Dat is makkelijk haalbaar..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou echt wel, het gaat hier echt te snel voor woorden hoor.
Tijd dat de hele dag top 10 uit GRTDOJWérs bestaat![]()
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetenquote:
Strak planquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik vond dat ook TE vetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OCH HOE KAN ik de snorkels nou vergetendat vond ik zo cool
zoiets had ik gister begrepen ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer, als je nu wil teruglezen ben je gelijk een paar topics verder
Oja, Beller leest hier ook nog regelmatig he
Oke thx for the updatequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het gaat over vroeger..
flippo's en zo
maar ook over oude tekenfilmpjes!
Ik keek vroeger.. poke-mon, dommel, EEK!, Bobby's world, smurfen, snorkels, Alfred J. Kwakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
het gaat over vroeger..
flippo's en zo
maar ook over oude tekenfilmpjes!
O jaquote:
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is makkelijk haalbaar..
Als ik ook savonds zou posten!
mij lukt het iets te vaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gisteraaf niet zoveel..weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!
Nou moet ik zeggen dat ik gisteren ook wel aardig heb zitten posten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk je, er zitten mensen bij met 250 posts per dag... dan heb je dus geen reet te doen thuis, maar ook geen leven!
Ik stond nummer 6.. en post alleen tussen 9.40 - 17.00quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik keek tom and jerry ,bugs bunny , en toen ik naar nl kwam keek ik , snorkels , bungi,thomas de kleine stoom locomotief,Boes, dommel,honeybee hutch,nils holgersson,smurfen,etcquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Welke tekenfilms keken julie?
Ik keek: dommel, bush bush, dat met die blauwe hond WOEFER ofzo, de smurfen, my little ponyuuuh transformers, david de kabouter en david de dokter ofzo
vond ik geniaal toen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:01 schreef Moozzie het volgende:
Vroeger speelde ik nog mario op de NES
[ afbeelding ]
Ohja en duckhunt
[ afbeelding ]
HAHAHA EEK! the catquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik keek vroeger.. poke-mon, dommel, EEK!, Bobby's world, smurfen, snorkels, Alfred J. Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |