaan, ja, dan wordt het wel heel lastig.

Veel talentvolle jonge jongens, die allemaal goed kunnen voetballen. Daarmee pak je in de Eredivisie altijd punten. Zie Excelsior, zie Volendam. Ik weet wel dat die clubs gedegradeerd zijn, maar ze waren op dat moment wel eredivisie-waardig.

Duimen morgen!
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  donderdag 3 december 2009 @ 22:44:29 #220
236335 neen
schone schijn
pi_75265129
Cambuur is in mijn geheel onobjectieve ogen minstens zo eredivisie waardig als de Eagles, maarja zoals ik al zei ben ik geheel onobjectief. Succes morgen! En jammer dat er niemand van jullie bij is.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:23:40 #221
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75266836
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef neen het volgende:
Cambuur is in mijn geheel onobjectieve ogen minstens zo eredivisie waardig als de Eagles, maarja zoals ik al zei ben ik geheel onobjectief. Succes morgen! En jammer dat er niemand van jullie bij is.
Idem, laten we maar hopen dat de beste morgen wint
pi_75267687
Alsof Biezen ook maar iets klaar zou spelen in de eredivisie
pi_75267803
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eagles is wel eredivisie-waardig hoor.

Niet zo opportunistisch, overal zit een gedachte achter.

Moeten alleen zorgen dat ze de trainersstaf bij elkaar houden. Je bent altijd afhankelijk van technische mensen en je beste spelers. Als èn Ulderink èn van der Biezen èn Colak èn Arkivuo èn Parnela weg zouden gaan, ja, dan wordt het wel heel lastig.

Veel talentvolle jonge jongens, die allemaal goed kunnen voetballen. Daarmee pak je in de Eredivisie altijd punten. Zie Excelsior, zie Volendam. Ik weet wel dat die clubs gedegradeerd zijn, maar ze waren op dat moment wel eredivisie-waardig.

Duimen morgen!
Dan hebben wij een andere definitie van eredivisiewaardig. Als je degradeert ben je per definitie niet goed genoeg voor een divisie.
pi_75268689
Ja, ik snap wel dat je dat zegt, maar een balletje binnenkant paal of Gerry Koning die 'm in de tribune schiet ipv in eigen doel en Volendam was er wel in gebleven.

Dan kijk ik graag iets verder.

Volendam voetbalde goed, ook tegen de grotere ploegen, boekte daar ook resultaten mee, met name na de winter, en daarom waren ze eredivisiewaardig. Er moet iemand 18e worden. Die plaats van achttiende club waren ze m.i. zeker waard en dus eredivisiewaardig.
Jimmy Carter:
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:27:47 #225
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75298288
Het ging aardig gelijk op. Eerste helft was voor de Eagles, maar met name de 2e helft was voor Cambuur.
Gezien de situatie en het spel ben ik niet ontevreden. Een puntje uit is echt geen schande.

We hebben niet meer de eerste plaats, maar die komt wel weer in zicht

Next stop: Eindhoven!
pi_75395682
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, ik snap wel dat je dat zegt, maar een balletje binnenkant paal of Gerry Koning die 'm in de tribune schiet ipv in eigen doel en Volendam was er wel in gebleven.

Dan kijk ik graag iets verder.

Volendam voetbalde goed, ook tegen de grotere ploegen, boekte daar ook resultaten mee, met name na de winter, en daarom waren ze eredivisiewaardig. Er moet iemand 18e worden. Die plaats van achttiende club waren ze m.i. zeker waard en dus eredivisiewaardig.
As is verbrande turf.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:15:28 #227
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75427009
http://www.spitsnieuws.nl(...)j_panathinaikos.html

Goed nieuws voor de adelaars!
Ten Cate heeft altijd gezegd ( paar weken geleden nog ) dat na Panathinaikos hij Go Ahead Eagles pro deo zou gaan versterken.

Ome Henk, kom er maar in!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:49:54 #228
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_75437618
Dat zou wel super nice zijn zeg Erg veel ervaring op het allerhoogste niveau [Barça, Ajax, Chelsea, Panathinaikos] neemt hij sowieso mee, ongeacht hoe goed hij als trainer nou wel of niet is geweest. Wat voor functie zou hij bij GAE gaan vervullen eigenlijk?

Mooi dat mannen zoals Overmars en Ten Cate iets doen met hun clubliefde! Dat zie je toch niet héél vaak tegenwoordig.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:58:19 #229
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75437933
http://www.goal.com/nl/ne(...)-voor-go-ahead-gaan-

Hier nog een klein bronnetje. Als ik meer informatie heb, dan plemp ik het wel hier neer
pi_75893596
Forza Eagles!
Jimmy Carter:
pi_75896330
Heracles Almelo - Go Ahead Eagles: ruststand 0-1
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_75896394
Plus twee rode kaarten.

Al met al ben ik wel optimistisch over de tweede helft, maar goed, we zullen het moeten afwachten.
Jimmy Carter:
pi_75898773
Zeer goede vertoning. Heracles is ook sterk, maar het beste voetbal wordt gespeeld door Go Ahead Eagles met al zijn jongelingen.
Jimmy Carter:
pi_75898782
0-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jimmy Carter:
  maandag 21 december 2009 @ 21:45:53 #235
236335 neen
schone schijn
pi_75899381
netjes hoor
pi_75900728
Proud to be one of them!
pi_75900911
spammert
Jimmy Carter:
  maandag 21 december 2009 @ 22:11:31 #238
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_75900921
Zo hee, lekker! Dit had ik nou echt niet verwacht, zeker niet met de huidige vorm van Heracles... GAE blijft wel een echte cupfighter hè
pi_75901478
Laat in de volgende ronde Sparta maar naar Deventer komen!
pi_75901618
Dat zou wel garant staan voor een spectaculair potje. Waarom Sparta? Omdat je denkt dat we daartegen de meeste kans maken?
Jimmy Carter:
pi_75903031
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat zou wel garant staan voor een spectaculair potje. Waarom Sparta? Omdat je denkt dat we daartegen de meeste kans maken?
Yep. Als je er vanuit gaat dat in de andere 7 wedstrijden de 'hoogst spelende club' wint, dan is Sparta de minste.

Zo ver mogelijk komen in de beker gaat voor mij boven een aantrekkelijke pot met minder winkansen.

Ik ben benieuwd wat deze overwinning ons financieel opgeleverd heeft. Volgens mij staat er voor onze begrippen een behoorlijke premie klaar.
pi_75903160
Ik vond Go Ahead vanavond erg goed spelen en toch kreeg Heracles nog een flink aantal kansen. Het niveauverschil met de eredivisie is er nog wel, maar met een beetje geluk is er veel mogelijk.
Jimmy Carter:
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:13:24 #243
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75910777
Winnen van de nummer 5 van de Eredivisie mag een beste prestatie genoemd worden.
Heracles die 8 wedstrijden ongeslagen was en nu onderuit ging tegen een subtopper uit de Jupiler League.

Nog mensen die er bij waren?

Ik wel, er hing een fantastische sfeer en één groot feest.

Het is een fijne tijd om fan te zijn
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:45:44 #244
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75914313
Pasveer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75915514
Mooie overwinning!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:53:48 #246
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_75921056
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef Blinker het volgende:

Heracles die 8 wedstrijden ongeslagen was en nu onderuit ging tegen een topper uit de Jupiler League.

Ik wel, er hing een fantastische sfeer en één groot feest.

Het is een fijne tijd om fan te zijn
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:15:01 #247
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75921811
Ik ben bescheiden
pi_75922037
Ik hoop op Groningen - GAE in de volgende ronde.
Jimmy Carter:
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:13:47 #249
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75928922
Ajax thuis !!
pi_75929293
Haha... nou, laten we dat maar niet doen.

Kost weer zo veel geld om de binnenstad opnieuw op te bouwen en zo.

Sportief zou het wel interessant zijn. Laat heel duidelijk zijn dat ik de Eagles niet overschat of nu als supporter (op afstand) naast de schoenen loop, maar een team dat goed verzorgd voetbalt met vaardige spelers (gisteren op glad kunstgras had niemand ruzie met de bal) en waarin iedereen van elkaar weet wat men doet, maakt altijd een kans. Ajax heeft meer ervaren spelers, internationals en spelers die al langer op een bepaald niveau spelen, maar als Eagles net als gisteravond goed voetbal combineren met slimheid en gigantische inzet en scherpte (echt indrukwekkend, niet des Eagles), dan is alles mogelijk.

Zoals een groot filosoof ooit zei: "Het is een fijne tijd om fan te zijn"
Jimmy Carter:
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:40:26 #251
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_75930247
Als je kijkt hoeveel moeite Ajax dit seizoen in de beker heeft gehad en dat ze vorig seizoen door Volendam eruit werden geknikkerd, dan is alles inderdaad mogelijk als GAE een goede wedstrijd speelt inclusief veel inzet

Maar ondanks dat het een erg mooi affiche zou zijn, lijkt me het niet zo geruststellend voor de stad als Ajax naar Deventer moet...
pi_75930407
Nee, dan slaapt Heidema niet zo lekker, vrees ik, hehe.

Maar hij heeft ook de mogelijkheid uitsupporters te weren. Weet niet hoe dat in de praktijk uit zou pakken, maar het is een optie.

Goed, morgenavond is de loting neem ik aan?
Jimmy Carter:
  woensdag 23 december 2009 @ 19:13:48 #253
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75981016
Klopt, 23:00 begint het circus.

Sportief gezien, hoop ik op Sparta-thuis.
Financieel gezien zou het goed zijn om naar Feyenoord-uit te gaan.

Maar om Ajax alle hoeken van de Adelaarshorst te laten is het ultieme
pi_75981364
Iedere thuiswedstrijd is mooi.

Liever niet tegen Twente, dat is net als Excelsior-Feyenoord.
Jimmy Carter:
  woensdag 23 december 2009 @ 20:16:45 #255
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75984122
Twente is het ergste wat je kan loten naast PSV
pi_75993416
NAC is niet onmogelijk hoor. Maar wordt zeer lastig.
Jimmy Carter:
  woensdag 23 december 2009 @ 23:14:23 #257
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75993526
Ik kan er mee leven.
Waar ik niet mee kan leven is dat Ajax weeeeeeeeeeer zo'n makkelijke loting heeft..
pi_75993712
Ajax wint de beker toch niet. Hebben ze niet genoeg HART voor.

Daarnaast: Suarez is geschorst. Dan is NEC-thuis nog best lastig.
Jimmy Carter:
  woensdag 23 december 2009 @ 23:18:31 #259
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75993778
Ah, dat wist ik niet.
Ajax staat een stuk zwakker zonder Suarez.

Nouja, Heracles was ook zo goed als onmogelijk geacht, dus waarom NAC-uit niet?
pi_75993822
Daarom.

NAC staat lager dan Heracles als ik me niet vergis.
Jimmy Carter:
pi_76007187
Spelen er behalve Gilissen nog meer oud-Eagles? Maaskant heb ik het maar niet over.
Jimmy Carter:
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:12:00 #262
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_76076208
Ook leuk als GAE van NAC weet te winnen en de overige drie kwartfinales verlopen zoals aan de hand van de Eredivisie-ranglijst zou verwachten... dan is GAE de enige halve finalist die niet in de top 3 van de Eredivisie zit
pi_76174295
Plet is beter dan Post, maar niet zo goed als van der Biezen. Zou wel mooi zijn als ze deze integere neger binnen kunnen halen.
Jimmy Carter:
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:51:09 #265
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76179074
Zeker weten een aanwinst voor GAE.
Eerlijk gezegd denk ik dat de deal allang rond is.

@ Nelson: Van der Biezen is overrated
pi_76179486
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Blinker het volgende:
Zeker weten een aanwinst voor GAE.
Eerlijk gezegd denk ik dat de deal allang rond is.

@ Nelson: Van der Biezen is overrated
Wat ik van hem gezien heb dit seizoen voor zijn blessure vond ik zeer sterk.. Sterke meevoetballende spits.. met een goed scorend vermogen..

Mooie van Eagles dit seizoen is wel dat als er 1 iemand wegvalt er gelijk een ander opstaat. Halil scoorde ook in het begin veel maar toen vd biezen wegviel nog meer en zelfs post begon toen redelijk te presteren. En daarna was Reza weer zeer belangrijk..

Hopen ook dat Gerritsen snel weer fit is! Jules die is leuk voor op de bank maar naar mijn mening geen vaste basiswaarde.. en jammer natuurlijk dat Kari na dit seizoen weg zal gaan.. ook leuke speler
pi_76180998
Ik vind een speler als Kieftenbeld mooi. Schijnbaar onopvallend, maar nooit ruzie met de bal en een hoge handelingssnelheid om het combinatie-voetbal van GAE effectief te maken.
Jimmy Carter:
pi_76182505
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vind een speler als Kieftenbeld mooi. Schijnbaar onopvallend, maar nooit ruzie met de bal en een hoge handelingssnelheid om het combinatie-voetbal van GAE effectief te maken.
Ja, altijd een dikke voldoende!

gelukkig ligt die nog vast tot juni 2011.. al staat ie volgens geruchten al wel in de belangstelling van andere clubs..
pi_76384869
Nog oefenpotjes in winterstop?
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 02:17:55 #270
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76387484
zaterdag 16 januari
10:00
GA Eagles D2 - Lelystad '67 D1

Maar dat is amper de winterstop nog te noemen.
Ze zijn er trouwens niet uitgekomen met Plet helaas! De zoektocht gaat door
pi_76388225
Het zijn ook de kleine Eagles..

Plukte trouwens het volgende lijstje van het net:

Edgar Manucharyan
(Ajax/Haarlem)
Melvin Platje (Volendam)
Andrej Rendla (FC Twente)
Luuk de Jong
(FC Twente)
Fabio Caracciolo (FC den Bosch)
Serhat Koc (FC Groningen)
Loic Loval
(FC Utrecht)

Lijkt op het oog allemaal een beetje 'niet haalbaar'..
pi_76395993
Eagles D2 spelen in Twello?
Jimmy Carter:
pi_76396388
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eagles D2 spelen in Twello?
ja, sv twello
pi_76396433
Is dat bij die turnhal?
Jimmy Carter:
pi_76399293
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is dat bij die turnhal?
ja zuiderlaan heet het.. www.svtwello.nl
pi_76400291
Boeren
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 18:19:25 #277
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76407064
Re: Oefenprogramma GA Eagles seizoen 2009/2010
« Antwoord #391 Gepost op: Vandaag om 12:23:45 » Antwoord met citaat
GA Eagles speelt komende vrijdag een oefenduel tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd wordt, mits de weersomstandigheden het toelaten, gespeeld in het Mandemakersstadion van de eredivisionist uit Waalwijk en begint om 14.30 uur.

GA Eagles trainde gisteren op het besneeuwde veld bij stadion de Adelaarshorst. De Deventer club zoekt nog naar een geschikte, sneeuwvrije traininsglocatie voor de rest van de week.

woensdag 6 januari 2010 @ 00:50:19 #278
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76466891
Reza gaat naar Camboer, lekker dan
pi_76466917
Bron?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:53:46 #280
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76466972
Zeer hardnekkige geruchten van het Go Ahead Eagles. Iemand die nauw betrokken is met de club.
Toevallig heeft Reza ook opeens alle GAE-foto's van z'n Hyves afgehaald
pi_76467007
Terwijl hij van Heerenveen komt... raar verhaal. Zou het jammer vinden.
Jimmy Carter:
pi_76467086
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:53 schreef Blinker het volgende:
Zeer hardnekkige geruchten van het Go Ahead Eagles. Iemand die nauw betrokken is met de club.
Toevallig heeft Reza ook opeens alle GAE-foto's van z'n Hyves afgehaald
Lol

Denk dat Plet dan alsnog wel rond zal komen..anders schiet het echt niet op..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:58:33 #283
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76467089
Ga er maar van uit dat het waar is.. Ik hoop dat het niet waar is.
Nu maar snel een nieuwe spits aantrekken
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:59:39 #284
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76467121
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lol

Denk dat Plet dan alsnog wel rond zal komen..anders schiet het echt niet op..
Ik heb er alle vertrouwen in dat er binnen een week een goede speler onze kant op komt.
pi_76467210
Dat lijstje zag er in ieder geval goed uit.

Loval zou ik alleen vreemd vinden. Een goede speler voor GAE maar toch ook een stap terug in het verleden.
Jimmy Carter:
pi_76467319
Wel een erg grote stap terug voor hem (Loval) ja..dan kan hij beter een andere eredivisieclub opzoeken...daar is hij zeker goed genoeg voor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76467337
Hij speelt nu amper. Het is maar net wat je wil.
Jimmy Carter:
pi_76467407
Dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat hij voor een groot deel van het rechterrijtje een absolute uitblinker kan zijn zodra hij zijn vertrouwen terug heeft. Hij is in ieder geval een stuk beter dan bijvoorbeeld een Ahahaoui, om even richting oud-GAE te blijven denken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:26:08 #289
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76469493
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Terwijl hij van Heerenveen komt... raar verhaal. Zou het jammer vinden.
Reza heeft nu een foto op zijn hyves staan met erboven de tekst: Bedankt voor de toptijd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Blinker op 06-01-2010 09:18:47 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:22:26 #290
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76471887
quote:
DEVENTER - Reza Ghoochannejhad (22) speelt de komende 2,5 seizoenen voor Cambuur. Tot grote woede van GA Eagles dat zegt een mondeling overeenkomst te hebben met de spits voor ook 2,5 jaar.

Ghoochannejhad speelde sinds september op amateurbasis in Deventer, nadat hij zijn plezier in het voetbal daarvoor had verloren. Voor de winterstop bood GA Eagles hem een 2,5 jarig contract aan. Voor de jaarwissseling gaf Ghoochannejhad nog aan nagenoeg akkoord te zijn met de Deventer club. Aanbiedingen van andere clubs overwoog hij niet, zo verklaarde hij tegenover deze krant, omdat hij het bij GA Eagles zo naar zijn zin had. ,,Blijkbaar draait altijd alles om geld'', zegt Edwin Mulder, voorzitter van GA Eagles. ,,Reza heeft ook ons steeds gezegd graag bij ons te willen blijven, maar op het laatste moment kiest hij toch voor het geld van Cambuur.''
Mulder is woedend op de spits, zijn zaakwaarnemer en Cambuur. ,,We laten het er niet bij zitten. Maandag hadden we namelijk al een mondeling akkoord bereikt met de zaakwaarnemer van Reza. Marc Overmars (bestuurslid technische zaken, red.) en ik hebben hem de hand gegeven, ten teken dat we er uit waren. We overwegen sterk een arbitragezaak bij de KNVB te beginnen en Reza aan het mondeling akkoord te houden.''
Cambuur handelde in Mulders ogen ook incorrect door Ghoochannejhad te benaderen terwijl de Deventer club op dat moment al dicht bij een akkoord met de spits was. ,,Cambuur handelt zeker niet correct.'' De Frieze club verbood tegelijkertijd spits Ruud ter Heide een overgang naar concurrent De Graafschap of GA Eagles. Ter Heide wordt nu verhuurd aan Emmen. Mulder: ,,We gaan op zoek naar een andere spits. We hebben een lijstje met binnenlandse en buitenlandse spitsen. Daar waren we al mee bezig. Er is ook geen paniek. Maar de manier waarom dit gebeurt stelt ons zeer teleur en erg boos.''
Morgen meer in de Stentor.
pi_76473483
Hij woont wel in Leeuwarden natuurlijk. Ik vind het niet leuk, maar ik heb wel begrip voor deze beslissing. Cruijff en Van Hooijdonk zijn er groot mee geworden. Het is PROFvoetbal.

Had net een Cambuur-fan aan de lijn. Die verwacht dat Reza wel zijn speelminuten zal maken omdat De Visscher en Maachi niet super draaien dit seizoen. Maar goed, dat hoort dus in het Cambuur-topic vanaf nu.

Ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd. Hopelijk kan Kowet een mooie vervanger presenteren.
Jimmy Carter:
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:07:26 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76473563
Tuurlijk, ik begrijp dat ook wel, maar het is niet netjes.
Eerst akkoord gaan en dan vertrekken naar de concurrent nota bene.
pi_76474229
Uiteindelijk wil je zulke spelers ook niet.

Dan nog liever Arkivuo. Die is gewoon eerlijk over zijn bedoelingen. Even goede vrienden, hopelijk vindt hij een mooie club.
Jimmy Carter:
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:29 #294
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76475199
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uiteindelijk wil je zulke spelers ook niet.

Dan nog liever Arkivuo. Die is gewoon eerlijk over zijn bedoelingen. Even goede vrienden, hopelijk vindt hij een mooie club.
Eens
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:10:53 #295
236335 neen
schone schijn
pi_76478799
Toch wel jammer dat het weer op zo'n manier moet gaan maarja. Voordat hij bij Heerenveen speelde heeft hij trouwens ook nog bij Cambuur gezeten dus wat dat betreft is hij weer terug op het oude nest.
pi_76482878
ach we hebben sander post nog _!!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:08:24 #297
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76483680
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ach we hebben sander post nog _!!
pi_76484886
kvind het maar een kut actie van hem..

maarja hij gaat daar waarschijnlijk goed cashen.. dus tja.. het is zijn beroep en als je met je beroep ergens anders veel meer krijgt.. wie doet dat niet..
pi_76485001
Ben zo vrij geweest alvast OP #11 te bouwen. Zijn jullie er klaar voor?
Jimmy Carter:
pi_76485037
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: