Dat is makkelijk haalbaar..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.
Tijd dat de hele dag top 10 uit GRTDOJWérs bestaat![]()
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetenquote:
Strak planquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik vond dat ook TE vetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetendat vond ik zo cool
zoiets had ik gister begrepen ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer, als je nu wil teruglezen ben je gelijk een paar topics verder
Oja, Beller leest hier ook nog regelmatig he
Oke thx for the updatequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het gaat over vroeger..
flippo's en zo
maar ook over oude tekenfilmpjes!
Ik keek vroeger.. poke-mon, dommel, EEK!, Bobby's world, smurfen, snorkels, Alfred J. Kwakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het gaat over vroeger..
flippo's en zo
maar ook over oude tekenfilmpjes!
O jaquote:
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is makkelijk haalbaar..
Als ik ook savonds zou posten!
mij lukt het iets te vaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gisteraaf niet zoveel..weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!
Nou moet ik zeggen dat ik gisteren ook wel aardig heb zitten posten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!
Ik stond nummer 6.. en post alleen tussen 9.40 - 17.00quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik keek tom and jerry ,bugs bunny , en toen ik naar nl kwam keek ik , snorkels , bungi,thomas de kleine stoom locomotief,Boes, dommel,honeybee hutch,nils holgersson,smurfen,etcquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
Vroeger speelde ik nog mario op de NES
[ afbeelding ]
Ohja en duckhunt
[ afbeelding ]
HAHAHA EEK! the catquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik keek vroeger.. poke-mon, dommel, EEK!, Bobby's world, smurfen, snorkels, Alfred J. Kwak
Ja ik heb de nintendo en supernintendo ook nogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
Vroeger speelde ik nog mario op de NES
[ afbeelding ]
Ohja en duckhunt
[ afbeelding ]
Je moet je afvragen hoe het met je gaat als je boven.... uh... "DIE" dude staat hahahahaquote:
Logisch.. en Dukes of hazzard!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
p.s kijk ik af en toe nogsteeds!
Wie tong? Ik sta net onder tongquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je afvragen hoe het met je gaat als je boven.... uh... "DIE" dude staat hahahaha
Ik druf bijna niet te kijken, ik stond al in de 1000 van Fok! allertijden,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik stond nummer 6.. en post alleen tussen 9.40 - 17.00
ook al regelmatig gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je afvragen hoe het met je gaat als je boven.... uh... "DIE" dude staat hahahaha
Serieusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik heb de nintendo en supernintendo ook nog
Jij bent de uitzondering op de zaak, dat weet je tochquote:
Haha.. gewoon doen face the truth!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik druf bijna niet te kijken, ik stond al in de 1000 van Fok! allertijden,
en ergens in de 60 a 80 van dit jaar![]()
Deze zijn van gisteren KLIKquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:03 schreef renedis het volgende:
ik heb nooit gelet op hoeveel posts ik doe op een dag
mijn gemiddelde per dag = ???
Bij mij gaan ze ook echt niet wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus![]()
Coool, me moeder had ze weggegeven toen we de GameCube kregen![]()
Geen duckhunt meer voor mij![]()
Ohja davidquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze ook echt niet wegclassics dude
Echt waar? Ow die zou ik best willen hebben hahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja david
Me zus was daar helemaal weg van en het stond dus vaak op. Volgens mij hebben we de hele reeks nog ergens op video liggen
ow gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de zaak, dat weet je toch
HAHA BAASquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
Zoek ik op David de kabouter kom ik hem weer tegen:
[ afbeelding ]
over de 300 posts.. ik kan het niet helpen maar DAT is TE gek voor woorden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze zijn van gisteren KLIK
Valt bij mij nog mee trouwens!
Niet eens top10 hahaha
Check die gast, ruim 300 posts op 1 dag, dat is toch gvd niet normaal zeg!...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha, moeten ook wel wat creatie's van mij tussen zitten volgens mij ahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
wist jij dat... ik hem kenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
Had gister echt geen zinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
over de 300 posts.. ik kan het niet helpen maar DAT is TE gek voor woorden!
jij ook debbie! hahahah 280 posts.. WTF?!
jace and the wheeled warriorsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
tja dat krijg je hé als je niks te doen hebt op je werkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
over de 300 posts.. ik kan het niet helpen maar DAT is TE gek voor woorden!
jij ook debbie! hahahah 280 posts.. WTF?!
Das wel lullig voor je dat je bij Baas in de buurt woontquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
wist jij dat... ik hem ken
hij woont ongeveer 20 meter bij mij vandaan
hahaha, als ik er ben, altijd leven in de brouwerij zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gelukkig maar![]()
liet je me alweer schrikken
Dat meen je niet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
wist jij dat... ik hem ken
hij woont ongeveer 20 meter bij mij vandaan
Meer dan 140 heb ik er nooit op een dag gehad volgens mij,quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en ik vergeet niels holgerson
en nog wel een paar denk ik haha
Als jij zo doorgaat haal je me in hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer dan 140 heb ik er nooit op een dag gehad volgens mij,
jij post ECHT veel![]()
Ik heb zin om de fotosoepen, iemand nog een leuke foto?
Idd dan doe ik meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij post ECHT veel![]()
Je moeder, die gaat pas TE snel ja!quote:
relax heb jij fotosoep op je werk ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij post ECHT veel![]()
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das wel lullig voor je dat je bij Baas in de buurt woont
ja je bent ook geen 19 meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je hebt ze volgens mij bijna allemaal
jeugdsentiment
Wat is je gemiddelde post perdag debquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat haal je me in hoor
Daar is mijn account te oud voor om nog op een mooi gemiddelde te komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat haal je me in hoor
Some needs anger managamentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet mee
zijn "vriendinnetje" is trouwens 14 en woont in boskoop, hij is 18 en hangt altijd doelloos bij het station met zijn "matties" .
is het een vreemde vraag als ik hem niet ken ? hoezo staat die kerel overal ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet mee
zijn "vriendinnetje" is trouwens 14 en woont in boskoop, hij is 18 en hangt altijd doelloos bij het station met zijn "matties" .
Dude, ik ben ITér en zorg met wat collega's voor de hele meuk hiero.quote:
Doh..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
jij niet?!hahaha
droxz, ga iets zoals dit shoppen:
[ afbeelding ]
Baas fotosoep #9quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
is het een vreemde vraag als ik hem niet ken ? hoezo staat die kerel overal ?
3 per dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde post perdag deb?
ja maar onze organisatie is niet zo goot dus ,ik ben een stagiaire en ook de enige systeembeheerder hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben ITér en zorg met wat collega's voor de hele meuk hiero.
Ik geef mezelf gewoon rechten op programma's als ik die nodig heb
Neej helaasquote:
Voor 1.000 euro mag je ze over kopiërenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Ow die zou ik best willen hebben haha
hahha ik snap , kut allochtoonquote:
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahha ik snap , kut allochtoon...die plaatjes ook
![]()
Ja 3 per dag, maar me profiel is ook al erg oudquote:
Ooohw.. haha dacht al Debbie heeft fok gehackedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja 3 per dag, maar me profiel is ook al erg ouden soms heb ik een jaar niet gepost ofzo.
1000 euroquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Voor 1.000 euro mag je ze over kopiëren
Ik zal vanaaf eens vragen of ze die nog heeft
Plaatje is hier geblocked, zie dus niet wat ik nou voor je moet fotosoepen hahahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
jij niet?!hahaha
droxz, ga iets zoals dit shoppen:
[ afbeelding ]
Achter mijn naam staat niet voor niks 19...ik was destijds 19 geworden toen ben ik gaan fokken..precies op mijn verjaardag ook nogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ooohw.. haha dacht al Debbie heeft fok gehacked
te erg heh..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahha ik snap , kut allochtoon...die plaatjes ook
![]()
Oops, daar zit ik dus wel even overheen hahahaquote:
nou , en dan ben je in de bloei van je levenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej helaasalhoewel ik 19 een nutteloze leeftijd vond
Hehe.. niks te doen op je verjaardagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Achter mijn naam staat niet voor niks 19...ik was destijds 19 geworden toen ben ik gaan fokken..precies op mijn verjaardag ook nog
en nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Plaatje is hier geblocked, zie dus niet wat ik nou voor je moet fotosoepen hahahaha
Volgens mij was dat op een zondag...had denk ik mijn verjaardag een avond ervoor al gevierd, maar dat weet ik niet meer zeker hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. niks te doen op je verjaardag?!
hahah is zo grappig , die filmpjes ook ,echt héquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef renedis het volgende:
[..]
te erg heh..
hij wordt ook compleet belachelijk gemaakt in waddinxveen
Precies 100quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze zijn van gisteren KLIK
Valt bij mij nog mee trouwens!
Niet eens top10 hahaha
Check die gast, ruim 300 posts op 1 dag, dat is toch gvd niet normaal zeg!...
Zieeee haha zo erg ben ik nog niet, maar valt meej ja. Die gekke aap zit aan bijna 80 per dag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oops, daar zit ik dus wel even overheen hahaha
Zit op 7 per dag volgens mij... valt nog mee toch?
vandaar debbie_19.. NEGENTIENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat op een zondag...had denk ik mijn verjaardag een avond ervoor al gevierd, maar dat weet ik niet meer zeker hoor
Hehe okay.. ik dacht misschien kado ofzo voor je verjaardag..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat op een zondag...had denk ik mijn verjaardag een avond ervoor al gevierd, maar dat weet ik niet meer zeker hoor
Nou normaal zeg ik 100 euro maar dat kwam misschien te serieus over dus vandaar 1.000 euro.quote:
God aardig van jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou normaal zeg ik 100 euro maar dat kwam misschien te serieus over dus vandaar 1.000 euro.
Maar omdat jij het bent wil ik er wel een vrienden prijsje van maken
100 tientjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |