tja dat krijg je hé als je niks te doen hebt op je werkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef renedis het volgende:
[..]
over de 300 posts.. ik kan het niet helpen maar DAT is TE gek voor woorden!
jij ook debbie! hahahah 280 posts.. WTF?!
Das wel lullig voor je dat je bij Baas in de buurt woontquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
wist jij dat... ik hem ken
hij woont ongeveer 20 meter bij mij vandaan
hahaha, als ik er ben, altijd leven in de brouwerij zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gelukkig maar![]()
liet je me alweer schrikken
Dat meen je niet..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:09 schreef renedis het volgende:
[..]
wist jij dat... ik hem ken
hij woont ongeveer 20 meter bij mij vandaan
Meer dan 140 heb ik er nooit op een dag gehad volgens mij,quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en ik vergeet niels holgerson
en nog wel een paar denk ik haha
Als jij zo doorgaat haal je me in hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer dan 140 heb ik er nooit op een dag gehad volgens mij,
jij post ECHT veel![]()
Ik heb zin om de fotosoepen, iemand nog een leuke foto?
Idd dan doe ik meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij post ECHT veel![]()
Je moeder, die gaat pas TE snel ja!quote:
relax heb jij fotosoep op je werk ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij post ECHT veel![]()
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das wel lullig voor je dat je bij Baas in de buurt woont
ja je bent ook geen 19 meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je hebt ze volgens mij bijna allemaal
jeugdsentiment
Wat is je gemiddelde post perdag debquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat haal je me in hoor
Daar is mijn account te oud voor om nog op een mooi gemiddelde te komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat haal je me in hoor
Some needs anger managamentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet mee
zijn "vriendinnetje" is trouwens 14 en woont in boskoop, hij is 18 en hangt altijd doelloos bij het station met zijn "matties" .
is het een vreemde vraag als ik hem niet ken ? hoezo staat die kerel overal ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaa, is wel grappig.. hij scheld iederene uit dat ie iedereen verrot slaat enzo.. maar hijs niet voor niets zo klein, hij heeft 1 of andere bot ziekte.. 1 tikje en hij breekt gelijk wat. ik lach me er kapot om maar bemoei me er verders niet mee
zijn "vriendinnetje" is trouwens 14 en woont in boskoop, hij is 18 en hangt altijd doelloos bij het station met zijn "matties" .
Dude, ik ben ITér en zorg met wat collega's voor de hele meuk hiero.quote:
Doh..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef renedis het volgende:
[..]
jij niet?!hahaha
droxz, ga iets zoals dit shoppen:
[ afbeelding ]
Baas fotosoep #9quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
is het een vreemde vraag als ik hem niet ken ? hoezo staat die kerel overal ?
3 per dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde post perdag deb?
ja maar onze organisatie is niet zo goot dus ,ik ben een stagiaire en ook de enige systeembeheerder hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben ITér en zorg met wat collega's voor de hele meuk hiero.
Ik geef mezelf gewoon rechten op programma's als ik die nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |